Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Am spart si eu gheata si am ajuns pentru prima oara prin Turcia. Cateva info care probabil se pot gasi si pe internet, poate ajuta pe cineva: La granita Dereköy (https://maps.app.goo.gl/f9j7Fy7odpYmAP1U7) procedura e cam asa: prima data trebuie sa platesti 150 lire pentru trecerea prin balta de dezinfectie (turcu nu a vrut sa imi ia ban, probabil pe mobristi ii iarta). Dupa ce treci prin balta, urmeaza coada pentru pasapoarte. Sunt 2 ghisee, la primul se inregistreaza persoanele, fiecare persoana primeste un biletel stampilat cu data intrarii. Dupa ce termini la primul ghiseu, te duci la urmatorul geam, unde se inregistreaza vehiculul. Dupa ce termini cu cele 2 ghisee (cateva minute) avansezi 20m pentru perchezitie bagaje. Mie mi-a facut semns sa opresc pe stanga, erau multe masini cu toate catrafusele scoase pe alaturi si asteptam sa ne vina randul, cand opreste in fata mea un turc si ne intreaba ce facem acolo, ii zic de bagaje, se enerveaza, se cearta un pic cu vamesii dupa care vine la masina si imi zice: 'lets go' Cam asta a fost cu granita. Nu am facut HGS, OGS sau alte minuni, mi-am vazut de drum. Benzina ~5 lei. Trecere prin tunelul euro-asiatic (https://maps.app.goo.gl/HZTUoPeUoUbpbFpz5) -> 175 lire (20 lei) Trecere pe podul Osmangazi (https://maps.app.goo.gl/tu1FVgmV5PvJteB98) -> 555 lire (62.5 lei) + o mica bucata pana la prima iesire spre sud dupa pod (https://maps.app.goo.gl/rW4HzCHHyZMUCA9B8) -> 45 lire (5 lei) Trecere pe podul 1915 Çanakkale Köprüsü Gişeleri (https://maps.app.goo.gl/Q7zopZixAUUSBmMq7) -> 200 lire (22.5 lei) In rest am mers pe D-uri, ca am zis sa merg si eu pe drumuri 'secundare', care de fapt sunt cu 2 benzi pe sens + banda de urgenta. Unde sunt punctele de taxare, cei ce au HGS pot trece pe benzile cu semn de HGS (probabil puteam trece si eu tot pe acolo), dar zice ca vehiculele straine sa mearga pe prima banda sa plateasca cu cardul, asa am facut pentru ca nu era coada, am fost mereu singur la taxare, altfel as fi trecut pe benzile de HGS, si taxele ar trebui sa apara aici https://webihlaltakip.kgm.gov.tr/WebIhlalSorgulama/Sayfalar/Sorgulama#aspAvrasya Pe site-ul asta mi-a aparut si trecerea prin tunelul euro-asiatic, pentru ca nu exista punct de taxare/bariera. Traficul prin Istanbul a fost pe placul meu si m-am acomodat repejor, parerea mea este ca turcii merg extrem de bine, eu cel putin m-am simtit in siguranta in traficul lor, in timp ce pe la noi si pe la bulgari sunt cam cu morcovul... Nu am strabatut foarte mult, daor in jurul Marmarei, infrastructura masiva, drumuri lungi, late, plictisitoare. Daca imi vine ideea sa particip la Iron Butt, cred ca in Turcia l-as face.
  3. Daca seria este vizibila ,nu ar trebui sa comenteze. Cu multi ani in urma m-am dus la RAR cu un IJ Planeta 5 la care era refacuta sudura de la cadru in care intră jugul,si m-au dat inapoi ca cica nu era voie si trebuia schimbat cadrul. Dar am rezolvat ……
  4. Incearca aici https://watchf1full.com/browse-motogp-videos-1-date.html Daca nu, o sa il dea reluare maine...
  5. Un link pentru sprint se poate? Mi-a placut asa mult cu martoaga pe TF azi, in prima zi de deschidere, ca am uitata total de cursa.
  6. Inseamna ca nu se vede bine poztionarea pe filmare. Scuze. Si, da, niciodata nu incerci sa tii de ea, da-o dreaqu ca in afara de bani n-o doare nimic.
  7. Azi
  8. @apriliacluj Ai vreun drum la Dedeman? Alex, să-l folosiți sănătoși!
