Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Ca unul ce a avut si doo Honde in trecut,pot sa spun ca is la fel de fiabile-cel putin din anii aia,ca oricare alta japoneza de atunci.DOAR ca,atunci cand ai nevoie de o piesa,gasesti in mare doar OEM la pret prohibit...De asta am spus ce am spus.Stiu ca ai Honda,dar fii realist legat de zilele noastre,s-a cam dus fiabilitatea "pe viata",cam la orice producator.Apropo,pe 2025 vazusem,dar nu am memorat locul,cum ca Honda ar fi scazut la vanzari global,in primul semestru,undeva la 28-30% ca vanzari de unitati auto si moto.Nu e singura,mai sunt si alte nume consacrate,dar 10% dpmdv e o cifra mare,darmite de 3 ori... Am mai mare incredere in Yamaha caci au expertiza mare pe productia de motoare,indiferent de categoria de autovehicul.Ti-o spune netul,nu eu,gasesti marci ca Toyota,Daihatsu,Mitsubishi,Subaru,etc care au apelat la Yamaha pentru fabricarea motoarelor de diferite destinatii si cilindrei. Kawasaki nu am avut,doar Yamaha,Suzuki si Honda am avut si am de la japonezi. Iti dau ultimul exemplu ce l-am intalnit in service-ul moto unde am lucrat:a venit cineva cu un Transalp 600 din 96 sau 97,nu mai tin minte ca avea probleme cu robinetul de benzina.I s-a facut comanda de unul OEM si a ajuns la pretul de 1080 de lei... L-a montat pe acela caci nu a gasit niciunde nici sh in dezmembrari.Discutam de un robinet simplu,din zamac,nu de un CDI sau ceva de genul... Deci "rautatea mea" are in mare parte ca fundament experienta mea din service,de 10 ani.Mult,putin,decide tu.
  3. https://www.facebook.com/MotoGP/videos/10156017985885769/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Si ceva istorie... dacă tot e plictiseala mare pe aici Ps. Apar in imagini si actualii șefi ai lui MM
  4. Azi
  5. nu am folosit beta-ul la trial ci mai mult la dualsport, cand ktm-ul era in service, dar un scurt feedback: - pentru inaltimea mea (178 cm) e un pic micuta daca vreau sa ma duc ridicat in picioare - frana spate foarte OK, frana fata slabuta daca vrei sa o folosesti si pe strada - puterea mica in general nu m-a deranjat, daca e nevoie prinde 100... dar la urcari mai abrupte a fost nevoie sa folosesc treapa 1 - greutatea mica cumva i-ti da curaj sa te bagi peste tot cu ea chiar daca esti singur repet, singurul lucru mai serios care nu-mi place la ea, e suspensia - spatele parca e prea moale - fata parca nu lucreaza ca si o suspensie - adica la viteza ceva mai mare, peste denivelari mici, parca nu se comprime / extinde destul de repede si tinde sa se flexeze - telescoapele au fost servisate, mecanicul i-a pus cuzineti noi (care din fabrica nu sunt !!!) , ulei mai subtire ca sa reactioneze mai repede peste denivelari, dar parca tot nu e ce trebe pt dualsport.
  6. Următoarea etapă 5-6-7 septembrie la Leresti
  7. SONYC

    scutere SYM

    Continuarea nu ti-a placut, de asta ai extras din context doar partea pe care ai crezut ca poti face misto? Lasa atitudinea de pusti rasfatat, nu iti face cinste.
  8. warlock

    scutere SYM

    asta-i argument? pff...cand vad d-astea, trec mai departe, so 90's pentru unii mult, pentru altii un biscuite. go for sym! aici sa ne tavalim de ras...o sa se miste cu 0.2microsecunde mai repede. daca ai baut un pahar de apa, deja nu mai e diferenta de putere. Ai facut probabil si un excel cu puterea, cum e livrata, greutatea scuterului, rapoarte de transmisie...la o mârță de 125cmc. multumim ianachim! o parere pertinenta, care are/a avut sym, hnda ~300cmc
  9. SONYC

