Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Norocosule. Acuma 10 ani in la sfarsit de iulie am avut lapovita la Cercul Polar. Alta la ora 2 noaptea: Ma surprinde treaba cu alimentarea la pompa. Nu am patit ceea ce povestesti. O fi ceva mai nou. (ca sa nu spun ca am imbatranit ) Hotelurile le-am rezervat in fiecare seara dupa ora 21. Gaseam cu reduceri de 30-40%. Cand opream sa mananc ceva sau sa alimentez ma uitam repede pe booking si gaseam intotdeauna. Am profitat ca era ziua foarte lunga si circulam pana la 11-12 noaptea. Acuma imi este si frica sa caut cat costa un hotel prin Norvegia, dupa ce am vazut cat au ajuns prin Germania........
  3. pai cand cazi ai trecut de limita. nu a gasit-o, nu a fost nevoit sa o faca. in quali forteaza poate, dar in curse e mai chill. face 1 sec apoi gestioneaza.
  4. osmo action 5 pro genial cu insta360 x5 o sa ai o multime de prelucrat si nu se merita mai bine iei o telecomanda la oa5p si e genial
  5. Spune-mi te rog, cum se prezintă jachetă pe anotimp rece? Mă interesează strict de iarnă, înspre zero grade și negative. Izolează bine la guler, mâini și mijloc?
  6. eu sunt de acord cu @Method nu cred ca limitele motoretei le gasesti cazand. Adica Satana dupa 2-3 trante la inceputul sezonului la Gresini si apoi la factory a gasit limitele motoretei si gata nu a mai fost nevoie sa forteze peste limita? OK Rossi Stoner sunt alt aluat dar chiar si asa, oamenii duceau cotetzele alea la limita, fara sa se imprastie si sa-si rupa oasele. 65 de poluri pentru Rossi adica 15% din cursele la care a luat startul - 9 titluri Jlo are 69 de poluri cu un procent de 23% - 5 titluri Stoner 25% - 2 titluri Satana e cel mai prolific 36% - 8 titluri Dovi - sub 6% dupa cum se observa, degeaba faci timpul de pole cand altu ia victoria de etapa. Satana are toate sansele sa il detroneze pe Rossi din multe recorduri. Recordurile sunt facute sa fie doborate. Sanatate!
  7. Azi
  8. La 1:58 dimineața... Luleå. Suedia. Nițel dincoace de Cercul Polar. Tragi draperiile și încerci să dormi. De aici încolo 4 zile cu soare non-stop... 20 iulie Nordkapp.
  9. in 2013 echivalentul la 1 litru era 2.2 euro deci e de bine de atunci aveau nebunia asta cu pompele automate, o sa am in vedere retinerea indelungata plec si cu cort caci preconizez sa am multe nopti drumul il fac cu scuterul asa ca ma abtin de la alergat ca sa ma bucur de drum 350-400 km pe zi daca scot este perfect in ce perioada mai exact ai fost in norvegia, ai prins midnight sun?
  10. nu am gasit alta rima... Dar este absurd sa il compari pe Q cu Rossi sau MM. Pai eu ce tot spun. Omul nu vrea sa iasa din zona lui de confort. Imi aduc aminte sezonul 2022, cand a pierdut titlul. Desi Bagnaia se apropia implacabil, in clasament si era o chestiune de timp pana sa devina lider, el mergea de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Marcel, de pe patul de spital, i-a transmis (intr-un interviu), ca daca vrea sa isi pastreze titlul, trebuie sa iasa din starea de zen si sa atace, sa riste mai mult. El, nimic. Asta este mind set-ul lui.. degeaba este rapid, daca nu are spirit combativ. Cum spuneam, cu pista libera, in fata lui, este rapid, in cursa insa... mediocru. Altfel spus, rider de top, racer de pluton. Aaa.. si o precizare... pole-urile le scoate cu motoreta de anul asta.. aia care dupa opinia unora, nu a progresat deloc. Anul trecut si acum doi ani, era un eveniment daca prindea linia a treia. Deci, motoreta ar avea ceva potential. Cat il priveste pe Miller, din punctul meu de vedere, in acest moment mi se pare cel mai util pilot de la Yamaha si singurul pe care l-as pastra, din actuala formula de piloti. Nu are el calitati de campion, dar este worker, are experienta, face munca de tester (de care fuge primadona) in cursa si in antrenamente.
