Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Mă și văd trăgând la unul prin Cojasca, acolo unde cofretele electrice ale locuințelor sunt cocoțate sus pe stâlpi!
  3. O masina absolut inutila daca nu o folosesti pt ce a fost ea gandita.
  4. Salut colegii. Am un Kawasaki z750 an 2007 care trage într-o parte și nu reușesc nicicum să aflu de unde vine problema. Mai concret ghidonul trage stanga iar motocicleta se înclina spre dreapta, asta fiind cu mâinile luate de pe ghidon, altfel doar îmi obosește mâna stângă cu mâinile pe ghidon. mentionez ca sunt făcute măsurători și e la linie. Are rulmenți de jug noi. Am schimbat de pe un motor identic (doar de test) furcile ,roțile,basculă și nici un rezultat. Legat de accident m-au asigurat 2 foști proprietari de dinainte ca nu a avut accident și ca ei nu au simțit aceste simptome. Încă o mențiune ar fi faptul ca motorul a staționat foarte mult timp,nu a fost folosit și câte 2 ani și a stat în fața blocului în soare/ploaie/ninsoare. vă rog dacă aveți ceva idei să îmi spuneți.
  5. Azi
  6. Doohan sigur era si el! dar nu-l uita nici pe Ago!! se urca pe 350, castiga cursa, juma de ora pauza, se urca pe 500 si castiga din nou
  7. Să îți dau un exemplu de cerere și ofertă E unul celebru.skr La ăla a mers in tip sa schimbe anvelopele.pret cerut 200lei.clientul a acceptat.cand a revenit la cotetz după motor.s a modificat schimbarea.manopera s a transformat în 500 lei pentru că a mai "verificat" din proprie inițiativă alte componente . Același personaj face și resoftari.cere cam 2000blei dar șansele sunt 50-50.in cazul in care nu reușește,clientul Primește doar 1200 înapoi...trebuie sa își asume riscul.aflata tot la la un client multumit Din motivul asta suflu și in iaurt când e vorba de meșteri moto.cerere și teapa .asta se practică cu succes Adi badila a început să bea apa după skandal.m am întâlnit cu un tip la meșterul unde merg.a platit 1400 lui badila pentru o revizie generală cu schimb de lichide(motor.frane,filtru aer) și un ghidon nou Făcea schimbul de ulei motor.lichid frana din nou... Badila nu a avut chef să le schimbe ,dar a luat banii pentru asta S a ales după plata a 1400 lei cu un ghidon nou și clacsonul reparat,atat E bulangeala mare Sa mai spun că am platit 450 lei pentru revizia furcii.cu tot cu semeringuri și ulei.ce e drept nu a curățat cu ultrasunete furca,dar au fost măsurate tuburile pentru că motorul a fost implicat Intr un accident.are bătaie mica la un tub.dar e ok
  8. Hello, mersi de feedback, nu am pus releu pentru ca priza are deja un intrerupator pe ea, plus ca era mai simplu pentru mine :)). Am izolat rigleta cu banda, inclusiv soclul de la siguranta, si am lasat doar siguranta descoperita. Deocamdata am doar priza, daca fac upgrade la mansoane/proiectoare, clar o sa merg pe varianta de releu sa fie a la carte. Salut, pana acum foloseam varianta asta de incarcare, cu voltmetru inclus. O sa compar cu ea sa vad ce diferenta am, ulterior o sa compar cu un multimetru.
  9. Eh lasa... ca nici nu Q nu am vazut. Nu avem noi informatiile necesara sa intelegem deciziile astea. @B.B., eu am fost 99% convins ca v-a semna MM si nu JM in momentul in care Domenicali a iesit si a declarat ca marketingul este important. parerea mea e ca decizia era luata cu cel putin o saptm inainte si se stia ca MM o sa fie la uzina. Si cred ca amanarea a fost doar ca sa gaseasca o intelegere cu JM. cred ca doar JM nu stia, si cand a aflat a semnat instant cu Aprilia. Si uite asa s-au rezolvat toate problemele.
