andreiganea Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 cod fabricatie cod model an Yamaha TDM 900 5PS1 RN081 2002 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 5PS4 RN084 2003 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 5PS6 RN111 2004 2 86 PS, 63 kw sunt mici diferente intre ani, nu as putea spune exact cate, si ce; eu am comparat-o Yamaha TDM 900 A ABS 2B01 RN114 2005 2 86 PS, 63 kw cu a lui marius si cu a lui linx si ale lor nu mai au swich pt aprins faruri de exemplu Yamaha TDM 900 A ABS 2B02 RN114 2006 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 A ABS 2B03 RN184 2007 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 A ABS 2B04 RN184 2008 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 A ABS 2B05 RN184 2008 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 A ABS 5PSH RN181 2009 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 A ABS 5PSK RN181 2010 2 86 PS, 63 kw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 cod fabricatie cod model an Multumesc Mi-am permis sa copiez aceste date pe forumul tedemistilor Mesaj completat trebuie alt cont decat cel de pe moto travel ?? Cristi Am copiat toate datele dintr-un tabel in altul, practic ar trebui sa te poti loga in forumul tedemistilor cu userul Cavaleru Vezi ca esti cobai Daca functioneaza cu tine voi face si cu alti doritori la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Hei! V-ati mutat toti pe forumul lui Korben? Ca sa stiu pe unde va gasesc. Hai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Hei! V-ati mutat toti pe forumul lui Korben? Ca sa stiu pe unde va gasesc. Hai bafta! Forumul ala nu e al meu, nici al vostru, ci al urmasilor urmasilor... E al nostru, bre, nu al lui Korben Stai, sa inceapa lucrarile de revizie/reparatie/intretinere la TDM-uri si atunci se va vedea daca am facut (noi, nu eu) o treaba buna cu noul forum pana una alta, presupun ca lumea se pregateste de Craciun/revelion si mahmureala aferenta, asa ca stam cuminti Refresh: www.tdm.moto-travel.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 (editat) Scuze, Korben. Ai dreptate. Inca identific TDM forum cu tine. Si e normal sa fie asa, pentru ca tu l-ai initiat. In alta ordine de idei mi-e dor de o tura cu mobra si de o intalnire a TDM-istilor. M-am uitat la pozele din vara si m-a apucat melancolia. A fost...frumos, dar s-a dus. Bafta si asfalt uscat!!!(la Bucale inca mai este uscat asfaltul, dar mobra este la iernat la Brasov). Editat Decembrie 15, 2010 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Korben merge fara probleme. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 Scuze, Korben. Ai dreptate. Inca identific TDM forum cu tine. Si e normal sa fie asa, pentru ca tu l-ai initiat. Nu Eu am materializat ideea lui Linx, daca nu ma inseala memoria, care imi sugera sa fac un site de genul carpeTDM Repet aici ca nu vreau sa concurez cu acest topic, ci doar sa segmentam informatiile in topicuri dedicate pentru a le gasi mai usor Cu ocazia acestui nou forum poate reusim sa aflam cati tedemisti exista in RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 NuEu am materializat ideea lui Linx, daca nu ma inseala memoria, care imi sugera sa fac un site de genul carpeTDM Repet aici ca nu vreau sa concurez cu acest topic, ci doar sa segmentam informatiile in topicuri dedicate pentru a le gasi mai usor Cu ocazia acestui nou forum poate reusim sa aflam cati tedemisti exista in RO nu Nicule, plin de modestie, ai creeat un loc in care sa ai tot timpul dreptate ... hai ca vin si eu acolo, sa nu lipseasca tocmai Martie din Postul Mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Asa este. Linx a fost cu teoria, dar tu ai fost cu practica. Concluzie: merit fifty-fifty. OK? P.S.: Incepand de ieri seara nu mai este uscat nici macar in Bucuresti. Cel putin nu ma mai oftic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 io ma oftic ca am avelope care ma pot pimba pe vremurile astea doar ca iti trebuie mult curaj sau inconsitenta si ITP valabil. