Toată activitatea
- Ora trecută
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Slăbuță cursa față de cea din Ungaria. Vorba comentatorului am cam ațipit pana în ultimul tur.... Good advice Good race Speram ca și cursa de moto2 de aici sa fie tot asa... -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Lup69 în Cavaleruul Competitii Internationale
Cei mai spectaculosi raman cei mici... -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ne-am uitat atunci, live. Acum ne uitam la astea de azi. Buna cursa de moto3, se anunta curse bune si la moto2 si motogp -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Ce final de cursa la Moto3! -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
io zic sa va calmati si sa va uitati la cursa de moto 2 de la hungaro, altceva. - Azi
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Poate n-ai văzut ghilimelele de la "peste limită" si faptul ca am zic că NOUĂ ne place sa folosim asta atunci cand vedem ceva putin mai wow, insa "peste limita" înseamna cazatură/esec/clacare. Stim prea bine asta deci nu-mi rastălmăci spusele, te rog. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
@damager Citesc ceea ce imi ofera presa, doar ca, asa cum spuneam si mai sus, nu iau de bun tot ce scrie presa, mai trec informatia si prin filtrul criticii. Nici hater nu sunt, dovada ca i-am apreciat prestatia din cursa de ieri, a fost o surpriza placuta si am si spus ca as fi vrut sa il vad mai des mergand asa. Sunt nemultumit de prestatiile lui in general si de faptul ca este cel mai vocal din paddock. Nu am vazut o iesire a lui in media, in care sa nu se planga, sa nu dea ultimatum-uri, sa nu ameninte, etc. Pe de alta parte, nimic, dar nimic din ceea ce i-a adus uzina, timp de trei sezoane, nu i-a placut. Plm... chiar nimic, nimic?? De asta spun, atata vreme cat este in echipa aia, dezvoltarea bate pasul pe loc. Asadar, nu imi place atitudinea lui, nu imi plac prestatiile lui in cursa, etc. Nu este hate. Oke, motoreta Yamaha este usor de blocat in viraj, ii cred pe cuvant pe piloti, vad in cursa ca este depasit pe linia dreapta, la aspiratie (desi la depasirea dubla pe care o mentionezi, cred ca a fost si o gresala a lui, pentru ca in tururile urmatoare nu s-a mai intamplat sa treaca nimeni de el, in maniera aia), dar mai vad si faptul ca este depasit pe frane, la intrarea in viraj. Il vad cum, in loc sa inchida virajul, lasa spatiu cat sa treaca un autobuz. Defensiv, este praf. Pur si simplu nu isi poate adapta trasele la un pilotaj defensiv, care sa il ajute sa isi conserve cat mai mult pozitia. Il vad depasit de piloti din esalonul doi sau trei valoric, de rookie sau piloti de teste, pe motorete Honda sau KTM. Ambele cu probleme cunoscute. In Ungaria a terminat pe 10, cu PEsp si LMar in fata lui, pe 8, respectiv 5. Unul pilot de teste, celalalt, sa fim seriosi, este un pilot modest, dar care ii da in cursa, cu Honda aproape 4 sec. In Austria, termina in fata lui piloti precum RFer, Luca Marini, Ogura. Dar este vocal. De asta spun, este bine ca citesti declaratiile, dar compara ceea ce spun oamenii aia, cu realitatea din competitie. Ori realitatea nu arata bine pentru el, nu confirma asteptarile care s-au pus in el. Cat despre Iannone, nu am avut privilegiul sa il cunosc personal, asa ca te cred pe cuvant, insa imi aduc aminte prestatiile lui de la Moto2 si cateva de la MotoGP. A facut curse briliante, cu recuperari in stil mare, care au aratat ca talent exista cu carul, insa este drept, era de o inconstanta infioratoare. In plus, era genul de pilot ori la bal, ori la spital, in preajma caruia nu prea iti doreai sa te afli pe circuit. Omul nu avea mama, nu avea tata. Carambolurile in care a fost implicat sunt de notorietate. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
