Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Vă salut cu respect! Mi-am achiziționat acum câteva zile un Honda Hornet 600 PC34, cu ~80k km la imbatabilul preț de 900 de euro, motocicleta stătută destul de mult, estetic prezintă foarte bine, mecanic relativ! Ca am luat-o mergea într-un piston, în pistonul 1, am scos toate fișele de la bujii ca să testez asta și mergea doar 1, se tura până la 7-8k și așa, am dat jos carburatoarele, curățat jiglere, suflat, neumblat la reglaje, apoi când le-am pus se tura relativ bine, mergeau toate 4 pistoanele, totul în regulă, peste vreo oră am montat o definitiv ca să merg la o plimbare cu ea să văd cum se comportă, a pornit, a mers turată foarte bine timp de 3 4 secunde apoi s-a subturat din senin, la 2k ture, oricât aș fi dat accelerația, și cu șoc și fără rămânea pe la 2k, parca o ținea ceva, și scotea fum ALB pe toba, după nu a mai pornit deloc, plutitoarele la carburatoare par să funcționeze corect, motorul cred ca e în stare bună, turată în limitare nu mi-a scos fum albastru deloc, nimic dubios, nu pare janghina, mi-e drag de ea:) Scânteie am scos fișele de la bujii și le-am probat pe toate cu o bujie dând la automat, da scânteie pe toate, bujiile ei n-am apucat să le scot ca nu am avut cheie, dar asta urmează să fac azi, scotand mufa de la senzorul acela din stanga carburatoarelor care am înțeles ca face comunicare cu CDI ul pentru scânteie nu e nicio diferență. Voi ce spuneți ? Orice părere e bine venită?
  3. eu zoc ca yamaha e mai aproape sa rezolve pb de grip decat ktm si aprile sa iti rezolve pb lor de vibratii, acceleratie, ambreaj, etc... la mugello eu zic ca yamaha o sa fie prima dupa ducati. Nu cred ca va reusi sa bata toate ducati-urile, dar va fi sus. La assen ar tb sa se bata cu ducati.
  4. Dacă nu scapi repede de geacă aș fi interesat de protecția spate, eu am mai multe geci și nu suficiente protecții, tot le schimb de la una la alta. Te caut în viitor. Mulțumesc!
  5. Salutare. Donez o geaca Dainese Air-Frame, marime 48 (buna cam ptr 70kg dar cineva mai micut de statura). E curata, scoasa de la masina de spalat. Garniturile din ceva piele sintetica, de la gat si maneci, dau semne de imbatranire. Nu e rupta, cazuta, etc. Are protectie spate L2 (Dainese), protectiile clasice Dainese ptr umeri si coate, mesada de vant si o prelungire (Dainese ptr spate). Eu am 1.85 si 67.3kg in pozele de aseara. Asadar ptr cineva pana in 70kg altfel nu se inchide fermoarul. Locatie:Bucuresti, sector 3 Tel:0734.136.197
  6. Din ce zice lumea (dar nu Ducati sau Marc), se pare că la Aragon Marc a revenit la cadrul 2024. Și alta, Fermin a fost la Barcelona și s-a operat de compartment syndrome și i s-a scos o tijă din umăr de la o operație anterioară. Pun mai târziu și sursele, acum sunt în pauză la o benzinărie.
