Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. M am gandit si eu la partea asta cu ciclindrul spate mai cald pentru ca nu ajunge asa mult aer pe el, dar fiind un motor cu racire pe apa, poate nu e asa grav ca la cele pe ulei/aer. In manualul de reparatie am gasit doar asta pe parte de bujii, eu am mers pe Denso (X24EPR-U9), dar o sa intreb si la service ce recomanda si ei pentru V Twin (combo bujie cald/rece). Pe 8 intra in service si vedem in ce stare iese, service ul pe care l am gasit are reviews bune, arata foarte bine si curat si specializati in carburatie. Macar nu sunt singurul de parere ca cilindrul spate merge sarac, ceea ce e mai grav decat cel fata care se mai curata cat de cat la mers turat si sustinut. Incerc sa revin cu un update dupa lucrare.
  3. sh20 musai apo ai si, sh21,sh22 sh23, pasul llogara, care i parte din riviera musai, Durres, Vlore, Ksamil, Gjirokaster, Blue Eye, sh75 deja mentionat de colegi. Pentru albania iti trebuie o saptamana macar:)))
  4. plecand de la premisa de nevinovatie, respectiv ca victima oprise pentru alte motive decat cele fotografie/cancan/admirat fauna, este epica situatia de a mai casca ochi la inca ceva pe drumurile nationale. La fel de epica este si situatia in care traficul aglomerat sau blocat de diversi opriti sa faca poze cu "maimuta", trebuie sa te strecori cu motocicleta fiind expus la riscul de a fi o prada usoara. Ursul mananca mai greu din "conserva"... Ultimele ture moto pe Transfagarasan cu Transalp-ul, feream vaci sau gropi, nu ursi. Au cam trecut ani. Am facut tura lacului la MAN, fara prea multe emotii ca la Calugarita ma intalnesc cu ceva lighioane. PS: in localitatea in care locuiesc (municipiu mic la munte) se cam plimba ursul la ore de seara (la sute de metri de locuinta mea). Ce sa fac daca ma plimb la ceas de seara cu familia pe strada? cantam in grup? ne luam spray pentru urs? in caz de urgenta arunc copilul si nevasta peste un gard sa ii protejez? vorba din popor spune ca au probleme cu ursii doar in zonele expuse la multa atentie media, dar in localitatile mai marunte isi lamuresc localnicii dreptatea singuri. O blana de urs se ingroapa usor... Cu siguranta este o chestiune de timp pana cand vor trebui sa ii rareasca mai serios - avem pe strada mai multi ursi decat caini vagabonzi.
  5. Din cate tin eu minte,in spate e bujie rece si in fata calda,caci cilindrul spate se raceste mai greu avandu-l pe cel din fata,inaintea lui.Deci bujii cu valori diferite. La fel sfatul meu e sa mergi la un mecanic ce stie cu ce se mananca carburatoarele si sa le faca si o sincronizare dupa curatire si reglare individuala.
  6. Normal... Si peste un timp,TOT oamenii o sa ii impuste,ca nu vor mai avea unde sa-i relocheze. Eventual poate ii doneaza vreunui tiriac pentru a fi vanati...
  7. Azi
  8. Exact! E mai important live-ul pe facebook decat bunul simt si gandirea pragmatica.
  9. Imi cer scuze, am vrut sa fac "postarea" rapid ca sunt mai uituc de fel si sa nu omit ceva am completat acum profilul. Catalin ma numesc, ma bucur sa va cunosc pe toti Din cate am vazut intr-un video de demontare carburatoare, parea ca socul duce la cel din fata, nu a aratat si domontarea celui din spate. Un service la care am fost sa intreb de ajustare joc tacheti (pana sa inceapa sa faca figuri cu pornirea, nu se facuse inca foarte cald afara), mi s a spus ca ar avea pe ambele carburatoare, o sa caut schema sa vad daca mi pot da seama de acolo, am luat in calcul si faptul ca poate e blocat socul pe ON. Este deja programata la reglaj amestec, curatare carburatoare si ajustare joc tacheti, dar am vrut sa mai citesc si alte pareri, poate exista ceva ce as putea eu verifica/ajusta fara risc major de a o face sa nu mai porneasca deloc Majoritatea lucrurilor ce au fost de schimbat la ea, le am facut personal, dar ce tine de motor in sine/alimentare, nu ma bag.
  10. In mod clar cilindrul din fata merge cu amestec bogat iar cel din spate pare sa mearga cu amestec prea sarac. Daca imi aduc bine aminte la Intruder VS800 un singur carburator are soc dar nu mai stiu daca cel de la cilindrul din fata sau cel din spate. E un model la care se lucreaza destul de greu pe partea de carburatoare, sfatul meu este sa apelezi la un mecanic.
