Toată activitatea
- Ora trecută
-
Pai normal, totul e din cauza Satanei
- Azi
-
Corect,nu poti sti cum e un lucru pana nu il ai si nu il folosesti,dar aici cel mai mult se vb de rentabilitate,incarcare Moka,adica socoteli matematice avansate ! Dupa aia se discuta de feeling-ul conducerii,gâdilarea urechii la sunet de termica sau liniste relativ totala. Afara e frig si umezeala,motoarele dorm la garaje…etc,sevrajul de iarna si a facut aparitia….
-
Salutare! Sincer pe mine ma omoara toate genurile astea de denumiri de hibride: mild, full, plug in , plug out si care or mai fi. Acuma ca am studiat se pare ca am un full hidbrid Si daca nu erau destule variante bag seama ca mai este si un Range Extend .... Ca sa fiu mai clar: masina mea are 2 motoare electrice pentru partea hibrida (mai are inca unul in cutia de viteze automata). Unul pentru puntea fata si unul pentru puntea spate. De latfel tractiunea spate este doar electrica. Amandoua folosesc pentru demaraj si sustin deplasarea masinii la viteze mici sau la variatii mici ale fortei de tractiune in mers constant. Am bagat de seama ca atunci cand circul pe autostrada cu cruise control activat, cand mai urca drumul un pic intra tractiunea electrica in functiune.
-
Maximo74 îl urmărește pe Motocross China KXD Pro 150cc
-
Acum am vazut. Din ce am observat, din pacate, acest model nu are variante de culoare deschisa. Nu mai vreau casca neagra vreodata...as prefera alba sau argintie sau...din spectrul acesta de culori. Ce nu imi place la Shoei este ca au parteneriatul cu Sena si implicit au propria implementare cu intercomul iar zona inferioara a castii are acele capacele de protectie. Daca vrei sa montezi un alt intercom, trebuie sa vii cu adaptari...cel mai probabil tot la Neotec o sa ajung.
-
Am in familie si o masina mild hybrid si anume un Suzuki Vitara 1.4 luat de nou, pe langa Loganul cel de toate zilele. Care dintre cele doua masini crezi ca este mai ecologica? P.S. Mild hybrid nu inseamna (neaparat) ca face doar ce zici tu, ci mai important, un motor electric mic asista motorul termic la plecari de pe loc, acceleratii, astfel incat sa scada consumul. La Vitara motorul electric este integrat in transmisie si are ~ 14 cp.
-
Ofer pantaloni textil de la bmw masura 54. Talie 98 -100 cm cu lungime 110 cm(merge la 95 100 kg) Au prot la genunchi si sold.nu au mesada. Geaca textil M-Lcu mesada fara protectii(are buzunarele ptr protectii) pachet la 100 lei! Cîmpina ph 0732 032 744 wzsp.
-
CF MOTO 800 MT-X 2025->
topic a răspuns lui ulei_moto în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
inteleg logica, cu toate ca interesul poarta fesul. -
Puțin probabil. Încă de la jumătatea sezonului echipa lui Rossi a refuzat motociclete latest specs pentru sezonul viitor (probabil bazându-se pe feedback de la Diggia și Pecco, feedback confirmat și de rezultatele celor doi). Așadar, de ce s-ar simți marginalizați când chiar ei au refuzat? Dacă se va întâmpla așa, dedesubturile sunt cu siguranță altele... Numai să nu dea vrabia din mână pe cioara de pe gard...
-
-
@Silver Arrow, mild hybrid e aia care folosește bateria auxiliară pentru diverse chestii când motorul e oprit (are soția una de genul ăsta). Nu are motor electric, dar pe timpul când motorul termic e oprit bateria aia ține aerul condiționat și alte auxuliare. La așa ceva te referi? Partea haioasă la topicul ăsta este că, în timp ce partizanii mașinilor electrice care postează aici sunt posesori de astfel de cașcarabete, toți, dar absolut toți care sunt împotriva mașinilor electrice nu au idee despre ce inseamnă asta decât după net sau după iutub, sau au un prieten care are un prieten etc.
