97TDM Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 -din cate stiu eu da,si nu e neaparat o regula treaba cu amestecu.eu aveam acum catva timp o masina turbo si probail din cauza cazelor foarte fierbinti intro evacuare foarte rapida produsa de turbo se inroseau galeriile excesiv,asta la un mers sportiv,la un mers normal erau ok.acum la motocicleta evacuarea ca si galerie nu e din acelas material ca la auto ,la auto fiind mult mai groasa si din ceva otel-fonta(nu stiu exact,dar groasa ca si perete), pe cand la moto galeriile sunt mult mai subtiri si evacuarea mult mai puternica.este parerea mea personala.eu zic ca e normal,eu nefiind atent sa observ fenomenul la motocicleta mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Salut tuturor. Ma nelinisteste si pe mine o problema. Am pornit zilele trecute mobra in ideea de a pleca la o plimbare. In garaj fiind intuneric am observat o chestie interesanta. Galeriile de evacuare (partea de sus la iesire din cilindrii) se inrosisera. E normal, vi s-a intamplat chestia asta? 1. Motorul tau fiind TDM 900 e pe injectie, are sonda lambda si amestecul este reglat de computerul care controlează TOT, deci stai cuminte 2. Este normal să se inroÂşească dacă stai mult pe loc pentru ca galeriile nu au răcire, sunt răcite în mers de curentul de aer, iar galeriile tale sunt din inox, nu ca la 3VD, din oțel normal, iar inoxul e un pic altfel Concluzia: dă-i bice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 O sa fac si eu proba asta pe intuneric, dar galeriile la mine sunt altfel (sigur nu-s din inox ca la modelul lui Blade) si ma indoiesc ca o sa se vada ceva rosu pe sub stratul ala de zgura-rugina-depunere rosiatica... Mesaj completat Si legat de parbrizele de care se vorbea acum o pagina, sunteti siguri ca vreti asa ceva? Muchia aia ridicata iti mai ridica un pic curentul de aer, dar asta poate insemna ca ti-l trimite direct in freza si te omoara de urechi. Cel putin la mine asa a fost cazul, iar cu deflectorul de la Vario merg de multe ori la minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) Si legat de parbrizele de care se vorbea acum o pagina, sunteti siguri ca vreti asa ceva? Muchia aia ridicata iti mai ridica un pic curentul de aer, dar asta poate insemna ca ti-l trimite direct in freza si te omoara de urechi. Cel putin la mine asa a fost cazul, iar cu deflectorul de la Vario merg de multe ori la minim. Pana nu de mult nu eram adeptul inaltarii parbrizului, dar recent am calarit un BMW R1200GS Adventure (cel din imagine) care m-a convins Este util mai ales pe ploaie, dar si seara cand sunt roiuri de muste/țânțari/si altele Am citit cam tot ce am gasit (multumesc @Cavaleru & @Fuchsia) si am ajuns la concluzia ca voi cumpara ceva gata facut de o firma, deÂşi mă mănâncă mâinile sa fac o matriță... Editat Noiembrie 9, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Korben, nu stiu daca ajuta foarte mult un parbriz mai inalt, cel putin nu in plaja de viteza care conteaza (in jur de 120-140). Sint enshpe topicuri pe carpe, singurele care ar fi ok sint unele facute de un tip din tasmania sau pe-acolo (tiger-nu-stiu-cum il cheama pe carpe), ultima data cind verificasem facea doar pentru 900. Din ce am citit pe subiectul asta, la TDM ar cam fi frectie toate solutiile aftermarket. Ai doua variante, ori iti pui o pleashca de plexiglas cit usha de la hambar, si atunci nu te mai bate vintul, dar esti obligat sa te uiti prin plexiglas la drum si posibil sa arate ca dracu forma finala, ori sa incerci o chestie PUTIN mai mare ca aia stock, dar cu efect mai mult placebo. Cel putin la cum curge aerul pe forma TDM-ului. Solutiile legate de curgerea laminara sint interesante in teorie, in practica iar nu stiu cit de bine se comporta. In afara de buza aia de la laminar-lip, poti sa incerci sa dai niste gauri in parbrizul stock si fixezi pe interior o banda de plexiglas sau altceva care sa-ti devieze curentul de aer si sa-l transforme intr-un paravan. Vezi la baietii de pe carpe, aia au incercat tot felul de chestii. Fiind un subiect legat de mecanica fluidelor, sint