  11. Frumos ar fi sa te prezinti si sa-ti completezi datele de la avatar,ca sa stim cu cine vorbim.
  12. Salutare, Vin cu o intrebare catre voi, poate reuseste cineva sa ma ajute. Motocicleta in cauza este un Intruder VS800 din 1992. Cand este cald afara porneste cam urat/uneori nu vrea fara putina acceleratie. Am luat o in decembrie anul trecut si in mai anul asta am luat permisul, deci mai mult de niste porniri prin curte si invartit pe strada cateva sute de metri nu a vazut. Cat timp a fost frig afara pornea sfert, fara soc, ea stand in garaj cam la o temperatura de vreo 12-15 grade. Acum ca e mai cald afara, a inceput sa faca figuri, am scos bujiile si arata cam asa: Cilindrul fata: Cilindrul spate: Imi pare ca cilindrul fata merge foarte bogat, poate de aceea nu porneste bine/cand ii dau sa porneasca cu putina acceleratie uneori am si rateuri pe evacuare. Am zis sa merg ceva mai turat dupa ce am curatat bujia fata, am facut un drum de vreo 150 km +-, tot a facut cateva depuneri, dar nu la fel de mult, insa cea spate arata cam asa: Acum ma face sa cred ca cilindrul fata are amestec bogat, iar spatele sarac, am si o mica decolorare a headerului cilindrului spate, dar foarte putin, 5 cm lungime sa zic. Bujiile sunt cele recomandate de manual si au ~3000 km. Filtrele de aer erau curate cand le am verificat in iarna, din cate am inteles de la vechiul proprietar, au fost schimbat cand a luat o el, acesta mergand cam 15k km cu ea din ianuarie 2024 pana in decembrie 2024 cand am luat o eu, le am comandat oricum sa le schimb pentru ca le a venit intervalul de schimb. Consumul este de cam 6-6.2, naveta 20 km pana la intrarea in bucuresti (soseaua chitilei) si de acolo inca vreo 5/10 km in functie de zi pana la locul de munca, deci nu merge foarte mult in oras. Am luat si o compresie la cald, 195 psi pe ambii cilindri, intervalul din manual este 185-228 psi, la 10% sub interval fiind pragul de unde incepe sa fie ingrijoratoare compresia. Voi ce parere aveti, ceva diferente intre bujii clar sunt, n am niciun dubiu pentru cea de pe fata ca merge bogat, dar la cea de pe spate? Mi se pare prea alb portelanul + se albeste si electrodul destul de rau. Va multumesc anticipat!
  13. @Kagemusha,cred ca ar fi timpul sa actualizezi prima poza din prima postare...
  14. Nu s-au facut in ultimii ani relocari de ursi capturati in alte zone,pe Transalpina si Transfagarasan? Nu cumva alti oameni s-au oprit in decursul anilor trecuti si i-au invatat cu mancare la marginea drumului? Intreb si eu...
  15. Mai degraba o tragedie avand in vedere ca omul a murit. Nu vad partea epica. Sa fi atacat si ucis de un urs pe un drum circulat ... Am un prieten din Germania care azi sau maine da o tura pe acolo.
  16. cine stie ce a facut omu'....., credea ca e pechinez sau bichon si s-o fi dus sa-l mangaie.... noi acum fix 2 saptamani am fost pe TFG, am vazut cel putin 30 de ursi, dar nu aveau treaba cu nimeni, stateau pe marginea drumului mai mult ne-au deranjat soferii care au oprit conservele fix in curbe sa le faca poze sai sa le dea de mancare PS. muierea nu e om, berea nu e beutura, ursul nu e jucarie!! ....o zicala veche de pe vremea bunicilor....
  17. Mersi de sugestii, Am gandit ceva de genul, in limita timpului cam 350-400km pe zi:
  18. Un motociclist a fost atacat de urs și ucis, pe Transfăgărășan, în apropierea barajului Vidraru. Bărbatul, care conducea o motocicletă înmatriculată în Italia, se oprise pentru un popas, într-o zonă populară pentru turiști. A fost târât de animal într-o râpă adâncă de 80 de metri. sursa --> https://www.biziday.ro/324197-2/ Epic....
  19. sapt viitoare e Sachsenring, sa vezi cum va renaste Pecco, o sa-l manance cu fulgi cu tot pe Satana(pe circuitul lui favorit)
  20. Un clash era inevitabil.Și niciodată un clash între 2 alfa males nu va fi finuț,elegant etc,fiecare va cauta sa învingă prin orice mijloace. Păcat ca nu am văzut un clash acum între pilotul "actual" (oarecum) - Pecco și regele de drept,revenit - Marquez.Ar fi fost un spectacol frumos. Și pe același sistem de bătălie între regele actual vs lupul tânăr ce vrea sa ia coroana,bai nene - Marcelino are...32? de ani,hai ca ia următoarele 2 campionate fluierând,dar după aia pe la 34-35 ar fi cazul sa îl mai detroneze cineva nu? Și întrebarea se naște logic - CINE? Ca Pecco...cu aceleași arme - pământ de flori,Acosta deocamdată e prea green dar peste 2 3 ani poate de pe o moto bună? Quartararo? JM? Mi se par totuși slăbuți deocamdată pt a se putea bate de la egal la egal cu demonul ăsta.
  21. clar. sau daca maestrul nu facea acuzatii. actiune-reactiune presupun?
  22. Inainte, la rece. Statea de ceva vreme asa, ca si craburatorul era patat/maroniu. Mereu probez etansarea cuiului cu o palnie adaptata in care pun cca 100ml benzina si tinea nivelul. Avand segmenti noi, suspectez ca vacuumul produs in aspiratie tragea fortat benzina pe unde nu mai avea etansare ideala. pai no....
  23. Daca MM nu se dadea la maestru in modul in care a facut-o erau sanse mari sa-i fie predate cheile palatului. Asta consider eu ca este problema de fapt.
  24. Ăsta #facemistodevoi :)) #Eu zic sa-i spuneți #parerile nu aici, ci la #clipurile de pe #Youtube :)))
  25. Cucu cucu, bagam tare la lucru! Neatzaaaa! Spor!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...