    scutere SYM

    'Onda chiar e 'Onda, e un producator consacrat care si-a aratat din plin fiabilitatea si performanta. Nu detin un Sym si nu pot afirma daca sunt bune ori rele, dar Sym nu e Honda, o spune chiar numele :)) Lasa "rautatile" ca n-ai ales marca potrivita de care sa te legi. Vezi pe la Kawasaki, acolo ai mai multe sanse.
  10. https://www.instagram.com/reel/DNNlchfIgeB/?igsh=aWd0MjZ3ZHNtOWEw
  11. stander central enduro inaltime minima 250 mm inaltime maxima 330 mm pret : 200 lei greutate maxima 160kg pot fi contactat aici pe topic, pm, 0737 785 284 locuiesc in 1 decembrie , ilfov si muncesc in otopeni, pot sa il predau personal oriunde in Bucuresti sau ilfov l-am folosit la un Suzuki DR 650 R de peste 160kg, fara probleme.
  12. Buna dimineața, Topicul poate fi închis. Mulțumesc motociclism pentru găzduire.
  13. +1!. Achime 'onda-i 'onda... Ce-i aia SYM?
  14. Buna dimineata! Nu e marti, dar e 13!
  15. Ieri
  16. Asa e suspensia este moale, o mai fentezi din uleiul de furca mai gros dar nu cu efecte foarte mari. Cum iti pare Beta Alp 200? Te intreb pt ca eu odata urcat pe Scorpa TY 125 F, cel putin in zonele tehnice m-am simtit cel mai mare incepator. Cumva m-a scos la tabla motocicleta de trial, m-a reeducat in ceea ce priveste echilibrul si reflexele. Ziceam ca mmm ok merg la amatori cu 450KXF si ma descurc somehow, pfff cand am luat Scorpa 125, pt ca nu foloseam inertia si viteza si pt ca nu aveam cuplul de 450KXF, acolo a trebuit sa intervina corpul, reflexele care sa se formeze si sa compenseze lipsurile de viteaza si cuplu, pe un traseu forestier, unde anumite zone tehnice le "fentam" din acc si inertie cu 450KXF. Motocicleta de trial, practic mi-a aratat ca mai am mult mult de invatat.
  17. sa o plimbi sanatos dar de 6000 euro un scuter nu face nimic deosebit fata de unul de 3500 euro MAI ALES CAND ESTI INCEPTOR roata fata adica 15 vs 14 nu este ceva WOW spatiul de sub sa …. nu e dif asa de mare intre un bax de apa si o sticla…. puterea mai mare !!!! aici mor de ras cand aud 14 hp vs 12hp lol lol lol PUTERE MARE LA UN SCUTER DE 125 cum ziceam 6000 vs 3500 inseamna MULT dar ce conteaza …..
  18. Urmatoarea va fi o Honda forZa 350 Asfalt uscat!
  19. Multumesc, cred ca ai dreptate, mufa alba se potriveste la acel modul. Am sa fac mai multe poze sa fie mai clar. Problema e unde sa incep sa caut acel modul. Spui ca e o copie Bosch poate gasesc originalul Am completat cat am putut. Nu sunt neaparat motociclist, dar fiindca ATVul meu are motor de IJ am zis sa intreb aici, cred ca au multe in comun. Multumesc
  20. Mufa pe care o ai in mana este mufa de aprindere, la fel ca cea care este cuplata pe acel modul de aprindere cu radiator de aluminiu (este copie sistem Bosch anii '70-80). Posibil sa ai doua aprinderi, una pt fiecare cilindru, dar am nevoie de mai multe poze cu ansamblul motorului ca sa vad.
  21. Fii amabil si completeaza-ti datele de la avatar sa stim cu cine stam de vorba.
  22. Va salut cu respect. Am achizitionat un ZIM350 cu motor de IJ350. ZIMul este un mic tractoras gen atv cu tiranti si priza de putere. Are motorul cu 2 cilindri aprincere pe 12V. Are ceva lipsa la aprindere pentru ca am niste mufe in aer si asta vreau sa depistez.
