Toată activitatea
- Ora trecută
-
Nu te contrazic. Doar ca sunt unii scuteristi straini (se vede dupa obrazul in tente de maron) care stau in spatele masinilor la stop si nu trec printre masini, ca noi romanii pe doua roti. Sincer, nu stiu ce sa zic, or fi indieni, nu nepalezi, dar sigur exista si multi care merg mai "civilizat" ca alti romani Bineinteles, asta nu ii iarta pe nepalezii aia care merg la regula "care loveste in fata, e de vina"
- Azi
-
Da, exact asa cred si eu, e super misto, manevrabil si are un demaraj extrem de bun pentru un scuter. Plus ca este intr-adevar mai usor chiar ca un xmax de 250 cu vreo 20 de Kg, stiu pentru ca am studiat sa imi iau xmax 250 dupa ce am mers cu unul al lui varu-miu. Dar dupa ce am facut proba cu asta, mi-am dat seama ca e clar peste xmax. Nu mai zic de frane si suspensii ca sunt mai bune la Kymco. Iar pretul este mult sub xmax, probabil pentru ca platesti brand-ul Suzuki. Cat despre service, eu am facut toate interventiile serioase pe la motor la Scuter Centre si nu am fost dezamagit, sincer sa fiu. Si eu am schimbat multe lucruri imediat dupa ce l-am cumparat ca sa il pot aduce la stare buna de functionare, cum ar fi: curea transmisie (asta era din oficiu de schimbat), ambreiaj, patina supapa, lant distributie, intinzator, garnituri capace tacheti si alte accesorii ce tin de transmisie. Plus bateria, care era un cacao de Exide si care intr-o dimineata a pornit dupa 5 minute de incercari. Am rezolvat cu o baterie Yuasa, cele mai bune dupa parerea mea. Plus cauciuc spate si alte consumabile (bujie, filtru aer, placute frana, antigel...) Pot sa zic ca acum scuterul merge brici, doar ca investitiile au fost aproape de 1000 de euro peste banii dati la cumparare. Oricum, nu-mi pare rau, sincer, la bugetul pe care l-am avut, mi se pare cea mai buna alegere in continuare. Ma amuza cand incep unii cu masinile sa se ia la intrecere cu mine de la stop si ma prind d-abia pe la 70 la ora...dupa care ii depasesc oricum la urmatorul ambuteiaj.
-
Kove 450 Rally cu bune și rele
topic a răspuns lui Bigfoot în Kagemushaul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Referitor la kg s-ar putea 50% sa ai dreptate, eu la CF Moto 450 MT am 185kg masa in ordine de mers conform RAR, nu stiu exact ce inseamna "masa in ordine de mers" 450MT avand 175kg declarate la gol. Cu rezervorul plin clar este un asteroid de minim 200kg, pt cineva care este obisnuit cu motociclete de 110-130kg, in padure sau pe circuitul de motocross. Motocicleta are doua rezervoare in fata, total separate pt ca in caz de cazatura pe offroad, se sparge un rezervor "o jumatate" si apoi ramai cu benzina in cealata "jumatate", pleci mai departe si iti vezi de drum. In cazul motocicletelor de rally raid gen Dakar, rezervoarele comunica intre ele cu ajutorul unor pompe si valve de blocaj, pt a schimba/ajusta centrul de greutate, astfel incat motociclistul jongleaza cu centrul de greutate al motocicletei in functie de zonele tehnice sau de viteza pe care le ataca. Nu am mers pe Kove 450 Rally, insa am mers pe Honda CRF300 Rally si acea Honda mi-a parut o gluma foarte proasta, extrem de proasta pt 7000e, 150kg la gol, nimic wow. Definitia unui produs submediocru cu badge de firma care nu justifica suma bani ceruta, nici la oferta. La faza cu farul fix fata de jugul motocicletei, aici tine obisnuinta si de calitatea farului. Eu la 450MT am far fix si lumineaza "wow" foarte foarte lat, incat nu ma deranjeaza la viraje, SM500R-ul are far mobil si nu lumineaza atat de calitativ pe viraje ca farul fix de la 450MT, ambele avand far de tip LED. -
Lucian_M îl urmărește pe M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
-
M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
topic a răspuns lui Lucian_M în ADMINul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
Milwaukee, DeWalt sau Makita? -
M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
topic a răspuns lui ianachim în ADMINul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
eu cred ca a dat de ..scula" și s a liniștit -
Militia nu face absolut nimic in privinta trotinetelor si bicicletelorelectrice. Toti merg cum vorsub nasul lor. Ca si scuteristii nepalezi. Deci e clar cine e de vina.
