Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Si eu l-as face tot din otel. Blaturile alea de fag sunt facute din bucatele lipite. Lipiciul ala poate ceda destul de repede mai ales daca este supus la vibratii/lovituri. Am cumparat recent o treapta de fag pe care am folosit-o sa fac un prag. Dupa ce am taiat din ea cu soricelul am observat ca langa taietura in unele locuri lipiciul a cedat. Daca faci blatul din otel, acel banc se poate folosi si ca masa de sudura daca nu ai deja. Eventual cand il comanzi il prevezi si cu gaurile necesare fixarii strungului + altele suplimentare pe care le poti fileta ulterior ca sa te ajute sa fixezi chestii cand ai de sudat sau in alte scopuri.
  3. ...partea proasta e ca la MT , vaporii de ulei din carter, trec cu foarte mare succes prin rulmentul cu role de la capatul cu volanta, se fofileaza pe langa semering si ung excelent blocul motor si cutia de viteze pe exterior.... ...partea buna e ca nu mai trebuie sa schimbi uleiul , doar trebuie sa-l completezi...La un drum de 100k cam 200ml...sau sa-l colectezi cu o tavita montata la partile paroase ... ...cealalta parte proasta e ca a trebuit sa confectionez o presa cu care sa manufacturez un deflector cu tot felul de ondulatii , si doar asa am putut obtine o menopauza decenta... Alte efecte ale pasuirii conului volantei cu cel al ambielajului se vor vedea ulterior...eventual...
  4. Salut. NU fixa strungul si nicio alta masina de prelucrare prin aschiere pe lemn! Iti trebuie un banc cat se poate de rigid si greu, din metal. Bancul trebuie sa fie cat iti permiti sa-l faci de greu, nu exista prea greu. Asta ca sa eviti vibratiile si sa scoti finisare decenta. Nu uita ca strungul trebuie nivelat perfect si asta nu se face cu nivela de santier. Iti trebuie o nivela de precizie. (ie scumpe) Blatul din lemn nu este rigid si este predispus la deformari din cauza umiditatii etc... Batiul trebuie "nivelat" la montare, adica pus perfect in plan. Altfel, nu o sa faci in viata ta o piesa cilindrica, o sa faci doar conuri si o sa te intrebi de ce. Succes! M-am luat si eu dupa tine Mai am sa invat sa-l folosesc, ca manualul de utilizare e o gluma. Ce mai ai de la ei?
  5. 8 puncte pana la locu 3 pt Bez. io zic ca weekendul asta il depaseste pe dl Peco. in sprint clar. sa vedem in GP, ar trebui si acolo.
  6. doar atat poate un KTM anul asta de cand s-a inchis robinetul cu bani, atat se poate anul trecut, cand era rookie, era de la egal la egal cu Binder, anul asta are aproape dublul punctelor eu zic ca, isi face onorabil treaba, mai mult de atat nu se poate cu mobra aia ca a mai avut niste cazaturi aiurea, ca i s-a mai stricat si mobra, aia e, clar, putea sa fie pe acolo in jurul podiumului, dar nici acum nu e departe, si repet, are atatea puncte cat a adunat Binder si Basti la un loc!
  7. nu minte, trebuia sa aiba mai multe al ce asteptari erau e live pe motogp.com, ceva interviuri etc.
  8. numerele nu mint! matematica nu minte! don't forget
  9. Azi
  10. extrem de rar. Pedro a fost si el extraterestru la clasele mici, asteptarile erau f mari. irelevant, mere cu pere, ktm e mult sub ducaty normal, e bine ca Pedro e primu, dar nu e mereu . repet: asteptari.
  11. da, cateodata se intampla, nu zic nu dar clasamentul vorbeste dpmdv ___________________ PS. sunt dati cand nici MM nu e primul Ducati PPS. si, si in acest caz, clasamentul vorbeste.... ____________________ MM are cu 55% mai multe puncte decat urmatorul de la Ducati Pedro are cu 86% mai multe puncte decat urmatorul KTM ce zici??
  12. nu e vb de puncte. sunt dati cand Pedro nu e primu KTM.
  13. morgen! hai, inca 2 zile... ##hastagrezistamcumva!!
