Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

@Linx: Hai sa o luam de la capat, ca pe undeva se pierde esentza.

 

Asta e textul din postul meu la care ai dat quote:

 

"Korben, nu stiu daca ajuta foarte mult un parbriz mai inalt, cel putin nu in plaja de viteza care conteaza (in jur de 120-140). Sint enshpe topicuri pe carpe, singurele care ar fi ok sint unele facute de un tip din tasmania sau pe-acolo (tiger-nu-stiu-cum il cheama pe carpe), ultima data cind verificasem facea doar pentru 900."

 

Asta scrii tu legat de textul meu:

 

Da, parca era cineva cu un parbriz ridicol de inalt pe 900, care pentru un singaporez de 1,65-1,70m presupun ca era ok ca paravan.

Cele trei modele de TDM nu imi par f diferite din punctul asta de vedere.

 

--------------------------------

Problema e ca n-are nici o legatura ce spui tu cu ce am scris eu, decat daca parbrizul ridicol de inalt e altul, si daca singaporezul e tasmanian. Ca in bancul ala cu radio Erevan: E adevarat ca Vania a castigat o Volga ? E adevarat, doar ca nu a castigat ci i s-a furat, si nu era masina, ci era bicicleta.

Cam asa si cu singaporezul care tre sa aiba neaparat 1.65, ca d-aia e singaporez, si daca are 1.65 atunci parbrizul lui e inutil. Din aproape in aproape se denatureaza grav informatia.

 

Altfel spus, parca era unu' Linx care avea o Yamaha TDR in 2 timpi, deci daca e in 2 timpi e de 50, si daca e de 50 inseamna ca Linx are mai putin de 18 ani :moto:

E adevarat, doar ca nu era TDR ci TDM, si nu erau 2 timpi, ci 2 cilindri, si nu e de 50, ci de 900.

 

Despre asta era vorba, si nu despre faptul ca ar trebui sa probezi toate modelele ca sa ai un punct de vedere. La asta ma refeream cind spuneam ca demontezi o informatie fara argumente -- in situatia de fatza argumentele tale se refereau la cu totul alt model, deci care e relevanta lor la partea in care ma citezi ? Si daca relevanta e zero, (si aia cu ridicol, si aia cu 1.65 care erau singurele "argumente"), atunci ce rost mai are sa dai "quote" ? :kiss:

 

Altfel, cineva citeste informatia mea, o citeste si pe a ta, si trage concluzia ca nici nu mai merita sa caute ce zic eu, ca ai verificat tu inainte.

 

In caz ca nu ai observat, nu e nici o contrazicere intre ce am zis eu in posturile anterioare si ce spui tu, cu exceptia pasajului in cauza.

 

Ideea foarte simpla pe care voiam s-o exprim era "frate, exista un parbriz MAI MISTO DECAT ALTELE INCLUSIV ALEA DE FIRMA. L-au testat mai multi englezi si au zis ca e valabil. Uite asta e ala care il face, asta e parbrizul, end of story, care are chef sa se inspire sau sa cumpere, e liber sa o faca.

 

Daca o dam in discutii de politicieni "domnule draga, dar ce propui dumneata e o HIMERA, asa ceva nu se poate face niciodata" se duce dracului mesajul initial, ori sintem golani, ori nu mai sintem :lol:

Care vrea sa-si puna un parbriz baban are un model, ca flambeaza sau nu in mers e treaba lui mai departe.

 

In fine, mult prea multe explicatii pentru o idee foarte simpla. Bafta !

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu consider ca 10 cm in plus la parbrizul stock sunt bineveniti. o sa incerc in iarna asta sa mesteresc din 2 parbrize stoc unul mai mare.

 

cea mai buna solutie e montata pe TDM-ul lui Alin (rockeru') e un parbriz de maxi-scooter montat pe un cadru independent de parbrizul stock

Intradevar Cavalere, dupa cum stii si tu, eu mi-am montat acest parbriz si sunt super incantat de el.

 

post-25487-1289343786_thumb.jpg post-25487-1289344075_thumb.jpg

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca din doua pareri iese si a treia

In primul rand, eu vorbesc despre modelul 3VD, ca asta il am (and I'm proud)

Evident, japonezul a facut un windscreen care sa fie nici cal nici magar

Tot evident este ca in momentul in care proprietarul doreste sa faca un upgrade se pune deja problema inaltimii, pozitiei in sa si nu in ultimul rand a gusturilor proprietarului

Cum am mentionat anterior, am calarit BMW-ul si am ramas impresionat de eficienta parbrizului, de aceea il consider un model si incerc sa gasesc o solutie care sa ma duca cat mai aproape de acel feeling

Cum am scris, am eu cateva idei...

Din cate va cunosc, LinX si fuchsia, sunteti baieti inteligenti asa ca sunt convins ca veti reusi sa gasiti o cale de a lamuri controversele, analizandu-va reciproc argumentele ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-isti in weekend-ul acesta am facut o tura prin frumoasa zona a muntilor Apuseni am facut in jur de 600 km si pot sa va spun ca mobra a mers super, chiar voia o iesire mai lunga (mi-a soptit ea).

