Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Am un parbriz de vanzare ptr TDM 900 - MRA Touring, fabricat in Germania. Pret 60 euro (nou si cu transport e mult mai mult). E aproape nou, insa nu imi place cum arata si vreau sa incerc altceva.

post-5978-1228290589_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De la sfaturile din sectiunea incepatori am sarit sa vad ce spun si cei ce conduc una din motoarele mele preferate si anume Yamaha TDM.

Cu un model TDM (900) am avut ocazia sa experimentez (pentru o distanta scurta,de aproximativ 5-10 m, nu am cazut cu ea :laugh: ) mersul pe motor, asa declansand nebunia interioara pentru a lua permisul si motorul.Am avut ocazia sa fiu si pasager dar si cum am spus conducator in Grecia, in 2007.

Este recomandata pentru un incepator? Eu am 1,70 m, 80 kg, am 82 cm in membrele inferioare si sunt sportiv de performanta in judo.Ce ziceti?Cer sfaturi ca voi le stiti mai bine decat mine.

 

Bafta si asfalt uscat!

post-44131-1228587996_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca eu la 1,69 ma descurc pe Super Tenere, poti fi sigur ca la TDM e super ok. Inaltimea e mai putin importanta, conteaza mai mult forta si cel mai mult experienta.

 

 

Vorbesti serios sau vrei sa razi de mine? Astazi am fost la reprezentanta Yamaha si am incercat XT660 Z Tenere, model 2008, si nici macar nu atingeam cu varfurile pamantul.Pe TDM in papuci de plaja atingeam cu varfurile, dar vroiam sa intreb daca nu este prea grea sau prea puternica pentru mine.

 

Vorbesti serios sau vrei sa razi de mine? Astazi am fost la reprezentanta Yamaha si am incercat XT660 Z Tenere, model 2008, si nici macar nu atingeam cu varfurile pamantul.Pe TDM in papuci de plaja atingeam cu varfurile, dar vroiam sa intreb daca nu este prea grea sau prea puternica pentru mine.

 

 

Scuze! Am vazut photo blog-ul si m-am convins!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este recomandata pentru un incepator?

 

Urmaresc si eu Grupul de ceva timp si daca am inteles bine, Marius95 este este incepator pe acest motor... deci exista cazuri. Il las pe el sa-ti spuna cum se descurca.

 

Insa raspunsul la intrebarea ta este destul de clar "nu", TDM-ul nu este o motocicleta recomandata pentru un incepator. Poate fi, dar nu este recomandata. De ce? 1.Motor prea puternic si cuplu mare. 2. Desi nu e foarte grea, motocicleta este destul de inalta iar daca zici ca nu atingi bine pamantul cu ambele picioare nu e deloc un lucru bun, ca incepator. O sa fie multe situatii in care o sa te dezechilibrezi usor la diverse manevre facute pe loc sau la viteza mica si riscul de a o culca este mult mai mare. 3. Nu cred ca sunt multi motociclisti care sa nu fi cazut macar o data in primii ani, asa ca poate n-ar strica sa te gandesti la un motor nu f scump (si nu foarte carenat), pe care daca l-ai scapat sa nu-ti para asa de rau. Cel putin primele 2 puncte le-as lua serios in considerare. Bafta!

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de corect ce a zis LinX. Fac si eu cateva comentarii:

 

1) E puternica, dar daca nu accelerezi prea tare (adica peste 3000, sau 2500 daca esti cu treptele I/II) e OK. Daca ai ajuns la 4000 stai pe ea ca musca pe locomotiva. Daca ai scapat ambreiajul, ori ti se opreste motorul, ori ai incurcat-o rau de tot. Eu am facut odata un burnout involuntar intre 2 masini oprite la stop. :laugh: N-as vrea sa repet experienta.

2) Nu e grea, dar daca se intampla ceva, oricum n-o s-o poti tine pe roti. Eu am scapat-o pe jos de 3 ori pana acum. Sfaturile mele sunt: Nu pleca de pe loc direct in curba. Mai bine paseste cu picioarele pe jos pana iei curba, chiar si in mijlocul intersectiei, chiar si in claxoanele disperate ale soferilor. La fel cand opresti: NU FRANA IN CURBA, mai ales daca esti sub 20Km/h!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MisterMe - de ce tii neaparat sa iei TDM ? Ca prima motocicleta ti-o recomand doar daca esti masochist SI ai suficienti bani.

