fuchsia Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) @Linx: Hai sa o luam de la capat, ca pe undeva se pierde esentza. Asta e textul din postul meu la care ai dat quote: "Korben, nu stiu daca ajuta foarte mult un parbriz mai inalt, cel putin nu in plaja de viteza care conteaza (in jur de 120-140). Sint enshpe topicuri pe carpe, singurele care ar fi ok sint unele facute de un tip din tasmania sau pe-acolo (tiger-nu-stiu-cum il cheama pe carpe), ultima data cind verificasem facea doar pentru 900." Asta scrii tu legat de textul meu: Da, parca era cineva cu un parbriz ridicol de inalt pe 900, care pentru un singaporez de 1,65-1,70m presupun ca era ok ca paravan. Cele trei modele de TDM nu imi par f diferite din punctul asta de vedere. -------------------------------- Problema e ca n-are nici o legatura ce spui tu cu ce am scris eu, decat daca parbrizul ridicol de inalt e altul, si daca singaporezul e tasmanian. Ca in bancul ala cu radio Erevan: E adevarat ca Vania a castigat o Volga ? E adevarat, doar ca nu a castigat ci i s-a furat, si nu era masina, ci era bicicleta. Cam asa si cu singaporezul care tre sa aiba neaparat 1.65, ca d-aia e singaporez, si daca are 1.65 atunci parbrizul lui e inutil. Din aproape in aproape se denatureaza grav informatia. Altfel spus, parca era unu' Linx care avea o Yamaha TDR in 2 timpi, deci daca e in 2 timpi e de 50, si daca e de 50 inseamna ca Linx are mai putin de 18 ani E adevarat, doar ca nu era TDR ci TDM, si nu erau 2 timpi, ci 2 cilindri, si nu e de 50, ci de 900. Despre asta era vorba, si nu despre faptul ca ar trebui sa probezi toate modelele ca sa ai un punct de vedere. La asta ma refeream cind spuneam ca demontezi o informatie fara argumente -- in situatia de fatza argumentele tale se refereau la cu totul alt model, deci care e relevanta lor la partea in care ma citezi ? Si daca relevanta e zero, (si aia cu ridicol, si aia cu 1.65 care erau singurele "argumente"), atunci ce rost mai are sa dai "quote" ? Altfel, cineva citeste informatia mea, o citeste si pe a ta, si trage concluzia ca nici nu mai merita sa caute ce zic eu, ca ai verificat tu inainte. In caz ca nu ai observat, nu e nici o contrazicere intre ce am zis eu in posturile anterioare si ce spui tu, cu exceptia pasajului in cauza. Ideea foarte simpla pe care voiam s-o exprim era "frate, exista un parbriz MAI MISTO DECAT ALTELE INCLUSIV ALEA DE FIRMA. L-au testat mai multi englezi si au zis ca e valabil. Uite asta e ala care il face, asta e parbrizul, end of story, care are chef sa se inspire sau sa cumpere, e liber sa o faca. Daca o dam in discutii de politicieni "domnule draga, dar ce propui dumneata e o HIMERA, asa ceva nu se poate face niciodata" se duce dracului mesajul initial, ori sintem golani, ori nu mai sintem Care vrea sa-si puna un parbriz baban are un model, ca flambeaza sau nu in mers e treaba lui mai departe. In fine, mult prea multe explicatii pentru o idee foarte simpla. Bafta ! Editat Noiembrie 9, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) eu consider ca 10 cm in plus la parbrizul stock sunt bineveniti. o sa incerc in iarna asta sa mesteresc din 2 parbrize stoc unul mai mare. cea mai buna solutie e montata pe TDM-ul lui Alin (rockeru') e un parbriz de maxi-scooter montat pe un cadru independent de parbrizul stock Intradevar Cavalere, dupa cum stii si tu, eu mi-am montat acest parbriz si sunt super incantat de el. Editat Noiembrie 9, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Hai ca din doua pareri iese si a treia In primul rand, eu vorbesc despre modelul 3VD, ca asta il am (and I'm proud) Evident, japonezul a facut un windscreen