Soso Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 as vrea sa scrie fiecare de ce alege o anume guma, mai ales un fel de ghid al alegerii rotilor in functie de tipul de teren pe care urmeaza sa se circule. de preferat sa posteze doar cei care au ceva de spus legat de subiect, iar pentru alegere, sa se precizeze marca,modelul si dimensiunile, pt a nu exista confuzii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 cand sunt in zona Targovistei intalnesc foarte mult lut, daca ploua incarca orice guma. MITAS C-12...noroi in brasov e ceva mai multa piatra decat in targoviste, dar sunt destule noroaie (fara lut ) si nu ma descurc cu MITAS C-02, ar merge un C-10 sau un MEFO SANDMASTER pe dr bag 120/90-18 fatza e PIRELLI MT 18...numai asta am bagat pana acum pt ca s-a nimerit sa le gasesc ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 1. Metzeler Sahara 3. Foarte bune la sfalt si pe drumuri forestiere uscate. In offroad mai dificil sunt praf. Pret pe piata romaneasca IMENS. Se tocesc in aproximativ 6-7000KM (60% asfalt-40% off-road). Raport pret versatilitate, PROST. 2. Mitas E09. Bune in orice conditii dar nu in cazuri extreme (aplecari pronuntate pe asfalt, drumuri lungi cu noroi adanc). Pret bun. Se tocesc in 2000Km (60%asfalt-40% off-road). Raport pret versatilitate, BUN. 3. Mitas C15, C13. Bune exclusiv pentru offroad cu teren moale spre tare. Tin bine in noroi. Tin bine pe drumuri pietruite si pamant moale. La asfalt sunt pericol. Orice franare mai violenta se temina cu o foarte lunga dunga neagra si o sperietura pe masura. Pret bun. Limitate. Se tocesc in 1000Km in offroad iar daca iesi cu ele pe asfalt ocazional tin si mai putin. Rapot pret versatilitate SLAB. 4. Mitas EF 07. Bune doar pentru conditii de enduro. Rama pamantul foarte tare, nu fug in noroi, trag foarte bine pe pietre si pamant. Se tocesc cam repede. Cam in 800-1000 Km. Limitate in utilizare. Raport pret versatilitate SLAB. 5. Pirelli Scorpion MX/Enduro. Excelente. Merg pe unde vrei fara probleme. In teren sunt BEST. Trec prin orice noroi fara sa fuga un centimetru. Pe pietre BEST. Pe asfalt super Ok. Spatele se toceste cam in 2000Km in functie cat de tare tragi de acceleratie. Fata tine 3000-3500Km. Fata merita toti banii. Spatele nu prea. Este cam scump. Raport pret versatilitate BUN. Toate cauciucurile incercate pe un ktm 640 si o Husaberg 550. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_chirita Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 foarte interesant mi s-a parut topicul asta ....pot sa spun ca raspusurile chiar m-au lamurit ...mai ales ca acum o saptamana mi-am pus e09 ....si in weekend acuma m-am aplecat mai mult cu ele si a dat cu mine de pamant ...si chiar ma miram de ce ...ca nu gresisem si nici nu ma inclinasem ca alta data.....oricum sunt bunicele la ce le folosesc eu (zi de zi pe asfalt prin bucale si in weekenduri mai ma afund pe unde prind ...) thanks btw....in sfarsit termin si eu saptamana asta siteul pe care l-am promis www.luv2xlr8.ro tineti aproape ca mai e putin sper sa iasa bine ... p.s. acum vin de la baiatul cu accidentul de pe jiului(liceulpoligrafie ) i-am aprins o lumanare....RIP... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 20, 2007 Autor Share Postat Martie 20, 2007 alex chirita, esti off topic.cartonas galben. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 c-04 spate mi-a placut in teren cu noroi mult, mal, lut, la munte s-a comportat bine insa pe plaja (nisip) nu mi-a placut deloc inloc sa fuga sapa, pe asfalt ai impresia ca ai pana desi nu am avut prb cu el decat pe asfalt cu mazga dupa o ploaie simteam cum fuge mers pe asfalt 65% si offroad 35% ma tinut sa zic 3000km fara prb la un pret f bun eu zic ca merita c-17 fata am fost foarte multumit, o aderenta la franre f buna chiar si pe asfalt, chiar impresionat, insa in curbe se mai rupea cate un crampon pt adrenta care o are merita toti banutii, a fost folosit in aceleasi conditii ca c-04 caucicurile sunt mitas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 As completa gama de la Mitas cu C10(spate) si C11(fata). Anvelopa buna pe teren moale. Mai putin pe bolovani unde fuge in toate directiile. Cu C11 am mers si pe asfalt multe sute de km si nu e pericol daca nu te dai ca la supermoto. Pretul mi se pare cam piperat, in jur de 100 euro perechea. Cel