Sari la conținut

Drz 400 S


zigzag
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 430
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da' ce are ala stock de e asa greu? E ecranat cu Pb? 2.5kg extra?

nu stiu daca ai vazut cum e farul de la drz ...dar pe langa faptul ca are sticla,tabla si alte elemente grele mai are si prinderile de jabme din fier, fata de un far complet de plastic din plastic. Crede-ma ca nu vb din carti... le-am pus pe amandoua pe cantarul de bucatarie si e dif de 2,5kg intre ele, mai ales ca am zis sa il usurez cat mai mult ca macar daca tot ramane greu drz-ul macar sa fie cu chestii folositoare :)

 

PS - Sec, a fost complicata montarea rezervorului de plastic? Ai avut mult de adaptat la el sau a venit perfect pe gauri?

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost greu deloc de montat, se indeparteaza tampoanele laterale alea rotunde ca nu mai intra daca sunt la loc, se indeparteaza si claxonul deoarece acolo va fi fixat rezervorul cu surubul de 6 (se prinde numai pe partea dreapta deoarece ar trebui gaurit cadrul), in spate sub sa unde cel vechi era prins cu cele doua suruburi am folosit in colier de plastic (soricel), in plus eu am montat inca un tampon de cauciuc peste cadru deoarece asa sta bine fixat rezervorul.

Cat despre bigbore merita toti banii eu am unul mai ieftin Namura cu 3x3 mod si Dynojet Stage 1, e altfel de motor cuplu crescand semnificativ. Am FCR-ul, dar asa bine se comporta motorul cu setarile astea ca nu-i sint lipsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost greu deloc de montat, se indeparteaza tampoanele laterale alea rotunde ca nu mai intra daca sunt la loc, se indeparteaza si claxonul deoarece acolo va fi fixat rezervorul cu surubul de 6 (se prinde numai pe partea dreapta deoarece ar trebui gaurit cadrul), in spate sub sa unde cel vechi era prins cu cele doua suruburi am folosit in colier de plastic (soricel), in plus eu am montat inca un tampon de cauciuc peste cadru deoarece asa sta bine fixat rezervorul.

Cat despre bigbore merita toti banii eu am unul mai ieftin Namura cu 3x3 mod si Dynojet Stage 1, e altfel de motor cuplu crescand semnificativ. Am FCR-ul, dar asa bine se comporta motorul cu setarile astea ca nu-i sint lipsa.

Ms mult de info dar din ce am auzit eu nu ar fi mare dif de greutate intre cel de metal si cel de plastic dar dif semnificativa ar fi intre cele 2 busoane de benzina, adica cel de plastic fiind semnificativ m-ai usor decat cel de metal. Daaca ar fi sa imi iau un big bore , nu as merge pe namura pt ca am zis si in alt post nu imi inspira mare incredere firma asta. In schimb as merge pe Athena 438 sau pe Cyllinder Works 440 bineinteles cu FCR-ul de rigoare, 3x3, setat cum trebuie carburatorul pt mine, si multe altele...dar astea sa vedem in timp. Din ce observ iti petreci ceva timp pe site-uri straine pt ca vad ca stii destule despre modificarile drz-ului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios inca daca a montat cineva pedala de pornire ca parca as fi mai linistit la cate o iesire mai lunga

 

nu se justifica pedala, m-am gandit si eu candva la chestia asta. drz-ul porneste chiar fara baterie, il impingi putin si dai drumul la ambreiaj. evident in treapta 2 sau 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se justifica pedala, m-am gandit si eu candva la chestia asta. drz-ul porneste chiar fara baterie, il impingi putin si dai drumul la ambreiaj. evident in treapta 2 sau 3.

Bine ca ai zis asta ca habar nu aveam... si cine stie cum as fi avut nevoie si ramaneam cu ea in camp :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca viteza de croaziera eu zic ca un maxim 100 ca viteza de croaziera ar fi ok pt ca ce e mult peste nu stiu cat de bine face iar ca benzina eu zic ca se poate scoate un 4-4,5 maxim. Toate astea tin si de ce cari cu ea si de ce pinion si foaie folosesti. Oricum tzake cred ca poate fi mult mai precis la aceste intrebari pt ca eu mai mult o folosesc la coclau decat la strada.

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca viteza de croaziera eu zic ca un maxim 100 ca viteza de croaziera ar fi ok pt ca ce e mult peste nu stiu cat de bine face iar ca benzina eu zic ca se poate scoate un 4-4,5 maxim. Toate astea tin si de ce cari cu ea si de ce pinion si foaie folosesti. Oricum tzake cred ca poate fi mult mai precis la aceste intrebari pt ca eu mai mult o folosesc la coclau decat la strada.

mersi de info, poate intr-o zi o sa am si eu una din asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana in 120 la ora era decenta, dupa viteza asta oricum te bate vantul

 

autonomie de la plin cu filtru curat 200km in cap

 

http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/133-suzuki-dr-z-400-sm/page__tab__images

 

in linkul de mai sus sunt poze si modificari pe care le-am facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana in 120 la ora era decenta, dupa viteza asta oricum te bate vantul

 

autonomie de la plin cu filtru curat 200km in cap

 

http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/133-suzuki-dr-z-400-sm/page__tab__images

 

in linkul de mai sus sunt poze si modificari pe care le-am facut

nu-i rau cu 200km.

