Toată activitatea
- Ora trecută
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
Diogo, well, he did it, bravo lui Cine credea.... Dar si asta intra in categoria ca Manu a pierdut titlul In fine, in analele MotoGPului ramane titlul in dreptul lui DM, restu' e poveste si istorie.... -
Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
topic a răspuns lui yglos în AS25ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
In manual e scris ca trebuie stranse spitele la fiecare 6000 de km. Sunt curios care dintre voi a facut acest lucru si daca a gasit ceva in neregula la aceasta operatiune. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Daca nu se întâmplă ceva neasteptat.. Bez, PAco, AM Martin cu 2xLLP daca prinde puncte e boier Aa, il vad bine si pe Diggia, poate chiar pe podium. - Azi
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
Pt JM ar fi o petformanta sa termine in top 10 Am ceva dubii.... Personal as dori sa castige Tirbusonu' -
Multumim. Tie spor la treaba. Si succes!! Mai deschidem o sticla....
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Proxi în Cavaleruul Competitii Internationale
Hai cu pariurile pentru cursa! Bez, Qua, AMa Aco nu termina, JMa pe 10. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Bez a riscat cu soft pe fata în sprint și nu a fost ok. Din primul tur știa ca nu a ales bine. Pedro s a calificat mai bine decât binder mereu, 42-0, asa ziceau englezii. Bez de fapt zice ca softu a fost decent da nu s a deblocat device pe fata în prima curba. Plm -
catalin10 îl urmărește pe Ghete Rebelhorn Spark 2 - rosu - 47
-
Ghete Rebelhorn Spark 2 - rosu - 47
topic a răspuns lui catalin10 în Notoul Echipamente de protectie
Salut..ai mesaj.o zi buna -
chitooo s-a înregistrat pe forum
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
nu stiu ce sa zic. Penalizarea mi-i se pare cel putin ciudata. Ald a fost larg in viraj. Chiar el declara ca i-a atins mana cu roata spate. Miller inchidea virajul. a foat un block-pass mai agresiv, dar nu mi-i s-a parut de penalizare. dupamcum se vede, laniesire Miller era aproape de trasa. -
Neața! Ce să începem, că îs mort pentru patrie, ieri a fost operațiunea salcâmii. Ce se anunță pe mâine va fi iarăși crunt. Așa că vă doresc o duminică plăcută!
-
Neatza! Hai, sa incepem, diiii!
-
Buna dimineata! Hai sa profitam de restul uichendului!
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
In primul rand, ar trebui sa existe un regulament consistent, ca pentru o competitie de nivel mondial din mileniul III. Regulamentul actual este un ghiveci. Acum gandesti ca un politist... . Glumesc! Sa vezi cum interpreteaza politistii nostri, legea... in functie de marca autovehiculului si de cine este la volan... Sau din unghiul nepotrivit... -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai nu "oarecum" - Aldeguer a întrat clar în spatele motoretei lui Miller. Amândoi erau ieșiți larg. Singura logica pt penalizare ar fi ca Miller sa fi încercat în prealabil un block-pass (prea optimist)și de asta sa fi fost ieșiți amândoi de pe trasă pt ca după cum zici,nu am văzut faza de la început. Dar chiar și asa penalizarea mi se pare fără noimă : ei au niște încadrări acolo - forcing an oponent off the track (nu e cazul - Marcelino i-a scos pana aproape pe vibratoare cu block-pass'uri venite din fundul curții și nu s-a "calificat" la asta deci nici Miller n-ar trebui aici)...causing a collision?mai degrabă deși e finuț collision-ala a fost la JM la Sepang de ex.... În fine pt orice posibilă greșeală ar fi (dacă e) nu am mai văzut asta cu "Drop 3 positions" - sunt convins ca exista undeva în manual dar după cum zice Miller-nu sunt consistenti în aplicarea regulamentului. Ar trebui sa fie clar ca la noi pe strada : depășești limita cu 30 kmh amenda atat depășești cu 50kmh amenda creste cu atat șamd,nu sa le aplice după ureche,sau în funcție de cât de popular e riderul care e dat jos sau care da pe jos pe celalalt.Foarte...dubios aplicat regulamentul. Edit - link cu faza de la început.Ok - Miller a venit din fundul curții și normal ca a ieșit larg iar Aldeguer nu avea cum sa vadă/prevadă ca va veni melteanul de la 5m din spate fără sa mai pună frâna și trebuie sa ii faca loc - exact cum am prevazut melteanul - block-pass de țară apoi vociferare ca nesimțitul de rookie nu s-a dat la o parte. Îmi fac mea culpa - era singura data când eram de acord cu Miller- nu mai e cazul .Ma și miram...singurul lucru cu care sunt de acord cu el e aplicarea unei penalizări cel puțin ciudate... Dar intradevar după cum se vedea inițial faza de la jumătate,părea ca amândoi au ieșit larg și Aldeguer l-a lovit.Ce înseamnă să vezi o faza de la început sau de la jumătate... - Ieri
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Faza aia cu Miller si Aldeguer a fost ciudata dar nici nu au dat o reluare mai clara si din mai multe unghiuri sau mai "de la inceput". Au aratat doar finalul unde asa părea că Fermin era pe langa trasă si că oarecum el a intrat in Miller. Banuiesc ca ei au vazut faza mai clar decat ce s-a dat la tv. Nu vad de ce l-ar penaliza pe nedrept pe Miller. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Știe cineva istoricul motoarelor pt q și Toprak? Ultimii ani amândoi au mers pe 4L. A mers vreunu pe v4 înainte? Yama din wsbk ma gândesc tot 4L era și esomieerer. -