care sa fie nici cal nici magar Tot evident este ca in momentul in care proprietarul doreste sa faca un upgrade se pune deja problema inaltimii, pozitiei in sa si nu in ultimul rand a gusturilor proprietarului Cum am mentionat anterior, am calarit BMW-ul si am ramas impresionat de eficienta parbrizului, de aceea il consider un model si incerc sa gasesc o solutie care sa ma duca cat mai aproape de acel feeling Cum am scris, am eu cateva idei... Din cate va cunosc, LinX si fuchsia, sunteti baieti inteligenti asa ca sunt convins ca veti reusi sa gasiti o cale de a lamuri controversele, analizandu-va reciproc argumentele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Salutare TDM-isti in weekend-ul acesta am facut o tura prin frumoasa zona a muntilor Apuseni am facut in jur de 600 km si pot sa va spun ca mobra a mers super, chiar voia o iesire mai lunga (mi-a soptit ea). O sa pun si niste poze sa va incante privirea, iar de consum va las pe voi sa-l calculati prima alimentare la 236 km alimentat 11L asta pt cei ce spun ca TDM-ul consuma MULT... Sper sa va placa pozele numai bine la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Frumoasa plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Frumoasa plimbare. Neeee.... ASTA a fost plimbare: Sâmbătă Duminică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 bv fratilor. ma bucur ca inca va plimbati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) oaiii ce dor imi e si mie.da asa fain,in echipa serioasa. . Editat Noiembrie 11, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 oaiii ce dor imi e si mie.da asa fain,in echipa serioasa. . Nu vreau sa supar pe cineva, dar eu am ajuns la concluzia ca 3 sau 4 motociclete e destul In doi e perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 cu cat mai multi cu atat mai greu coordonarea. De paste in 4 a fost excelent. nicule mai depide si de stiul de mers al fiecaruia. si eventual sa fie fara pasageri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) In doi e perfect Subscriu si plusez... io & pasagera care este ea nevasta pac-pac Frumoase plimbarile, baieti. In fiecare iarna am momente de "vise cu ochii deschisi" in care revad iesirile din vara... cu gindul la primavara urmatoare. Pur si simplu ma trezesc ca o ia gindul razna si vad din nou drumul sub roata din fatza. Daca mai dau si peste poze, e jale deja Truckeru si Korben, pe ce trasee ati mers, mai exact ? Prin Apuseni nu prea am apucat sa ma dau, dar arata fain in poze. Editat Noiembrie 11, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) Truckeru si Korben, pe ce trasee ati mers, mai exact ? Prin Apuseni nu prea am apucat sa ma dau, dar arata fain in poze. Eu nu am mers cu Aurel, ci cu altcineva [ DR HOUSE pe forum] Nu ai dat click pe linkurile "Sambata" si "Duminica"? Sunt harti pe Google Maps Pe scurt, sambata: Arad - Sebes-Alba - Obarsia Lotrului (aventuri) - Petrosani - Tg Jiu - Herculane (cazare Pensiunea Magic, 83 lei camera cu 2 paturi, conditii perfecte), cca 490 km Duminica: Herculane - Portile de Fier (frontiera) - Clisura Dunarii in Serbia - Veliko Gradiste - Smederevo (traversat Dunarea) - Kovin - Bela Crkva (portiune superba) - Oravita - Anina - Resita - Timisoara - Arad, cca 530 km Benzina 300 lei Papica 100 Schimbat ulei inaintea plecarii, 100 lei, Repsol 10W40 4 litri, am prins ultimul bidon la oferta E funny sa schimbi uleiul noaptea Mesaj completat nicule mai depide si de stiul de mers al fiecaruia. si eventual sa fie fara pasageri Eu am gasit un partener de plimbari caruia ii plac tot atat de mult turele luuuuungi, mers in forta, depasiri vioaie (nu riscante), curbe luate