mai bun raport pret-calitate este la ROMVELO. NU radeti, se exporta in draci si sunt cotate bine pe piata externa, mai putin la noi unde suntem "obisnuiti" numai cu Michelin S12 Din pacate nu am gasit profile la alegere. Fata este buna, seamana cu C-11 de la Mitas, in schimb spatele nu prea merge la noroi (e un fel de C-02 de la mitas). Poate au si alte modele si n-am stiut eu ce sa cer. E cineva pe-aici care radea de mine la Zarnesti spunandu-mi sa numar la sfarsitul cursei crampoanele ramase pe guma . N-a lipsit nici unul Pret undeva la 250 lei perechea cu taxe de trasport incluse. Urmeaza sa probez anvelope marca Kenda, dupa ce mi se tocesc gumele actuale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 E cineva pe-aici care radea de mine la Zarnesti spunandu-mi sa numar la sfarsitul cursei crampoanele ramase pe guma . N-a lipsit nici unul Asta pentru ca te dadeai cu un DR350 care mai avea doar vreo 15 cai din aia 20 din fabrica Ia pune un romvelo de-asta pe un ktm sau pe un CRF si suna-ma dupa cateva urcari nasoale pe piatra - unde trebuie sa pui gazu'! Sau pune-l pe RM-ul tau. Eu sunt din aia care se dau numai cu Michelin S12 . La rally, la enduro, peste tot. Mi se pare excelent. Trage bine in noroi si e foarte rezistent. Pe motocicletele anterioare m-am dat cu tot felul de Mitasuri. Pot sa confirm ca E09 e o varianta excelenta pentru touring enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Cu riscul unui caronas galben de la Soso...Se pot baga si preturi si surse de gume? Prin magazine in Brasov am gasit decat Kenda, cam 250 ron spatele si Mefo 190 Ron + tva, de la sursa mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Asta pentru ca te dadeai cu un DR350 care mai avea doar vreo 15 cai din aia 20 din fabrica Nu erai tu cel care radeai, ci Soso ...si Romvelo am avut(si am) pe DR-ul de 650 care are fo 40 de cai, iar cu foaie de 48 pe spate pot sa spun ca tragea chiar tare . O sa le pun iar pe vaka de 1 mai. Pe RM am un Pirelli MT-32. imi place, se tine bine si pe teren moale si tare. nu stiu ce scor are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 20, 2007 Autor Share Postat Martie 20, 2007 va rog, on topic. da, merg si preturi, dar sa nu inceapa pe topic bazarul si schimbul de telefoane. eu deocamdata merg cu mitas c10 pe spate, pt locurile pe unde merg eu il consider cel mai bun, pamant preponderent si piatra mai rarutza.cred insa ca voi mai pune 15-20 euro sa incerc si ceva michelin.am ales mitas pt ca prefer sa renunt la cauciuc mai repede decat sa merg cu spatele semi-tocit doar pt ca e prea scumpa guma.oricum, pentru posesorii unei motorete care costa, sa zicem de la 3000 euro in sus, cred ca pretul cauciucurilor nu mai este chiar asa de important, mai ales daca nu se merge f mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 Am c10 si c12 de un an si am mers in toate mediile. E drept ca eu sunt setat pe economic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 cica nu se mai fabrica Romvelo ?!?!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 (editat) pentru cei care vor sa faca un pic de padure si au roata de spate pe 17 intradevar cel mai bun cauciuc este cel de la romvelo. este net superior mitasului c-02.am dr600 si au rezistat crampoanele un sezon in orice conditii problema nefiind cauciucul ci greutatea motocicletei!!pt cei cu roata de 18 consider ca ca cel mai bine in zona BV se poate folosii c 10 in combinatie cu c11 sau c13(astea am avut pe xt600) Editat Martie 23, 2007 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
treiopt Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 Spate: Mitas C02 pericol pe asfalt ,mai ales in curbe si deosebit de bun pe pamant sau noroi, devine nasol dupa ce se "rotunjesc" putin crampoanele pe la colturi si nu mai trage aproape deloc pe iarba. Mitas C09 guma universala fara pretentii deosebite, naspa rau la frunze si iarba, inepuizabil la asfalt. Fata: Mitas C17 beton armat pe macadam, se comporta ciudat pe sleauri cu namol sau namol cu substrat tare, durabilitate extra pe asfalt, un cauciuc foarte dur. ROMVELO ghiulea pe teren, muci pe asfalt, guma foarte moale, se toceste foarte repede pe asfalt mai ales daca dai de cateva ori in frane vei avea crampoane in forma de "V" dar face treaba buna, recomand. Asta-i tot ce am apucat sa folosesc pana acum