Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

cod fabricatie cod model an

Yamaha TDM 900 5PS1 RN081 2002 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 5PS4 RN084 2003 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 5PS6 RN111 2004 2 86 PS, 63 kw sunt mici diferente intre ani, nu as putea spune exact cate, si ce; eu am comparat-o

Yamaha TDM 900 A ABS 2B01 RN114 2005 2 86 PS, 63 kw cu a lui marius si cu a lui linx si ale lor nu mai au swich pt aprins faruri de exemplu

Yamaha TDM 900 A ABS 2B02 RN114 2006 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 A ABS 2B03 RN184 2007 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 A ABS 2B04 RN184 2008 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 A ABS 2B05 RN184 2008 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 A ABS 5PSH RN181 2009 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 A ABS 5PSK RN181 2010 2 86 PS, 63 kw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cod fabricatie cod model an

Multumesc

Mi-am permis sa copiez aceste date pe forumul tedemistilor

Mesaj completat

trebuie alt cont decat cel de pe moto travel ??

Cristi

Am copiat toate datele dintr-un tabel in altul, practic ar trebui sa te poti loga in forumul tedemistilor cu userul Cavaleru

Vezi ca esti cobai :angryfire:

Daca functioneaza cu tine voi face si cu alti doritori la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei! V-ati mutat toti pe forumul lui Korben? Ca sa stiu pe unde va gasesc. Hai bafta!

Forumul ala nu e al meu, nici al vostru, ci al urmasilor urmasilor... ;)

E al nostru, bre, nu al lui Korben

Stai, sa inceapa lucrarile de revizie/reparatie/intretinere la TDM-uri si atunci se va vedea daca am facut (noi, nu eu) o treaba buna cu noul forum

pana una alta, presupun ca lumea se pregateste de Craciun/revelion si mahmureala aferenta, asa ca stam cuminti :angryfire:

 

Refresh: www.tdm.moto-travel.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, Korben. Ai dreptate. Inca identific TDM forum cu tine. Si e normal sa fie asa, pentru ca tu l-ai initiat.

In alta ordine de idei mi-e dor de o tura cu mobra si de o intalnire a TDM-istilor. M-am uitat la pozele din vara si m-a apucat melancolia. A fost...frumos, dar s-a dus. Bafta si asfalt uscat!!!(la Bucale inca mai este uscat asfaltul, dar mobra este la iernat la Brasov).

Editat de barboge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, Korben. Ai dreptate. Inca identific TDM forum cu tine. Si e normal sa fie asa, pentru ca tu l-ai initiat.

Nu

Eu am materializat ideea lui Linx, daca nu ma inseala memoria, care imi sugera sa fac un site de genul carpeTDM

Repet aici ca nu vreau sa concurez cu acest topic, ci doar sa segmentam informatiile in topicuri dedicate pentru a le gasi mai usor

Cu ocazia acestui nou forum poate reusim sa aflam cati tedemisti exista in RO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu

Eu am materializat ideea lui Linx, daca nu ma inseala memoria, care imi sugera sa fac un site de genul carpeTDM

Repet aici ca nu vreau sa concurez cu acest topic, ci doar sa segmentam informatiile in topicuri dedicate pentru a le gasi mai usor

Cu ocazia acestui nou forum poate reusim sa aflam cati tedemisti exista in RO

nu Nicule, plin de modestie, ai creeat un loc in care sa ai tot timpul dreptate :rolleyes: ...

hai ca vin si eu acolo, sa nu lipseasca tocmai Martie din Postul Mare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Linx a fost cu teoria, dar tu ai fost cu practica. Concluzie: merit fifty-fifty. OK? :rolleyes:

P.S.: Incepand de ieri seara nu mai este uscat nici macar in Bucuresti. Cel putin nu ma mai oftic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:Daca nu aveti nici voi garaje incalzite va dati bateriile jos pe timpul ierni?Eu nu am dato si au fost deja -10,o fi bai mare?hai noroc. :rolleyes:

 

Da-o jos de pe motor daca vrei sa fii sigur. Depinde cit de frig se face noaptea. Ideea e urmatoarea: la frig, orice baterie se descarca singura mult mai repede decat la temperaturi peste zero. Odata ce s-a descarcat sub un anumit prag, reactiile chimice devin ireversibile si poti s-o lasi si un an pe redresor ca nu-si mai revine. Bateriile de mobra avind 10-12Ah, nu le trebuie prea mult ca sa se descarce definitiv -- citeva nopti cu geruri tzapene si poti s-o arunci.

 

Manevra cu incarcatul am facut-o iarna trecuta. Baterie de nici un an vechime, lasata pe mobra si incarcata full pe redresor la 2-3-4 saptamani, nu mai mult. Dupa o repriza de citeva nopti la rind cu -10, -15, a trebuit sa scot 4 milioane din buzunar pentru o baterie noua - toate bateriile pentru 4tx sint pe gel, n-am avut varianta mai ieftina.

 

Deci conteaza cit de frig se face noaptea, cit de norocos esti cu bateria ta, si cit te ustura la portofel daca nu reuseste experimentul :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bateria e cu gel posibil sa fie ok sa o dati jos de pe mobra daca e cu apa ( electrolit ) nu vad nici un motiv sa o dai jos la o masina o dai jos iarna ? eu nu am dat-o jos de pe mobra mai pun redresorul pe ia cand mai am timp SARBATORI FERICITE LA TOATA LUMEA :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-o jos de pe motor daca vrei sa fii sigur.

.......

