Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. +1 Don'Frijder,fă un pustiu de bine si pune un link pt ăștia ce am ratat spectacolul Nici eu nu credeam ca se va angrena acolo in față pentru victorie, deh, puncte mici-risc prea mare Dă si mie link cu cursa te rog
  3. Buna ziua! A vazut cineva o motocicleta cross/enduro cu un motor chinezesc ohv 4t montat? Ceva proiecte?
  4. Azi
  5. Ai pm Eu nu ma așteptăm să câștige mm. Nu neapărat ca a căzut de 2 ori ci pt ca părea ca nu iese treaba. Cea mai slaba calificare plm Motive Părea un fel de silverstone etapa asta. Aprilia spune ca nu e chiar cum spune managerul, ce circ urat.
  6. Daca te asculta, poate nu ar fi sfârșit în pietriș...
  7. ce urat, era cadru pe Peco si fix cand facea deja repetata miscare ridicat din umeri si palme s-a taiat cadru. sa nu fim rai: Peco nu merge bine cu rezervoru mic maine daca nu ploua probabil se va bate la victorie.
  8. FB63 a inteles dupa sezonul trecut ca are nevoie de consistenta. Este consistent depasit de fratii dinamita.
  9. Ieri, avand o zii libera am zis sa instalez proiectoarele powerparts pe 390. Cum nu aveam prinderile si instalatia electrica a trebuit sa improvizez Instalatia electrica l-am luat de pe Aliexpress, prinderile le-am facut eu in garaj. Spre seara am iesit sa le testez 1 pic, sa vad daca ma ajuta pe offroad... si au trecut testul
  10. Salut. Eu am stat ieri jumatate de zi sa mi dau seama cum desfac carenele la 2025-ul asta sa pun proiectoarele mici pe instalatia motorului sa folosesc optiunea "de ceață". Am schimbat si instalatia celor mai mari.
  11. un om normal asa ar face. el are prea mare avans, acum e moment bun sa riste si sa ii refuze lui peco o crestere de moral. nu mai e mult si aflam. alta: daca scapa Q in fata - care va forta maxim primu tur - Q castiga.
  12. Eu cred ca nu va risca in niciuna din curse atata timp cat e pe podium. Incacse resimte dupa a2a căzătură de ieri.
  13. se anunta f interesanta etapa asta. preconizez Sprint: MM va risca enorm sa iasa in fata lui Peco poate chiar cu pretul unei cazaturi in Sprint. GP: daca MM nu cade in sprint va forta peste limita sa iasa peste Peco in GP.
  14. Darco in cauza se numea aici doar @Darco, iar pe facebook era Darco Dtg. https://www.facebook.com/darco.dtg
  15. Si evacuarea. Daca nu este stock, e nevoie de documente care sa ateste omologarea pentru a circula pe drumurile publice.
  16. Indeed! Dar la mine e doar bere in dimineata asta. Buna dimineata!
  17. Da, Darco_cbr, apoi S1000rr, clar, e doar o coincidenta de nume intre cei doi
  18. Neatzaaaa! Prosecco taie greatzaaaa!!
  19. Whaaaat? Nu exista asa ceva nici la mașini, nici la motociclete..cum ar putea sa facă asta, care e principiul dptdv care ar permite lucrul asta..?
  20. Salutări, Emisiile de noxe nu se măsoară la motociclete. Nu se poate deduce puterea motorului din cantitatea de noxe pe care o scoate. In ceea ce privește restul operațiunilor de verificare a motocicletei, tine mult și de angajatul RAR care face treaba asta. Una este ceea ce prevede planul de verificare și alta ce face el în realitate. In mod sigur se identifica motocicleta prin verificarea seriei de cadru și motor. Se poate verifica sistemul de lumini, dimensiunile și gradul de uzura al anvelopelor, eventualele jocuri ale rulmenților, pierderile de lichide (ulei motor, furca, lichid de frana), funcționarea claxonului. In principiu sunt aceleași verificări care se fac și la ITP.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...