 

Daca ti-o iei ca iti place cum arata, o sa iti para cu atat mai rau cind o scapi.

 

Daca ti-o iei ca iti place natura ei duala, oricum n-o s-o poti folosi pe forestier in primul an. Nu vrei sa ai o groapa sub picior cind de-abia pui piciorul jos. Cristi-mic avea destui ani pe motoare in spate cind a trecut la XTZ 750 si pe linga asta cu XTZ ataci o groapa cu totul altfel decat cu TDM. O sa-ti fie foarte greu si cind o sa ai nisip/asfalt cu detergent/noroi sub talpa. In afara de asta TDM rupe destul de usor aderenta.

 

Dupa mine motocicleta ti-o iei ca sa mergi cu ea, nu ca sa o culegi de pe jos sau sa te faci de ras in trafic. Eu personal nu ti-as recomanda TDM nici daca ai avea 1.80 ca prim motor - te chinui mai mult decat face si inveti mult mai lent despre ce e vorba de fapt pe doua roti. Sint destule motociclete pe lumea asta pentru fiecare, ideal e sa o iei treptat in functie de ce experienta ai.

 

Bafta si inspiratie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la sfaturile din sectiunea incepatori am sarit sa vad ce spun si cei ce conduc una din motoarele mele preferate si anume Yamaha TDM

Presupun ca ti-a placut TDMul pentru ca a fost printre primele sau prima motocicleta pe care ai mers. Vezi ca ai o gramada de alternative pr care te-ai simti cel putin la fel de bine in conditiile date, in special naked-uri de clasa medie (600cc): Bandit, Diversion, CB 500/750, CBF 600 sau mai naravasele Hornet, FZS / FZ6, GSF s.a. Toate in 4 cilindri, daca vrei in 2, ar mai Suzuki SV sau, poate cel mai apropiat de TDM ca motor, Kawa ER-6s.

 

 

Destul de corect ce a zis LinX.

Am inteles atentionarea. Scuze :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles atentionarea. Scuze :laugh:

N-am atentionat pe nimeni. Fiecare are dreptul la o opinie.

Daca te referi la LinX scris cu bold, n-a fost o atentionare. E regula de politete sa scrii numele/ID-urile persoanelor despre care vorbesti cu bold: 1) pentru ca cel vizat sa poata vedea repede ca se vorbeste despre el si 2) fiindca unii au ca ID-uri cuvinte comune si se pot face confuzii.

Editat de Marius '95
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MisterMe - de ce tii neaparat sa iei TDM ? Ca prima motocicleta ti-o recomand doar daca esti masochist SI ai suficienti bani.

 

Daca ti-o iei ca iti place cum arata, o sa iti para cu atat mai rau cind o scapi.

 

Daca ti-o iei ca iti place natura ei duala, oricum n-o s-o poti folosi pe forestier in primul an. Nu vrei sa ai o groapa sub picior cind de-abia pui piciorul jos. Cristi-mic avea destui ani pe motoare in spate cind a trecut la XTZ 750 si pe linga asta cu XTZ ataci o groapa cu totul altfel decat cu TDM. O sa-ti fie foarte greu si cind o sa ai nisip/asfalt cu detergent/noroi sub talpa. In afara de asta TDM rupe destul de usor aderenta.

 

Dupa mine motocicleta ti-o iei ca sa mergi cu ea, nu ca sa o culegi de pe jos sau sa te faci de ras in trafic. Eu personal nu ti-as recomanda TDM nici daca ai avea 1.80 ca prim motor - te chinui mai mult decat face si inveti mult mai lent despre ce e vorba de fapt pe doua roti. Sint destule motociclete pe lumea asta pentru fiecare, ideal e sa o iei treptat in functie de ce experienta ai.

 

Bafta si inspiratie !