O sa pun si niste poze sa va incante privirea, iar de consum va las pe voi sa-l calculati prima alimentare la 236 km alimentat 11L asta pt cei ce spun ca TDM-ul consuma MULT...

Sper sa va placa pozele numai bine la toata lumea.

post-52992-1289418504_thumb.jpg

post-52992-1289418522_thumb.jpg

post-52992-1289418549_thumb.jpg

post-52992-1289418563_thumb.jpg

post-52992-1289418581_thumb.jpg

post-52992-1289418595_thumb.jpg

post-52992-1289418614_thumb.jpg

post-52992-1289418626_thumb.jpg

post-52992-1289418639_thumb.jpg

post-52992-1289418654_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In doi e perfect

 

Subscriu si plusez... io & pasagera care este ea nevasta pac-pac ;)

 

Frumoase plimbarile, baieti. In fiecare iarna am momente de "vise cu ochii deschisi" in care revad iesirile din vara... cu gindul la primavara urmatoare. Pur si simplu ma trezesc ca o ia gindul razna si vad din nou drumul sub roata din fatza. Daca mai dau si peste poze, e jale deja ;)

 

Truckeru si Korben, pe ce trasee ati mers, mai exact ? Prin Apuseni nu prea am apucat sa ma dau, dar arata fain in poze.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Truckeru si Korben, pe ce trasee ati mers, mai exact ? Prin Apuseni nu prea am apucat sa ma dau, dar arata fain in poze.

Eu nu am mers cu Aurel, ci cu altcineva [ DR HOUSE pe forum]

Nu ai dat click pe linkurile "Sambata" si "Duminica"?

Sunt harti pe Google Maps

Pe scurt, sambata: Arad - Sebes-Alba - Obarsia Lotrului (aventuri) - Petrosani - Tg Jiu - Herculane (cazare Pensiunea Magic, 83 lei camera cu 2 paturi, conditii perfecte), cca 490 km

Duminica: Herculane - Portile de Fier (frontiera) - Clisura Dunarii in Serbia - Veliko Gradiste - Smederevo (traversat Dunarea) - Kovin - Bela Crkva (portiune superba) - Oravita - Anina - Resita ;) - Timisoara - Arad, cca 530 km

 

Benzina 300 lei

Papica 100

Schimbat ulei inaintea plecarii, 100 lei, Repsol 10W40 4 litri, am prins ultimul bidon la oferta

E funny sa schimbi uleiul noaptea ;)

Mesaj completat

nicule mai depide si de stiul de mers al fiecaruia. si eventual sa fie fara pasageri

Eu am gasit un partener de plimbari caruia ii plac tot atat de mult turele luuuuungi, mers in forta, depasiri vioaie (nu riscante), curbe luate cu muchia anvelopei :)

Si daca se poate, zilnic, chiar daca ne dor bucile si noada curului :(

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca nu ati mers impreuna, intrebarea cu traseul era pentru fiecare.

 

Imi scapasera linkurile tale cu traseul, sorry. De pe harta pare foarte distractiv. In general cind plec pe undeva caut pe harta drumurile cit mai carliontzate, asta presupune pe linga curbele evidente si ceva diferente de nivel, deci peisaje. Iar daca in paralel cu drumul pe care vreau eu sa merg exista si vreun drum national pe care sa mearga toti grabitii si sa imi lase mie calea libera, e cu atat mai bine.

Dureaza mai mult pina ajungi la destinatie, dar esti mult mai relaxat - te incarci la priza in loc sa te descarci. Partea proasta pentru cei din Bucuresti e ca toate caile de acces spre capitala sint arhipline, asa ca ultimii 30-60-100 de kilometri sint obligatoriu "de descarcare" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topicul asta a devenit cam ca-n bancul ala" tinara, 1.80, supla, blonda, superba, cu Mercedes 500, nu caut nimic, doar ma laud" ..

Deocamdata ne laudam, ca avem cu ce, motocicletele astea sunt facute sa mearga

La iarna, daca o sa reusesc sa fac ce mi-am propus, voi posta si chestii utile

Deocamdata, atat eu cat si Truckeru, ne-am pus in stopuri lampi cu LED

Eu am schimbat si becul de pozitie din fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata ne laudam, ca avem cu ce

 

Hop si eu cu lauda!

cuminte, frumoasa, stie cu bine drumul acasa, se marita fata cu 2400E, bani la care ofer si un crashbar marca zoly.

ITP 07 2012, asigurare aprilie 2011. Necesita numai manere incalzite... si timp liber de drumetii.

post-57095-1289588980_thumb.jpg

post-57095-1289588992_thumb.jpg

post-57095-1289589001_thumb.jpg

post-57095-1289589011_thumb.jpg

post-57095-1289589023_thumb.jpg

post-57095-1289589032_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ASTA a fost plimbare:

Aa, deci pe langa tine am trecut sambata trecuta, cand mergeati inspre Obarsie. Am vazut TDM galben si inca "ceva", m-am uitat lung la tine... dar n-am descoperit cine era in spatele castii. Noi eram 3 la numar si probabil am fost urmati de alt grup de 4.