  10. Ieri
  11. Salut! Despre cum se leagă corect, s-a spus deja. Am același device. Voiam doar sa îți zic ca, dacă intr-o zi nu mai merge, trebuie sa cureți nițel siguranță aia de fir. Acolo oxidează. Nu se vede nimic dar, de la ploaie / spalat oxidează și nu mai merge. Despre precizie... termometrul e destul de bun dar doar la pornire. După un timp (scurt) începe sa fie i fluenta de căldură motorului când stai pe loc și de vânt când mergi. Voltmetru (meu) are o abatere de 0,3V (ceea ce e cam mult) dar o știu și socotesc tensiunea reala Bafta
  12. sunt surprins de cat de multa lume ignora partea cu releul si se leaga direct de la baterie. unii prefera sa isi mai puna un intrerupator ascuns pe undeva in loc sa puna releu. nu este recomandat deloc sa faci asa ceva. mai ales daca nu stii exact ce fel de fire au ajuns in panoul de sigurante. cel mai probabil firele care ajung acolo sunt dimensionate doar pentru ce a intentionat producatorul, nu sa duca si consumatorii pe care ii pui tu. ai putea sa pui niste banda izolatoare peste rigleta aia, sa nu lasi suruburile expuse pentru ca ele sunt cu plus si daca cumva se ating de ceva de la cadru o sa iti faca scurt circuit. cam asa ar trebui instalate accesoriile pe o motocicleta. din instalatia motocicletei "furi" curent doar pentru declansarea releului. Alimentarea se face direct de pe baterie, prin sigurante. daca ai de pus un singur accesoriu, poti sa nu mai pui siguranta de dupa releu, dar inainte de releu, cat mai aproape de borna pozitiva trebuie musai sa fie o siguranta. Un singur releu auto e suficient pentru toata instalatia de accesorii.
  13. Ti-ai adus aminte ff bine - eu n-am spus niciodata "gigi nu-l vrea",aia ati lipit-o voi de mine,eu am spus exact ce a spus el - Din acea declaratie ce sa inteleg?Plus ca dupa ce l-a semnat pe Pecco a fost un intreg discurs cu "Pecco este pilotul cu care vom ataca titlul,el e Neo-The One,de aia i-am dat 10mil,iar bugetul pt celalalt pilot nu va fi nici pe departe acelasi" - eu ce sa inteleg din asta?Ca Gigi vrea cu tot dinadinsul sa ia demonul la el in echipa in ciuda a tot ceea ce a declarat?Nu.Mie mi se pare ca am tras o concluzie f logica,si anume ca omul vrea stabilitate si liniste si sa isi sprijine sageata - de aia nu va aduce pe cineva care sa il destabilizeze.Si indiferent de cum o dai tu,Gigi pana la momentul Mugello nu o daduse niciodata de gard declarand povesti. Mie imi place sa fac predictii - da-ma in judecata .Cateodata imi ies,cateodata nu.E si normal sa ai un 50-50 sanse,pt ca si eu si restul colegilor care fac predictii ne bazam pe impresii,feelinguri ale noastre,eventual pe declaratii de presa,si iata pe vorbe ale celor angrenati in gp.Nu avem date concrete si prin urmare e normal sa o gresim de multe ori. Si eu si colegul am facut cate un bet gen Barcelona vs Real - cine castiga?Nu e ceva ce tine de skill de brains de cunostinte de calcule decat foarte...empiric. E guessing game,tocmai pt ca nu avem de unde sa stim -repet,daca JM nu stia joi,pai nu stia nimeni. Singura greseala pe care am facut-o a fost nu sa il cred pe Gigi,ci sa nu iau in calcul ca ei nu sunt nemti sau englezi,ci italieni - zapaciti si palavragii.Vezi Ferrari.Same shit. Dar repet - nu ma deranjeaza absolut deloc ca am gresit- dimpotriva,speram sa ia pe oricine nu pe Bastianini,pt ca astfel ar fi avut liniste la echipa,ori eu vreau spectacol si iures,nu sa il sprijine aia sa ia Pecco inca 5 titluri.La felul in care vad ca decurg acum lucrurile pot sa fiu sigur de un lucru - de faptul ca lui Pecco ii va fi infinit mai greu sa ia un titlu de acum incolo Nici pe departe.JM e extrem de rapid