Toată activitatea
- Ora trecută
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
Totul e bine și frumos când te bați la podium...chiar dacă nu câștigi neapărat,dat ești acolo ești în cărți- e ușor sa fii agreabil când e soare pe strada ta,e ușor sa fii agreabil când ai un material bun de concurs și ești premiat (nu?) Aproape la fiecare cursa. Sa vedem cum se simte când ești la 2s în spate fata de Marcelino și mareea Ducati și la 1s de Fabio,și nu poți frana pe carbon cum o fac cei din gp și nu înțelegi gumele și îți zic inginerii ca trebuie sa stai intr-un anume fel pe moto ca să maximizezi aero și când trec toți de tine pe linia dreaptă și când ți se încălzesc gumele în pluton de nu mai simți nimic cu fața....atunci sa vedem cât de agreabil și susținut e. Ca așa...când castigi...toată lumea e veselă. Câți ani are pana la urma?28 sau 30?Bătrân oricum. Pana mai trece 1-2 ani sa se adapteze,iese și la pensie înapoi la sbk ca Bautista.... Negândita mișcare....adică gândită în nuanțe foarte roz nu cred ca a gandit-o el sau managerul realist. Și asta mai ales după ce a mers pe moto de gp și a văzut ca nu e deloc ca în filme.. Oh,well...e bine pt spectacol ,nu?mie îmi convine -
Neatzaaaa, Zarea taie greatzaaa! E soare si fain pe aici
-
Anul trecut era jale în cilindrul receptor, iar sus la master era un fel de mocirlă. Pe viitor sper să evit jegul din sistem.
- Azi
-
Nu o fi umblat nimeni pe acolo vreodata ,asa ca ai facut o treaba buna. Mentenanta te scuteste de probleme si cheltuieli pe viitor.
-
ALEX-Guzzista îl urmărește pe Nu se mai poate circula in București. Ce e de făcut?
-
Nu se mai poate circula in București. Ce e de făcut?
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în lulu_vitezaul BUCURESTI - discutii generale
Cineva care toata viata a mers cu masina si care a si trecut de perioada tineretii aventuroase prefera masina,mai ales daca nu a avut tangenta cu doua roti. Am auzit la discutii de genul"nu m-as urca pe moto nici sa mi-o dai gratis"..... Acu cu ajutorul tehnologiei din masinile moderne,poti sa te uiti la film cat stai in trafic. La alde "patronache"trebuie neaparat masina chiar daca e "cazan"ca scuterul miroase a saracie,poate doar sa mearga cu un HD,atunci apare ca bogat-pasionat de doua roti. Ehe,atunci era alt trafic,acu sa vii... Lasa ca nici alte orase mari nu sunt scutite de aglomeratie. Sunt sofer,merg cat pot noaptea,ca sa evit traficul si sa nu ma umplu de draci. Ziua imi fac programul in asa fel incat sa evit orele 7-9 si 16-19 . In cursa,trec prin orase mici despre care se spune ca sunt in zone sarace,defavorizate, Vaslui,Barlad,Tecuci,Harlau,ziua in centru nu gasesti un loc de parcare,parcarile hypermarketurilor sunt si ele pline in mijlocul zilei,seara este un dute-vino constant de masini cu baietii de cartier,pe bulevarde si prin marile parcari. Rar trece cate un motor si ala de capacitate mica cu toba-burlan. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui damager în ioio_violaul Competitii Internationale
Nu stiu ce sa zic, a trecut de la lawa la yamaha si s-a adaptat super repede. a trecut de la yamaha la bmw si a luat titlul. e un pilot care se adapteaza rapid. eu cred ca yamaha a facut o miscare buna. eu unul voi fi fanul lui, chiar daca nu se va bate la podiumuri. pai lumea vorbeste despre el, mai mult decat daca ai fi venit Gonzales la yamaha. vine in spate cu o natie mare de turcaleti. Si pe deasupra e si un tip foarte agreabil in paddock. -
Nu se mai poate circula in București. Ce e de făcut?
topic a răspuns lui Speedy.K în lulu_vitezaul BUCURESTI - discutii generale
E, lasa, ala avea nationalismul local moldovenesc in care se visa capitala la Iasi. Plus ca, lasand opera literara la o parte, ala a spus si a facut atatea prostii la viata lui incat nu l-as lua ca reper. -
Buna dimineata! Inca ploo.