convins ca e foarte greu sa pleznesti forma si distanta intre "paravinturi" care chiar sa aiba un efect palpabil. Daca dai gauri e posibil sa-ti intre apa in bord pe ploaie, habar n-am. Legat de solutiile do-it-yourself, daca nu ai de gind sa folosesti pe viitor cunostintele dobindite prin experienta personala, nu renteaza. Pierzi mult prea mult timp si bani pe rezultate nesatisfacatoare. In aparenta mare brinza nu e sa modelezi o folie de plexiglas, in practica sint convins ca e mult mai complicat sa ii dai si o forma si un comportament conform cu asteptarile. @Blade: as verifica temperatura in bord cit stau galeriile rosii, si as mai verifica la alti posesori de TDM daca e normala turatia de 1800 la startul la rece, inclusiv durata cit sta la 1800. N-am nici o experienta la injectie, dar am citit pe undeva ca sonda lambda ar fi destul de expusa la TDM900, isi mesterise unul de afara un soi de scut ca sa nu dea cu ea de bolovani -- habar n-am daca asta are vreo relevanta in discutia de fatza toata treaba e sa n-ai vreo problema de dozaj din injectie. Daca ti se pare in continuare in neregula comportamentul, banuiesc ca se poate verifica la vreun service ce raporteaza sonda aia calculatorului, si sa vezi daca acolo e buba. Ca teorie, galeriile se inrosesc de la caldura. Una, dar nu singura, din cauzele caldurii in exces ar putea fi amestecul sarac. Alta ar fi racirea insuficienta din cauza ca sta pe loc, cum spunea si Korben. Nu stiu daca e relevanta luminiscenta galeriilor pe intuneric pe post de termometru. Daca mai gasesti un 900 si compari cu ala daca pleaca tot asa in fortza la relanti, eventual pui mana pe blocul motor la startul la rece pe ambele mobre in paralel sa vezi daca e diferenta mare la a ta, si daca ti se par cam la fel, eu zic ca poti sta linistit. Inca o data, am zero experienta pe injectie, deci vorbesc discutii acum Spor la investigatii, si tine-ne la curent ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 eu consider ca 10 cm in plus la parbrizul stock sunt bineveniti. o sa incerc in iarna asta sa mesteresc din 2 parbrize stoc unul mai mare. cea mai buna solutie e montata pe TDM-ul lui Alin (rockeru') e un parbriz de maxi-scooter montat pe un cadru independent de parbrizul stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 temperatura e normala. sonda lambda intra in functiune in momentul cand tragi maneta de acceleratie. La relanti amestecul se regleaza manual din CDI si ai nevoie de un analizor de gaze ca sa ai o citire a monoxidului de carbon. daca ar fi defecta sonda lambda mi-ar afisa cod de eroare, dar totul e ok. In concluzie ii dau bice ) (la anu' ca a cam venit frigul pe la noi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) Pana nu de mult nu eram adeptul inaltarii parbrizului, dar recent am calarit un BMW R1200GS Adventure (cel din imagine) care m-a convins Raportul dintre inaltimea la care ajunge prabrizul si cea a sei nu poate fi aceeasi la un TDM, in principal pentru ca are carenele frontale mult mai coborate, iar prinderea parbrizului se face direct pe plasticul carenei... este o prindere firava si elastica. Din ce am vazut, la Adventurer prinderea e mult mai tzapana si ii permite parbrizului sa se inalte mai mult. Asta ca sa nu mai discutam de aspectul estetic... De asemenea exista si minusuri ale parbrizului inalt (care sa te acopere total), cum ar fi faptul ca te incingi vara si simti pe undeva ca "mergi cu masina", dar nu asta e problema, problema e ce sa intampla daca il inalti insa nu suficient cat sa iti dea aerul peste linia gatului si a urechilor, sau daca parbrizul flambeaza si iti trimite aerul in rafale. Deci la peste 1.80 inaltime eu va zic sincer sa nu va faceti sperante ca faceti Adv sau RT din TDM. Korben, nu stiu daca ajuta foarte mult un parbriz mai inalt, cel putin nu in plaja de viteza care conteaza (in jur de 120-140). Sint enshpe topicuri pe carpe, singurele care ar fi ok sint unele facute de un tip din tasmania sau pe-acolo (tiger-nu-stiu-cum il cheama pe carpe), ultima data cind verificasem facea doar pentru 900. Da, parca era