  7. Can't argue,sunt multe "predictii" care imi ies rau.Sunt si multe predictii care imi ies bine (dar alea nu le contabilizeaza nimeni) - am zis ca vor adopta toti cutia Honda si ca Yamaha o freaca aiurea cand mergea pe qs si zicea ca e ok?Am zis ca se vor inspira din F1 si vor adopta cf forks si pana la urma cadre?Am zis ca acel bot de rechin-ciocan inaugurat prima oara de Ducati hat pe vremea lui Lorenzo e cel mai avantajos dpdv aero?Chiar si cand ei l-au abandonat?Si acum il au absolut toti?Am zis ca trellis'ul de fer ktm nu va functiona neam?Am zis ca MM se va adapta la Ducati cand toata lumea il dadea washed-out si ca il va bate in cap pe Pecco?Si altele si altele,dar deh,trecem repede peste ce am zis si s-a adeverit,neimportant,nu?Important e cand am gresit. Si apropo de ce ai scris mai sus - poti sa ma contazici cu faptul ca toata cariera lui Q pana la venirea in motogp a fost pishu?Mult sub Diggia de exemplu?Poti sa ma contrazici (daca te-ai fi uitat la acele curse) cu faptul ca AM a scos din cursa lovind pe principalul contracandidat la titlu moto3 - Miller?Exista filmarea,am si pus-o aici.Poti sa ma contrazici cu faptul ca nu a fost in stare sa ia titlul la moto2 decat dupa 5 ani cand plecase absolut toata lumea buna din moto2 si chiar si atunci era sa i-l fure un anume Brad Binder?Ca a venit la Honda HRC (da?debutant direct la HRC) adus de frati-su?Ca nu a facut nimic pana in anul asta,cand,coincidenta coincidentelor,fratiorul merge fix pe un Ducati f apropiat de al lui? (tot respectul insa pt cum merge AM in 2025 chair si asa ...ca Gigi dall'Igna a declarat cu subiect si predicat ca nu urmareste aducerea lui Marquez la Ducati Spa (exista interviuri destule) si eu sustineam ca din moment ce omul declarase,chiar asta intentiona.Si a intentionat probabil pana MM a avut acea lovitura din conferinta de presa cu "nu merg la Pramac.Punct." si a s-a bagat pe teava big boss peste Gigi? Referitor la proiectul Yamaha V4 - am explicat de n ori - nu am spus niciodata ca Yamaha nu e in stare sa faca asa ceva,ci doar ca avand in vedere felul cum progreseaza ei si cum investesc,nu i-as vedea venind cu un V4 pana in 2027.Si chiar imi doresc sa imi dea peste nas si sa ii dea lui Q o moto buna. Imi place sa fac predictii,nu avem nici unul informatii sa facem niste predictii corecte,deci tragem in intuneric ca sa spun asa.Ori cand tragi in intuneric...de multe ori nu nimeresti.Dar imi place cum tine lumea minte DOAR ce gresesc,tot timpul de rau,niciodata de bine.Mda. Cu REZULTATELE !! Incepi sa faci ca si colegul xt - ignori rezultatele.Nu le mai pun o data,dar uita-te ca sunt toate aceste motorete (arquably cu piloti mai slabi decat Q) peste Yamaha.Aprilia pe deasupra are si o victorie de etapa - si asta in mainile pilotului nr.2. La asta ma uit eu - la clasament : o Honda pe 6 (cu un batran),o Aprila pe 7,un KTM pe 8. Can't argue that....si cu toate astea sunt peste Yamaha in clasament.Let that sink in. Problemele cu ambreiajul cred ca tin mai mult de Bez (aprilia ca si Ducati au trecut la cf clutch care trebuie incalzit la temp f mari pt a functiona corect,ceea ce pilotii de multe ori nu reusesc,nu cred ca e o problema aprilia ci mai degraba o problema generalizata - poate ar trebui sa le puna un senzor de temp acolo?sa vada daca sunt in plaja?zic si eu) Yamaha nu are probleme cu tractiunea? Same here,tot ce pot sa imi exprim e parerea personala.Care nu este o opinie autorizata,pt ca nu am nici un fundament,doar observatii asupra a ce se intampla. Sunt de acord in continuare cu tine - Yamaha a inregistrat niste progrese.Dupa cum zice Fabio insa,in tururile rapide,insa cu largul concurs al lui.Si repet pt ca vad ca nu iei in