secbiker Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 De asta este Drz un motor foarte apreciat, se descurca pe orice suprafete si merge foarte mult. Al meu e din 2000 deci 13 ani si este inca intr-o forma de top, repede nu mai voi desparti de el. Am sa va arat ce modificari i-am mai adus iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) De asta este Drz un motor foarte apreciat, se descurca pe orice suprafete si merge foarte mult. Al meu e din 2000 deci 13 ani si este inca intr-o forma de top, repede nu mai voi desparti de el. Am sa va arat ce modificari i-am mai adus iarna asta. Sunt multe persoane pe aici care au KTM/ CRF/ WR etc care sunt atasate de motocicleta lor si din punctul lor de vedere a lor e cea mai buna marca si restul sunt nimic pe langa cea a lor. De asta eu in ultimul timp am inceput sa imi petrec timpul pe forumuri de afara unde oamenii detin mai multe marci nu doar una si isi pot da o parerea pertinenta in legatura cu o mobra sau alta. De asta am si zis ca imi pastrez DRZ-ul si ca nu il mai dau , pt ca stiu ce si cum e cu el. Daca ar fi vreodata sa nu mai faca fata, o sa imi iau alta de 250 dar tot nu o dau pe asta pt ca este extraordinara cam din toate punctele de vedere.Chiar daca nu iese prima la liniute, tot poate face ce fac si restul enduroaicelor mai puternice, numai ca un pic mai incet. Sec, am si eu o gramada de modificari la ea si mai am 2 mari si late care tre sa le fac. Dupa astea 2 am terminat cu modificarile Editat Februarie 15, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Cam asa arata acum motorul meu, iarna asta a primit rezervor plastic, ulei schimbat in telescoapele fata, aripa fata RMZ 450, kit de lant DID VX2 14-47. Ar mai urma carburatorul care il am cumparat dar mie frica ca daca il montez va consuma mai mult ca acum. Sunt curios inca daca a montat cineva pedala de pornire ca parca as fi mai linistit la cate o iesire mai lunga si mar mai interesa daca cineva a schimbat uleiul in telescoape ce tip ati folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Cam asa arata acum motorul meu, iarna asta a primit rezervor plastic, ulei schimbat in telescoapele fata, aripa fata RMZ 450, kit de lant DID VX2 14-47. Ar mai urma carburatorul care il am cumparat dar mie frica ca daca il montez va consuma mai mult ca acum. Sunt curios inca daca a montat cineva pedala de pornire ca parca as fi mai linistit la cate o iesire mai lunga si mar mai interesa daca cineva a schimbat uleiul in telescoape ce tip ati folosit? Salutare, Arata bine dar aripa aia de fata la endureala nu prea va face fata... adica risti sa fi plin de noroi din cauza ei. A mea are asa: Protectii motor CRG, Ghidon Pro Taper+adaptoare protaper de la 22 la 28, arcuri furca si amortizor spate pt kg mele, far de klx(2.5kg mai usor decat cel stoc) Scut motor, handguardsuri, sa gripper custom, toba leo vince X3, kit lant DID 14/47(dar vreau sa trec la 13/50 sau 13/51) mansoane DRC, camere kenda super tuff 4.5mm, kit stickere monster energy custom, motion pro rim lock-uri si maneta acceleratie, aripa fata yz250f, baterie Ballistic Evo2 4 Cell ( are doar 450gr fata de 2.5 kg cea youasa) iar ca viitoare achizitii , vor fi carburator fcr 39 mx, kit roti sm, si poate un big bore athena 440. Legat de ulei eu am pus 7,5w cand am schimbat arcurile, iar de kick start... nu stiu ce sa zic ca nu prea se gasesc decat pe ebai iar acolo ajunge pe la 300$ cu tot cu transport aici iar asta stiu ca m-am interesat si eu ca vroiam pt mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 far de klx(2.5kg mai usor decat cel stoc) Da' ce are ala stock de e asa greu? E ecranat cu Pb? 2.5kg extra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 E construit din otel...precum pintenul vaporului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) Da' ce are ala stock de e asa greu? E ecranat cu Pb? 2.5kg extra? nu stiu daca ai vazut cum e farul de la drz ...dar pe langa faptul ca are sticla,tabla si alte elemente grele mai are si prinderile de jabme din fier, fata de un far complet de plastic din plastic. Crede-ma ca nu vb din carti... le-am pus pe amandoua pe cantarul de bucatarie si e dif de 2,5kg intre ele, mai ales ca am zis sa il usurez cat mai mult ca macar daca tot ramane greu drz-ul macar sa fie cu chestii folositoare PS - Sec, a fost complicata montarea rezervorului de plastic? Ai avut mult de adaptat la el sau a venit perfect pe gauri? Editat Februarie 19, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Nu a fost greu deloc de montat, se indeparteaza tampoanele laterale alea rotunde ca nu mai intra daca sunt la loc, se indeparteaza si claxonul deoarece acolo va fi fixat rezervorul cu surubul de 6 (se prinde numai pe partea dreapta deoarece ar trebui gaurit cadrul), in spate sub sa unde cel vechi era prins cu cele doua suruburi am folosit in colier de plastic (soricel), in plus eu am montat inca un tampon de cauciuc peste cadru deoarece asa sta bine fixat rezervorul. Cat despre bigbore merita toti banii eu am unul mai ieftin Namura cu 3x3 mod si Dynojet Stage 1, e altfel de motor cuplu crescand semnificativ. Am FCR-ul, dar asa bine se comporta motorul cu setarile astea ca nu-i sint lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Nu a fost greu deloc de montat, se indeparteaza tampoanele laterale alea rotunde ca nu mai intra daca sunt la loc, se indeparteaza si claxonul deoarece acolo va fi fixat rezervorul cu surubul de 6 (se prinde numai pe partea dreapta deoarece ar trebui gaurit cadrul), in spate sub sa unde cel vechi era prins cu cele doua suruburi am folosit in