Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Am fost foarte clar in ceea ce am spus. Acosta nu are inca o victorie in MotoGP, indiferent de circuitul pe care a concurat si conditiile in care a concurat. Alti piloti, care s-au perindat prin ograda KTM, au luat victorii cu troaca aia. De exemplu, Oliveria are vreo 5 reusite. Binder are si el vreo doua. Nu as vrea sa intelegi gresit si nu vreau sa initiez un nou dialog al surzilor, nu spun ca pustiul nu este un supertalent, dimpotriva. Repet acum ceea ce am spus si cu alta ocazie: Acosta este cel mai bun produs al Motogp-ului de la MM incoace. Dar asta nu il scuteste sa se nasca talent si sa moara speranta, ca multi altii de altfel. Din punctul meu de vedere, inca nu a confirmat. Tocmai pentru ca este un mare talent, il astept cu ceva victorii de etapa. Si mai ales, astept sa faca miscarea, pe care trebuia sa o faca demult. Sa plece de la KTM.
  3. Azi
  4. @xt600 Nu a confirmat Acosta ce? de cand a venit la KTM a fost constant peste coechipieri cu mai multa experienta in ale KTMului sau ale motogpului.. Daca motoreta nu e capabila, oricine ar fi pilot, nu ar fii capabil de mai mult. Hai ca poate vine CFmoto preia KTM si il iau pe MM primadona din 2027 pe un purcoi de bani sa vedem atunci ce poate KTM :))
  5. Daca ma intrebi pe mine, as zice la fel ca si tine, ca Acosta este peste Fermin, DAAARR... exista un dar. Oricat imi place Acosta (btw, imi place mult si Aldeguer) si oricata stofa de campion are, pana acum nu a confirmat. Cand spun ca nu a confirmat, ma refer la faptul ca nu are inca nici o victorie, indiferent de circuitul pe care a rulat. A facut curse excelente, a dus motoreta aia mai sus decat au reusit alti piloti KTM, dar mereu i-a lipsit ceva. Porneste bine, este acolo, dar pe final se stinge. Managementul pneurilor si poate si a lui personal, l-a privat de victorie. Si nu ma refer numai la victoriile de mare premiu, ci si la cele din sprint. Nici una! Si este pacat, pentru ca este un pilot care piloteaza superb. Fermin, pe de alta parte, in anul de debut la MotoGP a obtinut trei podiumuri in cursele de Mare Premiu, dintre care o victorie si trei podiumuri in sprint. Deloc rau pentru un debutant. Este agresiv, recupereaza frumos, se apara bine. O sa spui ca piloteaza cea mai cea motoreta. Oke, asa este, dar acest atu este anulat partial de faptul ca nu are experienta pe care Acosta o are deja. Pentru el a fost un an de invațare si adaptare. Ma tem ca Acosta a stat prea mult la KTM. Loialitatea este o virtute rara, dar in sportul asta poate fi nociva. Vrei sa fi campion, lasi loialitatea deoparte. Cea mai buna lectie a fost oferita de MM. Dupa 11 ani de ”succesuri” cu Honda, a plecat, fara sa se uite inapoi, acolo unde putea sa lupte la titlu. Si l-a luat! Bineinteles ca JM este pe locul 3 in planurile lui Rivola. Omul stie ca Martinator semneaza oricum, din proprie initiativa, cu oricine. Trebuie doar suparat putin.. Lasand gluma, prioritatea lor este sa il securizeze pe Bezzechi, apoi sa incerce sa mai aduca un pilot de top, langa italian. Asa ca au nevoie de un loc care poate fi eliberat, daca apare o oportunitate. Ma tem ca, in proportie de 80%, Martin este pe faras.
