Toată activitatea
- Ora trecută
-
Rentabilitatea unui vehicul EV e discutabila si o recunosc (in special din cauza investitiei initiale foarte mari). Rentabilitatea sistemului fotovoltaic insa este indiscutabila. Stau la casa si pe mine m-a interesat sa reduc factura la cea mai scumpa utilitate pentru mine: gazul (in special in sezonul rece). Si am reusit. Apa calda prin boiler electric, gatit full electric, pompa in fantana pentru udat gradina, incalzire electrica cu convector electric si priza smart, etc. In sezonul rece factura la gaze era aprox. 1300 lei/ luna. Acum este 500-600 lei. Investitia initiala a fost de 3k Euro (coplata la Casa verde) si conform aplicatiei in 1 an si 9 luni am amortizat 1.8k Euro din investitie. Plus 2 facturi de -2000 lei ce urmeaza sa-i incasez (si toate astea in tmp ce incarc si EV-ul). In plus pe mine ma fascineaza cum niste echipamente care stau pe casa si nu te deranjeaza cu nimic produc energie electrica si poti sa fi (aproape) independent. O idee ce parea SF acum 20 de ani.
-
Neatzaaaa, Mare greatzaaaa! Hai, spor, o saptamana usoare!
-
Sprint + cursa + cursa Adice vreo 2.5 curse :)) Sau 58 puncte in total, mai exact
-
CF MOTO 800 MT-X 2025->
topic a răspuns lui Ovidiu M în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Intrebare: ce capacitate are topcase-ul de pe 450MT? 45 de L? Vreau si eu sa comand si sunt in dubii intre 45 si 55 L. - Azi
-
Cucu! Cucu! Hai la lucru! Buna dimineata!
- Ieri
-
Cred ca da…te asteptat 10 ani sa l cauti …..
-
Robertgzx7rr îl urmărește pe Kawasaki ZX7R nu porneste! și Bucuresti, 15.11.2014, Cimitirul Belu
-
Sa speram ca te.ai recuperat. Totuși sunt curios dacă mai ai motocicleta la vânzare? Mersi!
-
Kawasaki ZX7R nu porneste!
topic a răspuns lui Robertgzx7rr în B3b3_Mihaiul Service si intretinere curenta
Dacă o mai ai sunt interesat sa o cumpăr -
Robertgzx7rr îl urmărește pe B3b3_Mihai
-
Bat in lemn, dar pana acum am avut zero probleme…bine, hai sa spun ca nu au fost probleme reale. Am curatat o data senzorul de volanta si am schimbat o macara de la geamul pasagerului. (50 lei din dezmembrari si 20 minute de munca).
-
Motocross China KXD Pro 150cc
topic a răspuns lui Maximo74 în Maximo74ul Discutii generale enduro si motocross
Mulțam,chiar te distrezi cu jucăria asta! Eu sunt "mirat" că până acum nu s a defectat/stricat nimic la ea..... ...cum "mănace" tu litere....glumesc! -
kbroland66 s-a înregistrat pe forum
-
Deci motorul de MZ ES merge și cu biela de MZ ETZ
-
Agache Dorin Petru s-a înregistrat pe forum
-
Păi mai sunt 2 curse... Evident ca orice e posibil dar nu prea mai e timp pentru noroace/ghinioane. Eu zic 90% nordis ciempion
-
Inca un acrosaj si inca o problema tehnica si e rezolvata treaba
-
Da, se strofoacă dar n-o să reușească
-
Intalnire amicala de motocross/endurocross la Moreni 01.11.2025
topic a răspuns lui Bigfoot în Bigfootul Evenimente, excursii
Evenimentul a fost unul reusit, am avut o vreme buna si calda, participanti au fost destui. Pe scurt cam asa s-a derulat ziua respectiva: -
Hai noroc! Creste greatzaaaa....
-
________ Astia de la McLaren chiar se strofoaca sa-l faca cvintuplu campion pe Wax Plm de idioti.....
-
Apropo, in 2015 am dat Loganul respectiv, buy-back la dealer Toyota, avea 240k, facuti in 9 ani, din care 3 nu am fost in tara, doar in CO...dealerul mi-a dat din prima 2000 de euro, in conditiile in care era evaluat la 1200. maxim 1500 euro la piata...in fine, inca afisa pe bord consum mediu sub 4 litri...avusesem grija de el, ca de notocicletele din dotare...Au fost masini bune, simple, cu raport pret/calitate imbatabil.
-
Poansonare cadru
topic a răspuns lui Keyser Söze în Olaru Robertul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
Se pare ca a rezolvat situatia, a fost omul la RAR si l-au ascuns albastrii la mititica, ca, de atunci nu a mai intrat pe forum... -
Poansonare cadru
topic a răspuns lui Cavaleru în Olaru Robertul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
suna la rar vezi ce-ti zic -
Poansonare cadru
topic a răspuns lui nike în Olaru Robertul Legislatie, inmatriculari, acte, vama, TVA, asigurari, ITP si R.A.Rom
Am un cadru ce as vrea ca cei de la RAR sa ii bata seria in alta locatie. Momentan seria se vede, prost.. doar ca pe viitor nu vreau sa am discutii inutile cu vreun agent in trafic. A mai facut cineva de curand aceasta operatie? -
Tocmai de aia nu mi-am luat niciodata mai mult de Dacia ...ori noua ..ori de la primul proprietar cu putini km...maxim 30-35 k. Nici nu dau 20.000 Euro pe o conserva,mai bine imi iau un HD nou de banii aia.. Cand aud pe unii ca si-a luat masina straina SH,cu 2-300.000 la bord,e tipla boss....proprietari..numa ea stie..impecabila..cu fum..150 CP,jumate morti,restul nemancati. Combinatie cu electrica e sa o incarci gratis pe la job,strict naveta prin oras,da sunt scumpe de noi. Ce e treaba buna ca poti sa o gasesti incalzita iarna sau racita inauntru vara,nu stiu daca la toate modelele... La Golan am rezolvat incalzirea si dezghetarea iarna,inainte de plecare,prin montarea unui incalzitor diesel Eberspacher cu programator,bun si daca stau sa astept nevasta pana iese de la shoping,nu stau cu motorul pornit. Ai avut marcile ieftine ale Occidentului,ia sa fi avut marcile de top...era altceva...depinde cum erau cand le-ai luat,cat ai dat pe ele. Ca fapt divers,in 2019,am luat Loganul actual fab.2006,cu 31.111 km cand l-am luat,statea in garaj de 8 ani,am dat 3150 Euro pe el,relativ mult pt.ca nou a fost vreo 10,500 +1600 ron revizie cap-coada in service+1000 ron gume Michelin all-season,doar ca sa pot merge cu ea,total vreo 3700 E...la banii aia imi luam masina straina dar cu ceva km la bord.... Adica la masina straina daca ea noua a fost 20.000 Euro si o iei cu 3000 sa nu ai pretentii,de aia occidentalii si la noi marile corporatii care au bani nu le tin mai mult de cativa ani sau prea multi km,ca incep sa bage bani in ele. La o masina mica,conteaza cum si unde a fost folosita,cati proprietari a avut,intretinerea...etc Lumea nu intelege ca km din bord sunt una,orele de functionare per total ale motorului e altceva.... Daca sta in trafic zilnic si face 10-15 km intr-o ora,langa aia 15 km de pe bord ar trebui adaugati inca 40 km zilnic ca uzura a motorului,daca ar fi mers pe judetean cu 50-55 km/h Si atunci rezulta ca in loc de 450 km/30 zile...motorul a mers de 1650 km/luna si la turatie joasa,daca e Diesel e si mai nasol...daca sa mai stat pe loc,zeci de ore prin parcari,cum e moda....alte bube Adica iei o masina de 5 ani cu 27.000 km (60 luni*450 km/luna) si ea de fapt are 99.000 km (60*1650 km)... Daca are 100.000 km ...deja diferenta este enorma... Am avut Iveco Daily 2017,in bord apareau si orele de functionare ale motorului,revizia se facea la km sau la ore !!
-
A trecut vremea, nu mai știu de unde informația... Zicea că e normal un consum mare la primii 500 - 1000 km pentru că frecări mai mari și alt raport aer-benzină și avans la aprindere.
-
Ai avut multe marci, dar putine masini, asta vrei sa spui aici de fapt. Oricum scuza-ma, dar cam pe la 200k km cam toate devin asa cum le spui tu, rable.
-
Mda, despre masini... Am avut Clio 1,4 MPI, acelasi motor ca al colegului @Ruginel, una dintre cele mai proaste masini. Probleme electrice, probleme cu schimbatul curelelor de accesorii, cu senzorul de volanta, etc. La 200.000 km era rabla, nu stiai daca mai pleaca dimineata. Am avut Opel 1,7 diesel, fiabila pana la 8 ani. Imediat ce a implinit 8 ani s-a vazut calitatea cauciucurilor de pe ea. Imi pocneau conductele de antigel una dupa alta. A dus 300.000 km si i-a crapat si Am avut Fiat, la fiecare 25.000 km schimbam pompa de apa pentru ca incepea sa curga. Am avut Suzuki, benzinar 1,3, fiabil pana cand i-a crapat o supapa de admisie. Am avut Ford, diesel din ala vechi din anii 80, a fost bun doar la consum. La o pornire dimineata i s-a retezat efectiv axa cu came. Plus rugina grupa mare. Am avut Peugeot, bun ca pornea tot timpul, insa nenumarate probleme electrice la el. De ce am fost multumit: Toyota Prius (probleme absolut minore, gen un senzor de parcare, iar masina se apropie de 400.000 km) Electricele, dar astea sunt inca in teste. Dupa 55.000 km cu una si 35.000 cu alta nu pot sa ma pronunt cu mana pe inima ca sunt fiabile Mai vedem dupa 150.000 km. Dar, pana acum, sunt absolut OK.
