Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. “drive as slowly as possible, as long as you still win” J. M. Fangio de la el a pornit aceasta expresie, si de-a lungul anilor, a mai fost folosita si de Jackie Stewart, Niki Lauda, ori Alain Prost
  3. Am mai gasit undeva exprimata (de cineva) aceeasi idee: secretul unei curse este acela de a merge cat mai slow posibil, pentru a obtine victoria. De mirare este ca MiMisor a trebuit sa afle lucrul asta de la Mick Doohan. Dar, intr-adevar se vede o schimbare in exprimarea lui pe bicla, iar vestea proasta pentru concurenta este ca aceasta schimbare il face inspaimantator de eficient. Astept sa il vad, cand va fi pus sub presiune... daca va fi pus, pentru ca stim ca in acele situatii isi arata limitele. Insa, la ce a aratat pana acum, nu cred ca vom avea pe cineva care sa ii dea batai de cap, sezonul asta si nici la anul. In alta ordine de idei, au concurat pilotii cu acel sistem de stabilizare, despre care se vorbea aici? Ceva declaratii ale pilotilor, referitoare la sistem?
  4. Eu tot ce voiam sa zic era ca într-un weekend nu neapărat cel care ia pole este cel mai rapid/bun. Pot lua și alții pole din greșeală. Cel mai elocvent a fost acest weekend. OK, a luat si Bez podium.. dar daca se entuziasma cineva ca o sa se alinieze din nou planetele sa câștige o cursă dupa cum s-a văzut a fost dezamăgit. Da, calificările au loc ca sa stabilească ordinea pe grilă, plus mai e ceva in regulament ca trebuie sa obtii macar xx% din timpul primului ca sa poti participa la cursa..(ca de aia se cheama CALIFICARI) insa nu cred ca s-a întâmplat vreodată in istoria recentă la MotoGP sa nu se califice cineva. De genul sa nu fii asa prost incat sa fii lăsat sa participi si sa-i incurci pe ceilalți in cursă.
  5. pai scena aia cand Brusli l-a batut pe Chuck Norris, i-a costat pe regizori cam cat PIBul Hong Kongului in acel an dupa aia au aparut Darth Vader si Van Damme....
  6. Vînd cort 2 pers montat de 2 ori(mi am luat unul cu terasa). Are folie de ploaie si toate accesoriile . Saltea de o persoana si un sac dormit folosite la 2 iesi (le am luat împreuna) Pret 150 lei. Cîmpina ph, 0732 032 744(wzap).
  7. E foarte clar: Cel mai rapid în sesiunea 1. Cel mai rapid în sesiunea 2. Cel mai rapid în sesiunea 3. Cel mai rapid în Q1. Cel mai rapid în Q2 Cel mai rapid în cursă (fastest lap). Eu tot nu sunt lămurit cu Brusli și ceilalți... Revin peste vreo două ore cu un post serios, acum am ceva de făcut...
  8. Azi
  9. Pai e simplu, sesiunea de calificari NU stabileste cel mai rapid pilot al weekendului ci stabileste grila de start in functie de timpii obtinuti in cele 15 minute indiferent daca acestia sunt cu 1 minut mau slabi decat in alte sesiuni. De obicei da, in Q se fac cei mai rapizi timpi insa nu e o obligatie/regulă.
  10. sunt mai multi factori care pot influenta timpii din calificari. trafic, cazaturi, steaguri galbene, vremea! DAR toata discutia se invarte in jurul la cel mai rapid in calificari, adica acolo unde conteaza sa scoti timpul cel mai rapid, ca sa pleci din Pole position! ca il materializeaza sa nu in victorie, e alt aspect. Nu am zis nici unde ca cel mai rapid din calificari are locul 1 in curse garantat, nici decum. Calificarile se fac in niste conditii speciale, caucioace , putin carburant, totul reglat pentru a fii cel mai rapid pentru 2-3 ture. Nu vedeti ca de multe ori dupa al doilea run in Q2 unii raman fara carburant sa mai ajunga la boxe (Acosta chiar sesiunea din Austria), pt ca totul e calculat la limita. Cum rulezi in calificari va fii complet diferit de Sprint si diferit de GP, la fel si intre sprint si GP sunt diferente...
