Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Bine de stiut. Realist, cam 95% o sa vada asfalt (mai bun sau mai rau). Cei 5% sunt maxim un drum neasfaltat/ forestier. Greutatea si supensiile nu o recomanda pentru offroad. Ai nemultumiri de calitate/ utilitate sau de faptul ca incurca la offroad?
  3. Evident. O anvelopa noua, e anvelopa noua, mai ales la pretul de nimic.. (are si plusul ca sunt testate si laudate pe modelele cf moto). Cu atat mai mult daca le schimbi anual. Daca vrei sa te încrezi in ele mai mult, mergi pe branduri consacrate, dar uneori prostia e mai mare decat anvelopa.
  4. Neatzaaaa Leneveala scade greatzaa!
  5. Bună dimineața! Cu sau fără bonuri.
  6. Ieri
  7. DPMDV , CST-urile sunt un all-around perfect . Daca vrei performante ...atunci in fct de aspiratii le schimbi ....altfel eu le-as cumpara iarasi cu incredere .
  8. In privinta accesoriilor ...iti recomand sa fi mai moderat ....inclusiv la TopCase . Iti recomand din toata inima sa-ti iei gentute mici de pus laterala . ....asta din experienta nu de pe youtube. Pt mtx deja nici nu mai iau in considertie cutile de aluminiu/plastic ....merg direct pe genti dedicate .( pe 450 am cutie ....de aici si schimbarea de gandire ) Evident , daca nu intentionezi sa iesi de pe asfalt prea mult , sfatul meu este inutilizabil ..mergi pe cutie plastic/aluminiu .
  9. Pe principiul motocicletă chinezească și accesoriile să fie chinezești. A ajuns topcase-ul de pe AliExpress. A fost în jur de 450 lei de BF și este mult peste așteptări. Lucrat bine, materiale ok, toate îmbinările etanșate. Materiale: aluminiu și plastic foarte solid. Placa de prindere din inox de 3mm. Căptușeala interioară din piele sintetică și burete. Eu încep să mă îngrijorez la nivelul serios cu chinezii ăștia. Nu sunt la nivel de Europa & SUA, dar viteza cu care asimilează și produc chestii de calitate tot mai bună și la preț de dumping, nu are cum sa fie de bun augur pentru noi.
  10. se permite, dar ciuciu bonuri de masa
  11. Salut. Așa a început și la mine, iar după un an, a cedat definitiv. Are două luni de când zace la bloc, nici până la spălătorie nu am putut ajunge cu ea. Nu am făcut o prioritate momentan, însă când va sosi momentul voi comanda accelerația. (Să-mi permită și vremea montarea) https://www.anvelopelider.ro/anvelopa-moto/cst/cm-617/130-80-17-65s-1349288?adref=%2Fanvelopa-moto-130-80-17%2F%3Fgad_campaignid%3D21049367680%26gad_source%3D1%26gbraid%3D0AAAAADAwjr6n98Cn2w1fa9z52e7MBS4Zq%26gclid%3DCj0KCQjwqqDFBhDhARIsAIHTlkvtVl0PaMBqDctGicwp3m4kJfXoXycjRjOpMJh6SYRnvJ5KROVhz-kaAtEGEALw_wcB La momentul respectiv am impresia ca era singurul model disponibil. A fost 396 lei.
  12. Bună dimineața! Poate la alții, eu mai am mult și bine...
  13. Neatzaaaaa! Ultima zi de lucru pe anu' asta taie greatzaaaaa!
  14. Ultima săptămână
  15. O Toyora Yaris mult mai bun la toate capitolele
  16. Sta destul de bine pe cuplu, daca nu esti atent si te infigi tare in acceleratie 1/2 zicand ca e doar un 450(monocilindru),s ar putea sa te surprinda dandu-te peste cap. Facand comparatie cu 450MT,e mai brutala in treapta 1/2,treapta 1 se termina undeva pe la 65 iar 2 pe la 90.Poti sari usor orice trunchi de copac etc... si cu si fara ambreaj avand "problema" Kove acceleratia on-off ceea ce nu e neaparat o problema.Pe strada nu poti sa tragi tare de a avand cauciucuri cramponate,pe strada e mai fasnet 450MT,pe off-road castiga 450rally parerea mea.
  17. la urmatoarea achizitie am sa ma uit la variantel de AGM sau GEL Am sa cites si instructiunile
  18. Dar ii place benzina. nu se joaca Adevarul este ca daca vrei 170 de caluti trebuie sa le dai ceva de mancare. Este la nivelul Nissan-ului XTrail 2006 cu motor aspirat 2500 cc si 169 CP, tot cutie automata. Sau al unui RAV4 din 2003 cu motor de 2000 cc, 150 CP, aspirat, , tot automata. Cat despre becurile aprinse, cred ca este o chestiune de grup Stelantis. Am un prieten care a avut in Peugeot 607. Avea rutina de luni dimineata: mers la service sa mai stinga din becurile din bord .
  19. Nu s-ar zice, dar fie cum spui tu. De încălzit, mă încălzesc de la calorifer, mașină sau soare. Cât despre restul, nici eu nu-s electrician, nu învăț ce nu mă interesează, dar la baterii ar fi bine să pui AGM sau GEL, ca să nu te complici cu formatare și alte minuni. Cât despre încărcare, se recomandă maxim 1 A la moto, ceea ce are cam orice charger "domestic", electronic (nu de ăla cu traf, mare și greu). Citește cu atenție instrucțiunile, te vei lămuri in multe privințe.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...