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Intrebare:Daca nu aveti nici voi garaje incalzite va dati bateriile jos pe timpul ierni?Eu nu am dato si au fost deja -10,o fi bai mare?hai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 niciun bai incarc-o o data pe luna 4-5 ore si nu vei avea probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Intrebare:Daca nu aveti nici voi garaje incalzite va dati bateriile jos pe timpul ierni?Eu nu am dato si au fost deja -10,o fi bai mare?hai noroc. Da-o jos de pe motor daca vrei sa fii sigur. Depinde cit de frig se face noaptea. Ideea e urmatoarea: la frig, orice baterie se descarca singura mult mai repede decat la temperaturi peste zero. Odata ce s-a descarcat sub un anumit prag, reactiile chimice devin ireversibile si poti s-o lasi si un an pe redresor ca nu-si mai revine. Bateriile de mobra avind 10-12Ah, nu le trebuie prea mult ca sa se descarce definitiv -- citeva nopti cu geruri tzapene si poti s-o arunci. Manevra cu incarcatul am facut-o iarna trecuta. Baterie de nici un an vechime, lasata pe mobra si incarcata full pe redresor la 2-3-4 saptamani, nu mai mult. Dupa o repriza de citeva nopti la rind cu -10, -15, a trebuit sa scot 4 milioane din buzunar pentru o baterie noua - toate bateriile pentru 4tx sint pe gel, n-am avut varianta mai ieftina. Deci conteaza cit de frig se face noaptea, cit de norocos esti cu bateria ta, si cit te ustura la portofel daca nu reuseste experimentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Daca bateria e cu gel posibil sa fie ok sa o dati jos de pe mobra daca e cu apa ( electrolit ) nu vad nici un motiv sa o dai jos la o masina o dai jos iarna ? eu nu am dat-o jos de pe mobra mai pun redresorul pe ia cand mai am timp SARBATORI FERICITE LA TOATA LUMEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Da-o jos de pe motor daca vrei sa fii sigur. ....... Deci conteaza cit de frig se face noaptea, cit de norocos esti cu bateria ta, si cit te ustura la portofel daca nu reuseste experimentul Confirm Din cate imi aduc eu aminte despre baterii (si acumulatoare, in general), acestea au tendinta sa se descarce, curentul circuland in acest caz in sens invers sensului normal de descarcare, ceea ce ar duce la decesul prematur al obiectului DAR, nu stiu daca e legenda (sa-i intrebam pe cei de la mithbusters ) daca se pune un consumator mic, ceva de genul unui led sau orice altceva, care sa aiba un consum de 10-15 mA, acumulatorul se va descarca si in acest caz, dar electronii circula "normal" prin baterie Repet, nu stiu cat e de adevarat, dar daca stau stramb si judec drept, e verosimil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Am avut alarma activa pe ea cind a murit bateria, nu stiu exact cit consuma in stand-by, dar n-a avut nici un efect, asa ca nu stiu cit de valabila e teoria cu consumatorul. Am auzit si eu de chestia cu beculetul. @truckeru - bateria de masina e de vreo 5-6 ori mai mare, incepe de pe la 50-60Ah fatza de 10Ah, si evident rezista mult mai bine la descarcare pina sa atinga pragul critic. Aia de motor e o idee mai mare la capacitate decat doua baterii de laptop care pe deasupra au 14.4V, nu 12V, singura lor buba fiind ca n-au curent de pornire mare. Cum spuneam, nu e o stiinta exacta, am auzit de mobre lasate in zapada care au pornit fara probleme in primavara. La mine din pacate nu s-a aplicat varianta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 (editat) Cum spuneam, nu e o stiinta exacta, am auzit de mobre lasate in zapada care au pornit fara probleme in primavara. La mine din pacate nu s-a aplicat varianta asta Hmm... In plus, nu stiu in ce masura sunt CONCEPUTE acumulatoarele de motocicleta sa supravietuiasca in frig, mai ales astea pe care noi le cumparam in RO cu 200-250 lei Editat Decembrie 20, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 (editat) Hmm...In plus, nu stiu in ce masura sunt CONCEPUTE acumulatoarele de motocicleta sa supravietuiasca in frig, mai ales astea pe care noi le cumparam in RO cu 200-250 lei La Varta nu scrie de Moto sau de Auto. Scrie tipul bateriei (clasic, maintenance-free, gel), voltaj (6-12-24), curent de pornire (in A), capacitate (in Ah), dimensiuni fizice si tipul/pozitia bornelor (+ in stanga, vertical sau la 90 grade etc). Atat. Editat Decembrie 20, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 Ma bucur ca am starnit interes si mai ales cred ca este un subiect foarte important pentru noi TDM-isti,avind in vedere pozitia bateriei (3VD)....sincer incerc sa o pornesc la 3-4 zile decit sa desfac toate carenele,rezervor,etc sa o scot de acolo ...si la varianta redresor ma gandeam si eu,mai ales ca am prize de 12V instalate pe TDM,acum ce e drept mi-a pornit greu dupa o saptamana de nepornit cu temperaturi nu mai sus de 0 grade,dar parca nu din baterie,din gaz mai degraba...acum am pus ceva paturi pe ia (ca la calu lu bunicu ),poate io fi mai bine .Respectele mele domnilor. . Ma gandesc la un contact general si la ceva prelungitoare de borne ptr redresor mai serioase decit prizele de 12 ca sa pot da si curent linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 In urma cu 2 zile am mers in garaj sa vad daca mai porneste TDM-ul (nu a mai fost pornti de aproape 2 sapt, si atunci doar pornit in garaj sa se incalzeazca putin motorul). Desigur ca nu a mai pornit, asa ca am pornit'o ieri prin varianta "impins". Am mers cu ea 25 km, si azi de dimineata a pornit usor. Nu am schimbat bateria, si am motorul de 1 an. Nu o dau jos iarna, eventual o schimb la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Desigur ca nu a mai pornit, asa ca am pornit'o ieri prin varianta "impins" Si eu am pornit-o dupa aprox 3 saptamani si a pornit foarte greu, a trebuit sa dau mult la automat ca sa se incarce carburatoarele cu benzina Nu-i bai, le asteapta o revizie generala (pe ele , carburatoarele) O sa fac un tutorial cu poze pe forum Pe celalalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Salutare salutare... Inca nu am apucat sa citesc toate paginile din urma de cand n-am mai dat pe-aici, dar pentru ca imi sta pe limba treaba cu mentinerea bateriei peste iarna. S-a mai discutat si anul trecut chestia asta... Daca bateria este incarcata bine nu ar trebui sa inghete, iar la rece se conserva mai bine decat la cald. Altfel zis, NU o duceti in casa la 20 de grade ca acolo se descarca mai rapid. Cel mai sigur ar fi sa stea undeva la peste 0 grade, dar pentru cei care trebuie sa demonteze jumatate de motor ca sa ajunga la baterie, pe bune, mai bine incarcati-o si lasati-o acolo unde e. Ar fi bine totusi sa decuplati bornele daca stiti ca aveti consumatori (in special anumite alarme). Acum am dus bateria la cineva sa o puna la incarcat dupa care am de gand sa o depozitez intr-un container neincalzit, urmand sa va anunt peste vreo doua luni daca mai traieste Bateria e cea originala, are deja 4 ani si e ok. Iar ca fapt divers, cea mai "tare" baterie o am pe masina (Nubira), bateria ei originala care implineste peste putin timp 10 ani si merge ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 Bateria se duce naibii la temperaturi negative. Daca e descarcata, se duce naibii la temperaturi joase, nu neaparat negative. Prin se duce naibii, inteleg ca intai isi pierde sarcina, apoi incet incet se deterioreaza permanent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 (editat) Vreti sa va oftic? A mea a stat anul trecut 2+ luni nepornita intr-un troian de zapada, doar cu husa pe ea. Cand s-a topit zapada si am vrut sa ma plimb, a pornit la primul buton, in 3 secunde. Editat Decembrie 23, 2010 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 23, 2010 Share Postat Decembrie 23, 2010 plm, injectia asta mariuse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.