Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. mdea, stiu ce zici @ianachim. Drept urmare scade pretul la 1100. Cu marimea nu am ce face. @SONYC, daca ai fost saptamana trecuta, te iertam, ca la ce temperaturi au fost, nici in curu gol nu imi venea sa ma sui pe motor. Pret nou 1100 ron.
  3. Pt ca Bastianini....hai sa spunem ca nu e o somitate in domeniu.Plus ca toata lumea mergea avion cu GP24 si a continuat sa mearga si in 2025. Cu GP25 doar MM merge tare. Aa,normal ca nu poate fi MM invinovatit pt asta. Nu eu am spus ca GP25 e stricat,ci Bagnaia si Diggia,ceilalti 2 care se mai dau cu el... A,da,da am inteles de ce a fortat - doar vroiam sa subliniez si sa dau exemplu de super-pilot care cu toate ca da 120% nu reuseste sa ridice motoreta la un nivel competitiv,precum ziceai tu mai sus - mana pilotului nu mai poate "salva" o motoreta proasta. ...si chiar zilele trecute citeam un interviu cu Rins in care zicea ca Yamaha stie intelege problemele insa...nu are nici un raspuns. Alex Rins says Yamaha knows the Problems but has No Answers Amid his performance struggles.As Rins told : "There won’t be many updates. Some new fairings in Austria and that’s it. The factory knows what the problem is, but they don’t know what to say." Exact - that was my point. Cred ca ar fi cam empiric - conditiile de pe circuite pot influenta mult timpii plus ca Bagnaia mi se pare cam avantajat in aceasta comparatie....GP24 GP24 dar el avea ditai echipa in spate,AM face performanta cu 1 inginer de cursa si 2 mecanici.Si Nadia cheerleader.Adica na...Bagnaia ar fi cazul sa ajunga la rezultate mult mai bune cu asa suport,zic eu.
  4. hai ca am revenit. Am luat random circuitul din spania. si in 2024 si in 2025 cursa a avut loc in aprilie. De tinut cont ca GP24 din 2025 este in formatul fully pimped, in timp ce GP 24 din 2024 mai avea de primit imbunatatiri. Acestea fiind zise, imi retrag cuvintele, AM a fost mai rapid decat Peco in 15 ture din cele 25... am uitat sa marchez prima tura
  5. Pe unele circuite a batut timpii celui mai rapid pilot pe gp24 anul trecut, pe altele a fost mai lent. Am pus atunci timpii de comparație insa colegii spuneau ca nu's relevanti. Cauza? Condițiile de circuit care difera de la an la an. Chiar si pecco si-a depasit anumiti timpi de anul trecut.
  6. Azi
  7. eu sunt de acord cu Method. Talentul lui MM eclipseaza lipsurile motocicletei. Am mai zis-o si eu de cateva ori cad Satana e in stare sa faca bici din (cuvant urat) si sa mai si pocneasca. S-a vazut in 2023 cand a reusit performante foarte bune pe circuitele preferate dar overall.. pierdut in multime pe o motoreta naravasa pe care nici talenul lui nu o mai putea struni. Cum a urcat in 2024 pe GP 23 s-a vazut ca nu a uitat sa piloteze dupa anii de pauza, ci doar ca Honda era cu ambele picioare in groapa si cu cifa de beton deasupra Pecco nu a uitat sa dea cox, ci doar nu mai are feelingul pe fata care ii oferea acel varf de performata pe franare. Satana are talenul care compenseaza aceasta lacuna a GP25ului si drept urmare e din nou top dog. dc merge AM asa bine pe GP24 pt ca motoreta aia era excelenta. ceva ce ii lipseste lui Peco. Cred ca daca luam timpii pe tur ai lui Peco de anu trecut si pe cei ai lui AM de anul asta o sa vedem ca AM e mai lent ca Peco
  8. Bine ca mi-ai adus aminte de pinionul de alternator,tre sa fac ceva cu el pe drezina mea;ultima reparatie provizorie a fost o gaura transversala prin guler si ax,si un surub/piuljta de 6.Partea buna este ca cloncane atat de tare,incat acopera orice alta zornaitura.D-aia n-am mai reglat culbubuitorii de-un an. Pt.generatiile noi de mociclisti ar trebui un areal aparte la Muzeul Satului,unde sa se prezinte viata soioasa ,de zi-cu-zi. a niprarului. Sau la Antipa,unul mumificat care face focul pe marginea drumului sa-si decaleasca garniturile de chiulasa.
