Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Vroiam sa spun ca o înviorează Alonso pe cea mijlocie,dar nu mai e cazul
  3. Ca si in alte dati, cursa celor mici este/ramane cea mai spectaculoasa...
  4. Azi
  5. Pai da ma nene ma,da ia uită-te tu cum și cu ce rezultate a debutat Quartararo și cum și cu ce rezultate a debutat băiatul asta.Pai se compara?partz. Can't argue that.In quali a mers decent în sprint a început super și după aia a umplut-o de sange. Problema insa e ca nimeni de pe Yamaha nu a făcut nimic aici în timp ce pe circuitele interioare au mișcat ceva... Pai tocmai - asta susțin și eu - ca Yamaha a prestat bine pe 3 circuite f tehnice de mana pilot și mai ales !! cu temperaturi de sub 25gr. Tu ii lăudat revirimentul nu eu...eu spun exact ce ai zis tu acum deasupra - ca merge DOAR în condiții ff specifice,ceea ce nu o face deloc o moto cu care te poți bate la podiumuri...sau măcar la locurile 5-8.
  6. Am pati si eu asa.M-a vazut ,s-a urcat in masina si a dat in spate,peste mine. Intr-o secunda a uitat ca sunt in spatele lui :)).Am apucat sa sar in spate Stiu ca atunci mi-a deformat blocul motor
  7. descrierea ta i-mi aduce aminte de E46-le ce am avut... caroseria, masina in general foarte OK, dar motorizarea care aveam pe ea 1.9 Benzina 8V, era lesinata rau de tot.
  8. Quartararo zice ce vrea in conferinta de presa, insa Motorland este unul dintre cele mai slabe circuite ale lui. Cum sa vada pe Aragon, daca au facut progrese sau nu, daca el nu este in stare sa mearga cat de cat ok, pe circuitul ala? Nici eu nu cred ca va face ceva la Mugello. Cum spuneam, este absurd sa pretinzi, ca in aceasta etapa de evolutie, Yamaha sa presteze bine si foarte bine pe orice circuit.
  9. Telenovela Quarta reloaded . Exact asta spuneai si de Q acu cativa ani ca mai apoi sa ajungi sa "i te inchini" ca fiind cel mai tare din parcare
  10. Asa a fost primul tur: Urmatorul o sa il organizam in 25 - 27 Iulie: https://fb.me/e/4OpjOr1gO
  11. Eu,eu.Si inca sustin,pana la probe contrarii - ca sa citez un smecher natural "pentru ca de ce" : - n-a trecut pe la moto 3 care mi se pare cea mai dura competitie pt new riders,n-a fost "cernut" prin cea mai fina sita - a stat 3.5 sezoane in moto 2 din care 2,5 a dormit : sfarsitul de sezon 2023 a fost exemplar - a castigat sau a fost pe podium maj curselor,iar in 2024 a avut performante sporadice,nimic fantastic - o cursa buna si 3 anonim. Nu mi se parea marele talent care sa semneze cu 1 an inainte contract cu Ducati factory,partz.Colegul Alonso Lopez mi se pare ca a avut performante mai stabile si consistente overall,insa poate nu e atat de rapid. Iar in 2025 in gp...meh - o fi el rookie dar o arde pe GP24 - Best handling bike on the grid da?Te-a uitat la parcursul lui? Thailanda - locul 13 si in sprint si in cursa Argentina - cazut in sprint,locul 16 in cursa Cota - zero barat in amandoua,parca a cazut Doha - 5 in cursa 4 in sprint Jerez - cursa pe jos,5 in sprint LeMans - 3 cu 3 Pana acum nu rupe gura targului,e normal un learning curve,iar daca puncteaza consistent locurile 4-5 si in continuare,va fi un parcurs normal pt raketa de motoreta pe care o are,nimic mai mult insa. Ce vad eu deocamdata insa e un pilot care exceleaza pe low grip tracks - a facut podium la LeMans unde a plouat si aici.Nu l-as da inca drept mare talent... Acuma daca mi-ai fi dat peste nas cu colegul AM care anul asta merge