animal Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 salutare, as vrea sa imi iau un rezervor mai mare pentru drz 400e, stiti de unde as putea comanda ? sau a schimbat cineva sa imi zica ceva? merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cor$ac Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) salutare, as vrea sa imi iau un rezervor mai mare pentru drz 400e, stiti de unde as putea comanda ? sau a schimbat cineva sa imi zica ceva? merci. da exista asa ceva si se monteaza foarte ushor ..... http://www.vicautoweb.com/web/tienda/produ...15a7639f2cb217b iti trebuie doar 2 curle atasate la el ... sper sa nu te deranjeze ca e roshu Editat Februarie 22, 2009 de Cor$ac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 salutare, as vrea sa imi iau un rezervor mai mare pentru drz 400e, stiti de unde as putea comanda ? sau a schimbat cineva sa imi zica ceva? merci. http://www.rvaqualine.com.au/page.php?sId=11 http://www.off-the-road.de/270.html?&L=1 http://www.thumpertalk.com/forum/forumdisplay.php?f=25 dar ce planuiesti sa faci de nu-ti ajung cei peste 200 de km pe care-i faci cu-n plin? bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Salut, am un prieten care a luat un DRZ 400SM si vrea sa-i puna sau costruiasca roti de enduro pt ca in padure vrea sa-l foloseasca.Rugamintea mea este daca stie cineva ce diferenta este intre spitele de DRZ400E si cele de DRZ400S pt ca au coduri diferite.Sunt unele mai groase? Are cineva roti de enduro de vanzare pt DRZ? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 iaca dr-z-ul meu a implinit 2 ani si 32000km. utilizare aproape zilnica in toate modurile posibile. pana acum n-am schimbat altceva decat consumabile. cu aceasta ocazie am dat jos capacul de la axele cu came sa vad si eu cum e lantul de distributie si sa masor p-acolo ce e de masurat. totul e ok si mai e muuuult de tocit pana la ''service limit". defapt n-am vazut urma de uzura nicaieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 iaca dr-z-ul meu a implinit 2 ani si 32000km. utilizare aproape zilnica in toate modurile posibile. pana acum n-am schimbat altceva decat consumabile. cu aceasta ocazie am dat jos capacul de la axele cu came sa vad si eu cum e lantul de distributie si sa masor p-acolo ce e de masurat. totul e ok si mai e muuuult de tocit pana la ''service limit". defapt n-am vazut urma de uzura nicaieri. E ceva de capul mobrei asteia . Deci in 32000km nu ai facut niciodata reglajul supapelor? Si inca ceva: de cate ori ai schimbat semeringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 iaca dr-z-ul meu a implinit 2 ani si 32000km. utilizare aproape zilnica in toate modurile posibile. pana acum n-am schimbat altceva decat consumabile. cu aceasta ocazie am dat jos capacul de la axele cu came sa vad si eu cum e lantul de distributie si sa masor p-acolo ce e de masurat. totul e ok si mai e muuuult de tocit pana la ''service limit". defapt n-am vazut urma de uzura nicaieri. UAU, felicitari! O medie de peste 15000 pe an, nici cu masina nu am media asta... inseamna ca nu prea te mai dai jos de pe el, nu? Crezi ca poti sa detaliezi impresii personale despre cei 30000+ km pe motorasul asta atat de versatil? Plusuri, minusuri, confort, putere, despre fiabilitate deja stim , ce ti-ar mai fi placut sa aibe in dotare, etc.. tu stii cel mai bine ce amprenta si-a pus asupra ta. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 E ceva de capul mobrei asteia .Deci in 32000km nu ai facut niciodata reglajul supapelor? Si inca ceva: de cate ori ai schimbat semeringurile? dupa cum am zis abia acum am desfacut capacul. nu ai ce reglaje sa faci la supape. supapele se prind fix in niste cleme si nu ai ce regla. se strica schimbi. apoi vin niste ''thickness gauge'' care dau distanta intre tacheti si supape apoi peste alea vin tachetii( chestiile alea ca niste paharele-daca aia or fi tachetii). am bagat lerele intre tacheti si axe si cele cu grosimea data in carte la ''service limit'' nu intrau. am masurat cu micrometru chestiile alea ovale de pe axele cu came si la fel mai sunt cateva sutimi pana la ''service limit''. scuze ca nu stiu exact tremenii. semeringurile de pe supape se schimba din cate stiu eu daca scoate fum motoru....insa n-am probleme d-astea....bujia e caramizie cand o verific/schimb(la 12000) deci arderea e ok. consum la 90km/h sub 3, oras 3,5 enduro 5.5 max. prietena mea are unu identic(an model) dar cu 10 000 si mi se pare ca a meu trage mai bine. discurile de ambreaj la fel mai au pana la servis limit. n-am schimbat nici un rulment prin roti. consumabile schimbate: cablu ambreaj (18000), ulei doar MOTUL 300V, filtru ulei, anual uleiul in