Toată activitatea
- Azi
-
Raspuns scurt: Sunt aceleasi principii ale fizicii. Raspuns elaborat: 1. Ideea e ca pe circuit unde se stoarce aproximativ tot din aderenta posibila a pneurilor se fac ajustarile necesare de la o ora la alta fata de manualul ce se foloseste pt. uz de strada unde esti obligat sa reduci viteza conform conditiilor. Pe circuit se adapteaza si viteza conditiilor meteo DAR se forteaza imbunatatirea aderentei modificand SI presiunea in pneuri. Scaderea presiunii mareste deformarea, implicit incalzirea. Sa nu mai zic ca injinerul zicea ca si setarile telescoapelor necesita schimbare pe circuit cand uleiul se incalzeste deoarece isi modifica vascozitatea... 2. Zicea chiar si nenea injineru, la moto e aceasi presiune in manual de la Polul Nord pana la Ecuator, ceea ce zicea el ca nu e prea sanatos ca nu are cum sa fie optim. Cred ca se pricepe mai bine ca mine... Dar pentru un mers de strada fara injiner in atas, trebuie sa adaptezi viteza conditiilor de trafic nu sa faci experimente cu presiunea de capul tau punand in pericol pe altii si pe tine. 3. (Concluzia - ce se desprinde din ce spune injinerul) Factorul cel mai important care ajuta deciziv aderenta e temperatura cauciucului, adica daca e mai cald e mai lipicios de asfalt. Recomanda reducerea incalzirii cauciucului prin marirea presiunii cand cauciucul se topeste prea mult (acele picaturi-guguloaie ce se aduna pe marginile cauciucului). Modificarile sigur se fac intre niste limite posibile fizic. Si mai zicea ca presiunea mai trebuie corelata si cu suspensia sau reglajul ei, asa ca idee... te invata sa citesti in uzura cauciucului ce setari ai nevoie sa modifici la suspensie si/sau la presiune Pe strada in sezonul rece incalzirea cauciucului o poti influenta practic doar din presiunea acestuia deoarece asfaltul e tot timpul prea rece si nu poti forta incalzirea cauciucului ca pe circuit cand circuli pe strada (incalzitor sau mers pe cate una din roti). Daca e asa mare blasfemie ceea ce am scris ma retrag decat sa devin ereticul discutiei, oricum presiunea variaza lejer o jumatate de bar cum a scris si colegul mai sus chiar si in conditii de strada din cauza stilului de mers sau a diferentelor de temperatura din acesi zi, saptamana sau sezon, deci nu e chiar asa sfanta. Nu inteleg ce e asa de mare stres cu presiunea vietii cand aceasta variaza continuu, se modifica si daca impingi mobra de la umbra la soare... deci oricum presiunea ce o bagam noi din manual in roti e orientativa / relativa din start. Chiar am iesit sambata si am constatat ca iarna nu-i ca vara (dupa cum spunea un celebru in viata) - pt. ca fishtail... cauciucurile erau foarte putin caldute fata de sezonul estival desi nu am mers tocmai lejer... Nu ma intreba cat era presiunea la rece si la cat a ajuns la cald ca nu mi-am batut capul Dumuri aderente sa avem!
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
VID-20251103-WA0009.mp4
-
Mneata cu -n fata.
-
Da da diiiii Neatzaaa
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Buna dimineata! Hai, ca nu mai este mult!
- Ieri
-
Nu au ei treaba cu asta, adica simeringuri de furca sau alte chestii consumabile nu intra in garantie. In garantie intra practic motorul, instalatia electrica, bordul chestii care in mod normal nu au cum sa se strice, indiferent ca mergi la paine cu motocicleta sau in TET sau in turul Europei.
- 141 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Au dat like băieții de la garanție la clip?
- 141 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Cam asa arata o tura pe circuitul de motocross din Moreni. A se nota ca pana in 2024 circuitul avea alt traseu, mai spectaculos zic eu, insa eu acum in acest clip am mers pe formatul traseului din 2025, ultimul update.
