Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Hehe,am vrea noi...din pacate si-a dat seama (si) musiu Bagnaia ca e cam nasol cu ditai discalaile alea unde nu necesita pt ca ia vreun kil si ceva in plus. Odata se revirimenteaza? Yamaha si il vezi la bataie cu Memelu (vise taica vise...din pacate pt noi) Din pacate s-ar putea s ai mare dreptate. Pecco clar pe 3 la cat de metronom merge AM cu acest GP24 (si cu caietzelul de la MM?in fine treaba lor mi se pare normal pana la urma sa il ajute frati-su macar cu setari hints etc) O raza de speranta ne lasa Marquez,cel putin la nivel declarativ - a spus in conferinta de la Mugello ca si la Assen Pecco in mod normal are un edge.Ne ramane sa vedem daca Pecco va veni iarasi la bataie cu el,fie si macar pt cateva ture. Dupa cum a zis si AM insa,ca sa vii la bataie cu MM,prima data trebuie sa fii cel putin atat de rapid precum e el.In cursa.Sa vedem.
  3. nu e nici un suspans Pecco pe 3 la sfarsitul campionatului dpmdv nu o sa-l depaseasca pe AM pana la final
  4. salut, ce cunostinte, mecanica detii ? Fumul de care zici, cind apare? doar observi pe aripa sau poti reproduce in acceleratie, la turatii mari, mici ... ? detalii Chiulasele de 350 , la virsta lor, au hibe clasice, la axul cu came(axul in sine si scaunele); la tine cum este ? ai masurat lobii de ex ? Chiulasa, dpdv supape , scaune = etanseitate, unde de fapt este problema pierderii compresiei (posibil arderea partiala amestec >> fum negru) se verifica asa cum zice manualul. Mi-i extrem de greu sa cred ca a ta este in parametrii daca nu a facut CORECT o reparatie cineva, in ultimii 10mkm. Reglarea jocului supapelor are rolul lui dar nu insemna ca chiulasa functioneaza in parametri ! Carburatorul dupa ce ai facut reglajele grosiere, trebuie sa faci reglajul din pilot. Cauta pe net la minkuni , sa vezi ce scriu ei despre reglaj, cum se face. Dac tu nu obtii ceea ce zice Mikuni inseamna ca ceva nu e bine cu carb (reglaje grosiere, oringurile nu-s schimbate toate, carb perforat etc) ATENTIE maxima. 350 este in mod exceptional un motor cu singe cald. Orice faci cit el este rece, are voie, inclusiv fum, bilbiieli , la virsta lui si daca mecanica nu este 99% okay Pistonul schimbat; ce gap ai lasat la segmentul de foc(primul) ? Intinzatorul lant distributie cu material adaugat este cea mai mare crima ! Chiar daca pare complicat sau este , trebuie alt lant, intinzatorul adus la normal sau altul . PUNCT. nu poti vb despre fum sau altele pina cind nu este distributia in parametri !!! Kituri de reparatie carb mikuni este de la Keyster . Radu
  5. Nu la asta ma refeream eu ci la faptul ca neavand putere mai mare sa nu te astepti sa fie vreo racheta. Eu prin review-urile de afara nu prea am gasit plangeri intemeiate despre acest model, si eu am fost interesat candva sa cumpar un PC800 si am tot citit despre ea.
  6. Azi
  7. nu ar fi normal avand in vedere ca ai refacut motorul si ai uns excesiv lucruri pe acolo ? Sau ai trecut deja de rodaj si da in continuare fum ?