-
Nu se mai poate circula in București. Ce e de făcut?
topic a răspuns lui pinnochio în lulu_vitezaul BUCURESTI - discutii generale
Sadoveanu a spus că Bucureștiul e o mahala ridicată la rang de Capitală.În 2010 am fost o zi în București.Doar mort mă poate duce cineva acolo din nou. - Ieri
-
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui apriliacluj în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Fixx. -
Geop îl urmărește pe Sunet vant la viteza peste 100km/h
-
Sunet vant la viteza peste 100km/h
topic a răspuns lui Geop în savaiulian16ul Motociclisti, in fiecare zi
Salut! Ce parbriz ai probat? Si eu ma gandesc sa iau ceva, tot R1200R. Am eu, isi fac treaba la banii aia. Auzi si intercomul, dar trebuie marit volumul spre maxim. -
După plimbarea pe Transbucegi de săptămâna trecută, când s-a mers mult atât pe ploaie, cât și pe forestiere, am decis să spăl agregatul. Înainte de asta a primit un Road 5 pe spate. Am băgat turbojetul în acțiune, suflat, curățat de apă, apoi mi-a venit ideea să schimb conducta de ambreiaj, că tot aveam niste materiale prin garaj. Cilindrul receptor era murdar, garnitura arăta decent, dar am pus una originală pe piston, lichid nou, aerisit și rezultatul e mai jos. Aproximativ o oră de lucru.
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Method în ioio_violaul Competitii Internationale
Sa aduc aminte de vremurile când au refuzat pe față echipa de client a lui Poncharal spunând ca nu au nevoie de echipa de client?Ca după....1 sezon? mai târziu sa se sucească cu 180 gr? Hai sa spunem ca atunci erau influente giallo,o anume legenda nesuportand faptul ca Zarco ar fi putut concura de pe aceeiasi motoreta ca și el după ce a încercat sa îl depășească de pe o motoreta mai veche... Meh,sa zicem ca sunt old news ce vorbesc eu însă arata un comportament...nu tocmai logic. Acum,când sunt cu un picior în groapă au revenit la sentimente mai bune,iar semnarea Pramac ca echipa de client mi se pare un mare avantaj pt ei. Toprak se vrea a fi o lovitură de imagine. Teoretic este.Practic mi se pare extrem extrem de prost si de idealist gândită această mișcare...atât pt el cât și pt echipă : în eventualitatea (extrem de probabilă) in care marele talent otoman va da un la fel de mare chix,pe cine va învinui?? Ala nu e Pecco cel elegant sa spună ca vede pe telemetrie ca merge mai prost decât coechipierul : băiatul ala va arunca cu noroi în tot ce e în jurul lui. Foarte foarte prost gândită mutare după părerea mea - e un lose-lose situation,nimeni nu va câștiga din asta : nici Yamaha nici Toprak nici competitia. -
Nu sunt prea grele, dar pot fi prea înalte. Uite un site unde poți să faci niște simulări cu diverse modele: https://cycle-ergo.com/
-
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui Speedy.K în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Lasa familia in pace. N-am stat sa citesc toata postarea ta, dar lasa oamenii in pace. Daca esti motociclista, invata ce e de invatat, inspira-te din ce e de inspirat, dar lasa familia in pace. Daca nu esti motociclista devino, daca vrei, daca nu, nu, dar lasa familia in pace. Pe scurt lasa familia in pace. -
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui MirceaB în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Salutari, Incearca sa te intrebi daca ceea ce vrei sa faci (adica a o cunoaste pe doamna respectiva) este bine pentru ambele parti. Probabil ca sunt sanse mari sa iasa la suprafata niste amintiri nu tocmai placute. Nu cred ca exista pe lumea asta o drama mai mare ca a unui parinte care-si pierde copilul. Bafta, indiferent de decizie. -
Stiu. Nu ies asa pe drum fara permis. Dara ar fii sa imi iau ceva mai mare, merg pe camp si cand fac 18 poate dau de permis. Ideea e daca nu e prea grea pt mine
-
La 16 ani nu ai voie să conduci decât ceva cu o putere de maxim 15 cai. Toate de 250cmc sunt peste puterea asta și va trebui să aștepți până la 18 ani ca să dai examen și să poți merge cu ele pe drumul public. Dacă vrei să mergi fără permis doar pe câmp și prin pădure nu e o problemă, dar dacă ieși cu ea pe drumul public o pățești.
