Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. da, dar l ducati functioneaza electronica, la ktm nu prea si de aia distruge guma. uite la Bas care e mai smooth. E pe nicaieri cu mobra...
  3. gata, m-ai convins a vandut Frigideru un laptop, dar Pinku' m-a depasit cu inchisu, s-a trezit mai devreme
  4. Motoreta aia se vede ca are zeci daca nu sute de ore de windtunnel.Oamenii nu se uita la Ducati si arunca si ei o codita pe spate si dau o tura sa vada ce iese - astia studiaza si vin cu ideile lor - si daca sunt pe directia buna - si se pare ca sunt pt ca probabil au ingineri doxa,iata ca se vad si rezultatele. De aia criticam (si critic) abordarea Honda care arunca piese nestudiate pe motoreta ca mai apoi dupa 2 curse sa le schimbe cu altele - a face trial and error e cel mai "pe bajbaite" mod de progres.Aprilia works the right way si asta se vede,iata, in rezultate. Daca la anul mai ridica puterea doar putin,mentinand performantele din a 2a jumatate de 2025,cred ca vom avea o batalie pt campionat - 90% tot Memelu va castiga,dar macar vom avea la ce ne uita,nu va fi no contest ca anul asta. Eh,eh cine stie daca ar fi reusit - Aprilia dupa pauza de vara a fost mult peste Aprilia dinainte de pauza. S-ar fi putut sa impuste una si cu MM pe pista - degeaba e Memelu meserias daca ala e mai rapid - tactica Lorenzo - s-a vazut aici la Valencia - ai vazut ce start a luat Bez?Raketa. Ok - e o problema in tactica Lorenzo - ala mergea fantastic pe gume reci in primele 2 tururi - astia nu pot sa mearga asa,si atunci sunt "deschisi" la atacuri specifice ale lui MM - adica block-pass meltenesc si apoi o impiedicare ca respectivul sa isi faca ritmul de cursa.Dar meh - cred ca Bez tot s-ar fi descurcat macar de una. Nu stiu daca Acosta sau motoreta in sine are prea multa apasare si distruge guma spate.... Din ce am vazut eu ei sunt toti foarte agresivi pe franare,pe pick'up si accelerare cred ca Ducati sunt mai agresivi.
  5. Azi
  6. De Black Friday au fost reduceri mari. De exemplu setul complet de crashbar-uri la 450MT au fost undeva la 500 de lei, cricul central 370 lei, etc. Eu la 700MT am luat parbriz inalt cu 325 lei si sa inaltata incalzita cu 500 lei. Preturi decente, montaj gratuit si garantia ca e original si se potriveste. Felicitari pentru achiztie si multi km plini de amintriri placute. Asteptam povesti.
  7. Buna dimineata! Hai, suntem aproape!
  8. Ce cantitate de ulei ai gasit?
  9. Ieri
  10. Nu cred ca am skill -ul pt off.road serios ....insa soft , da am de gand sa ies . Am luat modelul asta din mai multe considerente . Insa din cate vad eu este excelent si pentru calatorii lungi . Poti merge si sportiv cu ea . Iese si pe niscaiva pamant sau baltoace .....un all arounder minunat . Daca tu dai la bembew xx bani ...nu inseamna ca esti etalonul meu ....eu ma uit in poznarul propriu si atat . Comparatiile astea sunt puierile . Daca vroiam accesorii de bembeu , cumparam bembeu ! 450 -ul l-am dotat relativ ieftin ....si de aici si comparatia cum ca ar fi scumpe .... Multzam nene kristi pt schimbare ! .
  11. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Realizezi ca imbatranesti atunci cand pui topcase pe un supermoto. Initial foloseam un tankbag FLM pus pe coada, dar dupa vreo 2 ploi s-a dovedit a nu mai fi prea waterproof asa ca am cautat un ceva pe post de topcase. Norocul a facut sa gasesc pe Baboon (fostul Boonstra) suport topcase pentru Xchalenge, placa si topcase, originale pentru F/G650 GS, toate noi si la juma' de pret. Tot de pe Baboon am luat si scut pentru motor, varianta de plastic, nou, in ambalajul original. Pot sa zic ca a fost o mega bafta, toate piesele astea nu se mai produc de cativa ani.