 

ma bate gandul la TDM900, dar ma uit si pe la tourere...

Dupa posibilitati.

Azi am mers si eu cu "regele" R1200 GSA, pe care l-a inchiriat un prieten ptr cateva zile. Drumuri asfaltate prin padure si am intrat si pe aratura un pic, si cu pasager, si umblat la suspensii etcc, adica suficient cat sa-mi pot face o parere cat de cat. Vorbim oricum de R1200, nu 1150 sau 1100 care difera din multe puncte de vedere.

 

In primul rand, in continuarea epopeii cu parbrizele de acum vreo doua pagini, nu m-a surprins sa vad ca si aici imi iau vantul in fata, cu parbrizul la maxim din cate am inteles si saua de GS simplu (1 sau 2 cm mai joasa). Oricum, aici sigur daca l-as mai inalta cativa cm ar fi ok plus ca nu aveam turbulente, era destul de ok. In rest, motocicleta e foarte comoda, mergi pe (aproape) orice suprafata si nu simti nimic, nu patineaza nimic, nu-ti da senzatia ca da sa fuga cand tai sleauri, e tanc. Pozitia de mers mi s-a parut mai ok decat la TDM, saua la fel. In schimb ma asteptam poate la ceva mai mult de la motor la viteze / turatii mai mari. Cu alte cuvinte, ptr mine motorul de TDM900 are ceva foarte frumos in el, care nu l-am intalnit la mai nici o mobra cu care am mers (in fine, nu am mers cu VTR1000 sau chestii de-astea, dar am mers cu F800GS/ST, Vstrom 650...); nu ca ar fi foarte puternic, dar are el ceva ce imi place mult.

 

Cand m-am dat jos dupa vreo ora si ceva si m-am urcat pe a mea, m-am simt exact ca atunci cand ma dadeam jos de pe TDM si ma urcam pe Diversion (prima mobra).. mobra mai joasa, ghidonul mai jos, picioarele mai chircite, saua mai ingusta. Deci... nu m-ar convinge sa dau 16-18K euro pe el si nici nu m-as desparti asa usor de TDM, dar mi-ar placea sa am pozitia de pe GSA si in special forta de a trece prin orice ca prin cascaval si fara sa simti nimic sub roti.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu pareri si sugestii la achizitia unui kit de lant? am cautat si pe lois si pe polo si la romi.... am decis ca vreau de la DID... de ex la romi e did e si cu 597 ron si cu 857 ron.... nu imi dau seama care ar fi diferentele... si nici nu am mai schimbat vreun kit de lant vreodata

 

am avut amici care dupa o scurta inspectie ochiometrica au propus sa schimb doar lantul pt ca pinionul spate are putina uzura... si daca chiar nu am bani, cica s-ar vinde lant moto la metru ( aici am tras o burta de ras) cu vro 35 ron metru

 

voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu pareri si sugestii la achizitia unui kit de lant? am cautat si pe lois si pe polo si la romi.... am decis ca vreau de la DID... de ex la romi e did e si cu 597 ron si cu 857 ron.... nu imi dau seama care ar fi diferentele... si nici nu am mai schimbat vreun kit de lant vreodata

 

am avut amici care dupa o scurta inspectie ochiometrica au propus sa schimb doar lantul pt ca pinionul spate are putina uzura... si daca chiar nu am bani, cica s-ar vinde lant moto la metru ( aici am tras o burta de ras) cu vro 35 ron metru

 

voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu pareri si sugestii la achizitia unui kit de lant? am cautat si pe lois si pe polo si la romi.... am decis ca vreau de la DID... de ex la romi e did e si cu 597 ron si cu 857 ron.... nu imi dau seama care ar fi diferentele... si nici nu am mai schimbat vreun kit de lant vreodata

 

am avut amici care dupa o scurta inspectie ochiometrica au propus sa schimb doar lantul pt ca pinionul spate are putina uzura... si daca chiar nu am bani, cica s-ar vinde lant moto la metru ( aici am tras o burta de ras) cu vro 35 ron metru

 

voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferente intre cele doua kituri e data de tensiunea max. a lantului... vezi cifrele pe site-ul DID. Unul este VM/VM2 si altul ZVM, sau ceva de genul asta. Ar trebui sa fie ok si ala mai ieftin, eventual o sa se lase mai repede decat celalt, dar nu mi-as face griji prea mari in privinta asta.

 

E foarte posibil sa iti vina cu za care va trebui nituita, ceea ce inseamna ca iti va trebui sa mergi la cineva cu o presa de lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am schimbat lantul vara asta. Lanturile de le louis vin cu za de legatura care trebuie nituita. Daca te duci si iei lant de la Yamaha te costa cam la fel dar este lant inchis; se monteaza dand jos bascula. Daca ai cric central, ti-l recomand pe ultimul, fiindca il poti monta singur fara sa mai dai bani pe manopera.

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...