cu muchia anvelopei Si daca se poate, zilnic, chiar daca ne dor bucile si noada curului Editat Noiembrie 12, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Am vazut ca nu ati mers impreuna, intrebarea cu traseul era pentru fiecare. Imi scapasera linkurile tale cu traseul, sorry. De pe harta pare foarte distractiv. In general cind plec pe undeva caut pe harta drumurile cit mai carliontzate, asta presupune pe linga curbele evidente si ceva diferente de nivel, deci peisaje. Iar daca in paralel cu drumul pe care vreau eu sa merg exista si vreun drum national pe care sa mearga toti grabitii si sa imi lase mie calea libera, e cu atat mai bine. Dureaza mai mult pina ajungi la destinatie, dar esti mult mai relaxat - te incarci la priza in loc sa te descarci. Partea proasta pentru cei din Bucuresti e ca toate caile de acces spre capitala sint arhipline, asa ca ultimii 30-60-100 de kilometri sint obligatoriu "de descarcare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 topicul asta a devenit cam ca-n bancul ala" tinara, 1.80, supla, blonda, superba, cu Mercedes 500, nu caut nimic, doar ma laud" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 topicul asta a devenit cam ca-n bancul ala" tinara, 1.80, supla, blonda, superba, cu Mercedes 500, nu caut nimic, doar ma laud" .. Deocamdata ne laudam, ca avem cu ce, motocicletele astea sunt facute sa mearga La iarna, daca o sa reusesc sa fac ce mi-am propus, voi posta si chestii utile Deocamdata, atat eu cat si Truckeru, ne-am pus in stopuri lampi cu LED Eu am schimbat si becul de pozitie din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Deocamdata ne laudam, ca avem cu ce Hop si eu cu lauda! cuminte, frumoasa, stie cu bine drumul acasa, se marita fata cu 2400E, bani la care ofer si un crashbar marca zoly. ITP 07 2012, asigurare aprilie 2011. Necesita numai manere incalzite... si timp liber de drumetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) Incepem, se pare, sa ne imputinam. Dragos, spune-ne ca iti iei un alt TDM! Bafta la vanzare! Editat Noiembrie 14, 2010 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 ma bate gandul la TDM900, dar ma uit si pe la tourere... Dupa posibilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) ASTA a fost plimbare: Aa, deci pe langa tine am trecut sambata trecuta, cand mergeati inspre Obarsie. Am vazut TDM galben si inca "ceva", m-am uitat lung la tine... dar n-am descoperit cine era in spatele castii. Noi eram 3 la numar si probabil am fost urmati de alt grup de 4. ma bate gandul la TDM900, dar ma uit si pe la tourere...Dupa posibilitati. Azi am mers si eu cu "regele" R1200 GSA, pe care l-a inchiriat un prieten ptr cateva zile. Drumuri asfaltate prin padure si am intrat si pe aratura un pic, si cu pasager, si umblat la suspensii etcc, adica suficient cat sa-mi pot face o parere cat de cat. Vorbim oricum de R1200, nu 1150 sau 1100 care difera din multe puncte de vedere. In primul rand, in continuarea epopeii cu parbrizele de acum vreo doua pagini, nu m-a surprins sa vad ca si aici imi iau vantul in fata, cu parbrizul la maxim din cate am inteles si saua de GS simplu (1 sau 2 cm mai joasa). Oricum, aici sigur daca l-as mai inalta cativa cm ar fi ok plus ca nu aveam turbulente, era destul de ok. In rest, motocicleta e foarte comoda, mergi pe (aproape) orice suprafata si nu simti nimic, nu patineaza nimic, nu-ti da senzatia ca da sa fuga cand tai sleauri, e tanc. Pozitia de mers mi s-a parut mai ok decat la TDM, saua la fel. In schimb ma asteptam poate la ceva mai mult de la motor la viteze / turatii mai mari. Cu alte cuvinte, ptr mine motorul de TDM900 are ceva foarte