Toată activitatea
- Ora trecută
-
Are deja aripă lungă, nu-i ca la 650, ce ar trebui urmărit e cum o aruncă, poate reușesc să montez niște "deflectoare" pe scurt. Nu mă feresc de ploaie, dau sandale cât încape, dar nu-s fan udeala fără să fie cazul. Dacă nu, ata ete, pun protecțiile și merg în continuare. Nu mi-ar displace ceva mai "light", atâta timp cât am ceva protecție, nu ce oferă niște cizme touring, pe care le consider la nivelul unor ghete de iarnă (no offense cine folosește). I-am luat soției TCX de touring, par niște glume proaste in comparație cu ale mele. Bine, arată foarte ciudat 37 touring puse lângă 44 Adv...
-
Poate a contat si faptul ca e adusa din Olanda,din cate stiu eu acolo e o mare problema cu salinitatea aerului,candva am vrut sa cumpar un Sprinter duba,adus din Olanda,avea rugina inclusiv in cabina,pe dedesubt nu mai spun. Conteaza si cum a fost folosita acolo masina,una e sa fie de familie ,alta e sa fi fost taxi sau de inchiriat. De frica asta,nu cumpar auto,moto decat de la primul proprietar care a luat-o de noua din Romanica,ma uit si la moto,aduse din Canada si Sua,mai ieftine ca din Germania sau Romania,zici ca acolo sunt tarile "binefacatorilor"
-
Se țin binișor. Dar eu nu-s pretențios... Acum nu știu dacă țin foarte bine la jetul de apă dat de roata față. Nu am mai băgat touring de ceva timp... Oricum, mai ușor e să pui o prelungire de aripă și chiar prelungire la prelungire
- Azi
-
Mno, banii tăi, timpul tău, neuronii tăi, doar tu știi dacă merită deranjul. Nici așa nu o poți da, doar in pierdere sau să o repari mai întâi, dar nici așa nu ieși fantastic. Ai alte posibilități financiare față de mine, așa că într-un fel sau altul o rezolvi cumva. Spor!
-
18.000 masina si 6500 bateria.
-
Aș rămâne și cu bani de un cauciuc, aproape. Știu că nu-s la nivelul lui Avantour, dar dacă zici că sunt ok la ploaie, m-ar încânta, că n-ar mai trebui să pun protecțiile la orice aversă (V-strom aruncă grav apă de la roata față), chiar dacă sacrific un pic de protecție. Ideea e că am luat Avantour 2 deoarece aflasem că țin bine la ploi și noroaie. Mno, deși le dădeam cu ceară specială, tot nu vedeam vreo diferență. La protecție foarte mișto, la confort peste așteptări, cataramele lux (aluminiu, zero probleme), vara erau decente (având în vedere gabaritul lor), dar la ploaie, după vreo jumătate de oră le simțeam umede, în maaaaaaxim o oră simțeam apa (șosete ude bine). Îmi plac și cele de la Forma, însă deocamdată nu mă avânt la nimic (nu-i de bani, ăia îs "deoparte"), dar oricum trebuie să iau și niște pantaloni decenți și poate reușesc să trec prin București când mă întorc din concediu și să împușc doi iepuri: probat și luat. La cizme știu mărimea, Forma și Falco au 44 fix cât e realitatea, dar la pantaloni e cu schepsis și musai trebuie probați, altfel nu-i iau. Fuck, Mixto 5 Adv au "piele sintetică"... Ce dreq', așa scumpă e pielea naturală? Ale tale s-au comportat bine dpdv al aspectului? Nu mai fac mulți km pe an, maxim 15k, fără noroaie, evit pe cât pot. https://giannifalco.com/en/2059/winter-2023-mixto-5-adv
-
ce plm vrea si asta, stim cu totii ca e gaey. si eu sunt prost da nu pun poze pe net "uitati-va la mine, sunt prost"
-
Il da afara frat'su din casă :)))) Cred ca s-au certat si asa i-a venit ideea cu balastul. In alta ordine de idei, cred ca cineva se chinuie tare sa iasa din dulap...
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Gasesti mai scump de la Hepco & Becker Suport, pe asta il aveam si eu in vizor daca nu gaseam suportul original.
-
Mă interesa cel mai mult suportul ăla care se prinde de codiță, dar clar nu mai e disponibil niciunul...
-
@vis-a-vis Top case, Placa Top Case Cauta doar dupa marca si model, desi o sa-ti dea toate piesele compatibile. Sunt cateva piese de F/G650 care se potrivesc 1 la 1 pe X-uri.