 

Multumesc ca mi-ai raspuns, motivul fiind ca am gasit tot la Yamaha un naked, destul de frumos, mi-a placut foarte mult si de aceea ma gandesc din ce in ce mai mult la el ca prima motocicleta.Prima data eu am fost la reprezentanta Yamaha (Dual-Motors) pentru XT 660Z Tenere dar inca de la prima vedere mi-am dat seama ca este prea inalta si nu ating nici macar cu varfurile pamantul.Dupa ce mi-a aratat toate modelele din gama XT am vazut si naked-ul, MT-03, care este ceva mai jos ca XT.Pe acesta atingeam cu 1/3 din talpa, fapt ce imi da inca un plus la optiunea de cumparare.Mi-a spus ca se poate modifica usor suspensia (coborata cu 1-2 cm) pentru a avea toata talpa pe sol.Cat despre TDM va avea un loc special in suflet alaturi de BMW R 1200RT si K1200 GT :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la sfaturile din sectiunea incepatori am sarit sa vad ce spun si cei ce conduc una din motoarele mele preferate si anume Yamaha TDM.

Cu un model TDM (900) am avut ocazia sa experimentez (pentru o distanta scurta,de aproximativ 5-10 m, nu am cazut cu ea :laugh: ) mersul pe motor, asa declansand nebunia interioara pentru a lua permisul si motorul.Am avut ocazia sa fiu si pasager dar si cum am spus conducator in Grecia, in 2007.

Este recomandata pentru un incepator? Eu am 1,70 m, 80 kg, am 82 cm in membrele inferioare si sunt sportiv de performanta in judo.Ce ziceti?Cer sfaturi ca voi le stiti mai bine decat mine.

 

Bafta si asfalt uscat!

 

eu am inceput direct pt modelu din 92. am trecut pe el direct de la scuter.

daca ai cap poti sa til iei. nu am mers pe 900 sa zic cum e. mi-ar place dar nu s-a ivit ocazia.

totushi am avut probleme cu greutatea si in plus ajung cu greu la pamant. avem aceeasi inaltime.

 

am pus-o pe jos de cateva ori o data chiar in garaj, busitua care s-a lasat cu parbriz spart si carena ciobita.

 

 

Ieri m-au scoti 2 baieti la plimbare pana la Oltenita.

 

a fost primul meu drum afara. din pacat baietii se dadeau cam tare si mai mereu ramaneam in urma.

 

am simtit de multe ori lipsa treptei a seasea. cu a 5-a eram la 5000 ture ( cati KM/h sunt??? ) si tremuram ca piftia pe ea.

 

a fost frumos. au fost si cateva curbe pe care le-am abordat mai fricos ce ma sperie e consumul cred ca trebuie sa reglez neapart caburatoarele. am umplut rezervoru cand am sososit acasa cam batea vantu prin el.

 

abia astept sa se incalzeasca sa mai ies la plimbari d-astea cu iubita :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca ti-a placut TDMul pentru ca a fost printre primele sau prima motocicleta pe care ai mers. Vezi ca ai o gramada de alternative pr care te-ai simti cel putin la fel de bine in conditiile date, in special naked-uri de clasa medie (600cc): Bandit, Diversion, CB 500/750, CBF 600 sau mai naravasele Hornet, FZS / FZ6, GSF s.a. Toate in 4 cilindri, daca vrei in 2, ar mai Suzuki SV sau, poate cel mai apropiat de TDM ca motor, Kawa ER-6s.

 

 

 

Am inteles atentionarea. Scuze :laugh:

 

Am fost la Honda si m-am interesat iar ce am gasit nu este chiar pe gustul meu :) in sensul ca CBF600 are prea multa putere (80 cp) iar despre Hornet nu vreau sa vorbesc considerand ca este deja un sport.Cat despre naked, am dat o tura pana la Yamaha si am vazut MT-03 care are motor de XT si mi-a placut pozitia pe ea.Scopul meu era sa vad cum este pe XT 660 (X, R, Z Tenere) si am fost dezamagit ca sunt prea inalte pentru mine. De aceea ar fi prima optiune la cumparare este MT-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tdm 3vd are la 5000 rpm cca 130 kph.