N-aș fi putut sa enunț mai bine de atât situația Q/Yamaha - ai atins absolut toate punctele....Mai rămâne ca acum colegul xt sa și ia in seamă argumentele expuse de tine....that’s the hard part Problemele Yamaha pe care le vad eu - Cea mai grava - metodologie de gândire și lucru rămasă cu 10 ani în urma slow to react,lipsiti de imaginație bazati doar pe evoluție neincercand NICIODATĂ un design revolutionar (gen aprilia 2022) ci doar evolutionar si de aici pleaca problemele efective : - No weight pe spate = Low-grip si low accel din cauză că motoreta e rămasă ca și design tot la guma Bridgestone față (de aia se si plâng ca nu pot frâna deloc cu spatele,și probabil le e la fel de greu pe accelerare) - low downforce - freacă la acelasi set de aripioare de 6-7 ani (in timp ce europenii s-au dus departe rau pe aero),ba mai si fura idei aero de la alte moto nestudiindu-le - vezi codițe șamd si apoi abandonandu-le (logic) - viteză pe viraje deja egalată de Ducati (s-a dat in mai multe randuri la tv in slo-mo paralela Ducati-Yamaha pe curbele de viteza mare - Ducati e la aceeiasi viteza) - când adversarul ți-a egalat marele tău atu si e peste tine la orice în rest...sah-mat - probleme pe intrare...zicea Q,nu? - race team slab ca și strategie și slow to react - buget...as zice binișor sub Ducati si Honda nu știu Aprilia însă aprilia mi se pare ca tot timpul a scos maximul dintr-un buget micuț... În concluzie eu sunt foarte pesimist în legătură cu șansele lor la a se bate pe viitor realist vorbind la podiumuri si/sau un titlu. Sunt foarte curios despre proiectul V4 cum e gândit ca și design pt ca dacă e doar un V4 înghesuit în aceeași ciorbă reincalzită la nesfârșit, cu alte cuvinte dacă nu fac o moto orientata spre spate nu spre față (cum e acum) care sa poată profita de grip'ul superior al gumei spate Michelin,degeaba s-au mai apucat de el - un V4 si atat nu le va rezolva problemele. V4 nu e răspuns la tot...după cum a zis și Rins. Problema lor pe grip va fi rezolvata cu un V4??? - întreb nu afirm sau infirm pt L4 big-Bang simulează destul de aproape smoothness'ul unui V4,și atunci?unde e avantajul? Cei câțiva Nm în plus scoși din lipsa arborelui de contrabalansare?Suprafata disponibila pt aero ocupata acum de cei 2 cilindri ai L4 (la care aero ei oricum sunt deficitari și pe față, laterale și ground efect deja suntem în alta categorie)...so ? Foarte curios sunt abia aștept Missano. Ceea ce e totuși amuzant e faptul ca dacă e precum ai zis tu si guma Pirelli e mult mai bună pe față vor trebui sa facă un revert la moto actuală pt a profita maxim de ea în 2027?This should be interesting Honda vad ca începe sa fie bună/decentă pe mai multe feluri de circuite în mai varii condiții de temperatura.Si de grip. Ca și Aprilia anul ăsta. Astea sunt cele mai bune semne ale performanţei - și bravo lor.Vorba ta acum le mai trebuie un pilot. Ar fi cazul sa îl semneze pe Zarco pt ca omul are un edge față de toți ceilalți piloti ai lor...si eu i-as da totuși o a2a șansă lui Mir,deși ar trebui sa înțeleagă și el ca Honda nu e Suzuki și sa umble puțin la stilul de pilotaj - dacă Zarco la 300 de ani poate sa se adapteze,pai Mir la ...23?25? Nu are nici o scuză. Pare rău că sunt fan Mir dar asta e situația. Este amuzant cum tu spui ca faptul ca eu zic 110% e o inepție (termen greșit dpdv logic dupa cum bine spui) Dar IN ACEEAȘI FRAZĂ spui ca și tu folosești expresia "peste limită" care e o exagerare (ca și a mea !!!) menită a sublinia efortul pe care îl depun băiețașii ăștia. Cu alte cuvinte e ok când o faci tu și "o inepție" când o spun eu.Real smart Ideea era alta,pe care ai înțeles-o sunt convins, iar eu încercam sa subliniez faptul ca oricare din piloții de acolo și mai cu seamă campionii mondiali dau - poftim - Absolut TOTUL atat dpdv pregătire mental skill risc fizic you name it pt a scoate maximul din acele motorete si maximul din ce pot ei. Iar dacă ai impresia ca Quartararo sau Bagnaia, JM - campioni mondiali da?(sau chiar și Somkiat Chantra sau Fernandez'ii) o freacă asteptand sa se termine cursa (precum într-adevăr ca a fost prins făcand "marele" Iannone),atunci asta chiar ca e o inepție... Și mai cu seamă după cursa de ieri în care sper ca ai văzut (și inteles spre deosebire de colegul xt) ce riscuri și-a luat Q forțând pe exterior și culcandu-se tot la exterior peste un pilot ca Marquez pe un asa viraj de viteză...îmi pare rău dar nu poți spune ca nu da 100% (dacă gândești logic,obiectiv),indiferent dacă îți place sau nu de el și mărgelele lui. Nu e chestie de preferințe pt un pilot sau ceva,Eu nu ii suport fatza lui AM73 dar nu pot spune în viața mea ca ala nu da totul pe circuit. -
