Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. ca sa incerce sa indeplineasca visul umed al italienilor. Rossi campeon cu Ducati... Eu nu stiu la ce interviu v-ati uitat voi dar ati auzit doar ce ati vrut nici decum ce incerca Peco sa faca ca analogie.
  3. Diferența e ca la Honda Marquez niciodată nu zicea "we feel good" with the bike zicea de genul "we tried".. si totuși pana la urmă câștiga cursa. Acum la Ducati.. e "we feel good"..
  4. Înțeleg ce ziceți. Dar: E ciudat ca de obicei la dezvoltare asculți pilotul care aduce rezultate. Dacă e fericit nu strici moto pt el sa dai sanse altora. E cel puțin dubios. La piloți regula nr. 1 e "bate ți coechipierul". De ce a plecat Rossi la ducati? De ce a plecat vin de la yama? Pt ca nu erau pilotul nr 1. Nu ii baga nimeni în seama.
  5. De ceva ani, tot spun ca la Yamaha sunt doua cauze majore datorita carora motoretata a ajuns in starea asta. Prima cauza este proverbiala lor lentoare in luarea deciziilor majore + evolutia cu pasi mici, mici, foarte mici + reluctanta lor in a adopta noile inovatii aduse de Jiji. Asta in conditiile in care la Ducati s-a miscat foarte rapid si au investit sume record, ca sa ajunga acolo sunt acum. A doua, este Quartararo... raman la parerea ca frantuzul nu este cel mai potrivit pilot pentru dezvoltarea unui proiect de anvergura asta. Lui trebuie sa ii dai o motoreta gata facut si poate, poate... Cand a venit la Yamaha a preluat o motocicleta performanta, cu care a putut lua chiar un titlu mondial. Cu el ca prim pilot, M1 a mers din rau in mai rau si a ajuns o motocicleta pe care o poate pilota doar el. Cu un pilot capabil sa mearga tare doar cand este singur pe circuit, in tururi lansate, exact asta vei dezvolta: o motocicleta capabila sa obtina pole-uri si cam atat. Este mult spus ca MM a stricat Honda. Nu a stricat-o, pentru el era perfecta. Problema cu motocicleta aceea era ca putea fi exploatata doar de el. Cand s-a accidentat, soc si groaza! Nimeni nu putea face nimic cu ea si, mai grav, nimeni nu mai putea da o directie de dezvoltare. MM nu va strica nici Ducati, dar pe Jiji il pandeste acelasi pericol, cand se va retrage demonul (sau daca pleaca), se va trezi ca nimeni nu va mai avea performante cu Ducati. De asta spun, ca ar fi bine sa nu cada in capcana de a merge doar pe mana lui MM.
  6. do_it

    scutere SYM

    salut. am avut si eu Sym Maxsim 508 Tl si am fost f multumit de el. acum am SYM Joyride 300...
  7. Am fost azi la RAR, cam 100 km dus întors si a mers fără probleme
  8. Salut tuturor! Spuneți-mi, a comandat cineva dintre voi produse pentru biciclete de pe acest site https://globy.com/b2bmarket/listing/sports-entertainment/cycling? Am auzit multe, dar vreau să știu recenzii reale.
  9. Salutare, De unde ai cumpărat indicatorul?? Sau lasă mi un Nr de tel sa putem comunica...
  10. mdea, stiu ce zici @ianachim. Drept urmare scade pretul la 1100. Cu marimea nu am ce face. @SONYC, daca ai fost saptamana trecuta, te iertam, ca la ce temperaturi au fost, nici in curu gol nu imi venea sa ma sui pe motor. Pret nou 1100 ron.