deoarece nu ma "dau" decat de vro 2 ani destul de rar. moto: dr650se Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanRC Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 (editat) Fata: C-15 foarte bun in noroi, iarba, frunze si merge bine chiar si pe asfalt Spate: EF-07 foarte bun in noroi si alte combinatii, cu exceptia asfaltului, unde parca nu ai deloc cauciuc, maiales la frinare cauciucurile sunt montate pe un LC4 Editat Aprilie 18, 2007 de DanRC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi(nextbike) Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 (editat) vreau si eu cauciucuri si nu stiu de unde sami comand si ce anume ,am pe un dr 650 r 1995,cauciucuri de enduro dar as vrea cceva cu crampoane (cross) sa mearga si pe sosea si sa am si ceva aderenta pe sosea ,daca stie cineva un model anume si cel mai inportant de unde sami pot comanda Editat Aprilie 19, 2007 de tavi(nextbike) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 vreau si eu cauciucuri si nu stiu de unde sami comand si ce anume ,am pe un dr 650 r 1995,cauciucuri de enduro dar as vrea cceva cu crampoane (cross) sa mearga si pe sosea si sa am si ceva aderenta pe sosea ,daca stie cineva un model anume si cel mai inportant de unde sami pot comanda Si eu am dr 650 si l-am incaltat de la Chemtraders cu mitas 09 pe spate si 07 pe fata si sint destul de multumit de cauciucuri. Sper ca stii ca nu exista cauciucuri la fel de bune pt asfalt cit si pt off road...totul depinde de drumurile pe care le folosesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Aprilie 21, 2007 Share Postat Aprilie 21, 2007 Oameni buni, eu mi-am comandat pt Africa Twin gume CONTINENTAL TKC-80 la aceste dimensiuni : 90-90-21 si 140-80-17. Acesta e profilul si va rog sa-mi spuneti daca are ceva ca pe spate cauciucul e de 140 si nu de 130 cum indica producatorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merenptah Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 poate ma puteti ajuta si pe mine: am cumparat de curand un Honda XLR 125 si trebuie neaparat sa-i schimb cauciurile. ma intereseaza sa pot merge cu ele si pe asfalt, dar si pe off-road (insa nu hard enduro). inteleg ca Mitas ar fi ok atat ca pret, cat si calitate, nu stiu insa ce tip de cauciuc s-ar potrivi C08/ C09? alte sugestii? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Ai putea sa te orientezi la Mitas E-07 sau E-09... C-urile de la mitas sunt de Cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Merenptah Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Ai putea sa te orientezi la Mitas E-07 sau E-09... C-urile de la mitas sunt de Cross am inteles. merci pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 1. Mitas E08 - pentru sosea / off-road, nu incap comentarii am si eu un pegaso 3 cu mitas e08. din postul tau nu prea am inteles care-i parerea si de ce sunt bune. intreb asta fiindca sunt total neexperimentat in enduro si vroiam sa stiu la ce sa ma astept de la anvelopele astea atat pe sosea cat si pe teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 am si eu un pegaso 3 cu mitas e08. din postul tau nu prea am inteles care-i parerea si de ce sunt bune. intreb asta fiindca sunt total neexperimentat in enduro si vroiam sa stiu la ce sa ma astept de la anvelopele astea atat pe sosea cat si pe teren. Stai cat mai mult pe asfalt! Si cel mult drum de tzara bine batatorit (cand nu ploua). In noroi am ramas dupa doar 3 m, pe iarba spatele fuge ca toti dracii, la nisip te fura rau fata. Pe asfalt, in schimb, se comporta foarte bine, te poti inclina suficient pe viraj si poti frana eficient. P.S. E08 probate pe Gilera RC 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 5, 2007 Share Postat Septembrie 5, 2007 (editat) am avut pe f650-ul meu anvelope bridgestone trailwing. sunt foarte bune pentru enduro touring. pe sosea se comporta bine, insa nu exceleaza. Sunt bune pe orice suprafata de rulare uscata. Sunt foarte rezistente, peste 10000km spatele, iar fata peste 15.000. Acum am schimbat spatele cu un metzeler tourance. se comporta vizibil mai bine pe asfalt, pe ploaie este excelent. La capitolul off road este mai slab, insa compromisul este acceptabil, avand in vedere ca majoritatea kilometrilor sunt facuti pe asfalt. Editat Septembrie 5, 2007 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.