b374 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 far de klx(2.5kg mai usor decat cel stoc) Da' ce are ala stock de e asa greu? E ecranat cu Pb? 2.5kg extra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 E construit din otel...precum pintenul vaporului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) Da' ce are ala stock de e asa greu? E ecranat cu Pb? 2.5kg extra? nu stiu daca ai vazut cum e farul de la drz ...dar pe langa faptul ca are sticla,tabla si alte elemente grele mai are si prinderile de jabme din fier, fata de un far complet de plastic din plastic. Crede-ma ca nu vb din carti... le-am pus pe amandoua pe cantarul de bucatarie si e dif de 2,5kg intre ele, mai ales ca am zis sa il usurez cat mai mult ca macar daca tot ramane greu drz-ul macar sa fie cu chestii folositoare PS - Sec, a fost complicata montarea rezervorului de plastic? Ai avut mult de adaptat la el sau a venit perfect pe gauri? Editat Februarie 19, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Nu a fost greu deloc de montat, se indeparteaza tampoanele laterale alea rotunde ca nu mai intra daca sunt la loc, se indeparteaza si claxonul deoarece acolo va fi fixat rezervorul cu surubul de 6 (se prinde numai pe partea dreapta deoarece ar trebui gaurit cadrul), in spate sub sa unde cel vechi era prins cu cele doua suruburi am folosit in colier de plastic (soricel), in plus eu am montat inca un tampon de cauciuc peste cadru deoarece asa sta bine fixat rezervorul. Cat despre bigbore merita toti banii eu am unul mai ieftin Namura cu 3x3 mod si Dynojet Stage 1, e altfel de motor cuplu crescand semnificativ. Am FCR-ul, dar asa bine se comporta motorul cu setarile astea ca nu-i sint lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Nu a fost greu deloc de montat, se indeparteaza tampoanele laterale alea rotunde ca nu mai intra daca sunt la loc, se indeparteaza si claxonul deoarece acolo va fi fixat rezervorul cu surubul de 6 (se prinde numai pe partea dreapta deoarece ar trebui gaurit cadrul), in spate sub sa unde cel vechi era prins cu cele doua suruburi am folosit in colier de plastic (soricel), in plus eu am montat inca un tampon de cauciuc peste cadru deoarece asa sta bine fixat rezervorul. Cat despre bigbore merita toti banii eu am unul mai ieftin Namura cu 3x3 mod si Dynojet Stage 1, e altfel de motor cuplu crescand semnificativ. Am FCR-ul, dar asa bine se comporta motorul cu setarile astea ca nu-i sint lipsa. Ms mult de info dar din ce am auzit eu nu ar fi mare dif de greutate intre cel de metal si cel de plastic dar dif semnificativa ar fi intre cele 2 busoane de benzina, adica cel de plastic fiind semnificativ m-ai usor decat cel de metal. Daaca ar fi sa imi iau un big bore , nu as merge pe namura pt ca am zis si in alt post nu imi inspira mare incredere firma asta. In schimb as merge pe Athena 438 sau pe Cyllinder Works 440 bineinteles cu FCR-ul de rigoare, 3x3, setat cum trebuie carburatorul pt mine, si multe altele...dar astea sa vedem in timp. Din ce observ iti petreci ceva timp pe site-uri straine pt ca vad ca stii destule despre modificarile drz-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Sunt curios inca daca a montat cineva pedala de pornire ca parca as fi mai linistit la cate o iesire mai lunga nu se justifica pedala, m-am gandit si eu candva la chestia asta. drz-ul porneste chiar fara baterie, il impingi putin si dai drumul la ambreiaj. evident in treapta 2 sau 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 nu se justifica pedala, m-am gandit si eu candva la chestia asta. drz-ul porneste chiar fara baterie, il impingi putin si dai drumul la ambreiaj. evident in treapta 2 sau 3. Bine ca ai zis asta ca habar nu aveam... si cine stie cum as fi avut nevoie si ramaneam cu ea in camp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 salut posesorilor, o intrebare: a facut cineva drumuri mai lungi, pe asfalt? 2-300km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 frigider, am mers eu pana in muntenegru , ce vrei sa stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 frigider, am mers eu pana in muntenegru , ce vrei sa stii? de curiozitate am intrebat.. care ar fi viteza de croaziera? Se poate constant cu 100km/h? ca autonomie, pe sosea, la cat ajunge? mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) ca viteza de croaziera eu zic ca un maxim 100 ca viteza de croaziera ar fi ok pt ca ce e mult peste nu stiu cat de bine face iar ca benzina eu zic ca se poate scoate un 4-4,5 maxim. Toate astea tin si de ce cari cu ea si de ce pinion si foaie folosesti. Oricum tzake cred ca poate fi mult mai precis la aceste intrebari pt ca eu mai mult o folosesc la coclau decat la strada. Editat Februarie 20, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 ca viteza de croaziera eu zic ca un maxim 100 ca viteza de croaziera ar fi ok pt ca ce e mult peste nu stiu cat de bine face iar ca benzina eu zic ca se poate scoate un 4-4,5 maxim. Toate astea tin si de ce cari cu ea si de ce pinion si foaie folosesti. Oricum tzake cred ca poate fi mult mai precis la aceste intrebari pt ca eu mai mult o folosesc la coclau decat la strada. mersi de info, poate intr-o zi o sa am si eu una din asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 pana in 120 la ora era decenta, dupa viteza asta oricum te bate vantul autonomie de la plin cu filtru curat 200km in cap http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/133-suzuki-dr-z-400-sm/page__tab__images in linkul de mai sus sunt poze si modificari pe care le-am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 pana in 120 la ora era decenta, dupa viteza asta oricum te bate vantul autonomie de la plin cu filtru curat 200km in cap http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/133-suzuki-dr-z-400-sm/page__tab__images in linkul de mai sus sunt poze si modificari pe care le-am facut nu-i rau cu 200km. pe un soft enduro cat ajunge autonomia? (de dinainte sa-mi iau moto am teama asta a "ramanerii" fara benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 cu DRZ-ul nu ramai in pana PUNCT. De fiecare data cand iesim cu rezervoarele pline, toti ajungem sa imprumutam de la amicul cu vaca DRZ ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 la 100 la ora drz s cu raport standard are 6000 rpm. la 120 are 8000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 care e raportul standard la transmisie ? 