cineva cu un parbriz ridicol de inalt pe 900, care pentru un singaporez de 1,65-1,70m presupun ca era ok ca paravan. Cele trei modele de TDM nu imi par f diferite din punctul asta de vedere. Editat Noiembrie 9, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 temperatura e normala. sonda lambda intra in functiune in momentul cand tragi maneta de acceleratie. La relanti amestecul se regleaza manual din CDI si ai nevoie de un analizor de gaze ca sa ai o citire a monoxidului de carbon. Am rezerve față de afirmațiile tale, dar nu am argumente ca să te contrazic Eu Âştiu că rolul sondei Lambda este tocmai să facă analiza gazelor Âşi nu văd de ce nu ar face-o Âşi la relanti Chiar m-ai facut curios, nu Âştiam că amestecul la relanti se reglează din CDI Dacă ai cumva carte tehnică sau orice fel de documentație, te rog să ne dai Âşi nouă un link sau să o postezi (dacă se poate) Nu e caterincă, e doar curiozitate profesională Mesaj completat Din ce am vazut, la Adventurer prinderea e mult mai tzapana si ii permite parbrizului sa se inalte mai mult.... Deci la peste 1.80 inaltime eu va zic sincer sa nu va faceti sperante ca faceti Adv sau RT din TDM. Vedem, am eu niÂşte idei Am 1,77 deci mă încadrez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Da, parca era cineva cu un parbriz ridicol de inalt pe 900, care pentru un singaporez de 1,65-1,70m presupun ca era ok ca paravan.Cele trei modele de TDM nu imi par f diferite din punctul asta de vedere. Linx, nu prea pricep ce legatura are enuntul tau cu ce am scris eu. Inteleg ca ala de care am zis era inventia unui asiatic de doi la metru, si ca parbrizul oricum era ridicol de inalt, si ca nu merita sa ne batem capul cu el (asta imi sugereaza "ridicol" si 1.65-1.70). Probabil vorbim de lucruri diferite. Pentru clarificare, produsul se numeste Tigerscreen, userul nu e singaporez ci din Tasmania, adica o insula in sudul Australiei, si s-au declarat multumiti de el destui englezi de pe carpe. Care e media de inaltime in Tasmania, in UK, sau in Romania, habar n-am. Userul se numeste TDMtoraneko. Compatibilitatea exclusiv cu 900 se referea la prinderea pe mobra. http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...;hl=tigerscreen Diverse idei de tuning la parbriz: http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...;hl=tigerscreen Despre ridicol sau nu, e alegerea fiecaruia ce pune pe motocicleta. Eu am prezentat doar o optiune care din spusele altora functioneaza satisfacator. Intr-adevar, cum spuneam si in postul initial, nu prea e cale de mijloc, ori ai o chestie gigantica dar care te protejeaza, ori ai ceva mai elegant dar cu influente minime. Daca parbrizul aluia functioneaza, ar putea fi luat ca sursa de inspiratie de catre cei interesati. Mi se pare mai util sa gindim constructiv, si cind demontam ceva sa o facem cu argumente in cunostinta de cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Am rezerve față de afirmațiile tale, dar nu am argumente ca să te contrazicEu Âştiu că rolul sondei Lambda este tocmai să facă analiza gazelor Âşi nu văd de ce nu ar face-o Âşi la relanti Chiar m-ai facut curios, nu Âştiam că amestecul la relanti se reglează din CDI Dacă ai cumva carte tehnică sau orice fel de documentație, te rog să ne dai Âşi nouă un link sau să o postezi (dacă se poate) Nu e caterincă, e doar curiozitate profesională Mesaj completat Vedem, am eu niÂşte idei Am 1,77 deci mă încadrez http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=MODE_CO uite aici e descris mai pe larg decat in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=MODE_CO uite aici e descris mai pe larg decat in manual Emi vezi ca nu mere link incearca cu descriere(cum se ajunge acolo) si/sau pune link fara sa fi logat ... LE: la mine nu mere w/o login... Editat Noiembrie 9, 2010 de Crio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Linx, nu prea pricep ce legatura are enuntul tau cu ce am scris eu. Inteleg ca ala de care am zis era inventia unui asiatic de doi la metru, si ca parbrizul oricum era ridicol de inalt, si ca nu merita sa ne batem capul cu el (asta