Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Am reusit sa accesez programul. Softul nu functioneaza pe Windows 10 sau 11. L-am deschis pe Windows 7 Ultimate și am inteles că cel mai bine se împacă cu Windows XP. Dar fiindcă merge și cu win 7, nu am mai facut alte experimente. Rezolvat. Se poate închide. Multumesc.
  3. E ora 01:00, trebuie sa ma trezesc la ora 06:00 si nu reusesc sa adorm. Pe la doua si ceva timp primesc mesajul cu "nu pot sa mai vin" care avea sa imi schimbe planificarea pentru weekend. Mut alarma la 07:00, chipurile sa dorm putin mai mult, dar n-avea sa fie, la 03:30 deschid laptop-ul ca sa fac un traseu de doua zile pe care ulterior sa il import pe navigatie. Puteam sa fim trei, trebuia sa fim doi, am ramas doar eu. Planurile se schimba, plimbarea insa ramane. Ziua 1 -> Bucuresti - Veliko Tarnovo cu "ocolire" prin pasul Vratnik si serpentinele din comunele Sliven si Kotel (511 km) "cheie de 14, cheie de 14" imi reaminteste creierul, asa ca prima oprire este la Dedeman Giurgiului. In vama, cum altfel daca nu aglomerat in perioada asta, nu-i insa bai, ma strecor. In dreptul benzinariei Petrom opresc, e un grup de motociclisti pe mijlocul drumului si nu am pe unde sa ii ocolesc. Il intreb pe ultimul din grup de ce nu se inainteaza si imi raspunde ca nu se poate, un autocar si un tir sunt in paralel, iar distanta dintre ele e prea mica. Dupa doar cateva minute lucrurile se pun in miscare, asa ca-i dam bice, ei in fata, eu in urma lor. Vad ca au veste cu "slow riders". Imi vine sa rad, crezand initial ca e un nume pus la deruta, dar nu, e cat se poate de exact. Nu mi-a fost usor, dar am reusit sa merg in urma lor pana la Polikraishte, moment in care ei au continuat spre Veliko, iar eu am facut stanga spre serpentine. Nu mi-a fost dat pana acum sa vad motociclisti cu o conduita atat de preventiva, de corecta. Semnal la absolut fiecare schimbare de directie de mers, respectarea limitei de viteza, replierea pe banda 1 de fiecare data, depasiri in cea mai deplina siguranta, mers in grup in forma corecta. Eu cred ca atunci cand s-a scris conduita preventiva de condus pentru moto, pe baietii din grupul asta i-au luat drept exemplu. Toata stima si respectul, dar eu unul n-as putea, asa ca atunci cand am facut stanga am revenit la stilul meu, depasind tot ce intalneam in cale. Pasul Vratnik este acum 100% asfaltat, numa' bun pentru sportive. Data trecuta cand am trecut pe aici am mers numai pe prundis. Serpentinele de la Sliven si Kotel sunt in aceeasi stare pe care o stiam si in trecut, bune de dat. Omurtag - Veliko, plictisitor in comparatie cu serpentinele, dar totusi un drum fain. In jurul orei 16:00 ajung la cazarea din Veliko, trag mobra in garaj si ma bag direct la dus, mucificat fiind de caldura, asta desi dimineata si prin padure, brrr brrr. N-aveau Zagorka, am luat Kamenitza. N-aveau oaie, am luat porc. Cum n-am dormit nici macar doua ore legate, eram putin obosit, dar e timp suficient de somn pe lumea cealalta, asa ca hai la pas prin centru. Stiu un loc in care se serveste cafea turceasca, asa ca il includ in plimbare, ocazie cu care, vazandu-i ca nu cunosc orasul, le sugerez unor tineri unde sa manance bine. Inapoi la cazare, dus, oleaca de aer conditionat si inapoi la terasa, fizicul asta de invidiat trebuie mentinut. Berea e buna, friptura la fel, ce sa mai, veatza! Aproape de ora 00:00 ma bag la somn, maine urmeaza alte serpentine. Ziua 2 -> Veliko Tarnovo - Bucuresti cu "ocolire" prin pasul Shipka si pasul Troyan (524 km) La ora 07:30 sunt prezent la micul dejun crezand ca voi fi primul, dar niste francezi au fost si mai matinali. E o zi frumoasa, dar rece, iar prin padure cu siguranta va fi si mai frig, prin urmare iau un polar pe mine inainte sa plec. Pasul Shipka e neschimbat si il parcurg repejor. Opresc pentru un susu si continui spre Karnare. Inainte de