  11. S-a mai scăpat un amănunt subliniat de @xt600: nu tot timpul pilotul care a obținut pole position a avut cel mai rapid timp per total sesiuni, chiar anul acesta s-a întâmplat cel puțin o dată. Poate colegul @xt600 are răbdare să caute și să posteze. Întrebare: cine a fost cel mai rapid într-o astfel de situație?
  12. Numai că Diggia s-a plâns de faptul că a simțit tot weekendul trepidații puternice. Și cauzele, și efectele au fost diferite la Bagnaia și Diggia. Asta pentru cine a fost atent. Eu tot aștept să aflu care e mai tare între Brusli, Ciac Norris, Vandam și Cichician.
  13. oricat plange Peco, din pacate faptul ca el nu se poate adapta conditiilor si MM a facut-o fara mare efort, e doar o confirmare a talentului Satanei...
  14. Si mie mi se pare bizar cum combateti ceva simplu ca ora exacta : fastest man of the weekend e cel care are pole position. Ca acel pole se transpune in rezultate in cursa sau cine e cel mai rapid in cursa samd samd e cu totul alta poveste si intradevar aia conteaza. Dar fastest e cel care are pole.E matematica,numai voi puteti nuanta un timp de tur,cum sa nuantezi ma matematica?Facepalm. Ba da. Ia uita-te matalutza pe statistici si spune-mi cine are cel mai rapid timp pe un tur in 2025?(Ca overall fastest e Martin)AUD? MA,scrie Marquez acolo?Eee? Sunt exact aceleasi nuante visatoare care te fac sa spui ca nu are legitimitate un titlu cand unul din contracandidati se accidenteaza. Am mai zis si repet - s-a accidentat?Inseamna ca nu a fost destul de inteligent si s-a pus in harm's way,a gresit problema lui.Ok - daca i se intampla ca lui Steffi Graf sa vina un nebun cu cutitul sa o injunghie,atunci clar nu e vina respectivului concurent.Dar daca se accidenteaza la antrenamente in quali whatever,e fix problema lui si faptul ca a fortat si nu a putut face fata presiunii celorlalti. Eeexact.Ma ce o fi asa de greu de inteles? Nici nu mi se pare un subiect de discutie - efectiv oamenilor le place sa despice firul in 14 si sa conteste orice - bai cum sa sustina cineva care a facut fastest lap in acel weekend nu e cel mai rapid?OMG. In fine...vorba colegului bine ca vine alta cursa si putem schimba subiectele astea...pt ca efectiv sunt derizorii. 4sure Problema celor mici e faptul ca dupa cum bine a zis Pecco "MM poate fi rapid si pe un tractor" - s-a vazut asta in perioada Honda,si adaptabilitatea lui e fantastica,cee ce nu e cazul la ceilalti. Aa,si apropo de problemele lui Bagnaia,si Diggia a fost duda weekendul asta.Repet,nu incerc sa il scuz pe Bagnaia,just saying. Intr-o nota personala,e pacat pt ca ma asteptam ca anul asta sa vedem o mare batalie Bagnaia-MM gen 2023-2024 JM-Bagnaia din care e logic ca ma asteptam sa castige MM dar am fi avut depasiri acrosari scandaluri la boxe dupa aia etc,in schimb Bagnaia e gluga de coceni iar MM defileaza,ceea ce,pt mine cel putin,e ceva extrem de plictisitor.Iarasi - no hate la adresa lui Marquez - omul a impus o stacheta,daca ceilalti nu sunt in stare sa se ridice la nivelul acela pt a concura cu el,problema lor.Insa e f plictisitor,si 70% din vina mi se pare ca o poarta un anume Francesco Bagnaia.Hai sa dam 30% si motoretei dar meh...
  15. https://www.facebook.com/TNTSportsBikes/videos/stoner-int-motogp-austriangp/1085825293656277/ Ce zice Casey: MM stie cu bicicleta si fara electronica, se desosebire de astia micii care asteapta ca inginerii sa le faca cea mai buna moto dpdv al electronicii.
  16. hai man ca o iei pe urmele lu @B.B. si nu e bine deloc. Pole inseamna cel mai rapid din calificari, simplu, atat si nimic mai mult. nu conteaza ca in FP a fost MM cel mai rapid. Din pacate pt el nu a fost cel mai rapid cand A CONTAT, adica in sesiunea de calificari. si eu si @Method vorbim doar de ce inseamna Q1 + Q2 = Pole si starting grid. Atat. Ce s-a intamplat inainte de calificari sau in cursa nu are relevanta cand noi discutam doar de cel mai rapid in calificari.