-
M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
topic a răspuns lui Speedy.K în ADMINul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
Cred ca mi-a urmat sfatul si s-a dus la psihiatrie, dupa care n-a mai fost lasata acasa. -
Kove 450 Rally cu bune și rele
topic a răspuns lui Adrian M. în Kagemushaul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu am mers nici cu kove, nici cu crfu. Comentez si eu de dragul discutiei, a se intelege din start asta Problema grava este ca se umfla colantul pe ea? Ca ala i fix un colant de doi lei, nu se exfoliaza nici un plastic-face bule folia aia rosie Sau mie asa mi se pare. Apoi, zici ca i grea. Pai este RALLY BIKE-inalta, foaarte inalta, rigida, cu nspe rezervoare. NU ESTE un DUAL SPORT. RALLY presupune ca stii bine deja sa te dai prin boscheti. este pentru cine vrea o moto RALLY de buget-pret redus. Ca motoretele adevarate de rally costa de numa. Legat de echilibrat, fix ce a zis si nenea Cavaleru, mergea rotita anvelopa si facuta iar proba de echilibrare. Comparatia cu crf300l fie si modelul Rally nu isi are locul. Crfu este o moto dual sport de incepatori, cu suspensia aia comic de moale si fara reglaje, si 30 cai. Cine isi ia modelul asta de kove stie foarte bine ce alege-si de ce ar dori o astfel de moto. 50 cai, multa suspensie, moto foarte inalta, suspensia rigida, nspe rezervoare, etc etc etc. Nu i de mers peisagistic. deci nu merge comparatia facuta de tine, din punctul meu de vedere -
M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
topic a răspuns lui Keyser Söze în ADMINul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
Exact de aia doream sa stiu ce si cum. -
cucu cucu, gata cu lucru! pt luni, mi-a ajuns!
-
M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
topic a răspuns lui apriliacluj în ADMINul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
de 5 ani sanatosi Raluca n-a mai dat pe aici.... -
ulei_moto îl urmărește pe CFMOTO 700MT 2025 ->
-
CFMOTO 700MT 2025 ->
topic a răspuns lui ulei_moto în Ovidiu Mul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
la cat mai multi km ! -
M.A.N. Romania - info 2019 & user Gospodarul
topic a răspuns lui Keyser Söze în ADMINul POZE & FILME - Intalniri moto in ROMANIA
Pana la urma, cum fu la MAN? -
pui niste intrebari ciudate. de la o varsta in sus nu mai schimbi/educi pe nimeni. singura metoda e cu amezi sa usture, altfel romanu de rand e singur in univers.
-
Silver Arrow îl urmărește pe Propunere eliminare ITP la moto
-
Daca ai glumit serios, cum sa o percep doar ca si o gluma? Buenas dias.
-
Acum cateva zile in urma eram cu masina in oras, seara. La semafor vad pe banda 2 un pusti pe o bicla electrica, banda 1 fiind exclusiv pentru dreapta. Se face verde, trecem de intersectie si el continua sa mearga pe banda 2, desi banda 1 era absolut libera. Mai mult de atat, eu am 65 km/h in bord si el cel putin 80. Sunt 3 benzi pe sens, dar pustiul merge pe banda 2 fara nicio jena, probabil ca in mintea lui se crede motociclist, mai ales ca are si o casca de gen. Il ajung la semafor, cobor din masina si il intreb de ce procedeaza asa. Trotinetele si bicicletele trebuie sa mearga pe banda 1 cat mai aproape de bordura, nu pe mijlocul benzii ca un autovehicul. De 80 km/h ce sa mai zic, nici vorba sa fie legal. Ii arat prima banda si ii spun ca acolo e locul lui pana isi ia motocicleta. Se conformeaza, dar asta numai pana cand vede ca schimb directia, moment in care revine pe mijlocul drumului. De ce nu a vrut sa inteleaga de vorba buna? Imi era foarte usor sa ii ard cateva capace, dar m-am gandit ca nu asta e solutia. Cine e vinovat aici? Copilul pentru ca nu are capacitatea de a intelege mediul la care se expune? Parintii, fiecare cu cate doua facultati absolvite, pentru ca i-au cumparat asa ceva? Militia care doarme in papuci? Pardon, cand nu doarme aplica amenzi bunicilor care vand legaturi de patrunjel.
-
Daca chiar voia initiatorul,putea deschide un poll,eventual. Nicidecum vreo "propunere eliminare ITP",caci nimeni din partea autoritatilor nu va lua in calcul o astfel de propunere,oricat de oficiala ar fi varianta ei. Personal NU-s de acord cu scoaterea ITP,nici a asigurarii obligatorii si nici a taxei de drum.Dar DA,sunt de acord cu scoaterea impozitelor pe autovehicule si pe imobiliare.
-
Propunere eliminare ITP la moto
topic a răspuns lui SONYC în sprikeul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
Eu zic sa te mai gandesti. O sa ai aceeasi parere dupa ce o sa te trezesti cu un baiat din asta care merge pe barba lui calare peste tine in masina? Sau poate are sotia sau copilul tau "norocul" asta. Pe "barba" lui merge la purtatul unei casti de 10 ani vechime, nu la aspecte ce implica si ceilalti participanti la trafic. Multi intra in lumea moto fara sa cunoasca/inteleaga partea de cheltuieli cu intretinerea. Din pacate unii investesc in motocicleta bugetul alocat bicicletei. Nu sustin neam aceasta idee! -
In Olanda nu e nevoie de ITP la moto pentru moment. In general oamenii sunt constienti de ceea ce inseamna asta si isi ingrijesc motoarele cum trebuie, spre deosebire de posesorii de masini. Dar, dupa ce am vazut in Romania chiar si acum cand ITP este obligatoriu, nici nu vreau sa ma gandesc ce ar insemna eliminarea obligativitatii verificarii, pentru persoanele in varsta, familiile cu copii mici sau posesorii de animale de companie cand s-ar da liber la burlane! A aruncat unu' o piatra si noi sarim in apa dupa ea.