  9. Exact pianu unde-i? Hai sa va aud, scoateți vinovatul! Se tot bate toaca, că Marcel a stricat onda (in lipsa lui) dar de yamaka nimeni nimic
  10. *Honda avea o problema - iar KTM nu a invatat nimic din ea: la honda erau 4 moto, fiecare cu piese diferite. La KTM e la fel acum.
  11. Pai uite-l pe Rins ce jenant e, bine, e si olog saracul. La Brno ma uitam cum merge el ultimul.. jeez, zici ca e fosta clasa CRT.. Mie imi place de Rins si de Yamaha.. dar sunt de toata jena.
  12. amin. si asta-i adevarat. e fix acelasi motiv pt care Yamaha e unde e. se bateau la campionat si brusc pla rezultate. si la ei pilotul nr 1 nu a lipsit 4 ani. e un mit ca MM a stricat Honda aia si la yama nimeni afara de Q nu merge/mergea bine!!! topic inchis?
  13. In plus cazul HONDA Repsol este unul unicat, aia nu s-au dus in cap neaparat ca au mers pe mana lui Marcel si pur si simplu pentru ca Marcel a lipsit foarte mult si Honda nu prea au luat in serios dezvotarea aero a Ducati. Sa nu uitam totusi ca pe vremea aia Ducati parca aveau concesii pe cand Honda si Yamaha nu prea aveau nimic, ei erau cei buni. Roata s-a intors dar si pe fondul absenteti lui MMel.. care daca in aceai ani ar fi fost fully capabil poate alta ar fi fost si istoria HONDei... Dar ce-a fost a fost.. insa nu inseamna ca daca Ducati vor merge pe mana lui MM si din 2027 incolo inseamna automat ca ii va duce la groapa cum crede Method/ Din contra pot ajunge la binomul cel mai tare cu cel mai tare pilot si cea mai tare mobra.. sa nu uitam ca nici MMel nu mai pacaliciul din 2019,, e cumva alt om acum dupa atatea chestii suferite + experienta acumulata in atatia ani. Tardozzi si Gigi nu s-au nascut ieri, nu cred ca se entuziasmau ei asa ca BB il sustine pe MM pe motociclism, omul ala, Marc Marquez i-a impresionat cu ceva. Zic si eu.
  14. acolo a fortat pt ca ii placea prea mult circuitul. doar ca acea Honda era masina de highside mai mult decat moto de GP. omu vroia si el un rezultat pozitiv, nu? nu e ca si cum a riscat pe un circuit nefavorabil.
  15. pai, întâi si-ntâi tu te mai dai? Noi, DA ... si suntem tot acolo unde am fost si-n 2008 B.T.W eu sunt ala ce i-am trimis pozele lu' Doru ... iar pozele sunt: - prima când abea luasem Viespea (2005) - a 2-a în Bucuresti, anul asta (2025)
  16. Dar de ce anul trecut cand Enea era pe nicaieri cu gp24 nu spuneam chestiile astea: Bagnaia a stricat gp24le, uite, colegul de echipa nu prea castiga nimic. Momentan gp25ul nu are nimic din "adn-ul" lui Marcel. In 2027 (daca ramane Marcel la ei) o sa putem spune ca "ducati a stricat mobra mergand pe mâna lui Marcel" Nu poti spune acum ca gp25ul e stricat doar pentru ca-l pilotează Marcel desi nu a pus un deget la dezvoltarea lui.