Consum ulei - Honda CBR900RR
topic a răspuns lui Kristian în RazvanLNIul Service si intretinere curenta
Eu am folosit Ipone R4000 RS si nu tin minte sa fie sintetic.Bel Ray-ul ce l-ai mentionat tu,este sintetic.Nici eu nu am avut probleme cu Ipone. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Alta ineptie repetată la nesfarsit NIMENI nu poate si nu da 100% nici din el si nici din motocicletă! 100% e atunci cand ajungi la maxim apoi faci poc si tu si mobra. Acela e idealul/perfectul(care nu este si nu va fi atins niciodată) cand un pilot dă 100% din ce poate pe fiecare centimetru de pista si la fel scoate 100% din mobra pe fiecare centimetru/viraj/linie dreaptă/etc din pista. Aaa, ca ne place noua sa spunem ca unu merge "peste limită" e adevărat, e mai interesant, mai ales cand acela e pilotul preferat. -
Morgen! Leneveala taie greatza!
-
Salut, o intrebare pentru cei mai experimentati: De ce un CBR 900RR sc28 consuma uleiul Bel-Ray EXS FULL SYNTHETIC ESTER 4T 10W-50 dar nu consuma deloc uleiul IPONE R4000 RS 10W50? Regim de utilizare sportiv (viteze si turatii ridicate), consumul de ulei aprox 300ml, distanta aprox 300km. La regim de functionare mai linistit ( touring, oras) nu consuma ulei. Motorul functioneaza bine. Ambele uleiuri au fost testate conform celor de mai sus la cate doua intervale de intretinere. Orice parere, critica, gluma, intrebare sunt binevenite. PS Motocicleta are 100000 de km.
-
Buna dimineata! Plimbarea cu motocicleta taie greata pentru scurt timp.
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Mda, citesti si tot timpul o sucesti ca sa fie cum zici tu. Oi fi vreun reporter undecover. Esti atat de hater pe directia asta, si probabil ca citesti selectiv :). Sau citesti si nu vrei sa intelegi. are si un nume asta. vezi ca MM a declarat ca cel mai talentat pilot dupa el este Q. cred ca jumatate din paddock au declarat de ce e asa usor sa blochezi yamaha in cursa. Cred ca cel mai clar a fost AE acuma 2 ani. A zis ceva de genul: " with yamaha is easy, you just have to be on the line in the middle of the corner" da, am vazut unde a fost MM cu honda si agresivitatea lui. Q a declarat de mai multe ori ca el le spune ingineriilor de simte el, si e "treaba lor" sa gaseasca solutia. el a cerut mai multa putere si top-speed pentru ca.... s-a vazut ieri, nu una ci 2 mobra care pana la punctul de franare i-am dat 3 lungimi de motoreta, venind de la 2 lungimi in spate. da, Q e doar marketing, ca deh, Rins il bate cu ceasul de la gara. eu am zis ca yamaha mi-i se pare dupa ducati overall, pentru ca mi-i se par mai usor de rezolvat problemele lor decat cele de la Aprilia si Ktm. intre timp, cu noul sasiu de la honda, se pare ca honda a facut un salt mare in fata. Problema la Honda e ca are un pilot harsait de honda in persoana lui Mir, un super pilot, dar cred ca dupa cate cazaturi a avut, are nevoie de o perioada sa isi revina, un Marini care pare un pilot bun, dar nu un campion, ai un Zarco batran. De al 4-lea nu sre sens sa pomenim. +1. daca te uiti mai atent, cum zici tu, o sa vezi ca l-a batut Muresan in cateva curse pe marele Ianonne. un pilot bunicel, dar nicidecum extraordinar, un caracter infect. ( cum am scris acum ceva vreme, l-am cunoscut personal, si e genul de persoana langa care nu vrei sa fi) - Ieri
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
