Toată activitatea
- Ora trecută
-
iadira s-a înregistrat pe forum
-
Lucian_M îl urmărește pe enduro suzuki
-
Când îi aud pe unii că "trebuie doar x sau y componentă, în rest e perfect", mă umflă râsul. Ăștia n-au băgat un leu in întreținere, au găsit mobrele pleașcă prin străinătate, le-au făcut țăndări, apoi le vând, că nu știu ce să le facă. Am și eu un cr125 2t adus de cineva, jumătate de an mi-a luat ca să aflu din ce an este. Motorul e mort, dar trebuie refăcut mai totul: frâne, suspensie, rulmenți, kitlant, anvelope etc. O să-l sun pe om să o ducă unde vrea să-i refacă motorul, apoi mă apuc de comandat piese, că n-am chef să mă apuc de lucru și să constate omul că mai bine mi-o lasă pe cap decât să achite reparațiile. In concluzie: cumpără mobra funcțională, cu probă, apoi vezi ce-i mai trebuie. Și nu lua de la dubioși care nici macar nu știu ce-au in garaj. Pardon, rezemat de gard.
- Azi
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
asa trece viata. cate 10 zile pe rand. -
Mersi de sfaturi, chiar sambata dimineata am fost sa imi beau cafeaua la Cheia :). La ora aia inca nu incepuse traficul de weekend. Sigur ca nu am experienta ca sa o apreciez corect, dar Speedmaster-ul meu mi se pare f. usor manevrabila, cu mult mai comfortabila si agila decat Kawasaki ER-6n pe care am facut scoala. Adica nu am emotii sa o inclin, desi mi-a sarit un pic sufletul prima oara cand am dat cu pegurile intr-un ac de par :). Cat am facut scoala tineam motorul la un prieten, intr-o curte de fabrica, si ma duceam de multe cu conurile in brate, imi faceam traseu si exersam opturi si evitare de obstacole, asa ca m-a ajutat sa ma imprietenesc cu ea un pic. Dar da, necesita rabdare si probabil si la varsta mea am alt ritm de invatare fata de cei tineri
-
enduro suzuki
topic a răspuns lui alexalf9002 în alexalf9002ul Discutii generale enduro si motocross
stiu. e la un taran. l-am sunat si nu il intersa nu stia el. a zis ca stie ca e suzuki si atat dar ma facut curios. vreau sa aflu ce model e -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
AMR 10 zile! -
enduro suzuki
topic a răspuns lui apriliacluj în alexalf9002ul Discutii generale enduro si motocross
fugi de el ca dracu de tamaie! -
buna ziua! am gasit acest suzuki dar nu stiu ce model e? (nu are ambreaj si voiam sa caut. dar nu pot cauta fara sa stiu ce model e) https://www.olx.ro/d/oferta/vand-cross-suzuki-defect-IDjntNv.html?isPreviewActive=0&reason=ip|cool_rec_platform&sliderIndex=0 multumesc!