suspensii, lichid frana, lichid racire, placute frana, gume, kit lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 UAU, felicitari! O medie de peste 15000 pe an, nici cu masina nu am media asta... inseamna ca nu prea te mai dai jos de pe el, nu? Crezi ca poti sa detaliezi impresii personale despre cei 30000+ km pe motorasul asta atat de versatil? Plusuri, minusuri, confort, putere, despre fiabilitate deja stim , ce ti-ar mai fi placut sa aibe in dotare, etc.. tu stii cel mai bine ce amprenta si-a pus asupra ta. Multumesc! am o vorba.....cea mai comoda sa e aia pe care n-o folosesti, iar cand o folosesti chiar decand pleci la drum si esti odihnit trebuie sa-ti schimbi frecvent pozitia pe ea. cel mai lung drum intr-o bv-bucuresti- cluj- bv. pe ultima suta recunosc ca eram cam rupt. in rest 4-500 de km pe zi mi se par ok. minusuri: e urata, nu poti merge constant cu mai mult de 110 si asta doar cand te grabesti. eu merg cu 95. as vrea sa fie mai puternica ( dar la fel de fiabila si acelasi consum- si cu p..a in c.r si cu suflet-un rai-prima parte oricum e imposibila) cam grea dupa ce obosesti pe trasee mai grele. la confort nu vibreaza in rest am zis mai sus. plusuri....mergi unde vrei fara trusa de scule si cu benzina putina- am facut si trasee off de 200 de km cu 9 l de benzina (mai ieftin decat telecabina) prin oras te bagi pe unde vrei(inca n-am intalnit traficul ala sa nu ma strecor pt ca sunt si trotuare, santuri, movile te pamant, scari etc). n-ai nicio grija ca pierzi vreun surub sau ca se desface ceva. mai vedem in timp cat ma tine pana cedeaza prima chestie. aici un link cu cateva din turele enduro pe care le-am facut....alea cu noroaie nu le-am pus ca nu imi iau camera foto. /index.php?showtopic=213625 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 nu poti merge constant cu mai mult de 110 si asta doar cand te grabesti. eu merg cu 95. as vrea sa fie mai puternica ( dar la fel de fiabila si acelasi consum- si cu p..a in c.r si cu suflet-un rai-prima parte oricum e imposibila) cam grea dupa ce obosesti pe trasee mai grele. Ce pinioane ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 (editat) Ce pinioane ai? initial 15 si 44(raportul din fabrica-daca atat are) acum (de vreo 2500 km) 14si 44 si-mi consumia mai putin cu 0.5 l la suta insa am pierdut 10 km/h la viteza de croaziera Editat Iunie 24, 2009 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Si eu am tot 15 cu 44 si vreau sa trec la 14 cu 44 sa vad ce se intampla. Se simte diferenta la acceleratie? Ca 10km/h pot sa sacrific. Cat despre consum, mi se pare ciudat sa consume mai putin. Si mi se pare ciudat in general ca DRZ-ul tau consuma asa putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 Si eu am tot 15 cu 44 si vreau sa trec la 14 cu 44 sa vad ce se intampla. Se simte diferenta la acceleratie? Ca 10km/h pot sa sacrific.Cat despre consum, mi se pare ciudat sa consume mai putin. Si mi se pare ciudat in general ca DRZ-ul tau consuma asa putin. se simte dar nu ceva spectaculos. un avantaj ar fi ca prin locuri mai dificile poti elibera ambreajul complet mai repede. eu mi-am pus de 14 ca nu aveau pe stoc de 15. da pare ilogic sa consume mai putin pt ca motoru face mai multe ture sa parcurga aceeasi distanta dar tragi si mai putin de gaz sa inaintezi si asta conteaza defapt iar acum pot baga a V-a la 60 cand merg prin oras. tu la CCM daca nu ma insel ai carburatoru ala smecher de 39 si ai vreo 7 cai in plus. eu am carburatoru de 36 . chiar tie cat iti consuma la mers lejer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 se simte dar nu ceva spectaculos. un avantaj ar fi ca prin locuri mai dificile poti elibera ambreajul complet mai repede. eu mi-am pus de 14 ca nu aveau pe stoc de 15.da pare ilogic sa consume mai putin pt ca motoru face mai multe ture sa parcurga aceeasi distanta dar tragi si mai putin de gaz sa inaintezi si asta conteaza defapt iar acum pot baga a V-a la 60 cand merg prin oras. tu la CCM daca nu ma insel ai carburatoru ala smecher de 39 si ai vreo 7 cai in plus. eu am carburatoru de 36 . chiar tie cat iti consuma la mers lejer? Eu am carburatorul smecher de 39 si motorul de DRZ-E cu chiulasa modificata si ce mai au aia pe acolo. Cai nu stiu exact ca cifrele variaza. Oricum, DRZ-urile mai noi au recuperat din handicap, avand in vedere ca al meu e 03-04. O singura data i-am facut consumul, mers cam 100, 4.5. Prin oras nu am facut un consum calumea, dar se invarte pe la 6, chiar 6.5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Buna tuturor sunt proaspat utilizator de moto drz 400 s an fabricatie 2002. daca ma puteti ajuta cu cartea tehnica in engleza in cel mai rau caz sau de unde pot sa mi descarc de pe net. eu o am in germana dar nu pricep nimic din ce scrie si dupa poze prea putin ma pot ghida. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Am eu manualul. Lasi un PM si vedem cum facem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gra$$u Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) !!!!!!! AJUTOOR!!!! Am si eu nevoie de piesa pentru fixat alternatorul pentru a desface surubul de siguranta , e aceasi si la DR400 si la 650,750,Intruder Mai exact arata asa sau daca aveti ceva echivalent . Am nevoie neaprat de asa ceva ,platesc eu tot transportul sau daca e pe o raza de 1-200 km de Bucuresti vin eu pana unde trebuie Editat Iulie 9, 2009 de Gra$$u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 18, 2009 Share Postat Iulie 18, 2009 (editat) Ce parere aveti despre urmasul DRZ-ului: Pe mine unul ma bucura enorm viitoarea sa comercializare. Minus discutabil : - rezervorul de 6 litri. Daca stau bine sa ma gandesc, pentru o tura de o zi mai mult de 10 litri deja nu e ok. CU 6 litri faci undeva intre 100 si 150 de km. Mai mult ca sigur vor aparea kit-urile de peste 15 litri. Plus - pornire si la buton si la pedala. Pentru dual-sport/enduro for fun motocicleta asta mi se pare f. ok. Mie unul mi se pare ceva de vis. Pentru informatii suplimentare : MOTOFLASH MOTORCYCLE SPECS Editat Iulie 18, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Nu cred ca o sa fie inmatriculabil. Deci nu au rezolvat nimic. E mai mult un DRZ-E decat un DRZ si mai mult un RMZ decat un DRZ-E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 sper sa faca si versiunea dualsport cu modificarile de rigoare ca sa poata inghti si zeci de mii de km pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 (editat) initial 15 si 44(raportul din fabrica-daca atat are) acum (de vreo 2500 km) 14si 44 si-mi consumia mai putin cu 0.5 l la suta insa am pierdut 10 km/h la viteza de croaziera Salut. De anul trecut ma plimb si eu cu DR-Z-ul, si desi e varianta S, l-am cumparat de la cineva cu cauciucuri cramponate si am mai dat jos de pe el cam tot ce era inutil pentru off-road. Inafara de drumurile de legatura, in rest ma plimb numai pe dealuri si paduri. Indragesc plimbarile lejere pentru a admira natura. Inca de la inceput am simtit nevoia unui ghidon mai inalt, pentru mersul in picioare si a unei transmisii finale cu alte rapoarte. Dupa ceva studiu, am ajuns la concluzia ca vreau 14/47. Ai idee de unde as putea sa procur un set de pinioane si un ghidon? Pentru ghidon m-ar interesa sa vad mai inainte dimensiunile pe un catalog. Multumesc. Numai bine. Editat August 24, 2009 de GDan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DariusB Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Buna. Am inteles ca DRZ-uri nou fara EURO 3 nu se mai inmatriculeaza. Pot inmatricula un DRZ SH adus de afara? (afara e inmatriculat, in Romania ar fi prima inmatriculare). Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Buna. Am inteles ca DRZ-uri nou fara EURO 3 nu se mai inmatriculeaza. Pot inmatricula un DRZ SH adus de afara? (afara e inmatriculat, in Romania ar fi prima inmatriculare). Mersi salut eu am cumparat unul din germania care acolo era radiat duin 2002 dar avea cartea de identitate si talon. cu astea (de fapt numai cu brieful) l am inmatriculat la rar. era in stare f buna au verificat numai seria in rest nimic. a costat vreo 260 lei rar ul. l am adus fara numar pe remorca. sa l folosesti sanatos eu sunt ff multumit de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karoly.balint Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 Buna la toata lumea! Vreau doar sa întreb, poate cineva sa-mi recomande cineva niște cauciucuri pentru modelul "S" care sa prindă al dracului de bine pe asfalt? Am niște cauciucuri Mitas noi, dar o se le dau foc după ce-mi cumpăr ceva normale. DRZ-iști de prin zona Brașov- Sfântu Gheorghe? Ture întruniri de DRZ-uri ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 salut eu am cumparat unul din germania care acolo era radiat duin 2002 dar avea cartea de identitate si talon. cu astea (de fapt numai cu brieful) l am inmatriculat la rar. era in stare f buna au verificat numai seria in rest nimic. a costat vreo 260 lei rar ul. l am adus fara numar pe remorca. sa l folosesti sanatos eu sunt ff multumit de el La RAR nu sa inmatriculeaza, iti face CIV, ITP si certificat de authenticitate. Norma Euro 3 este numai pentru motociclete care nu mai au fost inmatriculate. Deci SH din Germania nu ar trebuie sa face probleme. Eu trec acuma prin etapele necesate pentru o mobra din '87.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.