Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ieri
  2. Intradevar Porcăria aia ii ajuta masiv pe Ducati.Abia aștept(am) anul de grație 2027 Sincer ma așteptam să fie depasit de Bagnaia și/sau Diggia dar se pare ca a avut un ritm bunicel de cursa. El nu prea paria pe top5 după quali. Cred ca li s-au dus gumele rau celor 2 cu gp25 (lui Bagnaia cel putin...a luat o rau de tot in ultimul tur si de la Fermin dar cel mai rusinos de la Zarcoiu de pe Honda) ca altfel daca il prindeau,Q cu Yamaka era sitting duck pe linia dreaptă...daca pe ktm care e al 2lea motor ca si putere l-au depasit lejer Ducati,Yamaha era vorba aia șicana mobilă Sa vedem mâine în cursă.
  3. chv

    De reținut

    https://www.digi24.ro/amphtml/stiri/actualitate/social/motociclist-vitezoman-lasat-2-ani-fara-permis-a-depasit-de-13-ori-linia-continua-3493693
  4. Sunt in Italia acum, ocazie cu care am fost la EICMA. Am vazut cateva supermoto-uri aici. Pun aici o poza cu un TM 200 2t, adaptat corect de SM. A se vedea frana fata disc 320mm + etrier Radial cu 4 pistonase. M-a vazut proprietarul acestei motociclete cu geaca si sapca TM, cumparate de la standul TM din EICMA, m-a abordat si mi-a zis "hai sa iti arat motocicleta mea", evident ca nu am refuzat si iata de ce model frumos am dat. Dupa cum ziceam Supermoto este o nisa inclusiv in Europa, iar TM este nisa unei nise. Noul SWM SM500R 2025 vazut la EICMA are aceeasi baza ca si modelul meu 2024. Rezervorul modelului 2025 are 1litru de benzina in plus, o singura toba de esapament, nu doua ca 2024 si o masca de far noua ca design, destul de frumoasa dupa gustul meu.
  5. Ufff grea intrebare. Nu stiu sincer cum sa iti raspund. Este un automatism. Dezvoltat natural prin repetitie experienta sa zicem. Piciorul ala are in primul rand rol de boloboc, pt ca la viraj de stanga, eu stau cu corpul in proportie de 50% aplecat contra pe dreapta, desi motocicleta este aplecata in viraj de stanga, piciorul ala scos pe stanga are rol de boloboc, ca atunci cand tu mergi pe barna si daca iti scapa corpul in dreapta, automat iti cauti echilibrul cu mana stanga, nu stiu daca explic corect. In cazul unei motociclete de motocross de 107kg da acel picior poate fi in caz de urgenta extrema si proptea, in ac de par daca iti derapeaza. In cazul unui asteroid de 200kg piciorul ala are strict rol de boloboc. Fratilor am fost la EICMA si recunosc ca m-am simtit bine cand am vazut motocicleta mea de acasa la salon. Am mai avut 3x motociclete noi pana la acest CF Moto 450 MT dar niciodata nu am avut contextul sa imi vad motocicleta la salon. Eu nu am vazut in viata mea atat de multa lume la un loc. Am fost la concerte 50cent, G-unit, nu am vazut nici macar 10% din "cantitatea de oameni" vazuta la EICMA. Vara in Venetia in plin sezon, poate ca sunt 50% din oameni ca si cantitate, fata de EICMA. De exemplu la standul BMW vedeai oameni, nu motociclete, nu exagerez. GS450 va fi facut in India de TVS (sau TVR cred ca ii zice). Se simte la ghidon, static, o motocicleta mai mica decat MT450, o motocicleta pt persoane mai scunde, cu o scobitura buna la unirea dintre sa si rezervor, lucru bun pt offroad. Triunghiul scarite ghidon sa nu mi-a placut.