 

cat despre incepator pe tdm...mi se pare mai ok decat un incepator pe vitezana.

totul este sa ii gasesti punctul de echilibru. depinde de om de cat de capabil este. la mine prima motoreta a fost un nipru, deci am invatat pe ce este mai greu. daca ai condus un nipru, si nu esti aiurit, poti conduce orice motoreta.

 

o sugestie ptr cei ce sunt incepatori si au mobre grele/inalte: la plecarea de pe loc in curbe, n incercati sa tineti ambele picoare jos. o sa cadeti destul de des. este cea mai mare greseala. se tine jos numai piciorul din interiorul curbei. daca incercati cu ambele picioare, nu o sa reusiti ptr ca virand, motoreta are tendinta sa se incline pe partea din int curbei, voi o sa va fortati sa tineti ambele picioare jos, nu o sa reusiti, si ori o sa cadeti, ori o sa luati virajul f larg. greseala asta o facea prietena mea, si cadea des. dupa ce a vazut cum proceda, am sfatuit-o cum va sfatuiesc si pe voi, si nu s-a mai intamplat sa cada la manevre de genul. totul tine de echilibru, si de vointa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la LinX scris cu bold, n-a fost o atentionare. ...

Am inteles. Credeam ca vrei sa-mi dai de inteles ca am scris "Marius95" si nu "Marius '95". De chestia cu bolduitul chiar nu auzisem pana acum.

 

 

Am fost la Honda si m-am interesat iar ce am gasit nu este chiar pe gustul meu :D in sensul ca CBF600 are prea multa putere (80 cp)

CBF-ul n-ar trebui sa te sperie, este una dintre cele mai docile motociclete de 600 existente pe piata (si aflate in productie). Zic "una dintre" si nu "cea mai", pentru ca in 2009 o sa apara noua Yamaha Diversion care ar trebui sa fie tot pe-acolo. CBFul are 76 CP, insa exista mai multe "feluri" de CP ca sa zic asa. Marele avantaj e ca sunt motociclete f.f versatile, potrivite si pentru oras si pentru ceva touring, poti sa iei si cate o hartoapa pe forestier sau sa te dai mai tare pe curbe. Totul e sa-ti placa motocicleta.

 

Yar Tenere asta nou e mai inalt ca TDM, e deja alta clasa de motocicleta. Enduro-adv-touring whatever...

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat despre TDM va avea un loc special in suflet alaturi de BMW R 1200RT si K1200 GT :D

 

Stai linistit ca n-o sa plece nicaieri TDM-urile. Ca si BMW-urile care iti plac, n-au un design care sa se invecheasca. Capata un an experienta pe o mobra mai mica si o sa ai alta placere cind o sa-ti iei TDM, in loc sa fie un stres cum ar fi probabil daca ai incepe cu ea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la Honda si m-am interesat iar ce am gasit nu este chiar pe gustul meu :) in sensul ca CBF600 are prea multa putere (80 cp) iar despre Hornet nu vreau sa vorbesc considerand ca este deja un sport

CBF600 = 76CP

TDM= 86CP

 

So? :D

 

Sorry de post triplu, probleme cu conexiunea la forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza felul in care caii aia sunt transferati pe asfalt. TDM este un motor in 2 cilindrii. Mai mult decat atat, acele tdm-uri mai noi de 96 (cineva sa ma corecteze daca am gresit anul) au un cuplu asemanator motoarelor in V, de aceeasi capacitate. Daca vreti sa aveti de 2 ori mai multe sanse sa va sectionati maduva spinarii in mai multe locuri, TDM este fix pentru voi!

 

Nu pricep de ce trebuie musai sa va luati motor de minim 100 de cai de inceput. La o adica sunteti amestecati pe curbe de catre unul cu un 125, dar cu cativa ani de experienta. Incepeti cu pasi mici, veti trai mult mai mult! Viata pe motor e frumoasa cand si maine e o zi.