-
Masini de firma,combustibil platit de firma…. La juma de litru pe ora la Diesel,de ce sa o mai opresca…
-
Asta ma calca si pe mine pe nervi. Mai incerc sa le spun ca este pacat sa faca fum degeaba. Evident apare justificarea ca este prea frig sau prea cald, cum spui tu la 20 de grade C. Le spun ca pot intelege asta dar ii intreb de ce stau atunci cu geamul deschis? In minim 50% din cazuri discutia se termina cu o injuratura. Cel mai tare a fost unul care avea o masina nemteasca (sic!) si mi-a spus ca este euro6 si nu polueaza
-
Degeaba ne agitam unii dintre noi se agita…trebuie sa se faca infrastructura,asa incat sa nu se mai stea in trafic ore intregi cu viteza melcului. Schimbata mentalitatea celor care chiar si la 20 grade afara stau cu motorul pornit prin parcarile hypermarketurilor. Cand e foarte cald,inteleg,cand e frig,asijderea….dar cand e placut afara….e clar ca e prostie si durere la lupa,ca si ei tot acest aer respira… 1.Rabla si Casa Verde sunt chestii politice,dictate de UE ca sa isi vanda masinile,si de “baietii destepti”ca sa vanda instalatiil fotovoltaice aduse din Asia care polueaza la greu,plata se face din buzunarul nostru al tuturor,si dupa aia se plang ca trebuie bani la buget,hai ca ….mai scumpim totul…..un pic… 2.nu trebuie musai ,masina noua,iei un Sandero SH cu 10.000 si cu cei 10.000 diferență calculata intre curent si Gpl….bagi la Gpl de uiti socoteala.
-
Sa stii ca si eu am fost contra electricului, dar de cand l-am luat pe Lexus, care este mild hybrid, am ajuns un suporter al acestui sistem. In continuare nu sunt mare sustinator al masinilor 100% electrice, dar sustin introducerea lor (chiar fortata) pentru diverse servicii din oras: transport in comun, taximetrie, aprovizionare marfa, etc. Mild hybrid este un mod corect de a reduce consumul si implicit poluarea in oras, locul pe unde majoritatea circulam cel mai mult. Sistemul iti este transparent, nu stai sa incarci ceva la priza, sa ii spui cum vrei sa circuli etc. Isi face treaba si gata. Si daca iti plac demarajele o sa iti dai seama ce inseamna sa ai si un motor electric pe langa cel termic. Pana nu incerci nu trebuie sa fi atat de categoric.
-
Gabytzuu s-a înregistrat pe forum
-
Pentru ca echipa sa aibe performante, trebuie sa aibe un pilot care sa fie capabil sa duca motoreta mai sus in clasament. In curse, nu in FP-uiri si calificari. Cu nu pilot care a fost depasit in curse de rookie sau de piloti de coada clasamentului, nu ai cum sa faci progrese in clasament, nici la piloti, nici la constructori, chiar daca motoreta a putut mai mult decat cu un an inainte. Repet, cand in 2024, primadona nu era in stare sa prinda a doua linie a grilei, iar anul asta este capabil sa faca 5 pole-uri si sa se claseze de mai multe ori in prima linie, da-mi voie sa cred ca motoreta aia are un potential. Problema lui Q o reprezinta cursele, unde a avut prestatii de la mediocre spre penibile. Ok, inteleg sa fie depasit pe liniile drepte, dar el a fost facut de multe ori pe franare, la intrarea in viraj.. au fost situatii in care au trecut de el IN VIRAJ, pentru ca lasa spatii de se putea trece cu double-deckerul pe acolo. Pentru el, notiunea de trasa defensiva nu exista. In multe etape, sezonul asta, nu a avut ritm de cursa, chiar daca circuitul ar fi fost favorabil pentru Yamaha. Remember, vorbim despre primadona cea rapida. Ca sa nu mai vorbim de situatiile (vezi inclusiv Valencia), in care o umple de sange fara sa existe presiune pe el, cu pista goala in fata... Ti-am mai spus, oricat de fan al lui ai fi, nu ai cum sa nu vezi lucrurile astea.. doar daca te-ai uitat la alt campionat. Asta este realitatea de pe circuit, colegu'! Bun in tururi lansate, cu pista goala in fata, praf in curse! Trezeste-te! Tu ai asteptari de la un proiect