  23. Dar sa mai continuam seria rechemarilor in service: Week 32 – Indian Motorcycle – Challenger, Chieftain, Pursuit, Roadmaster, Springfield. Production dates: 22 February 2024 – 7 November 2024. The rear-wheel suspension push rod may become deformed under load. This may cause jamming of the main-chassis wiring harness or damage to the coolant reservoir and the rear tyre. Moreover, the rear of the motorcycle may collapse under load, which may affect the vehicle’s handling characteristics and increase the risk of an accident, leading to injuries. => Asta in mod special mi se pare socanta si aveam o parere buna despre Indian Week 31 – Honda – CBF125NAR. Production dates: 27 March 2024 – 10 March 2025. Over time the wires of the headlight may break. The headlight may start flashing and turn off. Not functioning headlights can lead to accidents and injuries. Week 30 – Yamaha – XTZ690 (Ténéré 700 Rally). Production dates: 1 March 2025 – 30 April 2025. Model year: 2025. Screws may not attach securely the front mudguard and can unscrew while the motorcycle is being driven, causing the mudguard to loosen. The loose screws may fall off, increasing the risk of accidents and injuries for following traffic. Week 30 – Kawasaki – Meguro S1, W230. Production dates: 16 July 2024 – 16 May 2025. The negative cable on the battery may cause the earthing connection to become unstable. The chassis engine mountings which create the earthing connection to the vehicle are coated with chassis paint and may have an insulating effect. This may cause the engine to cut out whilst it is running, on account of a loss of power to certain electrical components such as the engine-control unit. Engine-failure may result in an accident caused by loss of control. Week 30 – Tanaki – Brake pads. Pair of rear brake pads, intended for the following Piaggio motorcycles: X8 (125 and 200), model years: 2004 – 2005; X9 Evolution, model years: 2005 – 2007; 500cc, model years: 2003 – 2006; 500 ie, model year: 2007. The product contains asbestos fibres. Asbestos causes cancer. Product sold online, in particular via AliExpress. Week 30 – XHMT – Brake shoe. Motorcycle front brake shoe. Product sold online, in particular via AliExpress. The brake shoe contains asbestos fibres. Asbestos causes cancer. Week 30 – Zhangxingyue – Brake shoe. Scooter brake shoe set intended for the following Piaggio motorcycles: Fly, Liberty S 50, Free 100, Hexagon LX4, Skipper LX, Typhoon, X8 Street 125cc and 150cc. Product sold online, in particular via AliExpress (unique product identifiers: 1005005351305154 and 12000032712646357). The brake shoe contains asbestos fibres. Asbestos causes cancer. Week 28 – Honda – NC750XAP, NC750XDP. Production dates: 26 January 2024 – 2 August 2024. If the tyre of the motorcycle is used beyond its service life, the tyre tread may deform. This can cause a vibration which will can result in a loss of control over the vehicle, increasing the risk of a fall and of injuries. Week 26 – Suzuki – AN400A, M3, M4, M5. Production dates: 9 September 2022 – 19 July 2024. Bending of the fuel line causing contact with the housing of the fuel vapor absorber can lead to abrasion of the fuel line and consequently to fuel leakage, increasing the risk of fire. Week 25 – Honda – CB1000S/SPS, CB750AS, CMX1100A2S/AS, CRF1100A3S/AS/A4S, NT1100AS, XL750S. Production dates: 25 October 2024 – 27 March 2025. Due to a defective seal bolt, oil can splash onto the rear tyre while driving, causing the rider to lose control and fall. Week 24 – Kawasaki – Ninja 500 (EX500G). Production dates: 22 January 2024 – 24 January 2024. The clutch release lever may not be properly welded to the shaft due to a manufacturing error. This can cause the weld to break, making it impossible to disengage the clutch, which can increase the risk of accidents and injuries. Sursa -> https://www.femamotorcycling.eu/consumer-information/rapid-alert-system-recalls/
  24. neatzaaaa! marti si ...se apropie 13....
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...