- 141 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Cred că pe la cat e si Tracer 7 si Versys 650 Meaaamaaaa cum e asta: https://www.bikeexif.com/italjet-roadster-400-scooter
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
dupa festivitatile de premiere sau in timpul lor? -
salut, se vinde macbook din titlu. Mic si puternic, ecran, sunet, autonomie si touchpad - toate de o calitate superioara. mare atenție copii: daca guști din mărul interzis nu mai vrei sa auzi de laptopuri cu uşi sau ferestre. ecran 14.2" m1 pro 8 core cpu (6 perf, 2 efficiency) 14 core gpu 16 Gb ram 512 ssd Baterie 91%, 181 cicluri tastatura internationala Se vinde cu încărcător original de 67Wh si cablu magsafe. Nu am cutia, deci nu îl trimit prin curier. Fara profil MDM, se da reset la fata locului. Predare personala doar Bucuresti, metrou Leonida. Pret 4200 negociabil. contact aici, pm, 0 sapte 5 1 zero 2 sase 9 9 sase
-
Sunt curios ce pretul de lista vor avea
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui nike în Cavaleruul Competitii Internationale
Din astea doua curse, care sunt 4.. pe un podium o sa-l vezi. Am zis! -
Nu-mi doresc dar am lucrat mult cu indienii și îmi sunt tare antipatici. In alta ordine de idei, Norton Atlas Suzuki SV 7 GX CB1000F e frumos tare dar CB1000GT nu știu ce să zic....
-
Honda a implementat ambreiajul automatizat de pe gama de 650 si pe modelele bicilindru de 500 si de 750 precum NX500, CBR500 si Transalp750 De asemenea au prezentat 2 modele noi cu motorul de 1000 in 4 cilindri, respectiv CB1000F cu iz de Big Four din anii 70 si un model care cred ca era așteptat de ceva timp si anume un tourer sportiv 4 linie, CB1000GT cu suspensii semiactive Showa. La anul vor lansa în producție un V3 cu compresor electric; https://global.honda/en/newsroom/news/2025/c251104deng.html
-
De ce-ți dorești să ai parte de un sentiment sau o stare fizică nasoală?
-
???
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Pedrosa este un adevarat jockeu al motociclismului. Gurile rele spuneau ca intotdeauna exista un mic scaunel in boxa Repsol Honda, era cel cu care se urca Dani pe motocicleta. -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Cavaleru în mavetzul Service si intretinere curenta
chiar de curand am vazut un clip postat la Doherty pe canal, un om care repara zilnic scule. axul se scoate din rulment iar rulmentul se inlocuieste cu tot cu capacul de plastic. el asa a procedat https://www.youtube.com/@deandohertygreaser -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui binox în mavetzul Service si intretinere curenta
Salutare, incerc sa repar o M18 FUEL™ ¼″ Hex impact driver care nu mai are putere si nu se tureaza cum trebuie. Dupa ce am desfacut-o am ajuns la concluzia ca problema cel mai probabil e cauzata de rulmentii rotorului care au joc. Stiu ca nu e tocmai intuitiv diagnosticul dar am reparat recent un flex Hilti tot brushless si la simptome similare s-a rezolvat asa. Problema e ca nu stiu cum sa scot rulmentii, m-am blocat la cel din spate, pe cel din fata nu l-am abordat inca. Am pus poze cu cel din spate, fata de ce se vede in poza a mai avut o siguranta pe ax pe care am scos-o si am ciocanit un pic axul care a inaintat vreo 3mm apoi s-a intepenit. Partea aiurea e ca tot capacul in care e fixat rulmentul e din plastic si mi-e frica sa nu-l sparg daca insist cu ciocanul. Am incercat sa apasa pe ax si cu o presa dar nu merge ca se flexeaza imediat capacul ala... Credeti ca am vreo sansa sa-l scot cumva fara sa distrug capacul? -
Mă bucur că ai ajuns la o concluzie. Cel mai important e să-ți creezi încrederea în anvelope/motocicletă. Restul ține de abilitățile tale și de competența motorului.
-
Revenind la experienta personala, ca tot am deschis topicul, am mentinut presiunea la cea specificata de producator. Caz concret, duminica, dimineata am plecat cu 2.3 fata - 2.4 spate, la 5C temperatura ambientala. Mi-am petrecut ziua la cursul moto de la Titi Aur, unde am avut si o sesiune de 15 min pe circuit, in care am tras de ea cat de tare mi-au permis abilitatile mele, si am iesit cu 3 bari presiune spate. In concluzie, o sa ma tin de presiunea recomandata, indiferent de temperatura de afara
-
De acord cu tine pana la un punct . Foarte multi vor mobre doar pentru deplasari din A in B Altii ...vor sa mearga agale , sa vada , sa admire Nu trebuie ca toata lumea sa fie top ! Tocmai de aia au si succes mobrele de 200+ kg , cu 70cp Cunosc destule persoane cu plimbari lungi de peste 5-10k km fiecare ...dar care merg ...mneh dptdv ...si totusi merg si se bucura de mobrism . Cine-si doreste cu adevarat , investeste in mobre dedicate , si in cursuri .
- 141 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