imi sugereaza "ridicol" si 1.65-1.70). Probabil vorbim de lucruri diferite.... Mi se pare mai util sa gindim constructiv, si cind demontam ceva sa o facem cu argumente in cunostinta de cauza. Ce inseamna in cunostinta de cauza, inseamna ca ar trebui sa fi testat personal fiecare parbriz de TDM si inventie personala in materie? Asta categoric nu am facut, dar imi cunosc bine motocicleta si am studiat problema destul de serios. Argumentele le-am enumerat foarte clar. Evident, altii poate au alte pareri sau au ajuns la alte concluzii. Cand am spus ridicol de inalt imi pare rau ca nu am gasit cele doua poze pe care le am in minte. O sa le caut si o sa revin cu ele. Si acum spicuiesc din linkul pe care mi l-ai dat: Yes, the Tdm 900 is unfortunately one of the noisiest motorcycles you will ever ride. I doubt it ever saw the inside of a wind tunnel during its development. The simplest and cheapest improvement is to remove the screen completely. Not bad in the summer but quite unpleasant for the colder months. You can spend a lot of time and money buying, cutting and drilling various screens. However, I believe there is a fundamental flaw with the design of the fairing which probably draws and concentrates the airflow up into the riders face. Therefore, no amount of experimenting with subtly different shapes of standard fitting windscreens will make much difference. - I'm not convinced on the tiger screen Not saying it doesn't work, I just don't believe the fairing is designed to cope with the extra load generated by the size of it - Yep, pretty much why I don't have one either - function beats form for me most of the time but not in this case - It's horrible. Utterly, utterly horrible. I'll stick with my medium MRA flip top screen and earplugs." Tigerscreen-ul arata deci asa: http://i445.photobucket.com/albums/qq176/T...M2007_SE_K2.jpg Trebuie sa recunosc ca ce am vazut eu arata mai rau, mult mai rau, asta chiar e "finut". Bun, si chiar daca mi-as monta o astfel de hardughie pe motor, eu unu - chiar daca nu sunt f inalt - clar nu as scapa de zgomot in casca, dimpotriva. Am facut teste, am facut prelungiri temporare la prabriz, stiu despre ce e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Emi vezi ca nu mere link incearca cu descriere(cum se ajunge acolo) si/sau pune link fara sa fi logat ... LE: la mine nu mere w/o login... Nu exista asaceva Trebuie sa te inregistrezi, exact ca pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Nu exista asacevaTrebuie sa te inregistrezi, exact ca pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) @Linx: Hai sa o luam de la capat, ca pe undeva se pierde esentza. Asta e textul din postul meu la care ai dat quote: "Korben, nu stiu daca ajuta foarte mult un parbriz mai inalt, cel putin nu in plaja de viteza care conteaza (in jur de 120-140). Sint enshpe topicuri pe carpe, singurele care ar fi ok sint unele facute de un tip din tasmania sau pe-acolo (tiger-nu-stiu-cum il cheama pe carpe), ultima data cind verificasem facea doar pentru 900." Asta scrii tu legat de textul meu: Da, parca era cineva cu un parbriz ridicol de inalt pe 900, care pentru un singaporez de 1,65-1,70m presupun ca era ok ca paravan. Cele trei modele de TDM nu imi par f diferite din punctul asta de vedere. -------------------------------- Problema e ca n-are nici o legatura ce spui tu cu ce am scris eu, decat daca parbrizul ridicol de inalt e altul, si daca singaporezul e tasmanian. Ca in bancul ala cu radio Erevan: E adevarat ca Vania a castigat o Volga ? E adevarat, doar ca nu a castigat ci i s-a furat, si nu era masina, ci era bicicleta. Cam asa si cu singaporezul care tre sa aiba neaparat 1.65, ca d-aia e singaporez, si daca are 1.65 atunci parbrizul lui e inutil. Din aproape in aproape se denatureaza grav informatia. Altfel spus, parca era unu' Linx care avea o Yamaha TDR in 2 timpi, deci daca e in 2 timpi e de 50, si daca e de 50 inseamna ca Linx are mai putin de 18 ani E adevarat, doar ca nu era TDR ci TDM, si nu erau 2 timpi, ci 2 cilindri, si nu e de 50, ci de 900. Despre asta era vorba, si nu