Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Hahaha,chiar că. Vorba lui frigider de parcă nu am ști toți,trebuie sa se si laude. Leave it in the closet. În altă ordine de idei,văzând că KTM se lauda ca deja are un working 850,Honda nu vrea sa rămână mai prejos - primul sound check cu 850 HRC - link Cică îl și curtează maxim pe Marcelino pt 2027 (se vehiculeaza ca i-au ofeirt o suma de "zeci de milioane) și asta se vrea o dovadă a commitmentului de a reveni în lupta la vârf.Greu sa îl mai aduca pe Marcelino acum înapoi....plus ca în 2027 Marcelino deja va avea 34-35 ani?Cam puriu deja...
  3. Am avut amândoi Forma Touring, la ploaie erau slăbuțe tare. Mi-a prins talpă între cadru și o mașină (accident vascular nu 2019, zbor peste mașină, soția aterizată pe mine), a crăpat talpa la impact, din fericire piciorul a scăpat destul de întreg. Le-am dat de pomană. Ale soției încă sunt ok, le-aș da pe câteva pachete de țigări, mărime 37.
  4. Salut. Momentan am Sidi Advenure 2 GTX de vreo 4 ani cred. Am facut si competitie de Rally-Raid cu ele, "soft enduro" cu prietenii si parea hard-enduro cu pierdut si umblat prin padure, am fost cu ele in Vietnam la 70% umiditate si cald, si culmea ca nu sunt din piele. Inca nu am rupt nimic la picioare din cauza lor si ma dau pe un motor "usor", mare si naravas. Da, scartiaie si nici dumnezo nu a rezolvat problema asta, dar macar ma aude lumea cand ma duc la furat de mere. Altele, tot bune si longevive au fost de la TCX, parca ceva Desert GTX si au tinut la fel. Pacat ca nu se mai fac. Si ca sa inchei si sa se linisteasca unii care cred ca Sidi fac treaba slaba pentru ca nu e piele, primele Sidi detinute erau prin 2009 si tot "piele sintetica", ceva facut de ei si a tinut lejer si la urmatorul proprietar (donate la un prieten). PS. Cateodata se umezeste piciorul in ele de la transpiratie si am impresia ca GTX-ul e mort, dar cand stau in apa la racorit, nu intra apa. Le spal cu NIKWAX si le tratez tot cu solutia lor pentru membrane. Inca sunt in dubii daca urmatoarele (habar n-am cand se strica astea ca inca arata si se tin bine dupa atata abuz) vor fi fara membrana sau cu. Asta si in fuctie de ce o sa fac cu motorul. Spor si Sarbatori dericite PPS. Sotia are Forma ADV si am un prieten tot cu ele si se mai plang ca e cam umezeala in ele. Nu stiu exact ce face membrana de la Forma, dar proprietarii poate stiu mai multe
  5. Azi
  6. Are deja aripă lungă, nu-i ca la 650, ce ar trebui urmărit e cum o aruncă, poate reușesc să montez niște "deflectoare" pe scurt. Nu mă feresc de ploaie, dau sandale cât încape, dar nu-s fan udeala fără să fie cazul. Dacă nu, ata ete, pun protecțiile și merg în continuare. Nu mi-ar displace ceva mai "light", atâta timp cât am ceva protecție, nu ce oferă niște cizme touring, pe care le consider la nivelul unor ghete de iarnă (no offense cine folosește). I-am luat soției TCX de touring, par niște glume proaste in comparație cu ale mele. Bine, arată foarte ciudat 37 touring puse lângă 44 Adv...
  7. Poate a contat si faptul ca e adusa din Olanda,din cate stiu eu acolo e o mare problema cu salinitatea aerului,candva am vrut sa cumpar un Sprinter duba,adus din Olanda,avea rugina inclusiv in cabina,pe dedesubt nu mai spun. Conteaza si cum a fost folosita acolo masina,una e sa fie de familie ,alta e sa fi fost taxi sau de inchiriat. De frica asta,nu cumpar auto,moto decat de la primul proprietar care a luat-o de noua din Romanica,ma uit si la moto,aduse din Canada si Sua,mai ieftine ca din Germania sau Romania,zici ca acolo sunt tarile "binefacatorilor"
  8. Se țin binișor. Dar eu nu-s pretențios... Acum nu știu dacă țin foarte bine la jetul de apă dat de roata față. Nu am mai băgat touring de ceva timp... Oricum, mai ușor e să pui o prelungire de aripă și chiar prelungire la prelungire
  9. Mno, banii tăi, timpul tău, neuronii tăi, doar tu știi dacă merită deranjul. Nici așa nu o poți da, doar in pierdere sau să o repari mai întâi, dar nici așa nu ieși fantastic. Ai alte posibilități financiare față de mine, așa că într-un fel sau altul o rezolvi cumva. Spor!
  10. 18.000 masina si 6500 bateria.
  11. Aș rămâne și cu bani de un cauciuc, aproape. Știu că nu-s la nivelul lui Avantour, dar dacă zici că sunt ok la ploaie, m-ar încânta, că n-ar mai trebui să pun protecțiile la orice aversă (V-strom aruncă grav apă de la roata față), chiar dacă sacrific un pic de protecție. Ideea e că am luat Avantour 2 deoarece aflasem că țin bine la ploi și noroaie. Mno, deși le dădeam cu ceară specială, tot nu vedeam vreo diferență. La protecție foarte mișto, la confort peste așteptări, cataramele lux (aluminiu, zero probleme), vara erau decente (având în vedere gabaritul lor), dar la ploaie, după vreo jumătate de oră le simțeam umede, în maaaaaaxim o oră simțeam apa (șosete ude bine). Îmi plac și cele de la Forma, însă deocamdată nu mă avânt la nimic (nu-i de bani, ăia îs "deoparte"), dar oricum trebuie să iau și niște pantaloni decenți și poate reușesc să trec prin București când mă întorc din concediu și să împușc doi iepuri: probat și luat. La cizme știu mărimea, Forma și Falco au 44 fix cât e realitatea, dar la pantaloni e cu schepsis și musai trebuie probați, altfel nu-i iau. Fuck, Mixto 5 Adv au "piele sintetică"... Ce dreq', așa scumpă e pielea naturală? Ale tale s-au comportat bine dpdv al aspectului? Nu mai fac mulți km pe an, maxim 15k, fără noroaie, evit pe cât pot. https://giannifalco.com/en/2059/winter-2023-mixto-5-adv
  12. ce plm vrea si asta, stim cu totii ca e gaey. si eu sunt prost da nu pun poze pe net "uitati-va la mine, sunt prost"
  13. Il da afara frat'su din casă :)))) Cred ca s-au certat si asa i-a venit ideea cu balastul. In alta ordine de idei, cred ca cineva se chinuie tare sa iasa din dulap...
  14. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Gasesti mai scump de la Hepco & Becker Suport, pe asta il aveam si eu in vizor daca nu gaseam suportul original.
  15. vis-a-vis