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Hehe good point. Nu îmi place mie fatza lui insa AM e rapid....câteodată.Câteodată doarme sau cade,dar overall e bun - pe Gp24. Colegul Fermin însă e și el bunicel-bunicel mai ales pe low grip însă. Apropo,păreri despre incidentul Miller-Aldeguer?Soldat cu o penalizare aberantă pt Miller? Pt prima oara în viață cred ca sunt de acord cu Miller - e aberantă penalizarea din ce am văzut...ok eu am văzut doar faza cu Miller în față puțin larg și Aldeguer intrand gramada în cwrul lui și după aia fiind foarte ofuscat!? Dacă Miller tocmai facuse un block-pass și după aia i-a frânat în față lui Aldeguer,spaniolul are dreptate,altfel dacă Aldeguer era în spatele lui și a întrat în el și atat,mi se pare aberant sa ia penalizare Miller pt ca a greșit o frânare...și oricum nu 3 poziții de unde pana unde e asta cu Drop 3 place,e prima oara când aud de asa ceva. Oricum și dacă e vinovat și dacă nu e,Miller are dreptate când spune ca nu sunt consistenti comisarii - nu dau aceeiasi pedeapsă și când trat3zi diferit 2 piloti aia nu mai e regula e favoritism. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai cum sa nu! Daca Alex netalentatu a mers tare pe povestile ascultate de la fratior, de ce n-ar merge si turcu tare dacă i-a spus cocalaru marjelat cum se face. Nu asa funcționează -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
În alta ordine de idei,am vazut pe motogp ca a fost și Toprak aici și era ochi și urechi la ce ii explica Q. Nu îmi fac speranțe totuși ca se va adapta....în opinia mea a facut o foarte proasta mutare. -
Am mers pe multe autostrăzi din diverse țări (nu detaliez, nu-i laudă), am mers și pe la noi. Regulă de aur: vezi că vine tare din spate, stai pe banda ta, nu te băga pe B2 ca să depășești tirul. Te-ai băgat și îl observi in oglindă că vine? Dă-i talpă și eliberează banda, lasă omul să se ducă, nu-i permisul tău, nici nu-s banii tăi în joc. Pe autostradă se merge relax, pui o muzică, bei o cafea, bagi o țigară, nu stai cu grijă că nu-ți dă prioritate ăla din intersecție. La cehi am mers cu 140 constant pe B1, că la 120 eram depășit constant și apoi se replia lumea. Atenție: ceață densă, vizibilitate sub 100 m, abia vedeam proiectoarele mașinii din față. Văzând că încurc traficul, am urcat la 140, nu am mai fost depășit, doar devansat, treceau unii rachetă pe B2 sau 3 și se tot duceau. Deci ce să zic, sunt și alții "nebuni", dar așa e la ei. Concluzia: nu incurca traficul, fă ce fac ceilalți. Merg unii cu 70 in localitate? Stai batos cu 50, că tu nu te grăbești. Cel mai bine e când vrei musai să respecți legea și te oftici că vezi bara tirului în spate, la 2 metri. Dacă nu ești primul din coloană, cu ce te deranjează? De ce aș sta eu batos, dacă "așa se merge"? Să-i provoc pe unii să mă depășească pe linia continuă și să-i dau în gât la poliție cu filmarea? Ce ne place să ne facem rău singuri, dar ar fi mișto să urmărim camerele de bord ale unora de pe aici (cu tot cu GPS activ).
-
Te rog să termini cu insultele gratuite! Atât! Am avut bunul simț să NU șterg din mesaj (neatenția, am "văzut" Elveția, nu-mi dau seama de ce), ai bunul simț să o termini cu atacul la persoană. De acord cu toate cele sus menționate, doar cineva care chiar are reavoință nu realizează că sunt spuse cu fundament logic. Avem obiceiul să luăm totul "de bun", fără verificări, pentru că nu chiar totul e la un click distanță. Daaaa, am eu pe cineva în țara X, mi-a zis o chestie și sigur nu mă minte. Și dacă te minte? Cum poți verifica? Nu poți. Cum a zis și Mircea, omul cu Bugatti (btw, strașnic agregat, bravo lui, își permite) poate a mai călcat anterior pe bec. Cum putem afla adevărul?! Simplu, un hacker care să spargă baza de date a poliției rutiere din acea țară. Trebuie să vă învăț eu?! La TV sau pe net apar știrile trunchiate sau incomplete, daaaaar măcar avem subiect de discuție. Sau de contre? De câte ori trec pe acolo încerc să nu am sub 80, să țin pasul cu traficul. E limită 50, 30, 10, nu voi înțelege niciodată de ce, dar cert e că mi se pare ilogic să pui o limită absurdă, fără o justificare logică.
-
https://www.facebook.com/reel/4109923855943024/
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Plm când îți vine coleg Satana îți dai seama ca lucrurile încep sa se impută. Ma așteptam ca în etapele fără MM sa straluceasca Peco și sa și regăsească încrederea în sine. @Cavaleru poti sa deschizi ochii acum lasa ca maine castiga. au fost niste etpe cu ducatiurile care nu erau in prima linie in quali sau ceva de genul. chestie care nu s-a mai intamplat de mult mult timp. La cum a mers Peco astea ultimele etape MM poate face manevra JM89 - sa invoce clauza de performanta și sa iasă din contractul cu uzina ducati. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Cum naiba nu mai e? Cine a câștigat ma rog sprintul? Pe 3 cine e? Ok ok Yamaha pe 4 și...5? În sprint ceea ce e f ok. Maine sper sa vedem o Aprilia pe podium. Și sa câștige și Acosta una ca o merită...i wish Nu prea o vad realizabila însă sper. Numa AM sa nu ne plictisească iar.