  11. Salutari din nou, Vad ca nu am mai dat pe aici de prin Aprilie. Intre timp am mai facut ceva km cu Wee-ul, am incercat Liqui Moly 4T Street 10W-40 care nu are rezolvat comportamentul cutiei de viteza. Ca fapt divers, in SV am pus un Repsol 15w-50 mineral care se comporta exemplar, complet peste asteptari la schimbatul treptelor. Dar ca sa fiu on-topic, ma impac foarte bine cu V-Strom-ul, cu exceptia parbrizului. Nu am reusit sa fac nimic sa scap de turbulentele la nivelul castii. Am incercat deflector, am incercat toate pozitiile in care poate fi montat parbrizul + toate pozitiile deflectorului, degeaba. Asa ca l-am scos, si problema a disparut. Toti anii de mers pe naked m-au invatat ca e placut sa te bata vantul, si nu ma deranjeaza deloc nici acum. Totusi, as vrea sa pun un fel de parbriz foarte mic, numai cat sa acopere partea aia de bord si sa nu se mai vada asa urat prinderile parbrizului. Problema este ca nu am reusit sa gasesc nimic mic. Google imi da numai parbriz de touring. O groaza de modele, toate mari, toate scumpe. Stiti cumva daca se gaseste un fel de parbriz mic, sport, mai degraba ca o mini protectie pentru bord decat parbriz? Multumesc, Radu
  12. Suedia 1.45€, Finlanda 1.65€, Norvegia 1.75€. Dar problema este alta. Majoritatea pompelor sunt automate. Fără personal. Deși au magazin lângă ele, cu personal. Bagi cardul, pinul și-ți blochează între 1500 și 2000SEK sau 2000NOK. Apoi din suma asta îți ia cât costă efectiv benzina. În Suedia îți trimit diferența de bani înapoi a 2-a zi, dacă ai card suedez. Dacă nu și plătești cu card de debit, durează zile. Și cum poți alimenta și de 2 ori pe zi, îți curăță contul repede. Dacă plătești cu card de credit, îți ia din descoperit având 45 de zile la plată. Dar uite că am ajuns și încă am sume blocate pe credit de 2 săptămâni, de la vreo 14 benzinării. Pe de altă parte, am respectat viteza legală vreo oră în Suedia 70-90km/h, pe acolo am intrat, apoi am făcut plinul. Mergând întra 6-a la 2500 de ture, mi-a dat autonomie 500km... 5.2l/100km dintr-un rezervor de 26l. Niciodată n-am văzut așa ceva. Maxim 350km, este nota obișnuită. Problema este că trebuie să stai mult în șa și drumurile par că durează o veșnicie. Hoteluri. Dar uită-te pe booking și vei avea surprize, la prețurile hotelurilor din Norvegia. îți faci bine calculele dinainte. Foarte corect. Ciudățenia a fost că în tura asta a fost foarte cald, n-am scos termalele din cutie. 26°C la Cercul Polar și 19°C la Nordkapp. Tricou și costumul peste. Este drept am unul bun: Rev'it Dominator 3 GTX După 6 ore de ploaie, ploaie d-aia de nu vezi stopurile din față la 20m, eram uscat pe dinăuntru fiind doar în tricou. Mănușile, BMW de vară, fleașcă. "Jumătate de kil" fiecare. Puteai să le storci. Le-am uscat până a 2-a zi pe caloriferul electric din baia hotelului.
  13. Chiar și Q a zis ca după venirea lui Miller a văzut ca uneori tre sa oprești creierul și sa dai cox. Din asta înțeleg ca nu mereu a dat full cox. Deși când mergea bine baga pole după pole. Incredibila căderea perechii yama-Q. Incredibil și cat de grea e revenirea. Plictis mare fără gp uri. Se întoarce JM fresh și rupe fâș.
  14. Cea mai bună, ieftină și la îndemână soluție contra frigului este un costum bun de ploaie, tras pe deasupra. Mă refer la unul cu dublură, care costă în jur de 150 euro. Cu așa ceva, guler din windstopper și mănuși bune de iarnă, mergi liniștit ore întregi, inclusiv pe temperaturi negative.
  15. Mai spune-i odata! Si sustin cu tarie acelasi lucru. Ia-o ca pe o axioma: pilotul care nu cade, nu a atins limitele motocicletei. Daca motocicleta nu are performante, acele limite sunt usor de atins si atunci riscul sa faci poc este ridicat. Este situatia de la Yamaha. Cum Q nu face poc, rezulta ca nu prea este dispus sa testeze limitele. Mir, la Honda ia contact cu planeta in mod regulat, atat in antrenamente, cat si in cursa. Uneori si ajutat. Cand motocicletele au performante foarte ridicate, limitele lor asunt foarte departe si pilotii au o plaja mult mai mare de exploatare, in zona de confort, fara sa fie necesar sa atinga limitele. Ceea ce se intampla acum la Ducati. Acum sper ca ai inteles teoria. Asta incearca sa iti explice si ceilalti colegi. Ti-am explicat mai sus de ce exemplul Rossi nu este unul bun. Omul a explicat foarte bine cum sta treaba cu limitele alea. Filosofia lui a fost aceea de a nu depasi niciodata limitele, in felu asta si-a asigurat o cariera indelungata, in care a avut doar cateva cazaturi. Tu insa o tii pe a ta.
