Toată activitatea
- Ora trecută
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Lucian_M în mavetzul Service si intretinere curenta
Inclusiv un charger din Lidl. Dar ești sigur că bateria respectivă are 6V și nu 6 Ah? -
- Azi
-
Ma bucur ca esti incantat ...eu la fiat nu am avut saptamana fara ceva aprins prin bord ...mi se pare o masina chinuitoare ....a mers . si merge . dar papa pisicu rau ...pt mine este forbidden
-
Silver Arrow îl urmărește pe Mi-am luat Fiat si imi place, imi place mult.
-
Astea sunt mașini de femei, nu? Nu de alta dar pot să vă privesc de sus, am Pejo. Am citit pe sărite, nu m-am prins de an, bani, motorizare. Felicitări, acum bagă plimbare și să ai numai bucurii.
-
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui sprike în mavetzul Service si intretinere curenta
Buna seara Revin cu urmatoarea intrebare Ce redresor recomandat pt baterii moto de 6V care sa aiba ca accesoriu unitatea de masura - amprajul? -
Salut In concediu am inchiriat de cateva ori Fiat 500 - varianta hibrid si varianta normala Ultima tura am facut 2400 km in Spania Plusuri Sasiul si suspensiile au o constructie robusta, modelul 500 are o greutate mai grea comaparativ cu alte marci din aceeasi categorie, Consumul unul destul de bun in oras si exteriror la mers normal; daca bagi pedala de acceleratie la fund cresterea este in plus de 2-3 l la 100 km ca medie, dar creste si mai mult Dimensiunile reduse - foarte buna pt zonele aglomerate Asistenta city la ambreiaj care te ajuta la plecarile din rampa - bun mai ales in zone cu teren cu inclinatii ridicate si lungi in zone de trafic intens Unghiul de bracaj la volan, foarte bun pt spatii mici Minusuri: Confortul la scaune - slab, stai ca pe un taburet, te doare spatele dupa 250 km, nu prea ai variante de reglare in anumite pozitii - inteleg masina doar pt oras- Butoanele de comanda la gamuri - sunt invesate comparativ ca la modele japoneze, nu sunt in portiera Partea de comenzi bord - nu prea sunt intuitive, m-am adaptat cu bordul dupa 3-4 zile Modele cu geam panoramic - nu sunt de nici un efect + greutate sporita Variant cu cutie de viteze cu 6 trepte mult mai dinamica Izolarea fonica - cam precara - la 170 - 180 km pe ora nu prea mai auzi sa vb cu pasagerul - solutia dai muzica tare sa nu mai auzi in jur Daca mergi tare sunt sanse sa intre noxe prin gurile de aerisire - dar nu am ajuns in situatia sa explodeze motorul Fiabilitate motor - nu comentez
-
Ai dreptate fără doar și poate. Însă mă gândesc la o treaba (simplă) : deja sunt prea multe articole de pe prea multe site-uri pe aceeiasi temă. Acosta e în contract cu KTM - probabil nu prea are cum sa declare nimic. Dar...Nu iese fum fără foc. Iar nea ziaristul ala deja a declarat asta in 2 randuri. Sa vedem.Am zis și anterior - sunt la nivel de zvonuri,însă...au un sâmbure de adevăr. Plus ca are și mult sens : cu "un" KTM in faliment pus la vânzare de către Bajaj pe de o parte și cu Acosta frustrat masiv de 2 ani de faptul ca el poate dar motoreta not so much,o mutare în 2027 mi se pare no brainer pt el.
-
DAGIO îl urmărește pe Manusi Hein Gericke
-
Manusi moto Hein Gericke Marime: M Material:piele Stare foarte buna Se pot vedea,proba in Alba Iulia Inf.la tel. 0740128824 Pret:90 ron
-
articolele alea-s o l*ba. se citeaza ei pe ei. iisuse. ^asta si altele.
-
Da, asa este. Dar, nah,... stii cum este... logic ar fi sa plece.