    BMW G650 Xmoto

    Mă interesa cel mai mult suportul ăla care se prinde de codiță, dar clar nu mai e disponibil niciunul...
  16. DKW

    BMW G650 Xmoto

    @vis-a-vis Top case, Placa Top Case Cauta doar dupa marca si model, desi o sa-ti dea toate piesele compatibile. Sunt cateva piese de F/G650 care se potrivesc 1 la 1 pe X-uri.
  17. 15.000 cele normale, ca orice 390. Îți las aici model de bujie iridium care se schimbă la 50.000. Eu am schimbat-o acum 20.000. Ai acolo codul. https://www.carpimoto.com/en-GL/42421_LKAR8AI-9-NGK-LKAR8AI-9-Iridium-Spark-Plug.htm
  18. Alpinestars Tech 7 Enduro Drystar
  19. vis-a-vis

    BMW G650 Xmoto

    Pentru tine văd mai potrivit x-country... ăla merge bine și pe off-road. Ai niște linkuri? Că mi-am prins urechile pe siteul ăla
  20. Ma gandeam si eu sa deschid un topic de cizme, eu momentan folosesc cizme de enduro Thor Blitz... foarte OK ca si protectie, ok si la impins / tras motocicletele... inschimb la prima balta deja am apa in ele. Ma uitam la cizmele de "adventure" , mai exact la SIDI, dar 1 pic is reticient daca ofera protectie suficienta, ca si la orice, parerile pe net sunt impartite Practic mie mi-ar trebui cizme care is mai mult spre dual sport / enduro, dar cu impermeabilitatea de cizme touring.
  21. Am avut Falco Mixto 3 și le-am schimbat cu Mixto 4. Le folosesc în regim dual sport, deci și off-road, noroi. După un timp se umezesc, n-aș zice că-s total ermetice, dar am băgat noroaie și mers prin bălți. Am mers și prin ploaie prelungită și se îmbibă pielea aia. Nu intră apă propriu zis, dar sunt umede și reci. Dar cred că nici la altele nu ești uscat dacă le ții în apă. Nu sunt confortabile la mers ca niște adidași, dar nu se compară cu cizmele de enduro. Talpa aia Vibram e excelentă. Are aderență bună și te lasă să mergi decent. Mi-am mai prins picioarele pe sub mobră, am avut probleme peste carâmb, pentru că nu-s atât de înalte. Pe mine mă țin cam 3 sezoane și nici nu s-au făcut praf. Întreținere aproape zero. Acum am început să le dau cu WD40, am văzut pe tiktok. Cam singura utilizare pe care o văd pentru mizeria aia. Nu se încalță așa ușor ca unele cu fermoar, trebuie să ajustezi cataramele alea până-ți convine, dar te obișnuiești cu timpul. Mi-a convenit întotdeauna prețul. Le-am luat la reducere mai mereu, sub 800 de lei
  22. Din ce am înțeles, are rol de diminuare a scârțâitului, așa e și la unele plăcuțe de frână auto. Dacă este pe moto, recomand curățare, gresare ușoară cu niște vaselină cu cupru in punctele de contact (spre piston sau braț etrier). Aftermarket nu am văzut până acum în niciun set (și am montat multe).
  23. SIDI Adventure 2 , Vanucci VTB 9 ar mai fii 2 optiuni bune
  24. Nu-i rea ideea, intră în cărți. Am avut câteva situații când cizmele au făcut diferența și prefer ceva mai "hard" decât să plâng după. La mers erau chiar ok, deși sub Forma Touring și Seventydegrees sau cum se chemau alea (a zburat învelișul, credeam că e piele, dar nu era). A, și am omis ceva: catarame din aluminiu, nu plastic, zero probleme la Falco cu ele, deosebit de rezistente.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...