Toată activitatea
- Ora trecută
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Method în B.B.ul Competitii Internationale
Asta vroiam și eu sa spun - nu a zis nimeni nimic de performanţele Aprilia în general (al 3lea podium consecutiv Bezzechi? pe circuite destul de diferite da?) Plus plus comenack ul fenomenal al lui Martin de pe 16 pe 4. Mir și Marini au ieșit și ei la joc da e un punct bun dar na...stop'n'go circuit + linii drepte mici ii vine mănușă motoretei Honda. Eu cred ca în mijloc de sezon acum Aprilia a înregistrat cel mai mare progres.Respekt. La clasele mici a fost într-adevăr spectacol...La motogp se știa locul 1 după ziua de vineri și podiumul după quali...spectacol ca a comis-o Bestia și a cazut în fața plutonului sau ca a încercat Bez sa opună o rezistență de forma cuiva căruia avea asa rezerve ca i-a dat 1.3s? în următorul tur?meh.it was no contest. True that. Diggia...spune ca se schimba masiv componentul motoretei pe gume uzate și ca e greu de setting up adică fix zonele unde excelează Marquez Realizezi ca tocmai te-ai contrazis singur în aceeiasi frază nu? 1.Pai dacă in virajul 1 au date se uită pe ele au atins limita (conform teoriei tale - deși sunt curios sa îmi zici și mie ce data din telemetrie îți spune când se termina grip ul într-un viraj?pe ce se uită mai nene mai pe lean angle pe speed?și dacă intri cu 30cm mai la stânga sau te înclini cu 2m mai rapid îți dai seama ca totul se schimba?) Dar în fine sa luam de buna teoria ta cu datele - deci dacă se uită în virajul 1 pe date și înțeleg ca sunt la limita în 1 atunci in 2 de ce nu pot sa se uite și e imperios necesar sa cadă ca să atingă limita? Ca asa ziceți- dacă nu cazi nu atingi limita - pai de ce în 1 se vede limita pe date da în 2 nu se vede?explain. 2.Stoner mergea la limita?ia spune ca Stoner nu o coxa. Rossi mergea la limita?Aoleo... Lorenzo câte pole uri are vs în cati ani a concurat? Cred ca rupe....deci știa cu mersul la limita? Ba și ăștia nu cădeau ca să simtă limita...cum naiba făceau ei?eee?explica ca sunt prost nu înțeleg. Sau aia nu aveau date?sau aveau date prea multe Marquez nu mai are? Nu am contrazis asta. MM a zis în mai multe rânduri ca pe Ducati nu mai vine timpul forțând pe frâne ci mergând smooth.Pe Honda trebuia sa forțeze (peste limita) pe frâne. Eu cred ca de aici a plecat duma lui cu "trebuie sa cazi ca să atingi limita" de la feelingul vag și lipsa de grip fata pe Honda ceea ce îl făcea sa se duca "în orb" peste limitele pe care le simțea în mod clar. De aceeiasi problema s-a lovit Lorenzo în 2019 și a și spus asta într-un interviu - nu simtea deloc fata și nu avea încredere sa forțeze inginerii i-au zis ceva în genul "nu contează ca nu simți just push" apoi a zis ceva în genul "I pushed i fell at Barcelona i fell at Assen at 170kmh broke my back" Deci...mda."Bun" sfatul și în general bună "strategia" lui Marquez...pe care nici el nu o (mai) practica acum cam deloc. Eu rămân la părerea ca dacă ii dai lui Mir sau Acosta un Gp24 cad o data pe sezon.Ok Acosta de mai multe ori ca e insane a vazut clar și acum în sprint ca va cădea și totuși a tras de motoreta ca să tina trasa și normal ca s-a întins pe jos. Nu mi se pare însă asta a fi un atu. Mir cade pt ca are exact dilema Marquez/Honda - pe acea motoreta nu simți fața. Cădea des Mir pe Suzuki? HAH.Era metronom. Eu stiu unde bati tu dar TOȚI au disponibilitatea sa riște și TOȚI vor maximul și dau maximul în orice sesiune din fp1 pana la cursa.Faptul ca anumiți piloti cum ar fi Q și Bagnaia (l-as baga și pe Bezzechi aici dar nu da cu teoria ta ) spre care bați tu nu se întind pe jos când au ajuns la limită ci o simt și nu mai forțează ii face nu mai slabi ci mai inteligenți decât cei care