-
pt ca motoretele KTM care se vand sunt alea de enduro si cele derivate din tiparul enduro touring. Nici decum cele racing. Si sa nu uitam sa adaugam in mixul asta si Husquarna si GasGas ca si ele fac parte din grup si tot ADN enduro au
-
Progresul in clasament la puncte al pianelor e dat de faptul ca...... au echipa satelit, care si aia aduce puncte. Honda a progresat daca o luam dupa puncte si s-a vazut si in curse, n-au mai fost ciuca batailor si nici Mir nu s-a tavalit chiar cu fiecare ocazie. Au adunat curse finalizate si puncte la final. Clasamentul e influentat de: .... pozitia de la finalul curse. Pam pam... Degeaba progresezi fata de performantele de anul trecut cand altii progreseaza de 2 ori mai bine, in final tot la ultimul loc de lupti. Timpii pe sectoare sunt acolo ii pot analiza si vedea unde pierd timp si cat timp pierd. Cum am mai zis performata seaca e degeaba daca in cursa nu poate fii fructificata. Yamaha pe viraje are o viteza ridicata, astfel incat compenseaza viteaza lipsa pe liniile drepte, dar asta e valabil numai in calificari sau cand au pista goala in fata. In cursa se schimba smenu si pierd in fata tuturor aproape.
-
Ms frumos. In oras nu prea merg cu masina. Folosesc metroul sau motocicleta in oras, inclusiv pe ploaie, cand nu scade temperatura sub 5grade. Nu am nervi sa stau la coada cu masina. Inainte sa fie parcarea platita era foarte greu si sa gasesti loc de parcare dupa ce stateai 1h in trafic pt un drum de 15min. In oras in coada mare pun DCT-ul pe N ca sa nu stea ambreiajul tras. In afara orasului folosesc masina acum in sezonul rece, B-Cioplani destul de des + alte drumuri, Titu, Alba-iulia etc. Frana este foarte ok, perfect dozabila cu feedback bun, nu este supra-asistata.
-
Pai si eu ce-am zis?
-
Daca nu ne luam dupa clasament,nici nu are rost sa vorbim - rezultatele sunt cele care primeaza si care arata cine are directia corecta.Restul sunt povesti. vorbe si povesti - ma frend, situatia ramane aceeiasi oricum ai intoarce-o : pt a inregistra vreun progers NOTABIL,Yamaha trebuie sa progreseze peste ritmul de progres al celor din fata,doar asa poate recupera gap'ul.Altfel,daca merge in ritm cu ei va ramane fix acolo unde e - pe ultimul loc. Nu conteaza ca tu nu vrei sa intelegi asta sau ca te pierzi intr-o diaree verbala,situatia de facto tot aia ramane. Deja faci pe...?serios? Colegul a pus mai sus o statistica in care el cu guritza lui a zis "Yamaha a progresat 0.3s/tur,Ducati 0.6s - despre acea statistica vorbeam. Nu are rost sa ne contrazicem de dragul contrazicerii.Ai dreptate,eu nu stiu despre ce vorbesc cand spun ca Yamaha e pe ultimul loc aberez,ei de fapt merg foarte bine.Hai sa incheiem discutia aici ca nu ajungem niciunde.De atatea ori am spus ca nu are rost o discutie logica cu tine despre acest subiect,si de fiecare data ajung sa fiu atras in ele.No more. Asa are logica. Acelasi jurnalist e amintit : Manuel Pecino claimed that Acosta has already signed his contract for 2027, but says he can’t confirm which team he will be riding for. Pecino did rule out Yamaha and Aprilia, leaving KTM, Honda and Ducati as the remaining options. Previous reports have suggested that Honda would triple Acosta’s salary, though the rider himself has said money will not be his motivation. Deja incep sa iasa zvonuri din mai multe parti : ‘Everyone’ at KTM is ‘resigned’ to losing Pedro Acosta next year amid Ducati links Am spus-o primul,a se consemna ! Doamne-ajuta sa il vedem in rosu umar la umar cu...Marcelino? Silly season a debutat in forta
-
sper sa nu ramana, ce naiba, 2 ani fara victorie = no bueno. daca schimba si Pedro producatorul nu il vad bine deloc pe dl Peco. mai ales la ce bine se misca aprilia, isi revine si JM.. nu il vad bine deloc pe dl "campion".
-
Articolul nu spune cu cine a semnat, deci e posibil sa fi semnat chiar cu ktm
-
Inseamna ca s-a eliberat un loc la KTM, pentru Quartararo...