-
Salut. Cel mai bine e sa iti iei 2-3zile libere, sa mergi singur. Mersul in gasca este cel mai periculos, inclusiv pt cei experimentati, pt ca ori trebuie ai grija la neatentia altuia din gasca(apar momente din astea) ori trebuie sa fi rational si sa nu incerci sa te tii dupa grup, daca este mai experimentat grupul. Eu am inceput in 2007 cu XT 125 R la 16ani, cred ca mi-a prins bine asta cumulat cu faptul ca aveam o motocicleta pt incepatori a carei masa 118kg le puteam gestiona(domina) destul de usor. Pt mine era cel mai aproape DN1A Cheia, am facut drumul ala si in culcare si in sculare cam 3luni pana sa ajung sa domin motocicleta pe viraje, sa inteleg ce e aia un viraj, sa inteleg ce e aia o frana spate mai brusca in viraj(derapeaza sau ridica motocicleta daca nu derapeaza anvelopa). De la ace de par luate la inceput cu 25-30km/h apoi la ace de par luate cu 45km/h. 15km/h in plus in ac de par inseamna enorm, ca tehnica, abordare si coordonare comenzi. Am invatat la vremea aceea sa merg stand in spatele camioanelor usoare si a dubelor, cu soferi profesionisti, pe DN1A care se incadrau de exemplu la un viraj de dreapta, mai intai pe extrema stanga a benzii de rulare apoi in centrul virajului de dreapta erau cu rotile din dreapta "pe acostament" iar la iesire din virajul de dreapta se indreptau iar spre extrema stanga a benzii. Cam ceea ce vedeam la TV la F1 sau Moto GP, la 30km/h in ac de par nu intelegeam de ce trebuie urmata tehnica asta (ca tot aia era) dar deja la 40-45km/h fara tehnica asta nu puteai aborda virajul fara a iesi din banda ta de rulare. In opinia mea cred ca ar trebui sa iti iei o cazare in Cartisoara 2zile (NU in weekend) si sa pleci pe Transfagarasan dus - intors de la 7 dimineata cand e pustiu, apoi sa nai faci asta seara de la 16:00. Incearca asta de cateva ori timp de macar 2-3luni, singur iti vei observa punctele slabe, si cu pasi mici dar sigur te vei corecta si vei ajunge sigur pe tine. Daca esti in stare sa faci Transfagarasan si Transalpina cursiv (nu neaparat sportiv) fara franari nejustificate inainte de viraj, esti in stare sa faci multe. Totusi in opinia incepi cu un minus, ai o motocicleta extraordinar de grea pt un incepator Triumph Bonneville. Daca ar fi sa respecti genul de motocicleta retro adica sa ai cam aceeasi pozitie si ciclistica, luand o motocicleta retro de 450 gen Royal Enfield Gorilla 450, si ai merge pe acelasi traseu.....pai castigi ani de exercitiu si experienta una e sa fi in ac de par cu 230kg si alta e sa fi in ac de par 170kg sau daca ar fi sa invatam corect cu 120kg-150kg 125-300cc. Motocicleta mare si grea pt un incepator este o ghiulea de gat care nu ii va permite sa evolueze, sau va evolua foarte putin si cu dificultate/neincredere. Am fost pe Transalpina cu 450 MT cu pasagera si bagaje, acum 1 luna si din pacate am vazut multi (foarte multi) motociclisti cu mastodonti (+200kg +100cai) care.....ar fi incurcat mersul cursiv si al unui automobil cu remorca pe serpentine, cam 10% din ce am vazut cu motoare de +900cc, mergeau curat, unii chiar mergeau bine de tot, de apreciat, dar aia aveau motociclete cu transmisie finala pe cardan (boxere 80%, 2x FJR-uri, 1x XTZ1200, 1x Stelvio 1200). Mergeau impecabil ca si atitudine cursivitate si franare rara sau perioade foarte scurte de franare (nu prea exista frana la ei in meniu).Eu cred ca aici a contat mult de tot cum a inceput fiecare cu prima sa motocicleta, de aici diferenta mare in stilul lor de mers, nu doar faptul ca aveau motociclete "bune". Pe Transalpina un 300cc condus de cine trebuie se tine fara stres de orice 1200cc 1300cc. PS: De asemenea in a intelege mai bine cum merge o motocicleta, niste ore, vreo 20h minim de offroad te vor educa si "iti vor explica" mult mai bine decat orice sfat, cum trebuie sa reactionezi in situatii limita/critice cand se pierde aderenta si se schimba suprafata de rulare.....dar si aici trebuie inceput cu cea mai usoara motocicleta ca sa nu fi dominat de masa motocicletei atunci cand incerci si inveti sa manuiesti o motocicleta. Asta e un traseu asfaltat dar de nivel mediu cu ceva valuri in asfalt si denivelari (nu cu gropi), mai ai portiuni cu praf/pamant fin adus de apa dupa ploi in viraje. Ca incepator te va solicita, dar va fi constructiv. Pe vremea cand aveam casa in acea zona, ii ziceam "Transfagarasanul din spatele casei". https://maps.app.goo.gl/S1qS7MTqfMnWbFSz8?g_st=ac https://youtu.be/Jqz2Y27xZBA?si=Gn3fD5Voy4QFgWWl
-
neatza??