pornit de la 0, sa aibe rezultate in 2026??? Doar tu si idolul tau puteti crede asa ceva?? Proiectul asta va avea nevoie de cel putin 4 ani (eu as indrazni sa spun vreo 6, daca lucreaza bine), ca sa ajunga sa conteze in lupta pentru titlu. Omule, este un proiect complet nou, este aproape acelasi lucru, ca si cand ar veni in campionat un constructor nou, cu experienta 0 si cu o mobra facuta de la 0. Ok, Yamaha are experienta in competitie, tocmai de aceea am dat un interval de timp de 4-6 ani. Stiu ca urmaresti competitia, deci stii cam cum se fac trebuirile. Yamaha construieste motocicleta exclusiv pentru Quartararo. Vor/trebuie sa ii faca pe plac primadonei. Datele lui si feedback-ul lui conteaza in constructia motocicletei asa ca ceilalti piloti trebuie sa se adapteze la o motoreta care nu este facuta pentru ei. Ca sa nu mai vorbim, ca nu vom sti niciodata ce testeaza ceilalti trei in curse (componente, setari). In conditiile astea, ce asteptari ai la performante din partea celorlalti piloti Yamaha??? Tu chiar crezi ca un pilot precum Rins a uitat sa piloteze sau ca in doi ani pe Yamaha, nu a inteles motocicleta aia? Valabil si pentru Miller, care are experienta pe mai multe modele. Fii realist! In afara de Q, toti ceilalti sunt testeri.
-
Un pic de rabdare si ne lamurim, daca turcaletele scoate ceva din mobra noua si epilatu' nu, treaba e clara.
-
Marota sau nu, fix asa e. Nu au adus nimic nou, nimic. Si daca e cum zici tu, ca moto e buna si Q e slab, de ce doar el e acolo sus si restul praf si pulbere? Vrei sa spui ca motoreta aia e racheta si il ridica pe Q? Atunci de ce nu ii ridica si pe restul?
-
e adevarul - au frecat-o in cap de prin 2015-2016 incoace in timp ce ceilalti progresau galopant. Colegul e mai de demult si isi aduce aminte ca si mine cum a tipat Rossi (degeaba) ca Yamaha e singura cu qs de strada in timp ce toti ajunsesera sa aiba seamless. Foarte foarte buna intrebarea Eu nu stiu sa raspund la ea - nu imi aduc aminte de nimic. Ultima inovatie tehnica a Yamaha de care imi aduc eu aminte e....motorul big-bang inline 4 care intradevar a fost o inovatie fantastica la acea data.Dar asta a fost in ancient times - 2007?2008? Colegii sa ma corecteze daca mai exista inovatii vazute prima data la Yamaha,poate nu imi aduc eu aminte. Insa degeaba te implici, daca nu lucrezi in directia buna,te zbati ca pestele pe uscat - vezi Honda. Daa,se vad misto progresele - sunt direct ultimii Iar te-ai uitat la clasamentul din 2009...nostalgicii astia 2025 Constructor's championship : 1.Ducati 2.Aprilia 3.KTM 4.Honda 5. (ULTIMA,COADA) - YAMAKA Valoare Au progresat maxim - in 2024 au terminat pe 4,cu Honda ultimii,in 2023 tot asa,in 2022 au terminat pe 2. Frumoasa curba de progres,numai ca e un "progres invers" - merg din ce in ce mai rau - progreseaza in jos Asa progrese....sper sa aiba Ducati ("rautacisme",hater Marquez) Nu iti mai contrazic si celelalte elucubratii prin care incerci sa ii scuzi cumva pe japonezi si desigur sa il invinuiesti pe pilot pt problemele si lipsa de performanta a motocicletei - realitatea de pe circuit,din punctaje,de oriunde te contrazice,dar normal ca asta nu iti va schimba opinia si discursul. Oh well... Eu raman la ce am zis mai sus - hai cu break'upu fiecare pe drumul lui si sa vedem dupa aceea ce performante face Yamaha si Q fiecare pe barba lui. Eu n-as avea tupeu sa pun un leu pe Yamaha ca va misca ceva - si indraznesc si un pariu - in 2026 tot ultima termina in clasament - acelasi progres fulminant care i-a caracterizat dintotdeauna
-
Oana77 s-a înregistrat pe forum
-
nasol :) :)
-
Am spus DACA, nu faptul ca O SA astept inca 2-3 ani sa schimb Daihatsu-ul cu un plug-in. Sunt peste 99% ca nu voi cumpara nimic electric sau hibrid, imi plac termicele mult prea mult.
-
E si asta un inceput, sa iei plug-in. Iti dai tu seama dupa ceva timp daca ai unde sa incarci sau nu. Si mai scapi de preconceptiile alea cu "bateriile iau foc". Cat despre preturi....incetul cu incetul scad. Acum 3 ani, fara Rabla, diferenta dintre Spring si Logan era de 9000 euro. Azi e de 5000. La fel, fara Rabla, era diferenta de 10.000 euro la Hyundai Kona, intre ICE si EV. Azi mai e de doar 5000. Aceeasi chestie la Ford Puma, sunt 3-4000 euro dif1erenta intre ICE si EV. Mai astepti 2-3 ani si nu o sa mai fie nicio diferenta.
-
Am comentat eu mai sus. la indian/royal enfield, pe centura. Sunt in principiu true to size, M la Shoei/Shark/Bell/HJc, este M si la Ls2.
-
Varul meu sta in zona mai muntoasa a judetului si are 6 panouri solare tot pe casa. Cum da sezonul rece ca si acum deja, daca ninge si 3-4 cm (ca si zilele trecute) pe panouri, se diminueza cacapcitatea lor si trebuieste urcat pe casa si curatate de zapada, treaba nu tocmai usoara daca mai si bate vantul, cum la el cam bate tot timpul. In restul sezoanelor trebuie spalate/curatate regulat, parca la 2 saptamani de praf. Cel putin el asa face. Revenind la ev-uri, trebuie sa recunoastem ca, orasul a fost destinatia initiala a lor, adica acolo unde majoritatea sta la bloc si nu are posibilitatea reala de a le incarca...ceea ce spune mult. Probabil ca merita sa iei un spring la jumatate de pret si altcineva sa plateasca cealalta jumatate, dar hai sa spunem ca asta a fost o tehnicalitate de moment. Oricum am da-o la intors, sunt bani multi pentru o foarte mare parte a populatiei : banii jos pentru o electrica (nu mai multe) si un sistem fotovoltaic corespunzator. Si repet, sa stai la casa, nu in apartament. Sunt convins ca daca s-ar castiga mai bine in tara asta la modul general pentru paturile medii si de jos, foarte multa lume ar face ca prim pas sa-si caseze golfu 3 tdi sau opelu zamfira si sa-si ia o masina (mai) noua. Care poate fi si electrica. S-a spus initial de ev-uri ca vor fi accesibile. Ca sa fie accesibile populatiei trebuie sa aiba pretul mai jos decat termicele, lucru care nu prea este. Deci... Un exemplu: springul este parca 20k euro. Va rog sa enumerati voi ce masini gasesti sub pretul asta noi si cu dotari destule la banii aia. Ca marca/model, va dau 2 exemple pe ffw: Dacia Sandero si Suzuki Swift. DACA ar fi sa-mi schimb Daihatsu-ul, l-as schimba doar cu un plug-in hybrid, ca sa imi incarc bateria in timp ce merge motorul termic si cand am loc la priza undeva, eventual, sa incarc si acolo. Dar nu as schimba cu un ev.
-
Si eu planuiesc sa imi pun panouri fotovoltaice pe casa, daca se mai lanseaza programul Casa Verde. Pe langa asta, am investit in ultima perioada in izolatia casei, podul este izolat aproape complet, mai am putin de lucru, peretii interiori etc. vreau sa cresc eficienta termica astfel incat sa pot reduce consumum la minim, avand in vedere ce cresteri de preturi se anunta.
-
Unde ai gasit sa o probezi?
