Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Multumesc! Chiar de ajutor. Pare ca este site oficial. Si Renault are la fel. Saptamanile trecute nu gasisem nimic oficial, doar site-uri no name.
  3. Am avut 2 FJR, și 2 hernii de disc operate între timp, dar tot nu le-am dat pe jos. mp3 le țin pe stick!
  4. Acesta este un mit. La fel cum cei cu motoare ICE merg incet ca sa nu ramana fara benzina. Mai pun o data harta incarcatoarelor din Romania, poate te lamuresti de ce spun ca este un mit parerea ta. Acelea protocalii sunt incarcatoarele DC (rapide), cele verzi sunt cele AC. Sub ele este harta Romaniei. Mie unuia mi se pare interesant (si amuzant pe de o parte) ca cele mai categorice pareri le au cei care nu au condus multi km o electrica si nici nu vor sa conduca asa ceva. Insa ei "stiu" exact ce poate sau ce nu poate o electrica Ma intreb de ce motociclistii merg incet pe autostrada, la consum oare?
  5. Salut am gasit asta: https://theoriginals-store.dacia.com/ro/dakar/99-casquette-dakar-5905384099723.html Imbracaminte si altele
  6. Bună dimineața! Uichendu' combinat cu vacanța de Crăciun taie greața!
  7. A gasit cineva tricouri sau sepci ale echipei oficiale Dacia din Dakar? Am tot cautat, dar nu am gasit nimic.
  8. Cred ca este vorba mai mult de skill decat de masa agregatului. Aia care se dau cu Goldwing de 450kg ar trebui sa se faca pulbere din 10 in 10 km pe logica ta.
  9. Hai un pic pe la enduro. O sa vezi acolo cat conteaza. Plus ca o sa dai motorul pe jos fara sa te mai doara sufletul. https://www.facebook.com/reel/1482270589108404
  10. MP3ul se inclina din articulatii, nu sta fix ca o tricicleta ______ Petrica: iti recomand cu caldura in meniu zilnic paine cu slanina si ceapa rosie!
  11. Daca esti surprins in punctul gresit, nu conteaza inaltime/greutate ca tot o sa scapi motocicleta daca e ceva greu. Nu inteleg totusi cum ai cazut cu MP3 500.
  12. Iar vi-i ușor... Dormiț liniștiț! Neața!
  13. Ieri
  14. Deci dacă îți dau să împingi un FJR1300, cred că fugi înainte să-i vezi culoarea... La 1,80 și cca 85 kg pot controla in foarte multe situații o motocicletă de cca 240 kg + pasager și cca 40-50 kg de bagaj. Toată schema e să nu se incline mobra peste punctul în care stă în echilibru. Înseamnă că riderii care folosesc K1200LT sunt un fel de supermani? Discuția e lungă și nu-și are rostul, cel mai bine evită să închiriezi sau să împrumuți motocicletele altora.
  15. A trebuit să tăvălești mobra de 3 ori ca să-ți dai seama de asta?
  16. Am vazut tot felul,de povesti ca kilogramele nu conteaza cand conduci motocicleta. Dupa ce am avut un EL250 am facut prostia sa iau un Piaggio MP3 500 eu avand cam 54 de kg, asa ca am cazut prima data ca o femeie a venit spre mine cu un Mini si nu a avut mila si eu a trebuit sa franez intr-o groapa (canal) si am scapat animalul pe jos. Dupa aia l-am mai scapat pe jos de doua ori pentru ca parcarile din Bulgaria desi par plane sunt uneori inclinate 7%. Ideea e ca rebuie sa ai un cal pe care poti sa-l tii de coarne. Acum am Kawasaki 500 (care e de fapt de 451), pe asta cred ca pot sa-l tin de coarne
  17. Nu ma refeream strict la cursele de MotoGP, probabil s-au organizat si alte competitii pe acolo.
  18. Discutia era referitoare la cei cu EV-uri care merg “economic”ca sa nu ramana fara curent. Adica ai o masina cu +200 CP,dar nu ii poti folosi la capacitate ca esti limitat de baterie. Corect. Depinde si ce ai sub capota sau in cadru,ca la puteri sau capacitati mici tre sa stai numai la podea sau capat de acceleratie,in vreo depasire.
  19. Dupa experienta in serviceul moto adun informatii si i la cap tractoare si inainte de-a face un Simson de 5000 scriu un best seller despre cum sa faci un motor cacao. Atata ca va trebui sa o dau anonima ca altfel ma cauta marii producatori de motoare ca dau informatii din industrie....spionaj industrial
  20. ar fi prima cursa acolo, deci nimeni nu prea a fost, eventual cine a fost la trakday e direct proportional cu pretul biletelor sect A cu Main, apoi sectorul B si C PS. de ex la Brno, cele mai bune locuri deja sunt sold out cazare (inca gasesti) la Siofok, cativa km de circuit
  21. Va salut! Care este starea anunțului? Mulțumesc
  22. Salutare, mă gândesc să merg la cursa de MotoGP din Ungaria. A fost cineva în calitate de spectator pe acolo? Ceva sfaturi pentru niste locuri cu vizibilitate cat mai buna? Orice alt sfat ce are legătură cu circuitul (cazare, facilități în zona, etc) sunt binevenite. Mulțumesc
  23. Se poate orice daca ai bani. Poti sa-ti pui si tableta. Mai ieftin iesi daca o vinzi si iti cumperi direct un 929 sau 954. Dar de ce ai vrea sa mutilezi o asemenea motocicleta? Curand o sa poata deveni clasica.
  24. Dacă nu mă înșală memoria (infidelă și de genul feminin ) 919 are kilometraj mecanic, cu cablu, iar 954 sigur are electronic. Despre 929 nu mai țin minte. Deci se poate, dar... În nici un caz pe forum și fără cunoștințe tehnice.
  25. La Service si intretinere cu topicul! Sigur se poate face, din moment ce s-a construit Barajul Vidraru si s-a zburat pe Luna!!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...