-
Nu se mai poate circula in București. Ce e de făcut?
topic a răspuns lui Speedy.K în lulu_vitezaul BUCURESTI - discutii generale
Nu stau sa dezbat problema migratiei oamenilor de la tara spre orasele mari. Asta vine odata cu infustrializarea productiei hranei, taranii nu mai sunt asa importanti cum erau acum 100 de ani. Hm, am zis ca nu dezbat asta, nu? Dar sa te plangi ca nu se poate circula cu mobra in Bucale inseamna ca ori n-ai mobra corecta, ori nu stii sa o folosesti corespunzator. Putine sunt strazile pe care chiar nu se poate merge printre benzi intr-un ritm multumitor. Un exemplu ar fi Calea Victoriei, unde benzile sunt atat de inguste incat e ista bucati pe care nici perpedes nu incapi printre oglinzile masinilor. Dar majoritatea strazilor se pot "filtra" foarte bine. Azi am facut Dorobanti-Viilor si inapoi in 25 de minute. Cu semafoare prinse samd. Ieri Dorobanti- Zoo Baneasa 10 minute la dus si 15 la intors, ca era trafic de ora 9 dimineata, cand toate suburbiile vin la munca in Bucale. Pe de alta parte romanasii n-au inca chef de mers pe doua roti. S-a dat si legea cu 125 cmc cu B si tot nu-i pasioneaza. In domeniul meu ne asteptam sa nu facem fata cererilor de cursuri si, cand colo, slaba rau miscarea. Majoritatea sunt livratori care vor sa se miste mai repede decat cu 49-le cu care muncesc acum. Nici 125 nu ii ajunge cocalarului bucurestean, el tot in Audi de 4000 cmc singur in 2 ore pana la munca ii place. Am vecini care au scutere de 10.000 de euro in garaj, dar ei tot cu Mertanu' cat Titanicu' se duc la munca. Si nu, nu sunt cine stie ce oameni care n-ar putea sa aiba in birou un costum de schimb sau care se duc la cine stie ce sindrofii in fiecare zi, sunt patronache de te miri ce afacere mica, dar e sub demnitatea sau lenea lor sa foloseasca scuterul. Il scot in weekend sa o arda "altfel" pe Magheru. Am multi elevi care sunt angajati de nivel mediu pe la multinationale care-mi spun ca vor un cruiser sa faca plimbari scurte pana la Sinaia sau Mamaia, n-au de gand sa se duca cu mobra la birou, ca au masina de serviciu de la Honeywell sau Oracle si nu-i deranjeaza asa tare sa faca doua ore dimineata si doua seara din Berceni in Pipera. Sau altii din aceeasi categorie care viseaza la vitezane pentru aceleasi plimbari. Sub jumatate sunt cei care vor mobre ca sa scape de trafic. Acestea fiind datele problemei nu vad nicio imbunatatire in viitorul apropiat. Invatati, deci, sa crosetati prin trafic cum trebuie, luati-va motorete potrivite pentru oras si asumati-va riscurile. Personal tocmai ma mut din Dorobanti la Zoo Baneasa ca sa nu mai faca nevasta-mea 6 ore pe zi in trafic spre si de la scoala odraslei (fitze de scoala privata, deh!) iar mie, cu ocazia asta, o s mi se transforme drumul la munca din 3 km in 12 km. Nu ma deranjeaza, mai multi km/ zi de mobrit, mai multa placere pentru mine. -
Dar as putea ceva dual sport/enduro 250 4t? Am 16 ani 56kg si 1.66cm
-
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Da, mai plauzibil asa. Nu cred vine RB in calitate de sponsor al echipei, decat daca au incheiat vreun contract, odata cu venirea otomanului. Destul de echivoca formularea "bringing Red Bull sponsorship ". -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui Kagemusha în ioio_violaul Competitii Internationale
Cred că Bau s-ar obișnui mai repede ca turcaletele, a mai trecut pe aici. Red Bull este sponsorul personal al lui Toprak, nu cred că vine cu bani la echipă, mai degrabă îi suportă o parte din salariu sau mai știu eu ce agreement au. -
7. Tissot Grand Prix of the United Kingdom
topic a răspuns lui xt600 în ioio_violaul Competitii Internationale
Asta este marea problema la Yamaha... faptul ca la ei primeaza business-ul si nu performanta. Din acest motiv au ramas doua sezoane(?) fara echipa de client si au ajuns in situatia in care sunt acum. Poate ar fi cazul sa isi caute pilotii in functie de performante, nu de ce sponsori aduc.