urcarea spre pasul Troyan trag pe dreapta asteptand un musteriu, aka un motociclist sau grup de motociclisti, in ideea de a nu merge singur. Nu trec 30 de secunde ca si apare unul. Ma saluta si isi vede de drum. Trag manusile si ii dau bice dupa el. Merge repede si deja ma gandesc ca l-am ales gresit, ca nu ma voi putea tine dupa el. Pe masura ce apar serpentinele incep sa il ajung din urma, iar cand vin alea mai "grele" deja sunt calare pe el. Isi da seama de asta, astfel ca semnalizeaza dreapta sa il depasesc. Nu tati, nici vorba, hai sa vedem ce poti. Nu imi dau seama ce model de Bmw are bulgarul, dar oricum ceva mai vechi, un RT sau ceva similar. Nu franeaza suficient inainte de curba si ajunge in situatia in care franeaza destul de brusc fix in apex la virajele mai stranse. Situatia se tot repeta, dar incerc sa ii las spatiu, sa nu se simta presat. In dreptul monumentului din varful pasului e o adunare ceva, sunt foarte multe Porsche-uri, care de care mai misto. Cum insa bulgarul meu nu opreste, ii dau si eu bice, acum pe coborare. Ajungem la un moment dat alt bulgar pe motor, asta avea ceva mai modern, se vedea din liniile cadrului si carenelor, dar nu mi-am dat seama de producator, cred ca Yamaha. Oricum ar fi, mergea incet, clar mai prost si decat bulgarul meu, iar cum asta nu incumeta sa depaseasca, n-am mai avut rabdare si i-am depasit pe amandoi. In Lovech am vrut sa opresc in centru pentru un waffle cu de toate, dar gandul la o halba rece de Ursus la draft m-a facut sa continui. Bate vantul de numa', a suflat doua zile non-stop, dar nimic nu ma poate impiedica sa ajung cat mai repede la masa de pranz, nici macar vama care era super aglomerata. La 15:50 trag mobra in parcare, la 16:00 sunt la bodega, ospataaar:
  4. Poti posta un link, te rog? Caut si eu un mecanic priceput care sa lucreze in fata mea. Multumesc.
  5. In 2027 se schimba cauciucurile. Va depoinde foarte mult de directia care p vor da gumele. Pirelli are un cauciuc fata fantastic, ducati este o mobra concentrara pe guma spate. va depinde foarte mult de cauciucuri performanta, mai ales ca nu prea vor avea date producatorii. eu tot pe japonezi pariez daca o sa fie unii care sa bata ducati, aprilia mi-i se pare ca se misca prea incet si investesc prea putin in dezvoltare fata de honda si chiar yamaha. Va ramane de vazut daca mm cu ducati vor ramane la fel de competitivi. Cu MM realitatea este ca nu ai nevoie de o mobra extrem de competitiva, compenseaza el pana la un punct lipsa de competitivitate.
  6. Salutari! Un prieten de-ai mei (care nu are cont aici) cauta un Kawasaki Voyager. Aceasta este prima lui optiune, dar este deschis si la alte motociclete din aceeasi categorie, cu motor mai mare de 1.500 cmc. Bugetul este de 5.000 €. Pentru detalii si informatii, va rog sa luati legatura direct cu el: Paul - 0722778772. Multumesc!
  7. Azi
  8. ce duda frate, au 7 victorii duble la rand. rusine mi-ar fi. ref caderea de forma a fratelui mai putin popular: multi se asteptau sa nu tina si iata ca se intampla. mai tarziu decat se astepta. imi pare rau pt el da ma bucur pt mm
  9. Mai ales cand duda aia a castigat cate? 24-25 de curse din 28 disputate?
  10. GP 24 a fost super ok ptr pretendentii la titlu, chiar si in 2025 pilotii mai de mijlocul plutonului sunt foarte competitivi, injinerii au dezvoltat-o/imbunatatit-o si acum unul din pretendentii de anul trecut nu se mai intelege cu ea, in schimb Satana merge lejer cu ea. Injiner fiind, cum ar fi sa recunosti ca ai facut o duda???
  11. De unde le scoti, frate? Pe ce iti bazezi afirmatia???
  12. Nu stim decat ca in mod normal Gigi si inginerii dezvolta mobra, insa am inteles ca au fost impresionati de ce poate face MM cu o motoreta si poate ca acum tin cont mai mult de feedback-ul primit de la el. Poate ca in goana dupa performanta vor cadea in aceeasi capcana ca Honda...