forțează peste. Pt ca mie (cu toate ca îmi plac maxim Acosta și chiar Mir) nu mi se par dovezi de inteligență ce fac ei și nici nu mi se pare ca izbandesc nimic în plus forțând peste limită. Exemplul cel mai bun în acest sens între tupeu prost și vitejie (chiar si dublat de mult talent) și inteligență (chiar dacă nu cu atâta talent) este ceea ce au făcut anul asta la Aprilia JM și Bezzechi. Unul blană orbitoare de la primele contacte cu moto,celalalt "am forțat abia vineri în fp1 după toate ședințele de teste"...unul accidentat 60% din timp celălalt cred ca va ajunge pe locul 3 în campionat. Inteligența și not falling down fac diferența nu haiduciile - e lecția pe care ne-a predat-o Rossi ani și ani la rand.Respekt tribunului pt asta btw. Pai na...normal sa fie happy plecat de pe 16 ajuns pe 4...a făcut una a la Rossi in vremurile bune. Perfect de acord cu partea despre caracter,e un nesimțit.Am fost fanul lui încă de când a venit la Pramac și rămân în continuare însă cu porcăria cu activarea clauzei de reziliere după ce te-ai accidentat ca boul de 2 ori în presezon și stai și te uiți de pe bară....PENIBIL. Nu exista scuze.Si mai face managerul lui și ditai telenovela prin presă...chiar mi-ar plăcea sa ajungă la Honda Nu de alta dar îl vad din ce in ce mai aproape pe Q de Aprilia si sigur va veni în locul lui JM pt ca Bezzechi e italian și pilot bun cu cap și merge prea ok nu vor renunța la Bezzechi ...nici campioni mondiali nu vor ieși cu el dar nici nu ii face de rușine -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Jafonia sau indonesia - Azi
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Cavaleru în B.B.ul Competitii Internationale
ce bucurie era pe tiganus ca a terminat si el cursa bine. era pishat tot de fericire, si acum 2 luni vroia sa fuga la alta echipa. mizerie de caracter. -
parerea mea e ca nu merita 1000euro in plus pentru optiunile enumerate. Parbrizul electric aduce cel mai mare cost, dar e si cel mai inutil, il reglezi odata si apoi uiti de el. eu l-as pune cel mai sus si aia e mansoanele incalzite sunt faine, dar ai optiuni sa le iei dupa sau daca nu mergi tot timpul anului te descurci si fara. Eu merg mult pana la prima zapada si imi este bine fara dar cu manusi adecvate de iarna, plus ca eu fac naveta pe A3 pana in Stefanesti din Bucuresti. Saua incalzita, cred ca si mai putin utila ca mansoanele. se aplica conditiile de mai sus. Navigatia, poti pune un quadlock pe bratul de la oglinda si cu husa adecvata ai navigatia de pe telefon. Cel mai simplu e sa faci un raport al costurilor de achizitie, cat reprezinta acea diferenta din valoarea scuterului, daca tu consideri ca 15% in plus e rezonabil atunci go for it
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui apriliacluj în B.B.ul Competitii Internationale
Deci, San Marino sau Japonia? Indonesia pica, tare tre sa se dezalinieze planetele... -
Neatza buna, luni, diiii si spor!!
-
Al cincilea drum pe ruta București -Fieni din aceasta vara. Motorul începuse să supureze pe la prezonul posterior dreapta însă l-am calmat cu un film de silicon pe baza cotei de așezare și restrângere, evitând astfel sa desfac chiulasa și implicit salvarea garniturii de chiulasa. La 1/2 spre 3/4 din gaz merge 95km/h mai mult nu am deschis clapeta pentru că modul cum fuleaza cuplajul elastic îmi dă palpitații. In cazul propulsorului viteza este doar un detaliu , raportul optim dintre viteza de deplasare și rotația pompei de ulei (revoluțiile arborelui) sunt cheia acestui motor In cazul in care nu se înțeleg cele două elemente cheie, Simsonul devine o dezamăgire La 90 motorul incepe sa 'vajaie', bilele rulmenților, rolele ambielajului intra într-o rezonanta, care aduce după sine o tantra cinetica.