:laugh: :) Sunt de acord aici. M-a depasit @Thomas intr-o zi prin oras si oricat m-am chinuit sa ma iau cu el la intrecere n-am reusit sa-l prind in urma decat sporadic si asta pe liniile drepte unde puterea TDM-ului e un avantaj...dar atit. Si Thomas are o Pegaso Strada de "numai" 47 de cai. De ce va tot ginditi voi la animale de-astea? Adica da, poti incepe pe orice motor, poti sa-ti iei si Boss Hoss daca ai chef, numa ca baietii care incep pe dihanii si nu le ciufulesc sunt mai degraba exceptia decit regula. Marius 95 si-a asumat riscul, desi l-am sfatuit in contra = a scapat-o de trei ori pana acum. El zice ca daca nu depasesti 3000 rpm e ok. Pai fratilor, iti iei un motor mare tocmai sa depasesti anumite chestii, daca ti-e frica de el sa-i dai nu stiu cat mai bine mergi cu masina. E de bun simt sa nu dai in el ca apucatul, dar motorul ala are niste parametri de rulare, adica atunci cand schimbi viteza sa ai 2/3 din ture sa zicem, sau mai putin, dar nu e ok sa ti-l iei incepator si abia sa treci de ralanti ca sa nu fii "ca musca pe locomotiva" (mi-a placut asta ). Cineva zicea pe undeva "decat cu gazul deschis la sfert pe un ZX-6 mai bine deschis complet pe un Dominator"(motoarele sunt cu titlu informativ). Eu am trecut la TDM dupa ce ajunsesem sa ma plictisesc de Pegaso, si mi se parea puturoasa. Cand am luat Pegasul mi se parea racheta sol-sol, imi tremurau picioarele si cand acceleram mi se parea incredibil. Am evoluat, dar de-asta e bine sa incepi pe ceva mai mic, mai manevrabil, mai usor, ok-te saturi de el la un moment dat, dar de care mobra nu te saturi? Si mai e o chestie, MACAR sa ajungi sa te saturi si sa nu te trezesti imprastiat pe jos c-ai deschis prea tare gazul in curba si aia 88 NM te-au luat prin surprindere. Au si motoarele mai mici scopul lor, altfel la dracu le-ar mai face? S-ar construi minim de un litru si cu asta basta. Toata lumea intelege nebuniile tineretii, dar au si alea niste limite de bun simt. Daca-ti iei Impreza WRX sau Nissan Skyline de cand te-ai vazut cu plasticul in mina cate sanse ai sa dai cu ea de gard? Multe nu?

Citi n-au busit Daciile pe care le-am avut ca prime masini (si alea aveau 65cp/cca 800 kg, nu 86cp/195kg) ? Vesnic pe forumuri e aceeasi "batalie"- incepatorii care vor sa-si ia dihanii si cei mai experimentati care-i sfatuiesc sa se abtina. Acuma voi pe cine credeti?:D

A, sa nu zic ca noi astia care am mers ceva mai mult decat in poligonul de scoala am ajuns sa zicem "bine macar ca nu-si ia vitezana" :P No offense, dar ne bucuram cam mult de normalitate, sau chiar mai rau. Si cam cu ce-ar fi TDM-ul 900 mai ok decat o vitezana de 600? Are putere mai putina? Da, dar vitezanele de 600 nu prea depasesc 70 NM, si iti trebuie turatii de 5 cifre sa mearga calumea, pana in 7-8000 rpm nu is chiar in toate bujiile lor, turatie la care TDM-ul deja a terminat treaba si se indreapta spre viteze serioase. E mai usor de tinut o vitezana sub tine la viteze mici, chit ca are raza mai mica de bracaj insa e mai compacta fata de animalul TDM, si mai sunt multe diferente...suficient de spus ca nici TDM-ul nici vitezana nu sunt bune pentru incepatori.

 

De ce am scris acest post lung? Si eu ma intreb, dar sper sa se traga ceva concluzii de aici. Am fost intrebat de ce sunt asa vehement cand e vorba de incepatori care-si iau motoare mari, si mi-am dat seama ca e un mod de a-i rasplati pe cei care m-au sfatuit pe mine sa nu-mi iau animal mare de cand mi-am luat permisul, si datorita chestiei aleia sunt inca intreg, si nu o zic doar sa ma dau mare-asta e adevarul...fiecare intelege ce vrea.