  16. Trebuie să mă hotărăsc la una din astea 3 variante: 1. DJI Osmo Action 5 Pro 2. Insta360 Action Pro 2 3. Insta360 X5
  17. steagurile galbene pot incurca pe altii mai rapizi. apropo de MM - era un coleg cu nume de ulei de zicea ca o sa raman ducati fara carene. asta cand a facut trecerea la Gresini. ^asta legat de cazut.
  18. @Method impotriva tuturor!! Man, oamenii toti cei de mai sus au dreptate, numai tu vii contra curentului. Da, cand cauti limitele a ce poti tu si ce poate motocicleta mai si cazi.. Si Rossi mai cadea, si Stoner sunt sigur ca mai cadea, unii mai des, altii mai rar. Dar da, Q ala mi se pare un lenes doar cu gura mare care cade doar cand i se inmoaie chilotii in cursa. Atat. In antrenamente nu cade pt ca se plimba, de aia. @xt600 are dreptate cu Q, mi-a placut maxim aia cu Himalaya si Muntii Macinului! Merci de update, nu stiam ca s-a retras. --- + cel care cade cel mai des si totusi nu gaseste limitele e Miller
  19. Salutare cat mai era benzina la nordici? cazari prin campinguri la casute sau hotel ? la anul cred ca refac si eu tura din 2013 cu nordkapp si lofoten dar si cu tarifa si cabo da roca in traseu ajung sus ca dupa vreau retur pe baltice si nu am cum altfel si da…era genial trenul ala din nordul germaniei-viena
  20. Mai lasa tu vrajeala,ai enuntat cu emfaza ca cine nu cade pe jos inseamna ca nu exploatezea motoreta la maxim. Ti-am dat exemple de (minim) 2 mari campioni Rossi si Stoner care dupa perceptia absolut a tuturor au exploatat motoretele la maxim si cadeau foarte rar spre deloc - te-ai bagat in n explicatii si subterfugii despre telemetrie ca Stoner nu mergea tare,ai inceput sa despici in 14 sensurile cuvantului "bestie" cu care l-a zugravit Marquez dupa ce a studiat telemetria lui samd. Ti-am dat exemplu tie si colegului care la fel nu recunoaste cand greseste ca Marquez a fost batut in anumite sesiuni importante de quali unde avea tot interesul sa iasa primul si nu se poate spune ca nu tragea la maxim dar nu a cazut (asta intrand clar in conflict cu teoria ta dar si cu declaratiile recente ale lui Marquez despre Ducati),acuma tu imi explici nimic - ca in cursa merge cu rezerva.Wow serios?N-am stiut omg ce stire.Facepalm. Maestre concentreaza-te ca o dam in diverse - in quali,eu la quali ma refer - au fost cateva ocazii in care nu a cazut dar a fost batut la pole de adversari - cum explici acest lucru?Conform teoriei tale se poate explica intr-un singur mod - nu a tras la maxim,nu?Hai lasa-ma cu imbarligarile astea,cand vezi ca nu mai ai ce argument sa dai te faci ca nu intelegi ce vreau sa spun. cu propozitia asta ai contrazis insasi...scopul pole position'ului...realizezi ridicolul nu? Fix cine iese in pole e cel mai rapid ! (atentie,sa nu o dai si tu in diverse ca colegul de mai sus - nu vorbim de race pace cu tyre conservation mapping samd samd,vorbim de viteza pura,aia unde ma contrazic eu cu capatzanosii ca cica e obligatoriu sa te dai pe jos ca atunci inseamna ca ai exploatat motoreta la maxim,auzi concluzie ce trage lumea).Ma doare mintea.