+1 E aberant ce zici. Oricare din ei da 110% cei din față cu atat mai mult. Paralela cu Ianone (care în acel moment semnase oricum cu alta echipa și pleca de la Suzuki din câte mai țin eu minte) e la fel de aberantă - compari un campion mondial cu un gigolo italiano. Da și un argument cu care sa justifici această afirmație. ...și ai intors-o ca la Ploiești Nici nu cred ca are cineva de aici pretenția sa te poată convinge de ceva când tu ai o părere contrară. Am fi și nebuni sa încercăm Daa ăștia de la clasa mare de acum sunt pistol cu apa pe lângă Ianone el pistone Nostalgii ofilite...și încă pt ce pilot...omg -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu am spus asta nici eu, nici altcineva. Am spus doar ca in materie de performanta pura, motoreta arata mai bine decat lasa sa se vada in prestatiile lui Q. Cum spunea si colegul, cu o motoreta capabila sa scoata timp de pole sau de prima linie a grilei, pe unele circuite, ar trebui sa se claseze macar in primii 10, pe circuite sau in conditii nefavorabile. Ori nu se intampla asta decat destul de rar, cu o lipsa de constanta de speriat, pentru un campion cu pretentii. Si am mai spus ca in mainile unui pilot precum MM, mult mai combativ, Yamaha ar fi mai sus in clasamentul constructorilor. Nu campioana, nu arma totala, ci doar mai sus in clasament. Citesc si eu analizele din presa, dar cand le compar cu ceea ce vad pe circuit si in palmaresul frantuzului, imi da cu rest la afirmatiile expertilor. Ceva nu se pupa. Nu le contest cunostintele si valoarea, dar prea il gonfleaza pe frantuz. Marketingul functioneaza din plin. Intr-un moment de criza a valorilor, in care MM este la ani lumina de concurenta, este nevoie de eroi. Si daca nu exista, sunt confectionati din ceea ce se gaseste prin padock. Asadar, nu ar fi rau ca nici tu sa nu ii crezi mereu pe cuvant. Arunca un ochi mai critic la prestatiile lui pe circuit, la statistici, palmares, etc si ai sa ai o alta perspectiva. L-am urmarit pe Iannone, in special cand a concurat la clasa intermediara. Am vazut curse facute de el, absolut briliante! Inclusiv impotriva lui MM. Omul era un talent cum nu se vede astazi la clasa mare. Nu de talia lui Rossi sau Marquez, dar daca si-ar fi vazut de viata sportiva, ca un adevarat profesionist, putea lua macar un titlu. Din pacate, femeile si cluburile i-au ruinat cariera. Talent irosit. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
-
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
Inanonica a tinut mereu prima pagina cu articole legate de viata lui extra sportiva. q20 o fii mai low profile daca o fii cazu. nu vreau sa discut preferintele sexuale... -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Vorbim de Ianone de acum 10 ani cand era in varful performanței. L-am dat ca exemplu, nu am spus car ar fi exact asa si la Q, doar ca exista si astfel de cazuri. Dar de Q stii tu ca merge doar la biserică si la circuit, o fi vreun sfant? De unde stii cat de conștincios e. Nu-l acuz de nimic doar zic ca ar putea fi cazul. Nu vreau sa intru in subiecte sensibile dar sa ți-o tragi cu un barbat, tre sa ai o proboema pe la ecu pe undeva. Ceva scurt circuit pe undeva -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
Iannone ala care se dopa si petrecea noptile in cluburi.. excelent exemplu de pilot etalon sa pui egal intre o speranta si un pilot confirmat precum Q20 iti trebuie o viziune anume.. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Au mai fost piloti acuzati chiar de propriile echipe ca nu dau totul pe circuit. Unul foarte cunoscut e Ianone, parca cei de la Suzuki l-au acuzat de asa ceva. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
imi vine greu sa cred ca Q20 nu da maximum cand urca pe cotetul cu diapazoane. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Ok, eu m-am referit la acest circuit. Insa chiar si asa cu o mobra mai rea care pe unele circuite se bate la victorie/podium, un pilot foarte bun ar termina in top 10 chiar si pe circuite mai potrivnice mobrei. Nu-i neg valoarea lui Q ca pilot insa cred eu ca nu da tot timpul maximul din ce poate el, el nu mobra. Repet, nu e mobra de titlu mondial dar nici nu ar trebui sa termine curse inafara top 10, calarita de un pilot de top. -
15. CATALONIA Monster Energy Grand Prix of Catalonia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
vezi pe cate circuite a performat bine Q sau oricare din ceilalti piloti, ca le numeri pe degetele de la o mana... ca si aprilia are nevoie de niste conditii mai speciale, anumita tipologie a circuitului... vorba aia alnierea planetelor ca la victoriile nu MVin