  11. Pt ca Bastianini....hai sa spunem ca nu e o somitate in domeniu.Plus ca toata lumea mergea avion cu GP24 si a continuat sa mearga si in 2025. Cu GP25 doar MM merge tare. Aa,normal ca nu poate fi MM invinovatit pt asta. Nu eu am spus ca GP25 e stricat,ci Bagnaia si Diggia,ceilalti 2 care se mai dau cu el... A,da,da am inteles de ce a fortat - doar vroiam sa subliniez si sa dau exemplu de super-pilot care cu toate ca da 120% nu reuseste sa ridice motoreta la un nivel competitiv,precum ziceai tu mai sus - mana pilotului nu mai poate "salva" o motoreta proasta. ...si chiar zilele trecute citeam un interviu cu Rins in care zicea ca Yamaha stie intelege problemele insa...nu are nici un raspuns. Alex Rins says Yamaha knows the Problems but has No Answers Amid his performance struggles.As Rins told : "There won’t be many updates. Some new fairings in Austria and that’s it. The factory knows what the problem is, but they don’t know what to say." Exact - that was my point. Cred ca ar fi cam empiric - conditiile de pe circuite pot influenta mult timpii plus ca Bagnaia mi se pare cam avantajat in aceasta comparatie....GP24 GP24 dar el avea ditai echipa in spate,AM face performanta cu 1 inginer de cursa si 2 mecanici.Si Nadia cheerleader.Adica na...Bagnaia ar fi cazul sa ajunga la rezultate mult mai bune cu asa suport,zic eu.
  12. hai ca am revenit. Am luat random circuitul din spania. si in 2024 si in 2025 cursa a avut loc in aprilie. De tinut cont ca GP24 din 2025 este in formatul fully pimped, in timp ce GP 24 din 2024 mai avea de primit imbunatatiri. Acestea fiind zise, imi retrag cuvintele, AM a fost mai rapid decat Peco in 15 ture din cele 25... am uitat sa marchez prima tura
  13. Pe unele circuite a batut timpii celui mai rapid pilot pe gp24 anul trecut, pe altele a fost mai lent. Am pus atunci timpii de comparație insa colegii spuneau ca nu's relevanti. Cauza? Condițiile de circuit care difera de la an la an. Chiar si pecco si-a depasit anumiti timpi de anul trecut.
  14. eu sunt de acord cu Method. Talentul lui MM eclipseaza lipsurile motocicletei. Am mai zis-o si eu de cateva ori cad Satana e in stare sa faca bici din (cuvant urat) si sa mai si pocneasca. S-a vazut in 2023 cand a reusit performante foarte bune pe circuitele preferate dar overall.. pierdut in multime pe o motoreta naravasa pe care nici talenul lui nu o mai putea struni. Cum a urcat in 2024 pe GP 23 s-a vazut ca nu a uitat sa piloteze dupa anii de pauza, ci doar ca Honda era cu ambele picioare in groapa si cu cifa de beton deasupra Pecco nu a uitat sa dea cox, ci doar nu mai are feelingul pe fata care ii oferea acel varf de performata pe franare. Satana are talenul care compenseaza aceasta lacuna a GP25ului si drept urmare e din nou top dog. dc merge AM asa bine pe GP24 pt ca motoreta aia era excelenta. ceva ce ii lipseste lui Peco. Cred ca daca luam timpii pe tur ai lui Peco de anu trecut si pe cei ai lui AM de anul asta o sa vedem ca AM e mai lent ca Peco
  15. Bine ca mi-ai adus aminte de pinionul de alternator,tre sa fac ceva cu el pe drezina mea;ultima reparatie provizorie a fost o gaura transversala prin guler si ax,si un surub/piuljta de 6.Partea buna este ca cloncane atat de tare,incat acopera orice alta zornaitura.D-aia n-am mai reglat culbubuitorii de-un an. Pt.generatiile noi de mociclisti ar trebui un areal aparte la Muzeul Satului,unde sa se prezinte viata soioasa ,de zi-cu-zi. a niprarului. Sau la Antipa,unul mumificat care face focul pe marginea drumului sa-si decaleasca garniturile de chiulasa.
  16. Exact pianu unde-i? Hai sa va aud, scoateți vinovatul! Se tot bate toaca, că Marcel a stricat onda (in lipsa lui) dar de yamaka nimeni nimic
  17. *Honda avea o problema - iar KTM nu a invatat nimic din ea: la honda erau 4 moto, fiecare cu piese diferite. La KTM e la fel acum.
  18. Pai uite-l pe Rins ce jenant e, bine, e si olog saracul. La Brno ma uitam cum merge el ultimul.. jeez, zici ca e fosta clasa CRT.. Mie imi place de Rins si de Yamaha.. dar sunt de toata jena.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...