 

pe un soft enduro cat ajunge autonomia?

 

(de dinainte sa-mi iau moto am teama asta a "ramanerii" fara benzina :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ehhe... nu imi zice de tuninguri :)) este un tip in state Eddie Sisneros de la Sisneros speed works care face magie pt DRZ-uri... Are la 1600$ un pachet de 50hp, care include Cyllinder Works Big Bore Kit, FCR 39 MX Carb kit, Stage 1 Hot cams, evacuare MRD SSW completa. Deja am vb cu el sa imi iau si eu FCR 39 MX de la el setat pt mine la 520$. Uitati si un filmulet cu o motocicleta setata de el. 60HP LA ROATA.

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is faine toate chestiile astea dar oare se merita, costa aproape cat toata motocicleta. De altfel sa stiti ca aproape toate componentele astea sunt fabricate in Taiwan, dupa care se personalizeaza. Si daca vrem ceva mai tare, puternic si usor avem posibilitatea de a achizitiona RMX-ul de 450 care este dupa parerea mea ceva ideal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit-ul yoshimura e facut in japonia. mie imi place kit-ul ala ca pare facut cu cap....in sensul ca arborele este facut sa suporte noua putere, ambreiajul la fel, valve etc. da poti cumpara multe modele mult mai performante cu bani mai putini dar nu-s inmatriculabile iar cele care sunt nu m-au convins. oricum pasul spre un big bore nu-i facut dar carburatorul ala tare imi face cu ochiu. trebuie sa ma mai documentez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit-ul yoshimura e facut in japonia. mie imi place kit-ul ala ca pare facut cu cap....in sensul ca arborele este facut sa suporte noua putere, ambreiajul la fel, valve etc. da poti cumpara multe modele mult mai performante cu bani mai putini dar nu-s inmatriculabile iar cele care sunt nu m-au convins. oricum pasul spre un big bore nu-i facut dar carburatorul ala tare imi face cu ochiu. trebuie sa ma mai documentez.

Adiy , intrebare intrebatoare...cand a luat drz-ul avea doar finala si intermediara leo vince sau avea intermediara cea stoc de la S? Am ramas masca un pid de RMX450Z... se poate inmatricula? Am vazut ca e doar cu 10kg mai usoara dar nu stiu ce putere are... in schimb stiu ca e a naibii de scumpa. Cea mai ieftina la noi am vazut-o din 2010 la 5800...Apropo... ce carburator iti face cu ochiul??? FCR MX?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite Adiy niste detalii si replici la carburator :)

MJN Carburetor for DR-Z400SM
New for the DR-Z400SM is Yoshimura's MJN Carburetion System. The MJN nozzle controls the amount of fuel in proportion to the throttle opening (hmm isnt that why we have a carb? if it didnt do that you would only have one throttle postition, seems like they are compariing this 1000$ carb to a rubber hose) (intake air) by accurately drilled and positioned fuel intake jet orifices. (hmm big words saying that their carbs are jetted properly, unlike rubber hoses) This results in more efficiently atomized fuel gives better throttle response as well as better fuel efficiencies overall. Also, the MJN system supplies the fuel through the MJN nozzle in the center of the bore where air speed is the fastest. This atomizes fuel even better! (better? what are you comparing it with, stock, or the FMX that is half the price and has its orfices in the right places to, or a rubber hose again? smirk.gif )

Another very important benefit of the MJN system is when the throttle is shut off and engine braking occurs, very minimal amount of fuel is guided into the intake ports. (sooo, the bike doesnt get fuel dumped in to the combustion chamber like the rubber hose they seem to be comparing it to) Therefore remarkably crisp throttle response is obtained, upon corner exit, and transition back to 100% throttle settings.
(but if you use a rubber hose, your throttle response will suck)
Part Number: 798-2910
MSRP: $1,170.00

 

Pareri:

"1,170.00 for a carb whats up with that??? "

"The prices are crazy! How much better can a $1,170.00 carb be compared to a ~$590 FCR-MX Carb (incl. Suz parts)?"

"ive never seen a MJN ever work correctly for any thing but WOT. " - Asta e de la eddie sisneros care se ocupa numai cu modificari si tuninguri.

 

Personal , as merge oricand pe pachetul de 50-60hp de la sisneros speed work cu fcr41mx , big bore si etc... Adica sunt mult mai multe persoane care il au si de la care am citit pareri foarte bune.

 

Dar mai bine pun banii deoparte si mai iau o mobra :))

Om traii si om vedea ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te scot banii afara din casa, nu merita investitia in big bore. DRZul are lipsuri si in alte parti, prea multe ca sa compenseze. Mi-am pus si eu problemele astea la un moment dat, si pana la urma am vandut-o si am luat altceva.

 

Carburatorul FCR-MX 39, daca il gasiti SH.. go for it. E fain ca are "pompa de spritz" :D. Daca nu, exista JD Jetting/Dynojet pentru carbu' stock, si imbunatateste raspunsul la acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...