 

Feuer frei!

 

S-auzim de bine :laugh:

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord, mai putin la capitolul cu vitezana. Din cate am auzit de la diversi (inclusiv posesori) si citit pe forum, R6 este una dintre cele mai fatale motociclete din punctul asta de vedere, cu o caracteristica de putere care il poate lua prin surprindere mobrist cand acesta simte tentatia de a urca in ture. Tu te-ai referit strict la cum s-ar descurca un incepator pe primele lui curbe si in primele lui zile. Insa pe un TDM, dupa ce capeti putina inceredere si experienta, n-o sa te manance niciodata si nici n-o sa poti sa-i arzi un 230 prin nu stiu ce pasaj in Bucuresti. Oricat de calculat si linistit ar fi omul, io zic ca asta e un risc mult mai mare in primul an de carnet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El zice ca daca nu depasesti 3000 rpm e ok. Pai fratilor, iti iei un motor mare tocmai sa depasesti anumite chestii, daca ti-e frica de el sa-i dai nu stiu cat mai bine mergi cu masina.

Daca tu crezi ca e bine ca mai bine sa mergi cu gazul deschis la maxim pe o trotineta decat deschis 1/4 pe TDM, ei bine, iti respect opinia, ca esti mai avansat si probabil stii mai multe, dar eu momentan am o parere contrara. Daca as fi avut o motocicleta slaba, probabil as fi fost tentat sa-i fortez limitele. Prefer sa am motocicleta puternica si sa o respect (nu, nu mi-e frica de ea) decat sa ma enervez in trafic pe una slaba si sa conduc agresiv. Traficul din Romania nu este pentru "depasit anumite chestii". Daca esti imprudent poti muri si pe scooter; accidentele nu se limiteaza la 80+ hp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu crezi ca e bine ca mai bine sa mergi cu gazul deschis la maxim pe o trotineta decat deschis 1/4 pe TDM, ei bine, iti respect opinia, ca esti mai avansat si probabil stii mai multe, dar eu momentan am o parere contrara. Daca as fi avut o motocicleta slaba, probabil as fi fost tentat sa-i fortez limitele. Prefer sa am motocicleta puternica si sa o respect (nu, nu mi-e frica de ea) decat sa ma enervez in trafic pe una slaba si sa conduc agresiv. Traficul din Romania nu este pentru "depasit anumite chestii". Daca esti imprudent poti muri si pe scooter; accidentele nu se limiteaza la 80+ hp.

Nu vorbesc sa-i dai in dusmanie pana cand iti pica plombele, ci sa fii constient de limitele superioare ale motocicletei. Daca motorul are mare putere atunci e mai usor sa te surprinda la gaz decat un motor pe care-l stii cum reactioneaza cand tragi de manson. Dar daca folosesti doar 1/4 din puterea motocicletei inseamna ca ai un surplus de 75-60-50% (depinde) pe care nu-l folosesti de frica. Asta in loc sa ai un motor caruia ii dai gaz 80% din cat poate sa duca si a carui reactie la puterea aia este previzibila. Tu zici ca la 4000 rpm te tii de ea ca musca de locomotiva: aia reprezinta 50% din turatia motorului. A ta e in rodaj acuma, da-ti zic: dupa 5000 rpm e deranj mare, risti sa pierzi aderenta oricand, caci nu stii cu exactitate cum reactioneaza injectia si cum raspunde ciclistica la schimbarile de sarcina. Pegaso nu m-a surprins niciodata, o simteam cand/daca vrea sa rupa aderenta si nu ma speria. TDM-ul cand a vrut sa faca asta m-a cam speriat, dar poate asta e doar parerea mea.

 

Mai bine sa ai o mobra mai slaba pe care s-o depasesti tu ca asteptari decat sa ai una careia ti-e frica sa-i dai gaz si pentru care depasirea a 50-60-70% din putere reprezinta o necunoscuta plina de hazard. Parerea mea...

 

S-auzim de bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...