  6. Eu sunt in general pragmatic si eficienta o calculez la portofel. Inainte aveam un ix35, cheltuiam in medie 1500 lei/luna pentru transport doar in oras ca sa fac aproximativ 2700km. Acum am o Kona si un Model 3, preturile de achizitie comparabil cu ix35-ul 30-35k euro la momentul la care le-am luat eu, intre timp preturile au crescut, TVA, deh. Cu 1500 de lei/luna pot face cam 8300km in oras acum, nu-i fac ca nu am unde, dar daca vreau sa ajungla acelasi cost, atata ar trebui sa parcurg. Calculul TCO pentru 3 vehicule (fara pret de achizitie, asigurare, taxe sau amortizare). Presupuneri (conform cererii): - Distanta: 2700 km/lună - Perioada: 5 ani - Excludem costuri de achizitie, asigurare, taxe, infrastructura de incarcare, valoare reziduala. Daca costurile de achizitie, asigurarile sunt asemanatoare - mai ales ca ix35-ul e vechi, pe celelalte doua nu le pot controla. - Include: cost energie / combustibil și revizii+piese anuale. Rezumat rapid (doar valori importante): - Distanță totală pe 5 ani: 162000 km (2700 km/lună × 12 luni × 5 ani) 1. ix35 (diesel, 8 L/100 km, 7 RON/L, revizie 1500 RON/an) Cost energie/km: 0,56 RON/km Cost energie 5 ani: 90720 RON Revizii 5 ani: 7500 RON TCO 5 ani (energie + revizii): 98220 RON Cost mediu/km pe 5 ani: 0,606 RON/km 2. Tesla Model 3 (150 Wh/km, 1 RON/kWh, revizie 0 RON/an) Cost energie/km: 0,15 RON/km Cost energie 5 ani: 24300 RON Revizii 5 ani: 0 RON TCO 5 ani: 24300 RON Cost mediu/km pe 5 ani: 0,15 RON/km 3. Kona EV (135 Wh/km, 1 RON/kWh, revizie 1500 RON/an) Cost energie/km: 0,181 RON/km Cost energie 5 ani: 21870 RON Revizii 5 ani: 7500 RON TCO 5 ani: 29370 RON Cost mediu/km pe 5 ani: 0,181 RON/km Rezumat: 1. ix35 Cost mediu/km pe 5 ani: 0,606 RON/km; TCO 98220 RON 2. Tesla Model 3: Cost mediu/km pe 5 ani: 0,15 RON/km; TCO 24300 RON 3. Kona EV: Cost mediu/km pe 5 ani: 0,181 RON/km; TCO 29370 RON Daca nu as fi avut revizii la Kona, ar fi iesit mai ieftina ca Tesla ... Si daca as fi scos reviziile de la ix35 nu ar fi ajuns la nivelul Kona ... La mine nu e teorie, e practic, nu vorbesc din Consumer Reports sau din ce comenteaza lumea pe TikTok, YouTube, etc. Doar cum se reflecta deciziile facute in buzunar: doar in oras, de cand am luat mainile electrice (2021) am facut 153381 km deci o sa trec de borna de 162000 km in 5 ani fluierand. P.S. Costurile de mai sus includ doar incarcarea de acasa de la retea, am acces la priza de 7,4 kW. Nu includ incarcarea din panourile solare, daca o pun pe aceea .... valeleu.
  7. @wolfybv multam de poze, faine, mai las deschis sa mai postezi ne poti spama fara griji. si mie imi place Bez sper sa-l vedem mai des sezonu viitor pe P1
  8. Dar ce are Vietti ca se da si el la motogp. E copilul academiei, se da pe motoreta vr46 in locul altui produs al academiei. Acosta il vad mai bun da FA54 Aprilia normal ca e multumita cu Bez, pt ca JM a dat-o de gard, si cu accidentarile si cu fugitul la alta echipa. Are zero incredere in el. Desiiii JM e rapid, si daca poate duce mai des Aprilia in P1 cred ca el e. Dar numai sa-si revina.. oricum in 2027 nu-l vad facand mare branza in prima jumatate. nu ziceau ca o sa fie 4 GP26 pe grila anu viitor? 2 la factory, una la vr46 si una pt AM73
  9. teoretic pe 25 doara gp24 e deja locomotiva cu aburi, tre dus la fier vechi, la topitorie
  10. buna ziua! pofta mare, all you can eat!