  13. Nu ma contrazic cu nimic. Datele alea de care vorbesc, nu inseamna nimic, per se. Sunt comparate, analizate, interpretate si confirmate de feedbackul pilotului. Ai fost atent la ce spunea Bezz, in camera in care asteapta premierea?? Spunea ca in virajul 2 nu a fost rapid tot weekendul. Ei bine, un asemenea viraj, este locul in care un pilot care vrea sa progreseze, va incerca sa imbunatateasca si asta inseamna sa caute acele limite. Uneori, trece de aceste limite si face poc. Ar trebui sa intelegi ca la nivelul ala, limita intre win si poc este extrem de fina. Nu il mai baga pe Rossi in aceasta discutie. Omul are o filosofie diametral opusa fata de MM. Iar daca este sa ii credem (si nu vad de ce nu i-am crede, cata vreme au concurat ani de zile impotriva lui) pe Pedrosa si Lorenzo, in multe curse nici macar nu isi batea capul sa fie cel mai rapid, ci facea tot posibilul sa ii faca pe ceilalti sa fie mai lenti ca el. Apoi daca te ancorezi in sinergia faptelor, ca sa parafrazez un clasic, vei realiza ca vremurile lui Rossi, Stoner, Lorenzo, Pedrosa, Doohan, etc, s-au dus. Azi avem in PR sau Quali 12-13 piloti intr-o sec... au fost curse in care primii doi clasati au fost despartiti de cateva miimi de secunda, astfel ca daca nu scoti tot ce se poate din motocicleta, ajungi la coada plutonului. Asta inseamna sa cauti limitele despre care tot discutam, iar cand le cauti mai si cazi. De aceea astazi se cade mult mai mult decat pe vremea lui Rossi, Stoner, Lorenzo, etc.. iar cine nu cade... stii tu. Daca JM incepe sa se acomodeze pe motoreta si sa aibe rezultate (si realizeaza ce tampenie a vrut sa faca), va ramane la Aprilia. Aprilia este motocicleta cu potential. Intr-o asemenea situatie, Q nu va ajunge prea curand la Aprilia, decat daca accepta un loc la echipa de client. Si oricum, nu cred ca va face mare branza... parca il si aud, dupa vreo jumate de sezon, plangandu-se de motocicleta, ca o boarfa. Asta stie el cel mai bine, sa se planga, sa faca mofturi si sa ameninte cu plecarea. Mai nou, daca i-ai citit declaratiile, vrea o motocicleta cu care sa castige din prima. Omul nu vrea sa puna umarul la un proiect, el vrea totul de-a gata. Basini de primadona! Ma tem ca nici Aprilia nu poate sa ii ofere o asemenea motocicleta, inca. Sa nu ajunga pe la KTM, in locul lui Acosta sau la Honda.. As muri de ras..
  14. Corect. JM cu greu s a bătut cu Peco. Păcat ca nu vom ști niciodată. La anu mm o sa aibă sub centura 1 sezon full la factory. Șansele lui JM scad considerabil. Omu va da cox Poate l va bate pe dl Peco. Clar. E topicul lui. Incpe sa cred ca Peco nu termina sezonul la ducati. *scz, am uitat ca a găsit fața.