15/44 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 apropo de big bore si tuninguri. interesant.... http://www.yoshimura-rd.com/t-engine_services_drz400.aspx?imsec=services Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) ehhe... nu imi zice de tuninguri ) este un tip in state Eddie Sisneros de la Sisneros speed works care face magie pt DRZ-uri... Are la 1600$ un pachet de 50hp, care include Cyllinder Works Big Bore Kit, FCR 39 MX Carb kit, Stage 1 Hot cams, evacuare MRD SSW completa. Deja am vb cu el sa imi iau si eu FCR 39 MX de la el setat pt mine la 520$. Uitati si un filmulet cu o motocicleta setata de el. 60HP LA ROATA. Editat Februarie 23, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Is faine toate chestiile astea dar oare se merita, costa aproape cat toata motocicleta. De altfel sa stiti ca aproape toate componentele astea sunt fabricate in Taiwan, dupa care se personalizeaza. Si daca vrem ceva mai tare, puternic si usor avem posibilitatea de a achizitiona RMX-ul de 450 care este dupa parerea mea ceva ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 kit-ul yoshimura e facut in japonia. mie imi place kit-ul ala ca pare facut cu cap....in sensul ca arborele este facut sa suporte noua putere, ambreiajul la fel, valve etc. da poti cumpara multe modele mult mai performante cu bani mai putini dar nu-s inmatriculabile iar cele care sunt nu m-au convins. oricum pasul spre un big bore nu-i facut dar carburatorul ala tare imi face cu ochiu. trebuie sa ma mai documentez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 kit-ul yoshimura e facut in japonia. mie imi place kit-ul ala ca pare facut cu cap....in sensul ca arborele este facut sa suporte noua putere, ambreiajul la fel, valve etc. da poti cumpara multe modele mult mai performante cu bani mai putini dar nu-s inmatriculabile iar cele care sunt nu m-au convins. oricum pasul spre un big bore nu-i facut dar carburatorul ala tare imi face cu ochiu. trebuie sa ma mai documentez. Adiy , intrebare intrebatoare...cand a luat drz-ul avea doar finala si intermediara leo vince sau avea intermediara cea stoc de la S? Am ramas masca un pid de RMX450Z... se poate inmatricula? Am vazut ca e doar cu 10kg mai usoara dar nu stiu ce putere are... in schimb stiu ca e a naibii de scumpa. Cea mai ieftina la noi am vazut-o din 2010 la 5800...Apropo... ce carburator iti face cu ochiul??? FCR MX? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 l-a cumparat cum ti l-a vandut tie. nu stiu daca se poate inmatricula. carburatoru MJN de la link-ul ce l-am pus mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Uite Adiy niste detalii si replici la carburator MJN Carburetor for DR-Z400SMNew for the DR-Z400SM is Yoshimura's MJN Carburetion System. The MJN nozzle controls the amount of fuel in proportion to the throttle opening (hmm isnt that why we have a carb? if it didnt do that you would only have one throttle postition, seems like they are compariing this 1000$ carb to a rubber hose) (intake air) by accurately drilled and positioned fuel intake jet orifices. (hmm big words saying that their carbs are jetted properly, unlike rubber hoses) This results in more efficiently atomized fuel gives better throttle response as well as better fuel efficiencies overall. Also, the MJN system supplies the fuel through the MJN nozzle in the center of the bore where air speed is the fastest. This atomizes fuel even better! (better? what are you comparing it with, stock, or the FMX that is half the price and has its orfices in the right places to, or a rubber hose again? )Another very important benefit of the MJN system is when the throttle is shut off and engine braking occurs, very minimal amount of fuel is guided into the intake ports. (sooo, the bike doesnt get fuel dumped in to the combustion chamber like the rubber hose they seem to be comparing it to) Therefore remarkably crisp throttle response is obtained, upon corner exit, and transition back to 100% throttle settings. (but if you use a rubber hose, your throttle response will suck)Part Number: 798-2910MSRP: $1,170.00 Pareri: "1,170.00 for a carb whats up with that??? " "The prices are crazy! How much better can a $1,170.00 carb be compared to a ~$590 FCR-MX Carb (incl. Suz parts)?" "ive never seen a MJN ever work correctly for any thing but WOT. " - Asta e de la eddie sisneros care se ocupa numai cu modificari si tuninguri. Personal , as merge oricand pe pachetul de 50-60hp de la sisneros speed work cu fcr41mx , big bore si etc... Adica sunt mult mai multe persoane care il au si de la care am citit pareri foarte bune. Dar mai bine pun banii deoparte si mai iau o mobra ) Om traii si om vedea ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Februarie 26, 2013 Share Postat Februarie 26, 2013 Daca nu te scot banii afara din casa, nu merita investitia in big bore. DRZul are lipsuri si in alte parti, prea multe ca sa compenseze. Mi-am pus si eu problemele astea la un moment dat, si pana la urma am vandut-o si am luat altceva. Carburatorul FCR-MX 39, daca il gasiti SH.. go for it. E fain ca are "pompa de spritz" . Daca nu, exista JD Jetting/Dynojet pentru carbu' stock, si imbunatateste raspunsul la acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.