  14. Eh,aero nu era ceva ce putea interzice Dorna...am mai avut discutia asta - e usor sa spui "sa interzica aero",dar aero nu e ride height device sa spui "interzis".Ce faci - ii interzici carenele? Plus ca aero nu e o "inovatie" de-a lui Gigi,ci o inovatie din...1968-69 din F1... Ride height intradevar e bine ca s-a interzis...ce-a mai ramas? Mass damper?Se poate interzice,nu zic nu pt ca e usor de enuntat,dar aia mi se pare un progres ce ajuta mult suspensia (a se vedea cat de planted stau Ducatis de spate pe frane mai ales pe circuite bumpy in timp ce Honda si Yamaha sar peste bumps) si oricum nu e o inovatie de a lui Gigi - mass damper'ul in racing a fost adus de Renault F1 acum fix 20 de ani,dar conceptul din cate mai tin eu minte vine de la...Citroen 2CV din 1949 Deci "inovatiile" lui Gigi de fapt sunt inventii super-mega vechi,iar singura lui inovatie e ca le-a implementat in moto. Pe de o parte mi se pare bine pt ca e vorba de progres,deoarece progresul in domeniul moto era mult in urma fata de auto...si inca e. Pe de alta parte,tot acest progres nu se poate traduce in strada deloc...singurul lucru care s-ar putea aplica pe strada dar deocamdata nici in motogp nu e implementat 100% sunt elemente din cf si motoare cu injectie directa. Deocamdata insa,in afara de niste incercari timide de carene aero,tot ce face Gigi e inaplicabil pe strada.
  15. 5. Acosta 188p 11. Binder 101p 13. Basti 84p 15. Vin 72p deci, ii cam bate cu ceasul de la gara dpmdv
  16. Completeaza-ti datele la avatar sa stim cu cine vorbim.
  17. De la acei piloți nu erau așteptări asa mari. Peco și el avea pretenții și echipa de la el. Mai ales după ce au pierdut titlul la mustață. A fost mare dezamăgirea probabil. Contextul e total altul. De asta zic ca cedează ceva. Peco se așteaptă la o moto super de la echipa și echipa se așteaptă la victorii de la Peco.
  18. Ieri
  19. Iti recomand ca pe langa filtrul de aer sa iti iei un regulator de presiune cu manometru, pe care sa il reglezi la 6 bar, sau cat o sa vezi tu ca este bine ca sa mearga vopsitoria cum trebuie. Este cineva care tocmai isi face un banc de lucru sau pur si simplu are nevoie de un blat de fag de 40 mm grosime? Trebuie sa iau un blat pentru bancul strungului si din pacate dimensiunile sunt de 2500 mm x 1500 mm. Asa ca ies doua bancuri mai mari de 2500 x 750, sau doua de 2000 x 745 si inca unul/doua de 1500 x 500 / 750 x 500. Eu as dori varianta a doua. Asa ca poate luam placa impreuna. Nu este chiar ieftina, trece de 2000 de lei. Daca persoana este din Bucuresti sau spre Ploiesti, ofer caratul blatului .
  20. Au fost Miller si Bestia pe nicaieri si nu i-a dat nimeni afara. Nu o sa se întâmple nici de aceasta dată, atâta timp cât unul din piloti aduce victorii/titlul, ii doare la bască pe băieții roșii.
  21. daca nu rezolva ceva sa iasa si el macar pe 2-3, nu mai zic sa se bata cu MM nu il vad ducand la bun sfarsit contractul. ceva tre sa cedeze. cred ca ducati sunt asa calmi si ok cu situatia asta tampita doar pt ca deja titlul e al lor.
  22. n-am stat sa caut dar vin l-a batut de cateva ori. pana la accidentare ma gandesc. basti a avut niste curse bune, nu ii bate chiar mereu.
  23. Pentru 2027. Majoritatea contractelor se incheie la sfarsitul lui 2026, deci... se deschide piata.
  24. Cand Dorna a inchis ochii la ”inovatiile„ lui Jiji si a facaluit regulamentul, de a permis ca un constructor sa aibe 8 motorete pe grila, am crezut ca nu poate fi mai rau de atat. Ei bine, Liberty se pare ca ne va arata ca exista si mai rau. Chapeau bas pentru luarea de atitudine a lui MM. Sau santajati....
  25. adica sa-si foloseasca capu, sa nu mai foota gumele aiurea sau sa o dea de gard cand e in pozitie buna PS pai nu-i bate constant? ca de obicei e in fata celorlalti colegi in 95% din cazuri..
  26. Sper că nu vreun miar, așteptăm topicul la secțiunea "Motocicleta mea".
  27. Buna, Am problema din imagini la acea geaca din piele. Eu ma gandeam sa o lipesc. E ok/functioneaza? Daca da, ce lipici recomandati? Ce alta solutie/metoda recomandati? Merci!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...