Toată activitatea
- Ora trecută
-
Aici nu sunt de acord. Navigatia ma ajuta de multe ori sa ies din aglomeratie. Rute alternative. Un estimat cat mai e pana la destinatie, puncte importante pe drum, cum ar fi statii peco, etc. Nu fac livrari cu el.
-
Parbizul ala o sa-l pui intr-o pozitie si apoi o sa uiti de el. Daca nu cumva faci Glovo cu el sfatul meu e sa inveti orasul si sa folosesti navigatia doar cand e neaparat necesar. Te distrage de la condus.
-
Frecvent, voi merge cu el, dar mai mult prin oras. Navigatie folosesc intotdeauna pe telefon. Parbrizul ala actionat electric ar fi foarte interesant.
-
A devenit obisnuinta, la fel ca "vroia, vroiam" vs "voia, voiam". Cei mai multi nici nu realizeaza. On topic: OP, merita sa cumperi modelul + doar daca vei merge frecvent si distante mari afara din orase.
- Azi
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Stiu, dar nu pot sa ma abtin, a devenit reflex.
-
@initiator: dpmdv merita @Kollar: degeaba te strofoci, ca nu "se" merita
-
Ziua buna, Incepe sa reapara greatza!
-
asta asa este, saua default este cam tare, mai ales pentru pasager. Am facut un test drive cu un xmax care avea o sa foarte comfortabila si moale. Partea mai putin placuta e ca e si foarte lata, ceea ce face sa nu pot pune toata talpa jos. Dar pana la urma nu-i asa mare problema. Oricum, e mai bine asa decat sa-mi amorteasca fundul si altele in 30 minute.
-
Vezi ca manșoane încălzite ai doua optiuni: Cele OEM care sunt vreo 200 de euro dar au avantaj se pot porni/opri de la un buton integrat. Aftermarket: greu de montat, trebuie sa găsești loc pentru controler, dar mult mai ieftine. Eu îmi pusesem aftermarket dar regret ca nu mi-am pus unele OEM chiar dacă foarte scumpe. +șaua la un scuter oricum ai da-o este foarte limitata și nu prea confortabila.
-
Multumesc de raspunsuri. Eu incerc sa pun in calcul si eventuale reparatii pe parcurs, stiu de la nmax-ul meu care dupa 3 ani jumate a trebuit sa schimb incalzirea in ghidon. La TechMax+, cel mai mult ma intereseaza parbrizul ala actionat electric, si nu exista ca extra optiune pentru modelul de baza din nefericire. Restul ce dau ei in pachet se poate achizitiona after market. Am inteles ca si saua ar fi mai confortabila la TM+, dar o sa merg iar la ei sa mai verific.
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui yes! în B.B.ul Competitii Internationale
Salut. Are cineva un link cu cursa? Mulțumesc -
edu. îl urmărește pe 14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui edu. în B.B.ul Competitii Internationale
59c95fa0-a391-4798-8641-08197eba640a.mp4 Imi place sa-l vad pe Bezzecchi pe Podium, ar fi fost si mai frumos sa aiba si Marc soft sa fi fost o lupta cat de cat mai egala. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui exilatu' în B.B.ul Competitii Internationale
Frumos duelul Bezzecchi/ Marquez -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Method în B.B.ul Competitii Internationale
Ma frend eu mi-am expus punctul de vedere destul de logic plecând de la ce zice (dar nu face) Marc : - dacă numai căzând găsești limita atunci ar trebui (logic !!!) sa cadă pe fiecare viraj în parte pt a găsi limita acolo - toți campionii mondiali care care nu cădeau dar făceau poftim pole (ia Stoner ia Lorenzo) care au rupt pe poles și viteza vrei sa zici ca nu mergeau la limită? Răspunde la astea 2 nedumeriri ale mele și te cred atunci. Voi nu îmi răspundeți la ce va întreb eu pt ca vedeți clar ca nu se leagă teoria asta ci preferați sa va lansați în niște considerații despre biciclete și ironii. Și repet - dacă e asa precum spui tu ii doresc lui Marquez sa găsească limita pe fiecare viraj în parte. Practice what you preach my friend no? În alta ordine de idei,Diggia vorbește și el despre particularitățile GP25 - se pare ca e o schimbare (urata) de comportament mai ales pe gume uzate. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui exilatu' în B.B.ul Competitii Internationale
Bag pla, mi-a stat inima la căzătura lui Bastianini... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Method în B.B.ul Competitii Internationale
Damn am ratat moto2. Când are cineva un link va rog sa puneți aici. Mulțumesc. -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui exilatu' în B.B.ul Competitii Internationale
Plăcut surprins de cursele moto3 și moto2, mă așteptam să fie de alea cu somnolență ... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Frumoasă cursa moto2, a2a cursa pe ziua de azi care isi decide castigatorul in ultimul tur/viraj. Hai sa vedem MotoGp u -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Lup69 în B.B.ul Competitii Internationale
Cazatura Alonso Lopez, motorul se ducea iar spre foisorul cameramanului...dar a ramas la sol. Final mult mai animat la Moto2...si parca mai multe depasiri decat la cei mici, insa cu mai multe avertismente... -
-
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui danypop în B.B.ul Competitii Internationale
Adevărat Parerea mea... Pune cizmele-n picioare, casca-n cap, sui pe mobra din dotare si mergi să-l bati pe Marc pe circuit... ai mai ari sanse să-l bati pe MM decat să-l convingi pe colegu ca n-are dreptate Totuși au fost depasiri destule -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui Lup69 în B.B.ul Competitii Internationale
Superb finish-ul la astia mici, insa per total spectacolul a fost mai putin, circuitul penalizeaza grav prin desen... -
14. Hungary Michelin® Grand Prix of Hungary
topic a răspuns lui B.B. în B.B.ul Competitii Internationale
@Method limitele alea obisnuite când simți ca iti rupe pneul aderența le găsești si cu bicicleta, dar limitele limitelor alea pe care doar cei care sunt campioni mondiali de multe ori se găsesc exact cand se rupe de tot acea aderență. De multe ori acele limite ale limitelor aduc ceva zecimi pe tur sau adauga incredere la folosirea limitelor alea de care vorbești tu. Daca nu înțelegi asta eu nu mai insist. Il contrazici direct pe Marc Marquez venind cu argumentul ca el vorbește la mișto. La limitele alea sunt așa de la limită încât chiar trebuie sa te duci dincolo de ele ca sa le afli.