  11. @danypop Eu imi recunosc greselile,am mai zis in multe cazuri ca am gresit,dar,dupa cum am mai spus suntem cativa pe aici carora ne place sa facem predictii sa vedem daca ne ies - in foarte multe cazuri gresim si e normal sa gresesti pt ca nu ai date pe care sa te bazezi doar pareri,discutii impresii past history etc Si nu vad nici o problema in a gresi. Mai sunt insa vreo cativa care tot ce stiu e sa dea peste nas ba mai mult atunci cand gresesc si ei (desi e foarte greu sa gresesti cand nu spui nimic dar iata ca le iese ) nu ar recunoaste neam.Nu te-am auzit vreodata sa recunosti cand ai gresit sau ca ai spus prostii. Sunt convins ca tu crezi ca nu gresesti niciodata.Desigur.Keep it going Revenind la presezon,Rivola...da un interviu finut elegant dar cu destul de mult inteles zic eu : Our priority is to renew with Bezzecchi.We won't rush Martin Deci cu alte cuvinte : 1. the silly season deja a inceput 2.Martin...e pe planul 3 la Aprilia.Si pe buna dreptate. As face iarasi o predictie - dupa cum am zis in prealabil - Bezzechi e dorit de ei si viceversa,deci nu se va misca in urmatorii 2 ani cel putin de unde e,si cred,sper ca Rivola urmareste pe altcineva pt celalalt loc Meh,nu mi se pare ca are un stil diferit de cei din "scoala noua" din motogp.Extreme lean samd.Are trase diferite pt ca e pe KTM,si aia nu functioneaza normal,deci trebuie sa vireze cu spatele sa accentueze franarea si accelerarea sa faca cat mai rapid stop'n'go'ul (dus la rang de arta de Marquez) samd. Sunt convins ca se poate modula si isi poate schimba stilul pt orice moto din gp. Max pe Nurburgring -wow.Omul e flawless - n-am ce zice,desi eu personal nu il suport,nu pot sa nu ma inclin - asa un talent...si ce e cel mai haios ca taica-su a fost...hai sa nu zic zero dar un pilot...de duzina. Nu pot sa il condamn Rossi - el provine dintr-o alta era mai...romantica.Cand talentul era de ajuns - vorba lui "noi sambata seara mergeam la party daca ne calificam bine - acum nu mai merge asa,astia se culca la 9.30-10 ca sa fie perfect odihniti pt duminica".Stacheta s-a ridicat,dar sunt convins ca Rossi daca mai era tanar,facea fata si acum.Cu privire la competiiile alternative - enduranta - mi se pare normal ce face,e o activitate mai mult psihica decat fizica (pt ca la varsta lui fizic mai finut),e racing la nivel destul de ridicat e (relativ) safe...e ok.E o retragere frumoasa ca sa zic asa,mult mai bine decat sa mergi la pescuit la 30 de ani ca altii mai dusi cu pluta,nu dam nume
  12. Da, Fermin are o mutra care-l ajuta, Tiburonul nu prea Aia cu avionul si duba a fost faza cand am inceput sa-l privesc altfel si intamplarea a facut ca fix in perioada aia sa vad si documentarul despre antrenamentele lui si cum si-a pus amprenta felul in care se antreneaza pe modul in care piloteaza KTM-ul ala. Sunt curios daca pe alta moto are aceleasi race lines, pt ca daca te uiti la trasele pe care le alege, nu sunt cele obisnuite, are un stil diferit de majoritatea pilotilor din MotoGP. Draguta comparatia cu Max. Stiu, are parte de mult hate din cauza stilului sau, dar mie imi place f mult, e dedicat 100% motorsportului. Si modul cum i-a executat pe toti acum 2-3 luni pe Nürburgring in NLS, aia a fost o adevarata lectie de pilotaj (2 de fapt, cu 2 saptamani inainte participase cu o masina cu 130 cp mai slaba, din cauza ca era considerat rookie in NLS). Nu poti sa nu-i admiri pe cei care au atins varful in domeniul lor si apoi in loc sa se culce pe-o ureche si sa spuna "gata, de acum ma odihnesc", se apuca de side quests (Max, Rossi, etc)
  13. Unde am spus eu ca nu e in faliment Ktm? Am contrat într-adevăr spusele tale :"ktm e in faliment si nu va face nimic anul acesta" iar tu ai luat-o ca si cum eu am zis xa de fapt ktm nu e in faliment. Am spus că chiar daca e in faliment, uite ca a facut ceva, au mers decent chiar pilotii care au incalecat pentru prima data pe ktm, vezi Viniales si Bastianini in unele curse, deci pentru un constructor care e in faliment si "nu ar fi trebuit sa faca nimic" a mers nu bine ci foarte bine! Iar referitor la "ce spun eu e 90% nimic" e ok, lasa ca ce spui tu e 100% literă de lege