  17. Da nici nu te-am contrazis in legatura cu asta,suntem perfect de acord Tot ce am zis eu e ca la fel a debutat si odiseea Honda.Fix la fel. La mult-iubitul lui Sachsen in....2023?nu? a fost dispus sa riste absolut totul.Si ce a rezolvat?A cazut de vreo 4-5 ori si s-a accidentat,parca nici n-a concurat pana la urma duminica in urma accidentarilor,daca nu ma inseala memoria. Acolo ne-a aratat ca orice ar incerca,chiar si un 8xcampion mondial cu experienta enorma pe moto respectiva,daca moto nu poate,el nu poate suplini decat in foarte mica masura carentele motoeretei. Acel Saschen 2023 zic eu ca ar trebui sa serveasca drept lectie oricarui pilot care incearca sa ia o moto de pluton si sa o ridice pe podium - in era moderna,in anii nostri nu mai merge haiduceala asta.It's a fact. Asa sa fie,sincer eu m-as bucura Sa faca motorete bazandu-se exclusiv pe feedback'ul si indicatiile lui Memelu,ca asa a facut si Honda. Poate,poate o trozneste - sunt oricum sanse mult mai mari sa o trozneasca decat daca ar lua in considerare ce spun toti pilotii Ducati. Fingers crossed. (stiu ca sunt rau,insa cred ca toti - in afara de fani - ne-am plictisit de aceasta arma letala Ducati impotriva caruia absolut nici un pilot nu poate concura.Ar fi superb sa o strice Gigi,sa se mai poata bate la podium si altii in afara de pilotii Ducati. Gigi a declarat ca a luat in considerare feedback'ul dat de toti pilotii.Acuma vorba ta,intre ce declara si ce si CAT ia in considerare,aia doar el stie. Dar repet - eu sunt pentru - sa faca motorete dupa chipul si asemanarea lui Marquez. Ca asa a facut si ce era (si este?) cea mai galonata echipa din gp. Si a ajuns la sapa de lemn
  18. Ambele pinioane/profile sunt virgine/fara uzura , unul dipistok celalat manufacturat... Pentru poze cu pinioane care au functionat , trebuie sa dovediti ca aveti peste 18 ani.... ...sfanta Pila si cu sfantul Ciocan sa va indrume si sa va pazeasca! Pana la urma, adevarata calitatea a acestor utilaje , este ca , te fac sa depasesti tot felul de blocaje mentale care il incapaciteaza pe un om normal... ..pile pe pinioane, pile pe pistoane, ulei recuperat si filtrat de pamant in punga de 1leu ,in urma desfacerii pe camp pentru schimbarea cuzinetilor, rulmenti facuti din resturi, bloc motor ajustat cu dalta de la roropercutor ca sa poti extrage ceva pipota din motor fara sa-l mai dai jos din cadru, rulmenti polizati ca sa incapa, supape indoite extrase din chiuloasa, pe marginea santului , ca sa te poata aduce acasa fara zgomote anormale...
  19. Fain era daca puneau in realizarea artistica si cablul electric care alimenteaza blocul. Asa sa ne dam seama cum ar fi .....
  20. Da, categoric! E un "exercițiu de imaginație" la "cum ar fi" daca ar fi...
  21. Asa-i autentic ;ros de harciog.Pinioanele Herzog ar fi ultima problema de rezolvat pe MT urile astea.... Petele de strangere le-am raschetat cu-n smirghel pus pe o bagheta de lemn cu profil V .Acum clantane la fel,pe toata circumferinta,neconcentrica,bineinteles.Merci de sugestie,bunului nostru artizan in domeniu,Romeo.
  22. Ma tem ca declaratia lui Jiji, postata de @B.B. arata o schimbare in strategia inteligentului, in sensul unui sprijin total catre MM. Vocea lui Pecco nu se mai aude prea mult, in cadrul echipei. Bine, pana la urma, nu este nimic nou, anul trecut motoreta s-a facut preponderent (daca nu integral) pe baza datelor si feedbackului dat de Pecco. Si cea de anul asta, sunt convins, tot dupa datele lui FB a fost facuta, dar nu i-a nimerit-o prea bine... in schimb i-a venit manusa demonului. Niciodata nu am fost foarte convins ca Gigi face motoreta pe baza datelor TUTUROR pilotilor. Nici nu ar fi posibil, mai ales daca ai 6-8 piloti cu stiluri de pilotaj foarte diferite. Desigur, datele se strang de la toti, sunt comparate, dar motoreta tot pe datele unuia, cel mult doi piloti, se construieste. Diferenta fată de celelalte echipe este ca Gigi are un volum mult mai mare de date, pentru comparatie si asta conteaza! Plus ca are mai multi piloti cu care poate testa solutii. Bineinteles ca conteaza! Cum spuneam si mai sus, are un volum mare de date pentru comparatie. Cu motoretele 2027 nu se porneste de la 0 absolut. Informatiile si know how-ul obtinut in ultimii ani vor conta mult in dezvoltarea noii motorete. Nu va fi deloc surprinzator faptul ca si cu noul model, Ducati va fi tot in top. Singura necunoscuta o reprezinta pneurile. Pneurile pot amesteca mult cartile...
  23. Sper ca ai realizat ca poza asta este un fake grosolan.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...