frumos in el, care nu l-am intalnit la mai nici o mobra cu care am mers (in fine, nu am mers cu VTR1000 sau chestii de-astea, dar am mers cu F800GS/ST, Vstrom 650...); nu ca ar fi foarte puternic, dar are el ceva ce imi place mult. Cand m-am dat jos dupa vreo ora si ceva si m-am urcat pe a mea, m-am simt exact ca atunci cand ma dadeam jos de pe TDM si ma urcam pe Diversion (prima mobra).. mobra mai joasa, ghidonul mai jos, picioarele mai chircite, saua mai ingusta. Deci... nu m-ar convinge sa dau 16-18K euro pe el si nici nu m-as desparti asa usor de TDM, dar mi-ar placea sa am pozitia de pe GSA si in special forta de a trece prin orice ca prin cascaval si fara sa simti nimic sub roti. Editat Noiembrie 14, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 ma poate ajuta cineva cu pareri si sugestii la achizitia unui kit de lant? am cautat si pe lois si pe polo si la romi.... am decis ca vreau de la DID... de ex la romi e did e si cu 597 ron si cu 857 ron.... nu imi dau seama care ar fi diferentele... si nici nu am mai schimbat vreun kit de lant vreodata am avut amici care dupa o scurta inspectie ochiometrica au propus sa schimb doar lantul pt ca pinionul spate are putina uzura... si daca chiar nu am bani, cica s-ar vinde lant moto la metru ( aici am tras o burta de ras) cu vro 35 ron metru voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 ma poate ajuta cineva cu pareri si sugestii la achizitia unui kit de lant? am cautat si pe lois si pe polo si la romi.... am decis ca vreau de la DID... de ex la romi e did e si cu 597 ron si cu 857 ron.... nu imi dau seama care ar fi diferentele... si nici nu am mai schimbat vreun kit de lant vreodata am avut amici care dupa o scurta inspectie ochiometrica au propus sa schimb doar lantul pt ca pinionul spate are putina uzura... si daca chiar nu am bani, cica s-ar vinde lant moto la metru ( aici am tras o burta de ras) cu vro 35 ron metru voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 ma poate ajuta cineva cu pareri si sugestii la achizitia unui kit de lant? am cautat si pe lois si pe polo si la romi.... am decis ca vreau de la DID... de ex la romi e did e si cu 597 ron si cu 857 ron.... nu imi dau seama care ar fi diferentele... si nici nu am mai schimbat vreun kit de lant vreodata am avut amici care dupa o scurta inspectie ochiometrica au propus sa schimb doar lantul pt ca pinionul spate are putina uzura... si daca chiar nu am bani, cica s-ar vinde lant moto la metru ( aici am tras o burta de ras) cu vro 35 ron metru voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Diferente intre cele doua kituri e data de tensiunea max. a lantului... vezi cifrele pe site-ul DID. Unul este VM/VM2 si altul ZVM, sau ceva de genul asta. Ar trebui sa fie ok si ala mai ieftin, eventual o sa se lase mai repede decat celalt, dar nu mi-as face griji prea mari in privinta asta. E foarte posibil sa iti vina cu za care va trebui nituita, ceea ce inseamna ca iti va trebui sa mergi la cineva cu o presa de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) Eu mi-am schimbat lantul vara asta. Lanturile de le louis vin cu za de legatura care trebuie nituita. Daca te duci si iei lant de la Yamaha te costa cam la fel dar este lant inchis; se monteaza dand jos bascula. Daca ai cric central, ti-l recomand pe ultimul, fiindca il poti monta singur fara sa mai dai bani pe manopera. Editat Noiembrie 15, 2010 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 In schimb ma asteptam poate la ceva mai mult de la motor la viteze / turatii mai mari. Confirm Motorul de TDM ara mai multă "vână" în el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.