  14. - In general e o regula,as zice ca de-a lungul timpului au fost 2 exceptii de la aceasra regula : Casey Stoner si Fabio Quartararo. Nu este insa garantat ca un pilot care face bine in clasele mici va confirma la motogp,dar in 80-90% din cazuri,de regula campionii/alienii/spune-le tu cum vrei au cam rupt la clasele mici.Exceptiile le-am spus mai sus. Nu am zis ca Aldeguer nu e un pilot ok - doar ca nu poate fi comparat cu Acosta - care e la nivel de campion mondial.Aldeguer e pilot decent.Si probabil asa va fi.Nu,nu exista termen de comparatie.Sau poftim - exista : ca si cum l-ai compara pe Marquez cu JM sau Baganaia - compara-i sa vezi ce iese. - Q nu e "noul meu favorit" si nici nu am vrut sa conving pe nimeni de nimic - tactica asta de a lua in zeflemea ce spune cineva pt a arata de fapt cat de prost/visator e el si spusele lui in comparatie cu spusele tale (care nu spui nimic in 90% din cazuri - ori iei in zeflemea pe cineva care a gresit ori daca a avut dreptate taci chitic),vrajeala asta nu prea impresioneaza pe nimeni sa stii.Poate doar pe tine in oglinda Ce am spus eu atunci,pt ca iarasi denaturezi desigur - faptul ca palmaresul lui Q la clasele mici nu il recomanda pt o Yamaha factory si mai ales pt a-l sari pe saracul Bautista din gp - si nu cred ca cineva care se uita pe palmaresul lui Q la clasele mici : 2 sezoane la moto3 si inca 2 la moto2 cu o (una bucata) victorie (in 4 ani da?) m-ar putea condamna pt ce am zis.Am devenit fan Quartararo dupa prestatiile din a 2a jumatate a lui 2019 si mai ales dupa Missano 2019 cand i-a tinut piept extraordinar de bine pt un rookie unui anume Marc Marquez. Asa ca mai usor cu pianul pe scari - imi place cum tii tu minte ce am zis eu la inceput de 2019 dar nu mai tii minte cum ma contraziceai cand spuneam (cu citate din declaratiile respectivilor) ca KTM e in faliment si pe cale de consecinta va renunta cel mai probabil la participarea in gp,acum nu te mai vad sa comentezi,complete silence nu?Mda. Perfect spus. Nu contest - Aldeguer e mai simpatci,Acosta e arogant tupeist si foarte (poate mult prea) sigur pe el.Insa,daaamn - are si de ce. E putin pe stilul Max Verstappen la F1 - dar are si talentul pregatirea si rezultatele necesare pe masura. A ramas antologica declaratia lui Acosta de la Portimao 2024 cand a luat un podium : acolo i-a intrebat pe ceilalti 2 in conferinta "voi cu ce plecati - cu private plane nu?Eu am 8 ore de condus in duba pana acasa".Mi-a ramas in cap treaba asta - si omul se pare ca nu se dezminte. Mai e unul singur pe stilul asta - Johann Zarco.Al carui fan sunt,nu doar al lui Quartararo
  15. Poate e mult spus ca nu exista termen de comparatie, dar Acosta pe o moto identica castiga un duel 1:1 cu Fermin la orice ora. Nu-mi placea la inceput stilul lui arogant, dar felul in care se antreneaza si cat timp si efort investeste in asta m-a facut sa-l privesc altfel. Si are si replici istete, usor intepatoare cand trebuie, dar nu nesimtite. Plus treaba cu van-ul ii da o nota aparte intr-o lume in care toti se suie in avion ca sa mearga catre urmatoarea cursa. Poate din 2027 se muta la ceva mai bun si il vedem in lupta pt titlu. Pe el il vad acolo, pe Fermin nu.
  16. @Method Nu prea stă in picioare figura cu "ce a facut la clasele mici" (zic nu prea pentru că in unele cazuri chiar se confirmă dar nune o regula) vezi Zarco, 2xtitluri moto2 si apoi 1 victorie in... 10ani? Si daca Zarco nu le-a incercat pe toate(mobrele) atunci numeni nu le-a incercat. Q, noul tau favorit(dupa ce te ai dat cu c@@rul de pământ sa ne convingi ca nu e ce trebuie in timp ce el livra rezultate, Morbi campion moto2 nici el n-a facut mare branza, Diggia la fel, Bastianini la fel. Ok, sunt de-acord ca Fermin pare sub Acosta per total dar sa spui ca "nu există termen de comparatie" e tras de păr rau. Aia zic, mulți piloti aleg echipa factory chiar daca sunt constienti ca nu vor avea o mobra comoetitiva. Adica ALEG BANII in detrimentul performatelor. Ducati deja anul trecut au facut o modificare in abordarea fata de echipele de client asta dipa ce in 2023 in prima jumătate de sezon "nespălații" aia cu mobre vechi de la echipe"sarace" le cam dadeau mucu celor cu mobre factory, drept urmare, anul trecut toti cei cu gp23 au primit o versiune mai "saracă" a modelului respectiv. Atentie, in acele echipe de client nu intra si echipa pramac, care era echipa de casa a ducati si care primea ce primeste factory pentru ca trebuiau sa testeze acele componente, adica erau un fel de" cobai", si aici ai si raspunsul la "Ducati nu i-a oferit lui Pecco upgrade-uri pe final de 2024" tocmai pentru ca nu au vrut sa riste ca acele modificări sa-i puna probleme. Din contra, au fost unele upgrade-uri pe care Martin le-a primit si le-a si acceptat sa ruleze cu ele in curse in timp ce Bagnaia le-a refuzat spunând ca nu-l avantajează.