  9. Cred ca se poate pune lacătul
  10. Eu nu-i contest talentul, lui Q, doar spun ca este binisor supraevaluat. Plus ca de multe ori mofturile si lamentarile ii depasesc acest talent, ceea ce nu ma face sa-l simpatizez prea mult. Foarte diferit, fata de a spune ca nu exista nici o evolutie la Yamaha, cand asta se vede si din avion. Astazi a facut chinuit un loc 11. OK.. motoreta nu se simte bine aici, dar si prestatia lui a fost lamentabila. Nici nu ma astteptam la cine stie ce performanta, din partea din frantuzului. Aragonul nu este printre favoritele lui.
  11. eu iau de buna ce a zis Q despre yamaha. Ca in conditii de grup bun si pe un tur yamaha a reusit sa faca un pas in fata. Si s-a vazut in cele 3 pole-uri. nimeni nu se astepta aici sa faca ceva. Deci exista un oarecare avans. Parerea mea este ca incepe sa ajunga din urma pe ceilalti. ca pana la ducati e cale lunga, asta tot Q o spune, ca daca nu reusesc el o sa isi caute in alta parte. Eu sper sa fie ducati.
  12. A3a cursa consecutiva fara puncte pentru Peco. Stiu ca suna ciudat dar mi-e mila de el . Sper ca pentru maine sa-i gaseasca echipa ceva setari mai de Doamne-ajută si sa se bată si el acolo sus la podium
  13. Salut, De curând am cumpărat o pw50 pt cea mica, 5 ani. Căutăm anturaj in București și pe lângă București. Mă gândesc că este mai fun daca ar fi mai mulți pitici pe 2 roti Găsim?
  14. Bine zis. Se vede progres. N a fost chiar prezicere, se cam făcuse timpul
  15. Fata sotiei lui Pecco spunea totul. Durere mare. Imi pare rau pentru italian. Satana il distruge.
  16. Da,Nesimțit Miller...a plecat la arat cu Mir după el. Ducati Ducati și iar Ducati...this is getting boring. Vine Gunther Steiner în motogp? La cine și când?wow
  17. După 6 săptămâni am recuperat și piesele de la vopsit electrostatic, e bine față de 9 luni cât am așteptat pt piesele de Etz. Calitatea "lucrarii" e 8/10, detaliile fine fac diferența si faptul ca am cerut special sa nu sableze și sa nu vopsească peste seria poansonata de pe cadru, lucru care nu sa întâmplat, vedem cum va fi la RAR
  18. Can't argue that.macar pana la început de 2026 ar trebui sa nu carteasca.Dar după aceea... Eu totuși contrazic "revirimentul" pana vad niște performante pe cald și pe un circuit mare. Lorenzo...long time ago. Morbi în 2020?...sa trecem peste. Ți-as da dreptate dacă ar fi altul de la Yamaha peste Q. Nu am absolut nici un dinte împotriva lor,susțin doar ca (din păcate!!!) nu sunt capabili sa recupereze gap'ul nici pana la Ducati'urile vechi de client,iar asta înseamnă ca se vor bate etern pt locurile 6-8-10.Mai au circuite unde,ca si Aprilia,sclipesc ,dar cu o floare nu se face primavara.That's all.Cand vor fi consistent în primii 5-6 (uite, cum e Zarco cu Honda) atunci da,pana atunci "revirimentul Yamaha" e doar wishful thinking.
  19. Aici yamaha nu prea a excelat la Aragon. Lorenzo a castigat aici cu yamaha si Morbidelli cand s-a tinut in toamna cu temperaturi in jurul a 20 de grade. pe langa asta, Q a si declarat ca nu e un circuit pe care se descurca. e si Method cu yamaha cam cum esti tu cu talentul lui Q:). Deci sunteti chit
  20. Actualul contract al lui Q a intrat in vigoare la inceputul anului, sezonul a inceput acum 4 luni, motoreta a inceput sa livreze oarece rezultate in ultimele trei etape. Eu zic ca s-au miscat un pic, iar pana la 1,5 ani mai este. Vedem ce va fi peste un an si jumatate. La banii pe care ii ia, Q ar trebui sa aibe rabdare si sa puna osul la treaba.
  21. Nu eram pe mijloc ci in partea dreapta la ceva distanta, s-a urcat pe mine cu treapta din partea dreapta, distanta aveam, trafic lejer si semaforul verde in fata. Unele situații nu ai cum sa le prevezi. Pe stanga este o banda dedicata autobuzelor. Ideea pentru începători este sa nu încerce sa salveze feru ci sa sara pentru ca un os rupt e mai greu de reparat decat mobra. Daca nu era motorul boxer probabil ajungea pana sub jumate dubei
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...