  6. E moto. Degeaba o cocaia Acosta ca pe virajele alea de viteza mare Ktm subvira 4sure. Dar recunosc,AM știe cu mingea.Nu îl înghit dar știe,nu pot sa nu recunosc
  7. Nu e doar de moto. AM lua f bine ultima curba. Englezii spuneau ca și când erau amândoi la Honda tot AM lua mai bine curba aia. Dep. Și ride height super mega optimizat ajută. Întreabă l pe Q. A rămas pe 4. Nu l lauda nimeni? Fermin e animalic in depășiri. Omu nu sta sa piardă timp.
  8. Într-o cursa se pot pierde mai multe de atat
  9. True true No contest. Cred ca e foarte frustrant ca pilot sa fii depasit asa.
  10. N are frate. 1 etapa jumate și 20j de puncte.
  11. Imediat se va bate pentru a păstra locul 4... PAco e acolo la lungimea unui scuipat de el, vreo 20pct. Daca nu se trezește, are sanse la un 5. 5 ar fi si nota pentru un asa sezon daca nu face ceva minuni in astea 3 curse ramase
  12. Eu am vazut comparatia 336 va 347. In turul in care l-a depasit prima data AM. cu aspiratie, dar totusi e f mare diferenta. Aici s-a vazut foarte bine diferenta intre ducati si restul in treptele superioare, 5 si 6. incredibil de mare diferenta. AM schimba a 5-a inainte de termina ultimul viraj iar accelerarea era mult peste ktm. De aprilia nu mai zic nimic.
  13. True that De aia e de exemplu JM bun,pt ca e super-mega fast.Reversul medaliei poate fi însă să se nască talent și sa moară speranță... Da,mi-a plăcut maxim Acosta ca a forțat (puțin peste limită) însă a știut sa se oprească pt ca era cazul - next step ar fi fost ori cazut ori cazut amândoi. Însă super ca spectacol. S-a vazut si diferența: 340ktm vs 345 Ducati pe linia dreapta,Aprilia mult în urma ca top speed Yamaha nici nu mai vorbesc. Diferența o făcea AM pe ieșire din ultimul viraj și pe final de linie dreaptă,Acosta compensa pe coioșenie pe frâne. Ba da a vazut careva NASUL mecanicului lui AM la festivitatea de premiere?OMG,n-am văzut asa gogoșar în viața mea
  14. Eu nu auzisem de șurubul buclucaș decât de aici. Asa s eu, mai întârziat. În timp ce Peco se bate la locu 3 mm strică tot ce i place lui Peco la moto A picat bine accidentarea. Are timp sa distrugă moto pt la anu, cum zice colegu.
  15. Știrea e de cateva zile deja, și nu e vorba de un șurub rupt ci îndoit (nu cu apă ). Da' ce nu știu prea mulți este că nu face recuperarea acasă ci este la Borgo Panigale, pregătește împreună cu inginerii motocicleta de anul viitor (nu contează că e înghețată dezvoltarea e hotărât să distrugă și Ducati, cum a făcut cu Honda, să se simtă bine heitării). Ultimu' brechin niuz e doar din imaginație, poate se simte lumea galbenă mai bine...
  16. Poate face iar o cursa buna si la a doua cursa...Oricum sa vezi steagul Romaniei la o festivitate de premiere intr-un weekend de MotoGP...respect e putin spus!
  17. Superba cursa lui Acosta. Pacat ca nu-l ajuta materialul de concurs. Astept sa vad unde ajunge de la KTM. E pacat sa-l irosească. Bez cerebral. Bulega, poate se va descurca mai bine tura urmatoare. E si un mic avertisment pentru Toprak, WSBK nu e la nivelul MotoGp . Legat de Jacopo, oricine l-a vazut pe Adancata la o etapă MotoRC a zis ca e de pe alta planetă.
  18. Poate reuseste Tirbusonu' sa ramana in fata...pana la final.
  19. un pilot rapid poate invata sa fie consecvent, dar un pilot average nu poate fii invatat sa fie rapid.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...