colier de plastic (soricel), in plus eu am montat inca un tampon de cauciuc peste cadru deoarece asa sta bine fixat rezervorul. Cat despre bigbore merita toti banii eu am unul mai ieftin Namura cu 3x3 mod si Dynojet Stage 1, e altfel de motor cuplu crescand semnificativ. Am FCR-ul, dar asa bine se comporta motorul cu setarile astea ca nu-i sint lipsa. Ms mult de info dar din ce am auzit eu nu ar fi mare dif de greutate intre cel de metal si cel de plastic dar dif semnificativa ar fi intre cele 2 busoane de benzina, adica cel de plastic fiind semnificativ m-ai usor decat cel de metal. Daaca ar fi sa imi iau un big bore , nu as merge pe namura pt ca am zis si in alt post nu imi inspira mare incredere firma asta. In schimb as merge pe Athena 438 sau pe Cyllinder Works 440 bineinteles cu FCR-ul de rigoare, 3x3, setat cum trebuie carburatorul pt mine, si multe altele...dar astea sa vedem in timp. Din ce observ iti petreci ceva timp pe site-uri straine pt ca vad ca stii destule despre modificarile drz-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Sunt curios inca daca a montat cineva pedala de pornire ca parca as fi mai linistit la cate o iesire mai lunga nu se justifica pedala, m-am gandit si eu candva la chestia asta. drz-ul porneste chiar fara baterie, il impingi putin si dai drumul la ambreiaj. evident in treapta 2 sau 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 nu se justifica pedala, m-am gandit si eu candva la chestia asta. drz-ul porneste chiar fara baterie, il impingi putin si dai drumul la ambreiaj. evident in treapta 2 sau 3. Bine ca ai zis asta ca habar nu aveam... si cine stie cum as fi avut nevoie si ramaneam cu ea in camp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 salut posesorilor, o intrebare: a facut cineva drumuri mai lungi, pe asfalt? 2-300km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 frigider, am mers eu pana in muntenegru , ce vrei sa stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 frigider, am mers eu pana in muntenegru , ce vrei sa stii? de curiozitate am intrebat.. care ar fi viteza de croaziera? Se poate constant cu 100km/h? ca autonomie, pe sosea, la cat ajunge? mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 (editat) ca viteza de croaziera eu zic ca un maxim 100 ca viteza de croaziera ar fi ok pt ca ce e mult peste nu stiu cat de bine face iar ca benzina eu zic ca se poate scoate un 4-4,5 maxim. Toate astea tin si de ce cari cu ea si de ce pinion si foaie folosesti. Oricum tzake cred ca poate fi mult mai precis la aceste intrebari pt ca eu mai mult o folosesc la coclau decat la strada. Editat Februarie 20, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 ca viteza de croaziera eu zic ca un maxim 100 ca viteza de croaziera ar fi ok pt ca ce e mult peste nu stiu cat de bine face iar ca benzina eu zic ca se poate scoate un 4-4,5 maxim. Toate astea tin si de ce cari cu ea si de ce pinion si foaie folosesti. Oricum tzake cred ca poate fi mult mai precis la aceste intrebari pt ca eu mai mult o folosesc la coclau decat la strada. mersi de info, poate intr-o zi o sa am si eu una din asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 pana in 120 la ora era decenta, dupa viteza asta oricum te bate vantul autonomie de la plin cu filtru curat 200km in cap http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/133-suzuki-dr-z-400-sm/page__tab__images in linkul de mai sus sunt poze si modificari pe care le-am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 pana in 120 la ora era decenta, dupa viteza asta oricum te bate vantul autonomie de la plin cu filtru curat 200km in cap http://www.pro-bike.ro/forums/garage/vehicle/133-suzuki-dr-z-400-sm/page__tab__images in linkul de mai sus sunt poze si modificari pe care le-am facut nu-i rau cu 200km. pe un soft enduro cat ajunge autonomia? (de dinainte sa-mi iau moto am teama asta a "ramanerii" fara benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 cu DRZ-ul nu ramai in pana PUNCT. De fiecare data cand iesim cu rezervoarele pline, toti ajungem sa imprumutam de la amicul cu vaca DRZ ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 la 100 la ora drz s cu raport standard are 6000 rpm. la 120 are 8000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 care e raportul standard la transmisie adiy? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 22, 2013 Share Postat Februarie 22, 2013 care e raportul standard la transmisie ? 15/44 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 apropo de big bore si tuninguri. interesant.... http://www.yoshimura-rd.com/t-engine_services_drz400.aspx?imsec=services Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 (editat) ehhe... nu imi zice de tuninguri ) este un tip in state Eddie Sisneros de la Sisneros speed works care face magie pt DRZ-uri... Are la 1600$ un pachet de 50hp, care include Cyllinder Works Big Bore Kit, FCR 39 MX Carb kit, Stage 1 Hot cams, evacuare MRD SSW completa. Deja am vb cu el sa imi iau si eu FCR 39 MX de la el setat pt mine la 520$. Uitati si un filmulet cu o motocicleta setata de el. 60HP LA ROATA. Editat Februarie 23, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 25, 2013 Share Postat Februarie 25, 2013 Is faine toate chestiile astea dar oare se merita, costa aproape cat toata motocicleta. De altfel sa stiti ca aproape toate componentele astea sunt fabricate in Taiwan, dupa care se personalizeaza. Si daca vrem ceva mai tare, puternic si usor avem posibilitatea de a achizitiona RMX-ul de 450 care este dupa parerea mea ceva ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.