  8. Mizez pe Q Sau poate pune Banania iar discuri de-alea mari si castiga cursa
  9. Sa fie iertat. Tot mai tineri...din pacate.
  10. Salutare, intrucat topicul DR350 este tinut in viata doar de istoria forumului, lansez aici o mini discutie (partial offtopic) cu posbila solutie data fiind similaritatea constructiva. DR350 (1991), afuma aripa spate si numarul inca de cand a ajuns la mine acum cativa ani. Curatat si reglat carburator, jocul supapelor in limite, distributia usor zgomotoasa. Am constatat ca intinzatorul de lant are sudat adaos (faimoasa improvizatie de marit riscul daunei totale). Daca tot trebuia sa desfac destul de mult pentru a schimba, am a decis sa inlocuiesc si simeringuri supape... Avand aproape inca un motor disponibil pentru piese, am cumparat un piston nou (cota 1) si am alezat si un cilindru ca sa fac totul ca la carte daca tot fac interventia. Suplimentat cu garnituri noi am reasamblat totul. Surpriza - aceiasi situatie cu fumul pe evacuare. Desfacut carburator, curatat toate circuitele in detaliu... la fel. Toate elementele sunt cele standard si nu sunt evidente uzuri anormale. reglat nivel mai mic - acelasi efect acul (jet needle) pus in pozitie de "fabrica" la 3/5 vs 2/5 anterior (mai deschis). fara diferente perceptibile; inchis la 4/5 si a inceput sa scoata mai putin fum, dar trage prost sau se opreste sporadic pe decelarare. inlcuit o-ring-uri - fara imbunatatiri refacut reglaje mers gol - fara imbunatatiri Singurele diferente percecepute la saracire amestestec sunt oprirea sporadica in ralanti sau deceleare, urmata de pornire greoaie. Totodata percep un gol in acceleratie la trecerea de la regim de ralanti in regim de turatie (faimosul bogging). Alt carburator(second) sau kit reparatie? recomandari sursa/brand kit reparatie?
  11. Spre Corabia, la întâlnirea motoveteranilor. Vărsarea Oltului în Dunăre . Traseu de enduro pe nisipurile Oltului. TimeVideo_20250621_110124.mp4
  12. Fiecare domeniu are regulile lui:la tine in casa,la mine in casa,pe forum,pe Olx,etc. Se respecta sau nu,la asta se reduce discutia. Daca esti asa de interesat de MAN de exemplu,de ce nu postezi tu un anunt al intalnirii? Daca esti deranjat ca orchestra zumzaie duios pe sectiunile mentionate de tine mai sus,de ce mai intri pe ceva ce te deranjeaza?Esti bun la critica,mai bun ca si la caterinca selectiva in acord cu moderatorii...
  13. Daca nu te grabeai sa iti faci un cont clona si rezolvai problema cu logarea pe contul vechi,nu dadeai motiv sa-si dea cu parerea.Deci greseala a fost de partea ta. Ti-am sters contul clona.
  14. Mi se rupe de cazanul omului, dar nu este cam multa agitatie cu detaliile din anunturile de pe forum? Nu cred ca piata moto din Romania sta in anunturile de vanzare de pe forum si pana la urma, locatia si datele de contact sunt singurele relevante. Discutia celor interesati poate continua de acolo. Ori fi destui prosti sa plateasca fierul fara sa caste ochii la acte si starea fiscala, dar pana la a cere detalii de alcov si numarul de la pantof este cale lunga... my 2 cents. PS: caterinca selectiva si in acord cu moderatorii este tolerata? ca un anunt al intrunirii MAN nu vezi de ani de zile, pe cand la topic-urile de vanzare si veterani toata orchestra zumzaie duios.
  15. Bună dimineața! Vă recomand două lucruri ca să aveți o zi bună: 1. Nu vă uitați în portofel. 2. Nu vă urcați pe cântar.
  16. Nu ma refeream la starea tehnica, ci la cum stai pe ea, cum te intelegi cu ea. PS Acum vad ca s-a si oferit un coleg, profitabde oferta.
  17. Nu incarca bine, trebuia sa ai minim 14V pe incarcare, ideal 14.4-14.5V. La ce spui tu aici abia daca iti incarca bateria dar numai daca ai merge constant cu 4-5000 de ture.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...