considerare un punct mega-important : DOAR la temperaturi mici,nespecifice sezonului regulat ca sa zic asa : daca Yamaha merge bine doar sub 25 grade,e nasol pt ca se intalneste aproape deloc cu aceste conditii. Nu neg,ei incearca,fata de anii trecuti cand aduceau mai nimic,acum incearca.Dar daca Fabio dimpreuna cu Rins (care nu e prost - daca ii dai o moto buna,merge - eu il vad pe Rins gen AM),au pus multe piese ca apoi sa le dea jos pt ca efectiv nu aduceau nimic in plus. Cel mai mare progres (progres pe care nu credeam intradevar ca sunt in stare sa il faca in timp atat de scurt) este acest V4 care implica o moto total noua de la zero - asta va fi foarte interesant de vazut - daca vin cu un V4 functional (nu doar in teste) si daca il dau echipei factory (reamintesc - Meregalli a spus ca nu il va da daca nu e simtitor mai bun decat motoreta L4),atunci da.Atunci avem pe ce vorbi.Pana atunci insa nu mi se par decat sperante. Dupa cum bine zici - sa vedem ce se intampla si la 30-35 grade pe circuite mari. Nu stiu daca sunt de acord cu tine - Mugello e un circuit flowy,iar Yamaha a castigat de multe ori aici.Intradevar insa,Yamaha probabil va fi macelarita iarasi de absolut toti constructorii pe linia dreapta,fapt ce va declansa furia colegului xt asupra lui Q care il va blama ca "nu stie mearga defensiv". Sunt curios insa despre ce circuit crezi tu ca va fi ok pt Yamaha si unde va inregistra rezultate bune dintre cele care au mai ramas de disputat,pt ca eu le-am luat deunazi la mana,si nu prea vad nimic (vb despre Yamaha actuala,cu o moto noua de la zero cu V4,se schimba tot).
  8. Azi
  9. Acum nu multa vreme ma suna un prieten si ma intreaba daca nu vreau sa ma bag si eu intr-o gasca pentru o tura in Grecia de cateva zile. Cum nu se refuza o astfel de invitatie, fara sa stau pe ganduri am zis un "Da!" mai hotarat decat o domnisoara la 40 de ani care este ceruta in casatorie prima oara. Fara prea multe discutii si detalii s-a concretizat in prealabil o iesire la bere ca sa punem pe hartie ce era de pus si sa ne cunoastem..de fapt eu sa ii cunosc pe ei intrucat nu ii stiam pe toti din grup, s-a stabilit ora si locul plecarii si aia a fost. Precum in bancul cu gratarul organizat de barbati vs gratarul organizat de femei. Pe 1 iunie, de ziua copilului din noi, la 5 dimineata ne intalneam voiosi la OMV 1 Decembrie iar nu dupa multa vreme ne-am pus in miscare in directia Keramoti. Temperatura in bord arata 14 grade celsius, pentru mine o temperatura aproape perfecta intrucat sunt rau de caldura, colegii au cam dardait putin dar na...fiecare cu propriul termostat. Drumul clasic de Bulgaria, am inceput sa il detest din toti rarunchii. In Thassos am stat 3 nopti, apoi ne-am spart grupul. O parte a luat-o spre tara, o parte (subsemnatul si cu amicul in discutie) ne-am continuat tura spre Sarti unde am vizitat niste cunostinte si am mancat niste peste bun, ca peste tot in Grecia. Intoarcerea am facut-o pe ruta cu Bansko unde am mai ramas o noapte si am mancat un miel bun la un restaurant cu specific traditional, plus vinul de rigoare. Tura a aratat cam asa, cu mentiunea ca ne-am mai invartit pe acolo. In total fara cativa km au fost aproape 2000. Vin si pozele in curand. @3.14, ai cuvantul! NOTA BENE: Aveam impresia ca Grecia este ferita de furturi moto. Pe drumul catre Sarti ne-au depasit doi nemti, calare pe un GS 1250 si pe un S1000XR, i-am prins putin mai tarziu cand ei aveau motoarele parcate in dreptul pensiunii unde erau cazati, pensiunea avand iesire direct in soseaua principala. A doua zi a aparut postare pe facebook ca motoarele lor au fost furate fix in seara in care au ajuns. Deci...ochii mari si antifurt + alarma de acum incolo.