despre faptul ca ar trebui sa probezi toate modelele ca sa ai un punct de vedere. La asta ma refeream cind spuneam ca demontezi o informatie fara argumente -- in situatia de fatza argumentele tale se refereau la cu totul alt model, deci care e relevanta lor la partea in care ma citezi ? Si daca relevanta e zero, (si aia cu ridicol, si aia cu 1.65 care erau singurele "argumente"), atunci ce rost mai are sa dai "quote" ? Altfel, cineva citeste informatia mea, o citeste si pe a ta, si trage concluzia ca nici nu mai merita sa caute ce zic eu, ca ai verificat tu inainte. In caz ca nu ai observat, nu e nici o contrazicere intre ce am zis eu in posturile anterioare si ce spui tu, cu exceptia pasajului in cauza. Ideea foarte simpla pe care voiam s-o exprim era "frate, exista un parbriz MAI MISTO DECAT ALTELE INCLUSIV ALEA DE FIRMA. L-au testat mai multi englezi si au zis ca e valabil. Uite asta e ala care il face, asta e parbrizul, end of story, care are chef sa se inspire sau sa cumpere, e liber sa o faca. Daca o dam in discutii de politicieni "domnule draga, dar ce propui dumneata e o HIMERA, asa ceva nu se poate face niciodata" se duce dracului mesajul initial, ori sintem golani, ori nu mai sintem Care vrea sa-si puna un parbriz baban are un model, ca flambeaza sau nu in mers e treaba lui mai departe. In fine, mult prea multe explicatii pentru o idee foarte simpla. Bafta ! Editat Noiembrie 9, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 (editat) eu consider ca 10 cm in plus la parbrizul stock sunt bineveniti. o sa incerc in iarna asta sa mesteresc din 2 parbrize stoc unul mai mare. cea mai buna solutie e montata pe TDM-ul lui Alin (rockeru') e un parbriz de maxi-scooter montat pe un cadru independent de parbrizul stock Intradevar Cavalere, dupa cum stii si tu, eu mi-am montat acest parbriz si sunt super incantat de el. Editat Noiembrie 9, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Hai ca din doua pareri iese si a treia In primul rand, eu vorbesc despre modelul 3VD, ca asta il am (and I'm proud) Evident, japonezul a facut un windscreen care sa fie nici cal nici magar Tot evident este ca in momentul in care proprietarul doreste sa faca un upgrade se pune deja problema inaltimii, pozitiei in sa si nu in ultimul rand a gusturilor proprietarului Cum am mentionat anterior, am calarit BMW-ul si am ramas impresionat de eficienta parbrizului, de aceea il consider un model si incerc sa gasesc o solutie care sa ma duca cat mai aproape de acel feeling Cum am scris, am eu cateva idei... Din cate va cunosc, LinX si fuchsia, sunteti baieti inteligenti asa ca sunt convins ca veti reusi sa gasiti o cale de a lamuri controversele, analizandu-va reciproc argumentele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Salutare TDM-isti in weekend-ul acesta am facut o tura prin frumoasa zona a muntilor Apuseni am facut in jur de 600 km si pot sa va spun ca mobra a mers super, chiar voia o iesire mai lunga (mi-a soptit ea). O sa pun si niste poze sa va incante privirea, iar de consum va las pe voi sa-l calculati prima alimentare la 236 km alimentat 11L asta pt cei ce spun ca TDM-ul consuma MULT... Sper sa va placa pozele numai bine la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Frumoasa plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Frumoasa plimbare. Neeee.... ASTA a fost plimbare: Sâmbătă Duminică Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 bv fratilor. ma bucur ca inca va plimbati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) oaiii ce dor imi e si mie.da asa fain,in echipa serioasa. . Editat Noiembrie 11, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 oaiii ce dor imi e si mie.da asa fain,in echipa serioasa. . Nu vreau sa supar pe cineva, dar eu am ajuns la concluzia ca 3 sau 4 motociclete e destul In doi e perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 cu cat mai multi cu atat mai greu coordonarea. De paste in 4 a fost excelent. nicule mai depide si de stiul de mers al fiecaruia. si eventual sa fie fara pasageri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.