  17. Pai mno, pe Magheru au Shlap Boost, nu se compara. Daca mai lasa si geaca si pantalonii acasa, deja au redus cu peste 1kg masa totala, evident ca trec mai repede Pe telefon nu se aude nici la mine, in schimb pe tableta si laptop e all good. Inca o tura de poze
  18. Si Fabio si Martin nu au plecat/ramas la client din motive financiare, nu pentru ca nu era moto competitiva. si oricat ar zice altii, Maritn a avut noroc ca Ducati nu i-au dat la Peco update-uri dupa pauza de vara anul trecut. Dupa anul ala in care au pierdut campionatul in fata unei echipe de client sigur nu mai fac aceeasi greseala.
  19. ...si va avea tot timpul. Fermin a mers...decent.Daca te uiti la parcursul lui...meh.A terminat on a high note,intradevar - a si impuscat o victorie a fost si angrenat in niste duleuri misto...dar de ex mi se pare incomparabil cu Acosta - Aldeguer a stat...4?5? ani la moto2 timp in care nu a rupt gura targului,dar pe final de sezon 2023 sau 2024 a luat un streak de victorii si atunci a fost semnat de Ducati.Dar el in campionatul de moto2...pe niciunde - si exp in moto2 deja prea multa. A venit acum in gp - omul merge decent dupa cum am spus,dar nu muta muntii,nu e Acosta si are si o super moto sub el. Acum m-am uitat la clasament - a mers bine in 10 curse din 22.Si toate acestea as zice ca sunt low grip.Omul merge ok (mai ales avand in vedere palmaresul anterior) dar daca il comparam cu Acosta multiplu campion,merge pe KTM si e miles away fata de coechipieri...pai ia da-i lui Acosta acel GP24 sa vedem ce se intampla. Quarta nu se uita la client Ducati pt ca vrea sa se bata cu MM si Bagnaia - ori cam greu sa te bati cu ei de la echipe de client. Martin a preferat Ducati Spa.S-a mai dezbatut aspectul - Mugello 2024 vineri dimineata Martin declara multumit fata motorhome'ului "vorbim de cateva luni,s-au pus la punct finally toate detaliile acum e ca si semnat" de Gigi si ca urmeaza sa se duca cu managerul sa semneze efectiv contractele si done,ca mai apoi sa afle ca nu mai e in carti pt ca MM le-a intors masa in cap refuzand mutarea la Pramac pt 2025 si nu il puteau pierde pe Marquez asa ca Martin a ajuns vioara a2a,si prin urmare Martin s-a dus plangand la fratele Aleix care l-a bagat pe combinatie instant cu Aprilia cu care a si semnat in pripa duminica seara parca... Cand i-a fost tras presul de sub picioare,JM s-a dus la urmatoarea echipa factory available (KTM semnasera cu Acosta si Binder,Yamaha cred ca deja il semnase pe Rins si erau in discutii cu Quarta,la Honda parca era doar Marini in acel moment).In fine - ideea e ca Martin nu prea a avut de ales. Aero 2026 Aprilia - impresionant :
  20. Salut Dupa cum zice titlul vand o casca HJC i70 marime M. Dar in realitate estimez ca este un S, deoarece eu am doar casti M, iar aceasta ma strange foarte tare. Casca are ochelari de soare incorporati, spatiu pentru intercom si pinlock montat Casca am cumparat-o si eu la mana a doua, online, nu am folosit-o deloc deoarece ma strange foarte tare, pare ca nici vechiul proprietar nu a folosit-o. Pretul este 450 lei negociabil (sunt deschis si la oferte cu alta casca similara, sa aiba ochelari de soare) dar marime mai mare. Se poate vedea si inerca in Timisoara (ideal ar fi sa fie probata inainte). Pentru alte informatii ne putem auzi aici pe forum sau la tel. O762185947
  21. Buna dimineata! Asa-i ca incepe sa treaca greata?
  22. Sa nu uitam ca Fermin e in primul lui an la MotoGp si a mers binișor. Asta cu "orice pilot ar vrea la Ducati cu orice preț" nush ce sa zic. Uite-l pe Quarta... nici macat nu s-a uitat inspre o echipa client Ducati. Martin la fel, a preferat sa plece la alt constructor decat sa stea la o echipa client Ducati.
  23. Acosta are rezultate mai bune ca Aldeguer, pe o moto inferioara. Ducati fiind in aceste vremuri "the shit", eu cred ca orice pilot din moto gp ar accepta orice oferta venita de la ei.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...