lucian.n Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 am si eu o intrebare, ce ati alege intre Michelin S12 si Michelin Enduro Comp III ? merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Imi puteti spune si mie cum se comporta Dunlop D907 sau D908? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 20, 2008 Autor Share Postat Mai 20, 2008 @lucian....michelin s12 sau m12, functie de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 am si eu o intrebare, ce ati alege intre Michelin S12 si Michelin Enduro Comp III ? merci! Competition 3 - datorita crampoanelor mai mici si mai moi fata de S12, cred ca e mai potrivit pe piatra, radacini, busteni S12, avand o compozitie mai tare si crampoane mai mari, cred ca e mai bun pe pamant si noroi( gen Monteoru - Buzau). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 (editat) Imi puteti spune si mie cum se comporta Dunlop D907 sau D908? Si totusi Dunlop nu foloseste nimeni? Editat Mai 21, 2008 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 salut pe toti! am o intrebare: de curand mi am echipat motoreta cu gume noi Mitas: E 07 fata si E09 spate problema e urmatoarea la montajul anvelopei fata (E07) s a tinut cont de sensul de rotatie inscris pe anvelopa dar ATENTIE... " v " urile care dau profilul anvelopei la mine sunt invers! o fi defect de fabricatie? ... asa trebuie sa fie... eu stiu ca trebuie orientata cu "v" ul inainte... dar asta ar insemna sa nu tin cont de ceea ce scrie pe anvelopa!!! va rog sariti cu pareri..sugestii am pus si un link cu poza anvelopei sa vedeti si voi profilul : http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/mitas/model/2112/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poly Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 salut pe toti! am o intrebare: de curand mi am echipat motoreta cu gume noi Mitas: E 07 fata si E09 spate problema e urmatoarea la montajul anvelopei fata (E07) s a tinut cont de sensul de rotatie inscris pe anvelopa dar ATENTIE... " v " urile care dau profilul anvelopei la mine sunt invers! o fi defect de fabricatie? ... asa trebuie sa fie... eu stiu ca trebuie orientata cu "v" ul inainte... dar asta ar insemna sa nu tin cont de ceea ce scrie pe anvelopa!!! va rog sariti cu pareri..sugestii am pus si un link cu poza anvelopei sa vedeti si voi profilul : http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/mitas/model/2112/ SALUT! SI EU AM MITAS E07 PE FATA SI TOT ACEIASI INTREBARE MI-AM PUS. EU AM RESPECTAT SENSUL SAGETII. INTR-ADEVAR E DESTUL DE CIUDATA TREABA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Daca ai tinut cont de sensul de rotatie inscris pe anvelopa e ok. roata fata o folosesti la franare si nu la tractiune deci v-urile cred ca te ajuta la franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Totusi nimeni de pe forumul asta nu foloseste Dunlopp 907 sau 908? Sau macar sa ma indrume cineva ce cauciucuri sa imi iau. Deci am nevoie de cauciucuri de enduro, ceva ce sa tina binisor prin noroaie(tck'urile actuale is groaznive in noroi), pe iarba dar si pe macadam si carari uscate. Si totusi sa fie ceva rezistent ce sa tina aia 1-2km care ii fac pana sa ies in offroad sau inca cativa km de legatura. Am vazut ca Michelin S12 sau cam tocit si rotunjit dupa cativa km pe asfalt. Sper ca ma poate ajuta cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) tine cont de sens !!!fata trebuie sa tina la frana !!! era bine sa pui si pe fata E09 !!! oricum romanul este expert in cokteluri de pneuri!!!!! Editat Iunie 11, 2008 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Totusi nimeni de pe forumul asta nu foloseste Dunlopp 907 sau 908? Sau macar sa ma indrume cineva ce cauciucuri sa imi iau. Deci am nevoie de cauciucuri de enduro, ceva ce sa tina binisor prin noroaie(tck'urile actuale is groaznive in noroi), pe iarba dar si pe macadam si carari uscate. Si totusi sa fie ceva rezistent ce sa tina aia 1-2km care ii fac pana sa ies in offroad sau inca cativa km de legatura. Am vazut ca Michelin S12 sau cam tocit si rotunjit dupa cativa km pe asfalt. Sper ca ma poate ajuta cineva Ma poate ajuta cineva de pe forumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Am cerut o cotatie de pret la Pneurom pentru un Metzeler Enduro 3 Sahara, 120/80 R18. 5 bulioane, inclusiv camera si montaj. Sunt singurul caruia i se pare enorm? Nu de alta, dar pentru Mitas (ok, stiu) am dat 3.6 mil cu tot cu montaj si spaga aluia pentru ambele roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Am cerut o cotatie de pret la Pneurom pentru un Metzeler Enduro 3 Sahara, 120/80 R18. 5 bulioane, inclusiv camera si montaj. Sunt singurul caruia i se pare enorm? Nu de alta, dar pentru Mitas (ok, stiu) am dat 3.6 mil cu tot cu montaj si spaga aluia pentru ambele roti. fara bani stai acasa !!!!...simplu!!! metzeler= germania ...... mitas = cehia!!!! diferenta de pret este explicabila!!!!asa ca nu te mai mira de pomana!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