  15. Din păcate nu.MM l-ar fi bătut și pe JM chiar neaccidentat fără drept de apel.2014 all over again am zis la început de sezon și iată ca se întâmplă la linie. JM poate e mai rapid decât MM per 1 lap (chiar si fără sa cadă ca să găsească limita ) insa e prea instabil psihic și în economia unui campionat ar fi luat bătaie lejer de la MM. Vorba ta ar fi luat vreo 2 victorii.Si atat. Pt ca să nu uităm că noi acum vedem cea mai bună Aprilia din tot anul,nu a început așa Aprilia,era mult mai jos ca și performanțe. Nu cred. Eu cred ca dall'Igna e prea inteligent ca să se ude când râde Memelu la el.Cea mai buna relație a lui Gigi cu un pilot a fost cu Lorenzo cu care îl legau colaborări vechi din perioada Aprilia moto2 parcă și totuși și pe ala l-a vândut fără sa tresară.Pasiunea lui Gigi e motoreta nu pilotii și a spus-o asta tot timpul,în special anul trecut când a iesit JM campion în dauna pilotului propriu. Acuma dacă vorbeam de Tardozzi...acolo era altceva ...dar Gigi nu,nu va merge pe panta Honda. Eu cred ca Gp26 va fi rupere.(Sper în secret sa o greșească și sa vina la anul Aprilia peste ei dar îmi dau seama ca sunt doar iluzii) Însă mai în gluma mai în serios,Aprilia e singura care poate veni aproape de Ducati...pt ca restul....slab. Yamaha ne-a arătat un progres fantastic ce lipsește cu desăvârșire vorba lui Caragiale,Honda aruncă bani cu nemiluita dar nu are absolut nici o direcție,Ktm e in deep shit după deciziile financiare superbe ale austriecilor,știu știu toți au proiecte toți au idei,aia vin cu V4 dar se amana dar au niște probleme dar etc etc astialalții și au luat nou director de proiect și o sa vedem noi ce mare progres înregistrează șamd șamd ktm au "rezolvat" dificultățile financiare și vai ce rup ei la anul...dar pana una alta singura care a mișcat ceva și în puncte și clasări pe podium și nu doar în proiecte marețe de viitor e...Aprilia.Si bravo lor,am zis tot timpul ca ei sunt singurii care ar putea pune piedici dacă mai investesc niște bani și care chiar au o direcție. Însă deocamdată...și 2025 și 2026 Ducati va fi arma letală...și ce e cel mai rău...au șanse cred ca ...70% sa fie la fel și din 2027 încolo.Sper Însă să o greșească măcar atunci
  16. Adrian M.

    X-MAX 300

    Salut, Sa facem niste comparatii, ca idee: sei incalzite duble, rider/pasager, ajung pe la 600-1000 euro, OEM, pentru moto. Ca sa iei doar optiunea pe saua stock, vreo 300 400 euro. Saua la xmax tech este mai misto decat saua clasica. NU cu mult, dar mai misto. SI daca vine si cu incalzire...mmm, nice Este un lux, dar dupa ce il ai nu mai vrei fara. Mansoane incalzite OEM, vreo 200-250-300 euro. Deci vreo 500 euro deja sunt astea doua. Mai pui display mai mare si conectivitate-sper ca i carplay/android auto, ca atlfel este fix degeaba. Iar misto. Parbriz electric, FANCY. cand e cald ii dai pe minim, cand e frig il ridici. Bine, asta poti rezolva si cu un deflector adaugat extra. Eu am avut pe forza 350, si mi -a placut. Am acum pe moto, iar, imi place. Per ansamblu, sunt fite. Dar fite misto, daca ti le permiti. Eu nu mai vreau fara mansoane si sei incalzite. Sunt minunate. Dar daca nu mergi pe vreme rece, nu ai nevoie. Daca cei 1000 euro ti se par bani multi, atunci sunt multi isi nu merita. Dar daca vrei niste optionale din categoria lux, si iti permiti inca 1k, de ce nu? Cam asa vad eu povestea.
  17. Lup69

    Cineva din Berlin

    Cred ca sunt dar nu pe forum...
  18. normal, roata se invarte tot timpul chiar sunt curios, ma pun sa caut niste statistici, sa vad care constructor a avut cea mai lunga dominatie PS. recordul e detinut de MV Agusta cu 8 titluri consecutive
  19. Ok ok dar cum a reusit jiji ca anul trecut (atunci a început constructia gp25) sa faca o mobra pe masura lui Marcel, el neputând sa o testeze/ofere feedback Întreabă-l pe amicul tau. Suntem curiosi, poate are ceva "informații din interior" La punctul 2,Da,s-ar putea ca peste 2-3-4-5 ani Ducati sa nu mai fie cea mai buna mobra. Se mai întâmplă, nu? Vezi istoria, onda, yamaka, etc.
  20. Auzi @Method discutam cu un prieten si-mi zice asa din senin, tine minte ce zic acum, cand o sa plece MM de la Ducati, motoreta o sa fie pilaf. Dovada 2 piloti nu pot scoate untul din GP25 si numai unul o face, acelasi care a lasat Honda in colaps complet... GP24 e superior GP25urilor pilotate de cei 2 piloti O fii reusit Satana sa-i suceasca mintile lui Gigi si sa nu mai tina asta cont de ce zic ceilalti piloti? Sper sa nu aiba dreptate prietenul meu dar privind sezonul asta parca in directia asta se indreapta..
  21. Cea mai buna mobra-i la Marcel! Despre ce vorbești
  22. ultimu. si Peco ce face pe cea mai buna mobra? :)))))
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...