Deci conteaza cit de frig se face noaptea, cit de norocos esti cu bateria ta, si cit te ustura la portofel daca nu reuseste experimentul

Confirm

Din cate imi aduc eu aminte despre baterii (si acumulatoare, in general), acestea au tendinta sa se descarce, curentul circuland in acest caz in sens invers sensului normal de descarcare, ceea ce ar duce la decesul prematur al obiectului

DAR, nu stiu daca e legenda (sa-i intrebam pe cei de la mithbusters :rolleyes: ) daca se pune un consumator mic, ceva de genul unui led sau orice altceva, care sa aiba un consum de 10-15 mA, acumulatorul se va descarca si in acest caz, dar electronii circula "normal" prin baterie

 

Repet, nu stiu cat e de adevarat, dar daca stau stramb si judec drept, e verosimil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut alarma activa pe ea cind a murit bateria, nu stiu exact cit consuma in stand-by, dar n-a avut nici un efect, asa ca nu stiu cit de valabila e teoria cu consumatorul. Am auzit si eu de chestia cu beculetul.

 

@truckeru - bateria de masina e de vreo 5-6 ori mai mare, incepe de pe la 50-60Ah fatza de 10Ah, si evident rezista mult mai bine la descarcare pina sa atinga pragul critic. Aia de motor e o idee mai mare la capacitate decat doua baterii de laptop :rolleyes: care pe deasupra au 14.4V, nu 12V, singura lor buba fiind ca n-au curent de pornire mare.

 

Cum spuneam, nu e o stiinta exacta, am auzit de mobre lasate in zapada care au pornit fara probleme in primavara. La mine din pacate nu s-a aplicat varianta asta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam, nu e o stiinta exacta, am auzit de mobre lasate in zapada care au pornit fara probleme in primavara. La mine din pacate nu s-a aplicat varianta asta

Hmm...

In plus, nu stiu in ce masura sunt CONCEPUTE acumulatoarele de motocicleta sa supravietuiasca in frig, mai ales astea pe care noi le cumparam in RO cu 200-250 lei :rolleyes:

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm...

In plus, nu stiu in ce masura sunt CONCEPUTE acumulatoarele de motocicleta sa supravietuiasca in frig, mai ales astea pe care noi le cumparam in RO cu 200-250 lei :rolleyes:

La Varta nu scrie de Moto sau de Auto. Scrie tipul bateriei (clasic, maintenance-free, gel), voltaj (6-12-24), curent de pornire (in A), capacitate (in Ah), dimensiuni fizice si tipul/pozitia bornelor (+ in stanga, vertical sau la 90 grade etc). Atat.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca am starnit interes si mai ales cred ca este un subiect foarte important pentru noi TDM-isti,avind in vedere pozitia bateriei (3VD)....sincer incerc sa o pornesc la 3-4 zile decit sa desfac toate carenele,rezervor,etc sa o scot de acolo ...si la varianta redresor ma gandeam si eu,mai ales ca am prize de 12V instalate pe TDM,acum ce e drept mi-a pornit greu dupa o saptamana de nepornit cu temperaturi nu mai sus de 0 grade,dar parca nu din baterie,din gaz mai degraba...acum am pus ceva paturi pe ia (ca la calu lu bunicu :( :D :rolleyes: ),poate io fi mai bine .Respectele mele domnilor. :rolleyes: .

 

Ma gandesc la un contact general si la ceva prelungitoare de borne ptr redresor mai serioase decit prizele de 12 ca sa pot da si curent linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma cu 2 zile am mers in garaj sa vad daca mai porneste TDM-ul (nu a mai fost pornti de aproape 2 sapt, si atunci doar pornit in garaj sa se incalzeazca putin motorul). Desigur ca nu a mai pornit, asa ca am pornit'o ieri prin varianta "impins". Am mers cu ea 25 km, si azi de dimineata a pornit usor.

 

Nu am schimbat bateria, si am motorul de 1 an. Nu o dau jos iarna, eventual o schimb la primavara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desigur ca nu a mai pornit, asa ca am pornit'o ieri prin varianta "impins"

Si eu am pornit-o dupa aprox 3 saptamani si a pornit foarte greu, a trebuit sa dau mult la automat ca sa se incarce carburatoarele cu benzina

Nu-i bai, le asteapta o revizie generala (pe ele , carburatoarele)

O sa fac un tutorial cu poze pe forum

Pe celalalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare salutare...

 

Inca nu am apucat sa citesc toate paginile din urma de cand n-am mai dat pe-aici, dar pentru ca imi sta pe limba treaba cu mentinerea bateriei peste iarna. S-a mai discutat si anul trecut chestia asta... Daca bateria este incarcata bine nu ar trebui sa inghete, iar la rece se conserva mai bine decat la cald. Altfel zis, NU o duceti in casa la 20 de grade ca acolo se descarca mai rapid. Cel mai sigur ar fi sa stea undeva la peste 0 grade, dar pentru cei care trebuie sa demonteze jumatate de motor ca sa ajunga la baterie, pe bune, mai bine incarcati-o si lasati-o acolo unde e. Ar fi bine totusi sa decuplati bornele daca stiti ca aveti consumatori (in special anumite alarme).

 

Acum am dus bateria la cineva sa o puna la incarcat dupa care am de gand sa o depozitez intr-un container neincalzit, urmand sa va anunt peste vreo doua luni daca mai traieste :) Bateria e cea originala, are deja 4 ani si e ok. Iar ca fapt divers, cea mai "tare" baterie o am pe masina (Nubira), bateria ei originala care implineste peste putin timp 10 ani si merge ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria se duce naibii la temperaturi negative. Daca e descarcata, se duce naibii la temperaturi joase, nu neaparat negative.

 

Prin se duce naibii, inteleg ca intai isi pierde sarcina, apoi incet incet se deterioreaza permanent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...