  17. Neatzaaaaa! paracetamol si decasept amplifica greatza!
  18. Buna dimineata! Marti, aveti grija!
  19. Amin! In alta ordine de idei, um citat de pe Facebook de la cineva.. legat de ce spuneam eu, ca MM DACA ar vrea le-ar da un tur in plus la flăcăi in curse si juma de tur in sprint insa: During his years of recovering from his horrendous arm injury and vision injury, amongst his darkest days, Mark Marquez sought advice from Mick Doohan; they had a 30 minute phone call at the end of which, MM93 had a completely different outlook, suddenly he knew “exactly what he had to do”. I’ve researched this phone call from all of their related quotes that I could find. Refined to its core, Mick’s message was: 1. You have to find a new way to ride fast, you’ll never again ride how you did before. 2. Once you’ve mastered point 1 the key nuance is in knowing when and where to push {never doing more than you need to to win}. Mark has credited Mick many times, and I’ve got no doubt he embraced point 2 as hard as he did point 1. Therefore, you can’t read anything into his race time, he simply did what he had to to win. He wasn’t pushed to go any faster, so he didn’t.
  20. Ok. Multumesc frumos pentru raspuns. Se pare ca aceasta nu functioneaza pe variantele noi de Windows. Am gasit intr-o descriere ca trebuie conectata pe Win XP. O sa incerc si varianta aceasta. Salutari.
  21. Ieri
  22. nebunie. sunt curios daca cedeaza peco si pleaca. nici nu stiu daca e bine sau rau, englezii spuneau ca ar fi bine sa plece, ca nu-l poate bate pe MM pe aceeasi moto. pe alta? poate. pe aceeasi - nu. (istoria ne-a invatat chesti asta)
  23. Nu te acuz de nimic. Am facut doar referire la postarea ta, in care spuneai, negru pe alb (ma rog, negru pe gri), ca MM nu este fastest, ceea ce mi s-a parut bizar, mai ales ca toti cei care scriem aici, vedem cum scoate zecimile din joben si distruge psihic concurenta. Nu! Pole nu este egal cu fastest. Pole inseamna, pur si simplu, cine ocupa prima pozitie in grila. Acel loc este ocupat cu cel mai bun timp al acelei sesiuni de calificari, dar nu este obligatoriu ca acel timp sa fie the fastest. De pilda, timpul de pole, obtinut de un pilot X, poate fi (teoretic, uneori si practic) mai slab decat un timp obtinut intr-o sesine de free practice, de catre un pilot Y. In acest caz, detinatorul pole-ului are cel mai bun timp in calificari, dar nu a fost cel mai rapid pilot la overall. Asta voia sa spuna si colegul @B.B., cand spunea ca nu intotdeauna cel care pleaca din pole este si cel mai rapid. Asa cum am aratat si eu si colegul, o sesiune de calificari (in formatul actual, care nu este cel mai fericit) este afectata de o multime de variabile, care influenteaza "cel mai bun timp". Sa fim seriosi, DACA MM nu ar fi cazut, ce sanse ar fi avut Bez, sa ia pole-ul??? Putem presupune ca destul de mici. Un format de calificari fara interferentele acestor variabile (sau in orice caz cu reducerea lor substantiala) ar fi cel de Superpole, similar cu cel care era odata (nu mai stiu cum se mai desfasoara calificarile lor acum) in WSBK.
  24. Sa ne revenim putin...: https://www.facebook.com/reel/2214491545661792
  25. Da, aici ai si tu dreptate, insa tocmai pentru ca noi urmarim aceasta competitie (am accentuat acel "urmarim") si stim toate detaliile care contribuie la succes si/sau esec, nu putem exclude in totalitate acel "daca". In rest, asa este, adversarul nu este raspunzator pentru ghinionul concurentei, dar nici nu poti spune ca (de ex) titlul lui Lorenzo, din 2010, cu Rossi lipsa 4 etape (nu mai vorbim de cel din 2015, cand stii in ce context a fost castigat de acelasi Lorenzo), are aceeasi greutate cu titlurile lui Stoner, obtinute cu Rossi pe circuit, in forma f. buna.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...