  12. Sa o stapanesti sanatos! Ce inseamna accesorii extrem de scumpe? Sa vezi la BMW accesorii, gen Wunderlich, daca accesorizezi un R1300 iti mai cumperi un CF Moto NK 300. Eu cred ca sunt corecte preturile pt orice inseamna CF Moto. O sa pt tine costa 900ron, o sa pt a mea 450 MT a fost 550ron, adica........daca ma duceam la MotoVis in PH sigur ma costa cu drum cu manopera cu alea alea alea 900ron. Haide la offroad cu ea sa vedem cum merge. De ce nu ai luat 800MT normal daca X-ul este prea inalt? Vrei sa mergi la offroad mai serios, nu drum forestier, inteleg, ma gandesc la rotile 18-21 si suspensiile mai inalte de pe modelul X.
  13. Bine ai venit pe forum,si tie... Te rog sa-ti completezi datele de la avatar.
  14. Si pentru ca sunt in mijlocul unei renovari…am gasit o scuza buna sa incep colectia de DeWalt.
  15. Salut si tie, bun venit pe forum.
  16. Este normal sa gasesc ulei in carter la aprilia factory ditech?
  17. Pai nu sunt ce trebuie, bateriile au risc ridicat de incendiu, autonomia este prea mica, durata de incarcare prea mare la statii care nu sunt puternice, sunt ecologice doar in oras in ideea ca nu dau noxe in schimb creeaza noxe la termocentrale prin curentul consumat. Chiar si asa nu sunt impotriva loc ca solutie tehnica, cine vrea e liber sa-si ia si zece EV-uri... problema e cand vine zdreanta aia neomarxista de Ursula si zice ca e musai sa trecem la EV, asta e problema mea cu EV-urile.
  18. Aprilia cu aripioare de bmw @xt600 nu poti sa compari pe Acosta cu Oliveira. Ce a luat ktm au fost victorii de conjuctura, uneel pe ploaie, altele ca au cazut alti piloti. in primul rand nu era MM pe ducati de uzina, in al doilea rand, pe atunci Ktm baga ani on r&d... acuma mai putin. nici bez cu aprilia nu a reusit sa ia o victorie in cursa mare cu MM pe pista. cu atat mai putin Acosta cu ktm, o motoreta inferioare apriliei zic eu, si un pilot care inca mai are de invatat la conservarea gumei spate. Faptul ca e agresiv cu motoreta are si puncte bu e si rele. Nu cred ca e un avataj ca e agresiv, pb cs e singura modalitate de a merge cu ktm. dezavantajul este ca distruge guma spate.
  19. https://www.crash.net/motogp/news/1087047/1/marc-marquez-reveals-doctors-ultimatum-he-couldnt-take-valencia-motogp-test?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawOL56RleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA80MDk5NjI2MjMwODU2MDkAAR6DltHPNxmKuxvuM6TKYEtleOlGbw0_SEpZ7BJJA6sE7BDgNVB6K6vbCGm-rQ_aem_-wiId_y4_Pmwaf9co7snag#Echobox=1763636513 Tot nu se învață minte
  20. Acum ceva ani am parcat masina la o iesire dintr-o parcare, primul loc cum ar veni. Am lipsit cateva ore si cand m-am intors, am gasit 4 urme diferite de vopsea pe bara, de la locul de langa mine. Eu nu aveam cum sa parchez aproape de cel de langa mine intrucat aveam masina in doua portiere si fiind lungi, aveam nevoie de spatiu ca sa pot sa cobor / urc. Deci toti au parcat ca pwla, iar cand au plecat din parcare, tot ca pwla au plecat si mi-au sters bara.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...