  10. De verificat ei trebuie sa verifice totul, ca la ITP, nu doar motivul pentru care ti-au ridicat talonul. Acum depinde ce noroc ai.
  11. De regula ce e legat de pompa de benzina vine ca ansamblu, nu ca piese separate.
  12. multumesc tututor pentru raspunsuri.scuze ca nu am putut raspunde mai devreme. este posibil sa am amestecul mai sarac, consideram ca avand jicloarele marite, sa tin surubul mai inchis nu m-am gandit la asta. sincer, nu imi dau seama cum as putea sa verific daca este ziua in amiaza mare, nu cred ca se vede scanteia, dar o sa incerc. motocicleta a ramas fara scanteie acum.....2 ani, dupa multe verificari am tras concluzia ca este cdi-ul ( am masurat valorile si le-am comparat cu cele din manual) CDI original nu am gasit ,dar am gasit un aftermarket pentru codul cdi-ului original, pe ebay, ceva din polonia, am pus link-ul pe forum acum doi ani( asa tin minte). DA,aveti dreptate dl Radu, acum ca am cautat dupa sugestia dlui Muretto,am tras concluzia ca trebuie sa schimb si jet needle ( acul din glisiera) fiind o componenta care restrictioneaza si daca sau sa ma gandesc bine, ar fi piesa care face tranzitia dintre pilot jet ( 1/4 turatii) si 1/4-3/4 turatii, deci probabil fix acolo amestecul devine sarac, prea sarac. Cine sa imi imprumute un alt carb ? cine mai are dinozauri din 93 :)) de ce nu ? sharing is careing, va rog
  13. Se pare ca in sfarsit vom avea niste detalii despre V4....
  14. Neatzaaaa! .....se apropie.....
  15. auzi, daca iei ultimile curse, exceptand Aragon, unde yamaha a fost slaba ultimii 10 ani, dupa Ducati(24,25,29.. pt mine tot ducati e), cu ce ti-i se pare ktm, honda si aprilia peste yamaha? Doar asa ca sa imi dau si eu seama la ce te uiti tu? hai sa iti explic cum vad eu: ktm si aprilia nu au evolutat mai deloc in ultimii 2 ani, aprilia in continuare are probleme cu tractiunea din virajele de treapta 1 si 2. Mai mult, nici pb cu ambreajul nu au reusit nimic, vezi starturile lui Bez. ktm in continuare are vibratiile lor de care nu pot sa scape. In plus nu au venit cu absolut nimic nou sub soare, au noroc cu Vinales care mao scoate din palarie cate o cursa si Acosta care din cand in cand reuseste sa nu termine guma spate. cele mai evidente progrese se vad la yamaha si la Honda. Doar ca Honda il are doar pe Zarco... restul sunt la gara. La fel si yamaha, din 4 pilotii unul mai si merge. yamaha a facut un mare pas in fata in tururile rapide si s-a vazut, au testat de la inceputul anului 3 bascule, 2 cadre, 2 tipuri de carene. si incepe sa se vada progresul. Si parerea mea este caincepe sa ia fata celorlalti. Incepe sa aibe mai multa viteza de top, sa nu mai fie agresiva. Deci mie mi-a se pare ca e cea care a facut cel mai mare progres. vom vedem in cursele urmatoare unde este yamaha, mugello israsi nu e un circuit pt yamaha, ducati rules pe linia aia dreapta. dar, cum ziceam, e doar parerea mea.
  16. Nu cred ca vei avea probleme. Seriile trebuie sa corespunda cu cele din CI, iar la verificarea tehnica cel mai mult sunt interesati de frane si evacuare. Succes!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...