-
Un V4 de 850 nu este complet diferit de unul de 1000, arhitectura este aceeasi, componentele sunt aceleasi, ca functii, dar nu este atat de simplu.. faci downsize la cilindru, in limitele cerute de regulament si gata. Practic motorul ala este proiectat si construit de la 0 ( o diferenta de nuanta!), desigur pe baza know how-ului obtinut cu motorul anterior, de 1000. Odata cu reproiectarea motorului, toate celelalte componente vor fi reproiectate: sasiu, suspensii, bascula, elemente aero (aici si regulamentul vine cu modificari), sistem de franare, electronica, totul. Si sa nu uitam ca motoreta 2027 va trebui construita in jurul opincilor Pirelli. Vorbim despre o motoreta prototip, care trebuie sa livreze performante extreme, nu e ca si cum ai face modificari de cilindree la motoreta personala. Pentru Yamaha era vital sa vina din 2026 cu un V4 de 1000, pentru ca ei nu au nici un fel de date cu motoarele in V si au nevoie de date pentru comparatie. Altfel, construiesc noua motoreta in orb. Ar fi intr-o situatie similara cu cea in care a fost KTM, cand au intrat in competitie: tabula rasa! Ceilalti nu au problema asta, pentru ca au ani intregi de date, tranzitia lor va fi mult mai usoara. Din punctul asta de vedere, Yamaha oricum pleaca la drum cu un handicap. Daca nu ar fi construit motorul V4 de 1000, pentru 2026, in 2027 handicapul ar fi fost urias.
-
Mi-am luat Fiat si imi place, imi place mult.
topic a răspuns lui Silver Arrow în Bigfootul Automobile
@Bigfoot s-o stapanesti sanatos! Si sper sa nu te incadrezi in categoria: ''cu masina ai 2 bucurii - cand o cumperi si cand o vinzi'' Cat timp te duce de colo colo , cu costuri predictibile si drept urmare asumate, este ceea ce ti-ai dorit. Vechimea si km nu sunt principalul criteriu, ci cum am fost intretinuta. Cat priveste minusurile enumerate de tine nu sunt chiar asa de suparatoare: - daca mergi mai mult prin oras, treaba cu izolarea fonica nu este un capat de tara - banuiesc ca femeile sunt principalul grup de clienti vizati la Fiat 500, asa ca volanul sensibil pare normal. Frana nu este si aia destul de apriga? - suspensia si DCT-ul... chestie de obisnuinta, si la fel in oras la 18-20 km/h viteza medie nu cred ca deranjeaza. -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Kassu în mavetzul Service si intretinere curenta
-
Sa zicem ca m-a costat cat CF Moto 450 MT. Pt mine a fost un no brainer, pt o masina euro6, absolut decenta cu un motor foarte foarte agreabil, automata si 4x4. De aceea am zis ca fata de alte marci am ramas cu 4000e-6000e in buzunar fara a avea 170cai si cutie automata,in cazul altor variante.
-
Da, si eu am spus ca un motor de 850 poate fi un downscale al unui de 1000 ,, insa cand nu ai ce sa downscale.. devine mult mai greu sa faci unul de la 0 direct de 850cc. Dar nu, a sarit @Method si inca unul, al carui nume nu il mai retin, ca nu domle ca nu exista asa ceva ca motorul de 850 este COMPLET DIFERIT fata de cel de 1000, ca difera masele, ca difera aia aia, ce mai, degeaba ai un V4 de 1000, cand trebuie sa faci unul de 850.. gata.. poti sa arunci toate datele pe care le ai despre 850 la shreder si sa o iei de la 0, tot ce ai muncit sa faci un V4 1000.. nu mai foloseste la nimic daca il faci apoi de 850. "Bai nestiutorule de BB, compari mere cu pere, habar nu ai, tu crezi ca aia dau zoom la motor?" Da, efectiv dau zoom out la motorul de 1000 in 850.. de fapt daca mosifica usor diam cilindrilor si/sau cursa pistoanelor pot atince 850 foarte usor cu mici modificari. 150cc/4 = 37cc.. 37ml trebuie sa scada din fiecare cilindru, adica nici o shot (mic!) de tarie! Bajaj deja a cumparat restul de KTM, adica deja are un nou owner care se pare ca nu intervine in partea asta a companei. De ce tot va asteptati voi sa renunte la MotoGP nu inteleg. Adica cumperi o companie plina de datorii, le achiti, le dai la austrieci restul, esti mandrul posesor al KTM brand si tu ce faci? Te apuci si inchizi singurul lucru interesant pe care il mai facea compania aia.. racing-ul. Pai asta e sufletul KTM si a fost dintotdeauna, pure racing machines. Si mai e si RedBull pe-acolo..
-
https://www.motogpnews.com/2025/12/12/pedro-acosta-has-now-signed-his-2027-motogp-contract-hes-already-locked-in/ adica contract incepand cu 2027
-
ziua buna! hai, pana joi rezist cumva! dupa aia pana in 12 ianuarie liniste si odihna si distractie! diiiii!