-
Mersi, arata bine!
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Cristian C. în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
15.000 cele normale, ca orice 390. Îți las aici model de bujie iridium care se schimbă la 50.000. Eu am schimbat-o acum 20.000. Ai acolo codul. https://www.carpimoto.com/en-GL/42421_LKAR8AI-9-NGK-LKAR8AI-9-Iridium-Spark-Plug.htm -
Alpinestars Tech 7 Enduro Drystar
-
vis-a-vis îl urmărește pe Cizme moto "mai spre ADV" și BMW G650 Xmoto
-
Pentru tine văd mai potrivit x-country... ăla merge bine și pe off-road. Ai niște linkuri? Că mi-am prins urechile pe siteul ăla
-
Ma gandeam si eu sa deschid un topic de cizme, eu momentan folosesc cizme de enduro Thor Blitz... foarte OK ca si protectie, ok si la impins / tras motocicletele... inschimb la prima balta deja am apa in ele. Ma uitam la cizmele de "adventure" , mai exact la SIDI, dar 1 pic is reticient daca ofera protectie suficienta, ca si la orice, parerile pe net sunt impartite Practic mie mi-ar trebui cizme care is mai mult spre dual sport / enduro, dar cu impermeabilitatea de cizme touring.
-
awyDXqQ_460svvp9.webm
-
Am avut Falco Mixto 3 și le-am schimbat cu Mixto 4. Le folosesc în regim dual sport, deci și off-road, noroi. După un timp se umezesc, n-aș zice că-s total ermetice, dar am băgat noroaie și mers prin bălți. Am mers și prin ploaie prelungită și se îmbibă pielea aia. Nu intră apă propriu zis, dar sunt umede și reci. Dar cred că nici la altele nu ești uscat dacă le ții în apă. Nu sunt confortabile la mers ca niște adidași, dar nu se compară cu cizmele de enduro. Talpa aia Vibram e excelentă. Are aderență bună și te lasă să mergi decent. Mi-am mai prins picioarele pe sub mobră, am avut probleme peste carâmb, pentru că nu-s atât de înalte. Pe mine mă țin cam 3 sezoane și nici nu s-au făcut praf. Întreținere aproape zero. Acum am început să le dau cu WD40, am văzut pe tiktok. Cam singura utilizare pe care o văd pentru mizeria aia. Nu se încalță așa ușor ca unele cu fermoar, trebuie să ajustezi cataramele alea până-ți convine, dar te obișnuiești cu timpul. Mi-a convenit întotdeauna prețul. Le-am luat la reducere mai mereu, sub 800 de lei
-
Lucian_M îl urmărește pe KTM 390 Adventure
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Lucian_M în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Din ce am înțeles, are rol de diminuare a scârțâitului, așa e și la unele plăcuțe de frână auto. Dacă este pe moto, recomand curățare, gresare ușoară cu niște vaselină cu cupru in punctele de contact (spre piston sau braț etrier). Aftermarket nu am văzut până acum în niciun set (și am montat multe). -
SIDI Adventure 2 , Vanucci VTB 9 ar mai fii 2 optiuni bune
-
Nu-i rea ideea, intră în cărți. Am avut câteva situații când cizmele au făcut diferența și prefer ceva mai "hard" decât să plâng după. La mers erau chiar ok, deși sub Forma Touring și Seventydegrees sau cum se chemau alea (a zburat învelișul, credeam că e piele, dar nu era). A, și am omis ceva: catarame din aluminiu, nu plastic, zero probleme la Falco cu ele, deosebit de rezistente.
-
Pret nou: 200 lei
-
Leon îl urmărește pe Cizme moto "mai spre ADV"
-
https://www.fc-moto.de/en/Forma-Adventure-Waterproof-Boot?srsltid=AfmBOoqTJOqlR3YUqc1CsNlfbEBkQ-cVcyXhKXQBidahJWaY7UYXOE3H Totusi, ca o parere personala, pe mine nu ma incanta genul asta de cizme pe un sport touring cum ai tu (am avut si eu 3 Vstrom de-a lungul timpului)...Au dezavantaje evidente: mai grele, mai rigide, mai incomode, mai scumpe, te incingi vara in ele, daca te opresti la un obiectiv touristic si trebuie sa te invarti pe-acolo mergi ca Robocop dupa un timp, etc. Singurul avantaj este protectia superioara cizmelor de touring. Eu folosesc aproape exclusiv ghete scurte (vara) sau cizme de touring cu goretex.
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
15000, OEM (Bosch cred) Atunci faci și primul joc la supape