muuuult peste ce poate echipa lui Nadia si ridica motoreta aia la nivel cu Ducati Factory si se bate de la egal la egal cu cel ce va deveni probabil cel mai titrat campion din motogp...n-as avea cum sa te contrazic.Tot nu pot sa ii suport fata aia enervanta insa,si cand imi aduc aminte de felul cum a luat cele 2 campionate anterioare...frati-su e un meltean agresiv dar recunoaste asta "in track?soy una putinia" si rade - tot respectul,insa asta micu cu fatza aia de cal o arde pe politically corect si e mai javra cu mult decat cel mare.2025 parcurs de campion insa,recunosc. Haha,you're funny.2 intrebari : - cand? - va schimba ceva? - v4 le va aduce (poate!) niste extra torque,ei au probleme mari pe spate pe grip ceea ce V4 nu va rezolva,ba le va crea mai multe pt ca V4 implica o motoreta total noua,ceea ce inseamna o gramada de noi variabile.Rins a zis clar ca V4 nu e the holy grail fata de L4.Timpul trece,la fel si sezonul 2025.Urmeaza 2026,daca o ard asa caldut si jumatatea anului viitor,deja din 2027 se schimba si motoare si gume,all bets are off. Nu ii vad sa reactioneze bine la revolutii,la redesign'uri totale,japonezii sunt mult mai confortabili cu evolutii ale unui proiect bun pe care tot construiesc putin cate putin in fiecare an.Problema lor e ca acum se lucreaza intr-un mod mult mai rapid decat sunt ei obisnuiti,mult mai spre F1,il vor pierde pe Q si atunci...Dumnezeu cu mila. Probabil il vor aduce pe Zarco din 2027,sa le dea un guidance batranul (pana atunci chiar va fi batraior).Ce sa zic...miroase urat. ...stii cum e asta? Ca in bancul cu ardeleanul cand ii fura cainele branza si el zice "duca-se linistit...n-are cum sa o manance,ca brisca e la mine" Slaba consolarea...sa nu ramana doar cu victoria aia Pecco...
  12. Ieri
  13. Noroc cu Am care unele curse a pus presiune max pe mm și totuși lumea îl cam urăște Clar gp25 e moto mai buna. Uiți ca vor avea și ei v4. ! Peco l a bătut pe mm pe aceeași moto anu trecut la evenimentul ala ducati.
  14. Anul trecut a luat 20sec de la Marc iar anul acesta 14 sec, deci progresează
  15. Acum pune și timpii lui Peco. Nu are cum ca pana la finalul anului sa nu ii dea de cap. Toată lumea vroia sa vadă bătaie intre cei 2 și pla. Pune l și pe JM pe bara.. Dezastru. Ar fi evoluat mult și JM în astea 7 etape sau cate au fost. Ca fan e bine pt mm sa bifeze titlul 9 mai chill, apoi trăim și vedem.
  16. sal, care ati fost pe la vreun gp? ma bate gandu de balaton, macar 1 data-n viata sa-l vad pe MM cum da cox live. nu m-as combina cu nimeni ca -s lup singuratic, nu-s genu. si oricum cu conserva probabil o sa merg. (huo) cele mai importante intrebari ar fi: 1. bilete merg luate si de la fata locului sau online din scurt? gen loc pe dealuri/in copaci? sau e plat circuitu? 2. afara de ceva cazare la fratii nostri unguri nu cred ca mai e nevoie de ceva. puteti da PM sa nu poluam pe aici.
  17. Provine de pe un xtz 660. Are silencer montat. Fara..face zgomot! 200 neg. 0732 032 744 wzap....cîmpina ph.
  18. Quartararo a zis clar in conferință (am pus quote si pe pagina anterioara) faptul ca aici se va vedea dacă au făcut un progres,insa dupa q1/q2 si după ce a făcut în sprint (unde a greșit-o și el intradevar dar probabil si motoreta l-a "ajutat" sa greșească)...i just don't see it.De celelalte Yamaha nici nu mai zic. Si urmează Mugello..nici acolo nu le dau șanse,chiar dacă vor fi temperaturi de sub 25...