someone_else Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Am cerut o cotatie de pret la Pneurom pentru un Metzeler Enduro 3 Sahara, 120/80 R18. 5 bulioane E mult, intr-adevar. Eu as merge pe Pirelli (varianta scumpa) sau Vee Rubber (varianta ieftina). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Bun, s-a cam terminat spatele meu. Mitas E 09, dupa 10.000km (din care ~2.500km pe off), mai are doar vreo 3mm de crampon pe centru. Cred ca ar mai merge vreo 1000-1500km, dar prefer sa-l schimb acum, inainte de cateva ture lungi pe care le am planificate. Fata, tot E 09, mai merge minim 5000km, dar comportamentul instabil pe ud ma face s-o schimb si pe ea. Cand o sa le am pe balcon, asteptati-va sa apara la donatii un 90/90-21 si un 110/80-18. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Am potcovit de curand vacuta cu METZLER KAROO 2 (T). N-am gasit nici un topic despre acest model, asa ca va spun primele impresii dupa ceva peste 1000 Km. SUUUUUPER !!! Am vrut ceva mai cramponat pentru ca vreau sa o bag mai mult pe coclau. In primul moment am fost cam cu morcovul la franare, mai ales pe asfalt ud. De inclinat, tot asa, cu grija ca nu stiam la ce sa ma astept... Ei bine, sunt excelente! Aderenta maxima pe asfalt ud, inclusiv in curbe! Am facut Transfagarasanul pe ploaie si m-am inclinat la fel ca si cu Anakee-urile ce le-am avut inainte... Iar pe teren... alta viata! Tot comparativ cu Michelin Anakee... Pe Transalpina si imprejurimi a mancat nori. In noroi parca da sa fuga fata un pic, dar daca n-ai pretentii de regim rally-raid, trec fara probleme! Un singur dezavantaj: pretul. Cam 180 E perechea. Nici despre durabilitate nu pot spune inca nimic... Pana acum nu au semne de uzura, dar sa vedem pe viitor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 am vazut un test despre gume touring si mi se pare ca michelin anakee nu s-a printre primele locuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 VAND Metzeler Tourance front 100/90 - 19 (57H), nou nout, 330 RON. Timisoara, 0722616220 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
j()l-ll\l Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Vezi ca o sa sară angi pe tine ca nu e enduro Michelin Anakee Dunlop Trailmax Metzeler Tourance sau Sahara Mitas E-08 ... si eu trebuie sa-mi iau cauciucuri la tsa pana ajungem la intalnire... si stau un pic in cumpana... Metzeler Tourance sau Sahara sau Mitas E-08.. :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 iau io cauciucurile alea, dupa ce le dai jos!! dau la schimb xeroxul de pe manualul dr 350, pe care am zis ca-l traduc, dar m-a tradus translatoarea pe mine! !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Dragilor, cauciucurile sunt "o piesa" esentiala pe o motocicleta. Niste cauciucuri vechi, chiar si primite pe gratis, pot face mai mult rau decat bine. Nu merita sa risti o nenorocire pentru 3-4 milioane cat costa un set de gume nou. Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 ... eu sunt pe dreapta de 2 saptamani, miam taiat cauciucul, miam pus pirelli rally cros, sau asa ceva si mi sa ros in 1500 de km, am ramas cu ochii in soare can am vazut ce repede se duce, ce cauciuc imi recomandati ca sa reziste la asfalt pt ca eu folosesc motoru 30% offroad(soft enduro) si 70% asfalt (whelle, stoppie si toate prostiile) ceva ce sa nu se roada asa de tare si sa ma si ajute cat de cat la OFF. BTW... daca aveti un cauciuc mai ros de donat l-as primi cu mare bucurie, sa mai ma tina 2 3 saptamani pana ce imi fac bani de cauciuc nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Mitas E09, pe mine m-a tinut spatele 12.000km, fata m-ar mai fi dus vreo 4000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 Mosule, ce ai tu pe motoreta este muci. Poti sa mai mergi inca 20.000 pana dai de panza, dar aia nu inseamna ca te-a tinut. E-09 pe asfalt se gata in max 2-3k km. Pentru un on-of cu preponderenta pe asfalt, recomand cu caldura E-07. E bestial, mai ales pe spate. Am potcovit de curand vacuta cu METZLER KAROO 2 (T). N-am gasit nici un topic despre acest model, asa ca va spun primele impresii dupa ceva peste 1000 Km.SUUUUUPER !!! Am vrut ceva mai cramponat pentru ca vreau sa o bag mai mult pe coclau. In primul moment am fost cam cu morcovul la franare, mai ales pe asfalt ud. De inclinat, tot asa, cu grija ca nu stiam la ce sa ma astept... Ei bine, sunt excelente! Aderenta maxima pe asfalt ud, inclusiv in curbe! Am facut Transfagarasanul pe ploaie si m-am inclinat la fel ca si cu Anakee-urile ce le-am avut inainte... Iar pe teren... alta viata! Tot comparativ cu Michelin Anakee... Pe Transalpina si imprejurimi a mancat nori. In noroi parca da sa fuga fata un pic, dar daca n-ai pretentii de regim rally-raid, trec fara probleme! Un singur dezavantaj: pretul. Cam 180 E perechea. Nici despre durabilitate nu pot spune inca nimic... Pana acum nu au semne de uzura, dar sa vedem pe viitor. Bafta! Cauciuc destul de fain, cam ca Mitas E-09. Pe strada, la stilul nostru de mers (enduristi, care nu ne taram cu genunchiul pe jos) este brici. In teren este beton. Pacat ca se gata cam repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 Impresii la cald din padure cu Mitas C-12 Aveam impresia ca pot sa urc oriunde chiar daca ploua. Bineanteles ca doar impresia, am gasit si pante pe care nu le-am reusit. Inainte am avut un Vee Ruber FIM .Prin padure mai mergea, dar pe forestier eram ca pe patinuar; m-a injosit o Toyota de teren pe o panta. Aceeasi panta , chiar mai inmuiata de ploaie, cu C-12 nu a pus probleme. Nici nu ma intereseaza cat o sa tina, pt mine si-a scos banii de la iesirea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.