-
Ok, pai zi asa, in cazul asta te inteleg. Cam asa e si in Bucuresti acum cu tevile. Succes!
-
Acum a revenit complet. Buna dimineata!
- Ieri
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui frigider în B.B.ul Competitii Internationale
ai pm Peco campion. Tre sa gasim la ce sport. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui xt600 în B.B.ul Competitii Internationale
Foarte buna cursa au facut Iorghe Martin si Marini. Amandoi trecuti prin accidentari foarte serioase. Marini are o bila alba in plus, avand in vedere motoreta pe care concureaza. De asemenea, surprinzator de in forma a fost PEsp. Ar putea reveni cu program complet in campionat. Btw... dupa cursa, la un moment dat, Ezpeleta a schimbat cateva vorbe cu Marc. Ma intreb ce i-o fi spus.. Ceea ce uita colegul, este ca pilotii au la dispozitie date, care le spun unde au atins potentialul maxim si unde mai este loc de imbunatatit si de cautat limitele. De aceea stiu pana unde sa se intinda si nu cad decat in anumite viraje, unde mai au de lucru. Un alt aspect care ii scapa colegului este faptul ca in ecuatie intra doua categorii de "limite"... cele ale pilotului (fizice, psihice, skill) si cele ale motocicletei. Ideal este ca cele doua limite sa se alinieze perfect. Daca pilotul isi atinge propriile limite inainte sa le atinga pe cele ale motocicletei sau nu are incredere in motocicleta si nu poate trece de o anumita limita, nu va putea exploata maxim motocicleta - cazul lui Bagnaia, Q, etc... daca dimpotriva, pilotul simte ca mai are resurse si trece dincolo de limitele motocicletei, va face poc. Cazul lui MM. In sfarsit, ar mai fi de spus (colegul nu ia in calcul nici acest aspect) ca cu cat motoreta este mai performanta, cu atat pilotii nu sunt presati sa caute limitele, pot fi competitivi si fara sa mearga la 100% mereu. Sau pot face timpul pe tur in mai multe feluri, fara sa riste prea mult in anumite sectoare. Raman la parerea ca trantele frecvente ale ale unor piloti (vezi Mir, Acosta) este un indicator al faptului ca pilotii astia vor sa scoata tot ce se poate din ei si din materialul de concurs (care nu este cel mai performant) si au disponibilitatea sa riste. In ultima instanta, este chestiune de mind set. Altii nu cad, dar se tarasc la limita punctelor. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Pecco e la exact jumatate din punctele colegului. https://m.gpone.com/it/2025/08/24/motogp/bagnaia-un-enorme-sospiro-di-sollievo-finalmente-ho-guidato-la-ducati.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=social&fbclid=IwY2xjawMYNvpleHRuA2FlbQIxMQABHvj_Ao6bohyITy_Z78ea3bD_bDtEm5hD0qBH1zBVR0vN6gvcCoQAgej2mxn3_aem_Bn79y_p10cUFt3uyeAypfw Gata, a gasit Pecco fața, iar... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui xt600 în B.B.ul Competitii Internationale
Mi-a adus aminte de cazatura lui Sic... Bine ca nu s-a terminat la fel... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui xt600 în B.B.ul Competitii Internationale
Diggia nu spune nimic, de fapt. Si observ chestia asta in declaratiile tuturor pilotilor Ducati, cand vine vorba despre motocicleta. La fel de criptic se exprima si Bagnaia. Nu simte fata, nu are incredere in fata, dar nu spune si cum nu o simte, sau de ce nu o simte. Intre timp, pe MM nu prea il intereseaza ce simte sau nu simte si le rupe fasul. Adevarul este ca nu ai cum sa nu admiri ceea ce reuseste sa faca cu o motocicleta care aduna din ce in ce mai multe critici. Tot respectul pentru pilotul Marquez! -
La fel procedez și eu. Gps-ul e informativ. Învăț repede orașul și străduțele, chiar și când merg in alte orașe în vizită. Eu trebuie sa folosesc GPS că Berlinul e in construcție de parca l-au luat la second hand. Toate străzile sunt rupte in doua de schimbat de țevi. Apoi din traseu de 10 minute, faci 30. Și da, ajuta să găsești rute alternative mai tot timpul . Am văzut și eu multi care au GPS și așteaptă să le spună madmoiselle pe unde sa vireze de parca sunt legați la ochi .
-
Corect, numai ca am inceput sa ma lovesc din ce in ce mai des prin trafic de motociclisti care fac aceleasi prostii ca soferii doar din cauza ca stau cu ochii in telefon sau macar cu urechile la tantia aia care le da indicatii in casca. Adica sa franeze fara sa-si dea seama, sa vireze brusc fara semnal pentru ca si-a dat seama ca-i zice tanti sa vireze ACUM, sa stea cu ochii in boscheti si sa incetineasca aiurea pentru ca habar n-are unde e straduta aia pe care trebuie sa vireze in 110 m. Si nu-mi convine. Asa cum nu-mi convine cand soferii fac asta. Cu atat mai mult daca nu e vorba de Bucuresti, daca nici un orasel amarat nu esti 8n stare sa inveti, apai chiar ca e nasol... Ca doar n-o fi vorba de LA cu tot cu suburbii... Am si eu bucatele de oras pe care le stiu mai putin, dar cand am de mers pe acolo dau drumu' la GPS, ma uit unde e destinatia raportat la o strada pe care o stiu si ma mai uit la telefon cand ajung acolo. Si asta dupa cevtrag pe dreapta, nu in mers. Bineinteles ca fiecare va continua sa faca cum il taie capul, dar nu va mirati daca o sa incepem sa ne claxonam sau injuram intre noi exact ca soferii. Mai ales ca de pe mobre injuraturile se aud mai usor.
-
Hai sa fim serioși. Offtopic: nu am folosit niciodată Waze. Eu o prostie. Există și Bluetooth care se conectează la casca cu audio. La semafor te poți uita la telefon. Daca voi știți orașul, bravo vouă. Jos pălăria. Eu nu vorbesc de București. GPS pe tel are avantajele lui. Daca vrei sa continuăm discuția asta facem alt topic. Că și navigație: sygic, calimoto. In topic: mulțumesc de păreri. O sa iau în considerare la achiziție. P.S. nu toți suntem la fel, fiecare cu preferințele lui.
-
Telefoanele astea parca sunt droguri Am avut nenumarate situatii cand soferii se uitau la telefon si nu la drum
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui B.B. în B.B.ul Competitii Internationale
Martin pe 4! Luca Marini pe 5! Eu as spune sa mai vina la Balaton Park băieții si cred ca vor mai veni. Cursele au fost mult mai animate.decat speram! -
ahamay îl urmărește pe Cineva din Berlin
-
Mai sunt conationali cu motor prin Berlin ?
-
Aglomeratie?! Pe doua roti?! ETA corect?! Niciodata pe mobra! El zice 40 de minute, eu fac 15. Si e dat pe "Motocicleta"... Rute alternative? Pai asta zic si eu, daca inveti orasul o sa le stii singur. Daca mergi doar dupa Waze n-o sa stii niciodata orasul. Benzinarii? In primul rand daca stii orasul le stii si pe alea. Si daca nu le stii, cat de panica poate sa fie rezerva pe un scuter?! Si, revin, daca stai cu ochii in telefon dupa rute alternative, beninariietc la trafic cand mai esti atent? Probabil de-aia iti trebuie Waze sa te scoata din aglomeratie, pentru ca nu te descurci in ea din cauza ca nu esti cu ochii la ea. A, si daca pica Waze? Patesti ca toti soferii din Nord la ultima furtuna: toti pe langa care am trecut si am apucat sa arunc un ochi in masina de curiozitate sa inteleg de ce stateau pe loc in mijlocul drumului in balti de 20 cm asta faceau, dadeau refresh la waze pentru ca se blocase din cauza raportarilor nenumarate. Probabil ca au ajuns acasa a doua zi...
-
Aici nu sunt de acord. Navigatia ma ajuta de multe ori sa ies din aglomeratie. Rute alternative. Un estimat cat mai e pana la destinatie, puncte importante pe drum, cum ar fi statii peco, etc. Nu fac livrari cu el.
-
Parbizul ala o sa-l pui intr-o pozitie si apoi o sa uiti de el. Daca nu cumva faci Glovo cu el sfatul meu e sa inveti orasul si sa folosesti navigatia doar cand e neaparat necesar. Te distrage de la condus.