  21. Confunzi grav lucrurile. Faptul ca satana castiga toate sesiunile cu 1 sec distanta, nu inseamna in mod necesar ca scoate 100% sau 110%. Poate scoate 99% sau 99,5%, etc... Apoi tu confunzi grav tururile de time attack cu tururile facute in cusa. Normal ca in tururile de pole scoate tot ce poate din motoreta, dar in cursa merge mereu cu o rezerva. Ma mir ca unul ca tine, care se uita la curse, nu stie si nu intelege lucrurile astea... trebuia sa observi ca in cursa, omul are intotdeauna o rezerva serioasa, chiar si in conditiile in care pune cateva secunde fata de urmatorul clasat. Omul este capabil sa mai scoata oricand, o zecime, doua fata de principalul urmaritor. De unde scoti tu ca el merge la limita mereu??? Nuu, nu merge! Merge in zona de confort si, cu toata acestea, ii distruge pe micuti. De ce se intampla asta? Pai: 1. omul este mai bun decat orice misca in acest moment in motociclismul de viteza. Altfel spus, nu are un adversar pe masura lui; 2. are la dispozitie o motocicleta care nu are rival, in acest moment, in campionat. Impreuna, binomul MM-Ducati nu are rival pe circuit. NIMENI!! nu poate impinge la limita acest duo!. So... poate acum intelegi ca omul nu are nevoie sa mearga la 100%, poate merge linistit la 99-99,5% si sa mai pastreze o rezerva. Asta se vede si in felul in care ruleaza. Este in control total, isi permite sa astepte un iepure, care sa il ajute sa isi aduca pneurile in presiune si temperatura, dupa care o zbugheste in fata, ca si cum nimic nu s-a intamplat... Fa o comparatie (daca gasesti cursele) cu pilotajul lui din ultimul sezon la Honda. Si poate nu ar fi rau sa iti amintesti si recentele lui declaratii, in care spunea ca de multe ori, in cursa, este nevoit sa se tempereze si sa isi aduca aminte ca nu trebuie sa sa isi asume riscuri inutile. Sunt declaratiile lui! Pe cine sa cred, pe tine, cand spuni ca duce mobra la limita mereu sau pe el?? Aici l-as crede pe el.
  22. nu mereu cine iese in pole e chiar cel mai rapid. e un cumul de factori.
  23. Am inteles deci de fiecare data din cele 3 cand l-a batut Q in calificari el ar fi putut sa il bata insa avea "tinta atinsa" a zis ca nu mai trage. Asaaa e
  24. Foarte corect. La tura trecută spre Nordkapp am făcut vestul Norvegiei, Sogndalsfiord, Geiranger, Alesund apoi pe coastă până sus și ne-am întors cel mai scurt prin Finlanda, Rovaniemi-Helsinki. Am avut avantajul că exista și trenul de noapte Viena-Hamburg în care am urcat motocicletele și am câștigat 900km. Am scos o tură de 9975km. Acum au scos trenul. A trebuit să facem drumul pe roți. Dar exact cum zici, peste 2 ani vom face doar sud-vestul Norvegiei. La anul trebuie să vedem Sagrada Familia. Va fi 2026. Cu schimbul de ulei, eu n-aveam probleme. Consumă 1l la 4500 km, așa că 2l proaspeți intermediari, pot amâna schimbul la 12000. De nouă mânca 1l la 10000km. Asta nouă, nimic! La jumătate pe jojă am plecat, la jumătate am venit.
  25. In Brno cred ca ai vazut sesiunea de q pe Disney chanel. Probabil ca ar fi batut timpul lui Bag cu 3-4 zecimi daca nu cadea Zarco in fața lui fapt care i-a distras atentia, motiv pentru care a si căzut (vezi interviu) In restul gp-urilor a fost in prima linie(țintă atinsă) si cam asa sunau interviurile de dupa q: "hepi sa fiu in prima linie, obiectiv atins, nu merita să-mi asum riscuri pentru pole position". E simplu sa cauti interviurile si te convingi singur.
  26. Deci sa inteleg ca in quali Brno,Assen si inca vreo 3-4 ocazii nu mi le aduc aminte care Q are 3 pole'uri din cate mai tin eu minte + Bagnaia 1 aici),mai pe scurt unde nu a iesit pe 1 si nici nu a cazut,Marquez a frecat luleaua nu a fortat la maxim? Pt ca asta e concluzia voastra : daca cine nu cade inseamna ca nu trage la maxim,inseamna ca Marquez a frecat-o in cap in loc sa iasa pe 1 a iesit pe 2-3 etc de lene sau?Explicatie?Pt ca din moment ce luam de buna ipoteza cu "daca nu cazi inseamna ca nu ai fortat maxim", asta e singura concluzie logica ce se desprinde. Aa aa,sau in calificari n-a tras a facut manevra sa se dea lovit stiind ca ii rupe oricum pe micuti in cursa/sprint,este?A lasat-o moale ca Vettel cand era la Ferrari si rupea 3 sfert de tur si pe ultimul viraj era vadit slow ca sa nu arate la fraieri timpul de care e capabil?Asa si Marquez?Sau? Acum sa vezi recital de dat cu stangul in dreptul incercand sa dea o explicatie
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...