dar...nu e MM.Sa vedem Acosta.Pana acum e acolo - are parcurs similar. Dar intradevar JM va ridica Aprilia aia unde merita. ...si i-o fi comunicat lui JM "gaseste-ti in alta parte ca ce-am vorbit noi nu mai e valabil?"Si de aia ala la 12jum noaptea era prezent la Rivola.Tot ce e posibil.Oricum mi se pare f ciudat. Rautatea o are,inteligenta...am vazut la Valencia cand fugea in quali dupa Pecco (penibil,nu i-a folosit la nimic),si intradevar slabut psihic.Dar overall cel mai rapid pilot din lot,poate doar Maravilla sa fie mai rapid decat el.Sau Q? Asta ar mai lipsi OMG Nu e destul de anonim pe GP23?a luat-o si asta razna? Lopez sunt fan.De Bezz intradevar uitasem.Ok Mir.Si s-a cam terminat lista de piloti decenti in opinia mea. Ok - Rossi n-a avut adversarii pe care i-a avut si ii are MM,dar pana nu este detronat,Rossi ramane top dog. Intre alieni l-as baga si pe Doohan. Intradevar copiii actuali au inca de demonstrat.Insa au perspective bune.Intre cei actuali eu l-as pune pe Q primul (poate si preferinta personala,dar am vazut si cata "atentie" ii dadea MM,deci nu numai eu il vad asa bun),JM si Pecco - JM cred ca va fi peste pan la urma,insa presimt ca Acosta le va intoarce masa in cap la toti. Si urmareste-l indeaproape pe Alonso,de anul trecut deja a rupt norma,anul asta ia titul lejer,si la anul trece in moto2...e imbatabil baiatul. Da,deja s-a facut un cor de aplaudaci. Eu tot cu JM tin la titlu anul asta.Ca sa le arate tiganul ca nu e frumos ce au facut - ma cum sa iti bati joc de un asa pilot?A 3a oara cand si-a luat teapa cu Ducati....si de data asta cel mai urat si mai ales dupa ce ii si promisesera postul.Not fair.Foarte foarte rau manageriata toata situatia.Sper sa le iasa pe nas,atat anul asta cat si la anul
  14. Orice bogătaș are în el genă de zgârcit.
  15. Fraieri sunteti daca nu-i taiati factura lui MM93 pt sarguinta cu care va ariciti la fiecare postare in care nu i se ridica osanale sau in care aveti senzatia ca e atacat
  16. Si ziceti ca interesul pentru EV-uri e in scadere? Eu am luat 2 Spring-uri acum 2 ani. Pe straduta noastra de 40 de case a mai aparut asta iarna si o Tesla. In primavara a aparut la un bloculet din capatul strazii inca un Spring. Omul nu-l incarca acasa, probabail i s-a dat de la serviciu. Iar azi am aflat ca vecinul meu de duplex asteapta livrarea la o Kona EV. Din aia cu bateria cea mai mica, de 40kwh. A, si vecinul de peste drum...om serios. Posesor mandru de Logan DCI plus un pickup Mitsubishi L200. Tocmai ma intreba saptamana trecuta daca ajung cu Springul meu pana la Campulung Muscel fara sa incarc. Ca ii treces si lui prin cap sa-si ia unul, sa-l frece prin oras si sa se mai duca si pe la soacra, la Campulung. Oare lui nu i-ar fi mai simplu sa se urce in L200? La ce sa-i mai trebuiasca si un Spring?
  17. Ai reușit sa afli care era problema? Scriu și eu după 19 ani de la postarea ta :)). Am aceeași problemă la un Kawasaki z750 an 2007 Ai reușit sa afli care este problema? Am aceeași problemă la un Kawasaki z750 și nu reușesc să aflu care este problema. Am schimbat multe componente de pe un alt motor identic (furci,roti,bascula)și tot nimic. Aliniamentul e OK, rulmenții de jug sunt noi. Am cam rămas fără variante. Motorul nu pare să fi avut accident
  18. Dar.....a rămas pleava galbenă să-l haterească pe MM, n-au liniște. De curse nu prea-i interesează, intra și urmăresc când au câte un moment de hate la adresa omului
  19. Da Doamne Acel moment in care realizezi ca VR46 a parasit de cativa ani competitia, dar e inca prezent in sufletul fanilor lui MM93. +1 +2 +3 +4 +5
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...