-
Salut! După convorbirea de sâmbătă, as vrea sa știu ce ați rezolvat. Ce ati găsit? eroare cuplare a furtunurilor, sau valva de sens/ presiune blocată?
- 9.815 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
Maids Modern s-a înregistrat pe forum
-
Buna dimineata!
-
Mneata de la
- Ieri
-
Silver Arrow îl urmărește pe Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
-
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui Silver Arrow în mobiletronul Totul despre URAL
Salutare, Daca doresti iti pot da un mic aparat de sablat, care foloseste ceva oxid de aluminiu. O sa iasa ca nou Nici nu ai nevoie de un compresor potent, aparatul mergand la 2,5 bar iar debitul este mic (nu am o cifra) Daca te intereseaza da si tu un semn. Salvam onoarea amorului propriu -
Razvan Criste s-a înregistrat pe forum
-
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui mobiletron în mobiletronul Totul despre URAL
Am dat a doua spalare pentru carter deoarece intentionez sa montez ambielajul. Am mai redus din zonele patate cu funingine, la interior acest carter este destul de poros fata de altele care mi-au trecut prin mana si e destul de dificil sa inlaturi funinginea in totalitate prin metodele obisnuite (pensula, solutii, spalare cu jet). Am spalat alte motoate sovietice care aveau o turnare mai fina la interior si ieseau lacrima, nu afecteaza functionalitatea ci doar amorul propriu. Am masurat si palierii ambielajului, din fericire se afla in parametri si inca au presare in carter: -
Vand Yamaha V Star 1100
topic a răspuns lui apriliacluj în nelutu_10pinul Motociclete peste 999 cm cubi
Imi asum! Ma sacrific io cumva, nu ma dau batut -
Vand Honda CB500 F 2023 - 401 km
topic a răspuns lui Ruginel în Ruginelul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Motocicleta s-a vandut! Primul care a venit sa o vada a si cumparat-o. Se poate inchide. -
Neatzaaaa Leneveala taie greatzaaaa!
-
Buna dimineata! Acum, dupa carburanti, sper sa nu creasca pretul si la diamante si caviar. Iar cozi, iar nervi! Buna dimineata si tie!
- Ultima săptămână
-
Ionut_5155 s-a înregistrat pe forum
-
Sableaza-l si verifica-l dupa aceea cu benzina sau motorina, daca are bube se va vedea imediat.
-
o fost citro prea acidulat,trebuia sa pui tedi cu pulpa ✌✌
-
Eu nu am dat pana acum cu el de pamant, desi am mers inclusiv pe forestiere. Cred ca e cu un deget mai jos decat foaia (vezi primele doua poze). Montare sau demontarea constau in demontatul unui brat de pedala, extragerea butucului de pedale, si introducerea motorului in locul axului. Dureaza 10-20 de minute operatia. Mai mult dureaza fixarea cablurilor pentru afisaj, baterie si senzorul de viteza. Dar daca vrei doar sa revii temporar la MTB standard, le poti decupla din conectori cand dai jos motorul. Vezi de la minutul 1:00 in filmuletul asta in ce consta montarea/demontarea motorului:
-
Vand Yamaha V Star 1100
topic a răspuns lui ALEX-Guzzista în nelutu_10pinul Motociclete peste 999 cm cubi
De la cati ai de primit o bere,daca vin toti odata ai treaba ….. -
Succes la recuperare,sfaturile sunt tardive…. Ca sfat…. eu unde tin lucrurile importante merg cu el incuiat.
-
Buna ziua! Ma puteti ajuta, va rog cu o problema la un bmw r 1100 rt? Dupa ce am dat rezervorul jos pt a schimba pompa de benzina si filtru de benzina imi curge benzina pe la cele doua furtunase de drenaj. Aveti idee cam de la ce ar putea fi?
- 9.815 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact!