husqki Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) despre reparatii http://www.break.com/index/interesting-tir...air-method.html Editat Ianuarie 27, 2009 de husqki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Valabil doar pentru tubeless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) . Editat Februarie 4, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 1 de ce Nu mai e topicul asta pinned/sticky sau asa ceva ? 2 care stii daca pt endureala de hobby pe pamant tare, piatra si un pic asfalt sunt bune de ceva PIRELLI SCORPION MX EXTRA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 recomandati-mi un cauciuc de cross cu crampoane mari sa prinda bine pe 17.si unde as putea gasi.va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 recomandati-mi un cauciuc de cross cu crampoane mari sa prinda bine pe 17.si unde as putea gasi.va multumesc Mitas E09. Ieftin, bun offroad, se toceste greu pe asfalt dar aderenta zero pe asfalt. Mai ales ud. Il gasesti la Chemtraders: Bucuresti (Trafic Greu si Popesti-Leordeni), Boldesti-Scaieni, Sacele-Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 recomandati-mi un cauciuc de cross cu crampoane mari sa prinda bine pe 17.si unde as putea gasi.va multumesc Mitas E09. Ieftin, bun offroad, se toceste greu pe asfalt dar aderenta zero pe asfalt. Mai ales ud.Il gasesti la Chemtraders: Bucuresti (Trafic Greu si Popesti-Leordeni), Boldesti-Scaieni, Sacele-Brasov. E-09 e dual. are caramele mari si late. pe lateral nu tine deloc in derapaje in off-road C-02 crampoane maricele bun pt. teren tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 A folosit careva Pirelli Scorpion Mx extra ? sau altceva de la pirelli ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 ... chiar nimeni nu s-a dat cu pirelli scorpion mx extra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 eu m-am dat cu mx scorpion pro http://www.pirellityre.com/web/catalog/mot...escription.page Cauciuc de enduro f bun. Grip excelent. Ca orice cauciuc de enduro, este mai moale decat cel de cross si se duce mai repede. De asta nu stiu ce sa-ti zic. Ia si probeaza. Rau nu are cum sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 eu doar pirelli scorpion xc am folosit pana acum, excelent in noroaie, nisip, piatra, zapada insa la radacini/copaci e groaznic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 insa la radacini/copaci e groaznic la astea trebuie cauciuc de enduro - moale, lat si crampon mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 la astea trebuie cauciuc de enduro - moale, lat si crampon mic. xc-ul e pt enduro latime 140 dar nu poti sa le ai chiar pe toate, oricum am ars trei gume spate scorpio, urmatoarele tot scorpio o sa fie pt fata iti recomand sa cauti altceva, eu nu am fost multumit, se rup crampoanele pe laterala foarte rapid vee ruber (spate) am vazut ca are desen asemanator cu scorpio si pretul este foarte bun, la fel si kenda lucian foloseste si e foarte multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Salut, In manual, producatorul recomanda ptr WR 426 anvelopa spate 130/90-18. Terenul pe care fac ture este cu iarba, pamint dezgolit, frunze, zapada, in panta. Acum am un scorpio dar e 110/100-18. As vrea sa schimb pe 120/90-18 sau 130/90-18 ... probabil mai coboara putin spatele (nu sunt inalt si m-ar interesa sa ma mai ajut cu picioarele la nevoie). Ce anvelope pe aceste criterii si cu timp de uzura mai indelungat mi-ati recomanda? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 E-09 e dual. are caramele mari si late. pe lateral nu tine deloc in derapaje in off-road C-02 crampoane maricele bun pt. teren tare mitas e-09 am si eu.pe drum e bun nu am avut probleme cu el!dar eu nu prea merg cine stie ce pe drum.dar pe off road.. nu imi prea place.pe iarba cel putin cum ating gazu..gata rupe aderenta si fuge pe o parte..ma tavaleste instant.il am de nou si nu are mai mult de 2000 de km.intradevar se toceste greu si pe off-road nu numai pe asfalt.dar am nevoie de ceva sa prinda bine si pe iarba si pe noroi...asa ceva...sper ca nu vreau imposibilul!va multumesc tuturor pentru raspunsurile date!!numa i bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 merci ionut73 @moz cat crezi ca ma costa o pereche de VRM 140 ? @lewa ktm cu ce ti-ai incaltat drz-ul? sau il tii pt dual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) Patrick aducea parca Vee Rubber, http://www.patrickmoto.ro Editat Februarie 13, 2009 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 merci moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 cine doreste vrm140 in varianta 120-100-18/19 110-100-18/19 80-100-21 imi poate da PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 merci ionut73 @moz cat crezi ca ma costa o pereche de VRM 140 ? @lewa ktm cu ce ti-ai incaltat drz-ul? sau il tii pt dual? eu il folosesc 95% off road.am mitas e-09 spate si fata pireli.mitasul asta imi cam face figuri .rupe aderenta pe loc ud fuge pe o parte instant. .de aceea caut ceva cu crampoane mai de cross .asta are crampoanele mari si cred ca deaia nu se infig calumea.pt dual e bun.dar nu pentru mine.partea proasta e ca astea pe 17 sunt ceva mai rare.dar asta e... gasim si deastea numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buniku Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) eu il folosesc 95% off road.am mitas e-09 spate si fata pireli.mitasul asta imi cam face figuri .rupe aderenta pe loc ud fuge pe o parte instant. .de aceea caut ceva cu crampoane mai de cross .asta are crampoanele mari si cred ca deaia nu se infig calumea.pt dual e bun.dar nu pentru mine.partea proasta e ca astea pe 17 sunt ceva mai rare.dar asta e... gasim si deastea numai bine!! Interesant subiect! Cine vrea sezatii ,sa incerce HEIDENAU. K74 pe 17,18 /120/90 130/80 si cireasa de pe tort 140/80/18.In special recomandat celor care ,,merg " EXREM!!!! www.maxiscooter.ro (din Timisoara ) Editat Februarie 15, 2009 de buniku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Interesant subiect! Cine vrea sezatii ,sa incerce HEIDENAU. K74 pe 17,18 /120/90 130/80 si cireasa de pe tort 140/80/18.In special recomandat celor care ,,merg " EXREM!!!! www.maxiscooter.ro (din Timisoara ) chear face fata???unde pot gasi si cam pe la ce pret.unul pe 17-120 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delta X Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Am potcovit de curand vacuta cu METZLER KAROO 2 (T). N-am gasit nici un topic despre acest model, asa ca va spun primele impresii dupa ceva peste 1000 Km.SUUUUUPER !!! Am vrut ceva mai cramponat pentru ca vreau sa o bag mai mult pe coclau. In primul moment am fost cam cu morcovul la franare, mai ales pe asfalt ud. De inclinat, tot asa, cu grija ca nu stiam la ce sa ma astept... Ei bine, sunt excelente! Aderenta maxima pe asfalt ud, inclusiv in curbe! Am facut Transfagarasanul pe ploaie si m-am inclinat la fel ca si cu Anakee-urile ce le-am avut inainte... Iar pe teren... alta viata! Tot comparativ cu Michelin Anakee... Pe Transalpina si imprejurimi a mancat nori. In noroi parca da sa fuga fata un pic, dar daca n-ai pretentii de regim rally-raid, trec fara probleme! Un singur dezavantaj: pretul. Cam 180 E perechea. Nici despre durabilitate nu pot spune inca nimic... Pana acum nu au semne de uzura, dar sa vedem pe viitor. Bafta! Am un F800GS si de cand l-am luat am pus METZLER KAROO 2T pe el. Au fost sigurele care la-am gasit pereche la dimensiunile de cauciucuri pe care le da producatorul: fata 90/90 -21 si spate 150/70 R17. Am mers 5500 km cu ele pe asfalt si coclauri (M. Baiului cu coborare spre Azuga, M. Leaota...) Foarte bune pe asfalt uscat si und, off road, noroaie... Le-am schimbat acum o saptamana cu cele cu care a venit echipata moto, dar vine timpul de iesit pe coclauri si trebuie sa pun crampoane. Prima mea optiune ar fi aceleasi METZLER Dar, din pacate, in drum spre o iesire off trebuie sa mergi pe asfalt, asfalt care le cam omoara. Ce am mai gasit sunt HAIDENAU K60 M+S (care pe anumite sit-uri cu teste comparative stau mai prost decat METZLER pe BMW) si CONTINENTAL TKC80 care sunt comparative cu METZLER si la teste si la pret numai ca pe off stau mai prost si pe sosea stau mai bine, dar au viata mai lunga din cauza asfaltului. Mare dilema si cu cauciucurile astea Era sa uit, am fost prin locuri cu mult nisip si cam afanat, daca moto ar fi fost putin mai usoara sau eu mai experimentat nu ar fi stat nimic in cale. METZLER KAROO 2T super. La a doua iesire prin aceleasi locuri cu nisip si dupa ce am mai citit cate ceva despre mersul prin nisip cat juma de roata situatia a fost radical schimbata. Sa merg tot pe METZLER KAROO 2T??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 daca ai pune si o poza cu modelul ar fi si mai super!!eu am nevoie de ceva pe 17 numai pentru coclau.cat mai extrem.nu merg mai deloc pe asfalt!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delta X Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) daca ai pune si o poza cu modelul ar fi si mai super!!eu am nevoie de ceva pe 17 numai pentru coclau.cat mai extrem.nu merg mai deloc pe asfalt!! Metzeler MCE Karoo 150/70 R17 TL 69R M/C, M+S Kennung aprox. 430lei Metzeler MCE Karoo 2 (T) Front 90/90 -21 TL 54Q M/C, M+S Kennung aprox. 330lei Editat Februarie 22, 2009 de delta X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.