  19. Cap compas Canakkale, acum sunt acasa 2 saptamani, sa mai si muncim, nu doar sa mancam adane si sa bem ceaiuri si ayran.
  20. sa ridice mana expertii care criticau venirea lui Aldeguer in GP
  21. Apropo de Iron Butt și eu tot în Turcia vreau să-l fac, e cel mai realizabil acolo. Încotro te îndrepți ?
  22. Am spart si eu gheata si am ajuns pentru prima oara prin Turcia. Cateva info care probabil se pot gasi si pe internet, poate ajuta pe cineva: La granita Dereköy (https://maps.app.goo.gl/f9j7Fy7odpYmAP1U7) procedura e cam asa: prima data trebuie sa platesti 150 lire pentru trecerea prin balta de dezinfectie (turcu nu a vrut sa imi ia ban, probabil pe mobristi ii iarta). Dupa ce treci prin balta, urmeaza coada pentru pasapoarte. Sunt 2 ghisee, la primul se inregistreaza persoanele, fiecare persoana primeste un biletel stampilat cu data intrarii. Dupa ce termini la primul ghiseu, te duci la urmatorul geam, unde se inregistreaza vehiculul. Dupa ce termini cu cele 2 ghisee (cateva minute) avansezi 20m pentru perchezitie bagaje. Mie mi-a facut semns sa opresc pe stanga, erau multe masini cu toate catrafusele scoase pe alaturi si asteptam sa ne vina randul, cand opreste in fata mea un turc si ne intreaba ce facem acolo, ii zic de bagaje, se enerveaza, se cearta un pic cu vamesii dupa care vine la masina si imi zice: 'lets go' Cam asta a fost cu granita. Nu am facut HGS, OGS sau alte minuni, mi-am vazut de drum. Benzina ~5 lei. Trecere prin tunelul euro-asiatic (https://maps.app.goo.gl/HZTUoPeUoUbpbFpz5) -> 175 lire (20 lei) Trecere pe podul Osmangazi (https://maps.app.goo.gl/tu1FVgmV5PvJteB98) -> 555 lire (62.5 lei) + o mica bucata pana la prima iesire spre sud dupa pod (https://maps.app.goo.gl/rW4HzCHHyZMUCA9B8) -> 45 lire (5 lei) Trecere pe podul 1915 Çanakkale Köprüsü Gişeleri (https://maps.app.goo.gl/Q7zopZixAUUSBmMq7) -> 200 lire (22.5 lei) In rest am mers pe D-uri, ca am zis sa merg si eu pe drumuri 'secundare', care de fapt sunt cu 2 benzi pe sens + banda de urgenta. Unde sunt punctele de taxare, cei ce au HGS pot trece pe benzile cu semn de HGS (probabil puteam trece si eu tot pe acolo), dar zice ca vehiculele straine sa mearga pe prima banda sa plateasca cu cardul, asa am facut pentru ca nu era coada, am fost mereu singur la taxare, altfel as fi trecut pe benzile de HGS, si taxele ar trebui sa apara aici https://webihlaltakip.kgm.gov.tr/WebIhlalSorgulama/Sayfalar/Sorgulama#aspAvrasya Pe site-ul asta mi-a aparut si trecerea prin tunelul euro-asiatic, pentru ca nu exista punct de taxare/bariera. Traficul prin Istanbul a fost pe placul meu si m-am acomodat repejor, parerea mea este ca turcii merg extrem de bine, eu cel putin m-am simtit in siguranta in traficul lor, in timp ce pe la noi si pe la bulgari sunt cam cu morcovul... Nu am strabatut foarte mult, daor in jurul Marmarei, infrastructura masiva, drumuri lungi, late, plictisitoare. Daca imi vine ideea sa particip la Iron Butt, cred ca in Turcia l-as face.
  23. Daca seria este vizibila ,nu ar trebui sa comenteze. Cu multi ani in urma m-am dus la RAR cu un IJ Planeta 5 la care era refacuta sudura de la cadru in care intră jugul,si m-au dat inapoi ca cica nu era voie si trebuia schimbat cadrul. Dar am rezolvat ……
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...