Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Corect. JM cu greu s a bătut cu Peco. Păcat ca nu vom ști niciodată. La anu mm o sa aibă sub centura 1 sezon full la factory. Șansele lui JM scad considerabil. Omu va da cox Poate l va bate pe dl Peco. Clar. E topicul lui. Incpe sa cred ca Peco nu termina sezonul la ducati. *scz, am uitat ca a găsit fața.
  3. Din păcate nu.MM l-ar fi bătut și pe JM chiar neaccidentat fără drept de apel.2014 all over again am zis la început de sezon și iată ca se întâmplă la linie. JM poate e mai rapid decât MM per 1 lap (chiar si fără sa cadă ca să găsească limita ) insa e prea instabil psihic și în economia unui campionat ar fi luat bătaie lejer de la MM. Vorba ta ar fi luat vreo 2 victorii.Si atat. Pt ca să nu uităm că noi acum vedem cea mai bună Aprilia din tot anul,nu a început așa Aprilia,era mult mai jos ca și performanțe. Nu cred. Eu cred ca dall'Igna e prea inteligent ca să se ude când râde Memelu la el.Cea mai buna relație a lui Gigi cu un pilot a fost cu Lorenzo cu care îl legau colaborări vechi din perioada Aprilia moto2 parcă și totuși și pe ala l-a vândut fără sa tresară.Pasiunea lui Gigi e motoreta nu pilotii și a spus-o asta tot timpul,în special anul trecut când a iesit JM campion în dauna pilotului propriu. Acuma dacă vorbeam de Tardozzi...acolo era altceva ...dar Gigi nu,nu va merge pe panta Honda. Eu cred ca Gp26 va fi rupere.(Sper în secret sa o greșească și sa vina la anul Aprilia peste ei dar îmi dau seama ca sunt doar iluzii) Însă mai în gluma mai în serios,Aprilia e singura care poate veni aproape de Ducati...pt ca restul....slab. Yamaha ne-a arătat un progres fantastic ce lipsește cu desăvârșire vorba lui Caragiale,Honda aruncă bani cu nemiluita dar nu are absolut nici o direcție,Ktm e in deep shit după deciziile financiare superbe ale austriecilor,știu știu toți au proiecte toți au idei,aia vin cu V4 dar se amana dar au niște probleme dar etc etc astialalții și au luat nou director de proiect și o sa vedem noi ce mare progres înregistrează șamd șamd ktm au "rezolvat" dificultățile financiare și vai ce rup ei la anul...dar pana una alta singura care a mișcat ceva și în puncte și clasări pe podium și nu doar în proiecte marețe de viitor e...Aprilia.Si bravo lor,am zis tot timpul ca ei sunt singurii care ar putea pune piedici dacă mai investesc niște bani și care chiar au o direcție. Însă deocamdată...și 2025 și 2026 Ducati va fi arma letală...și ce e cel mai rău...au șanse cred ca ...70% sa fie la fel și din 2027 încolo.Sper Însă să o greșească măcar atunci
  4. Adrian M.

    X-MAX 300

    Salut, Sa facem niste comparatii, ca idee: sei incalzite duble, rider/pasager, ajung pe la 600-1000 euro, OEM, pentru moto. Ca sa iei doar optiunea pe saua stock, vreo 300 400 euro. Saua la xmax tech este mai misto decat saua clasica. NU cu mult, dar mai misto. SI daca vine si cu incalzire...mmm, nice Este un lux, dar dupa ce il ai nu mai vrei fara. Mansoane incalzite OEM, vreo 200-250-300 euro. Deci vreo 500 euro deja sunt astea doua. Mai pui display mai mare si conectivitate-sper ca i carplay/android auto, ca atlfel este fix degeaba. Iar misto. Parbriz electric, FANCY. cand e cald ii dai pe minim, cand e frig il ridici. Bine, asta poti rezolva si cu un deflector adaugat extra. Eu am avut pe forza 350, si mi -a placut. Am acum pe moto, iar, imi place. Per ansamblu, sunt fite. Dar fite misto, daca ti le permiti. Eu nu mai vreau fara mansoane si sei incalzite. Sunt minunate. Dar daca nu mergi pe vreme rece, nu ai nevoie. Daca cei 1000 euro ti se par bani multi, atunci sunt multi isi nu merita. Dar daca vrei niste optionale din categoria lux, si iti permiti inca 1k, de ce nu? Cam asa vad eu povestea.
  5. Lup69

    Cineva din Berlin

    Cred ca sunt dar nu pe forum...
  6. normal, roata se invarte tot timpul chiar sunt curios, ma pun sa caut niste statistici, sa vad care constructor a avut cea mai lunga dominatie PS. recordul e detinut de MV Agusta cu 8 titluri consecutive
  7. Ok ok dar cum a reusit jiji ca anul trecut (atunci a început constructia gp25) sa faca o mobra pe masura lui Marcel, el neputând sa o testeze/ofere feedback Întreabă-l pe amicul tau. Suntem curiosi, poate are ceva "informații din interior" La punctul 2,Da,s-ar putea ca peste 2-3-4-5 ani Ducati sa nu mai fie cea mai buna mobra. Se mai întâmplă, nu? Vezi istoria, onda, yamaka, etc.
  8. Auzi @Method discutam cu un prieten si-mi zice asa din senin, tine minte ce zic acum, cand o sa plece MM de la Ducati, motoreta o sa fie pilaf. Dovada 2 piloti nu pot scoate untul din GP25 si numai unul o face, acelasi care a lasat Honda in colaps complet... GP24 e superior GP25urilor pilotate de cei 2 piloti O fii reusit Satana sa-i suceasca mintile lui Gigi si sa nu mai tina asta cont de ce zic ceilalti piloti? Sper sa nu aiba dreptate prietenul meu dar privind sezonul asta parca in directia asta se indreapta..
  9. Azi
  10. Cea mai buna mobra-i la Marcel! Despre ce vorbești
  11. ultimu. si Peco ce face pe cea mai buna mobra? :)))))
  12. fixx de carton e ca doar pe mobra cea mai buna reuseste sa castige tilul cand 'onda deja nu mai era cea mai buna mobra, si el era varza si pilaf, la Ducati de client iarasi nu a putut emite pretentii la campionat
  13. O sa zic ceva ce n-a zis nimeni, cred: mm are și el noroc ca a lipsit JM. Dacă nu era cu accidentarea JM cred ca sigur ii punea probleme. Câștiga ceva curse. Chiar și asa mm nu e "dă carton" pt ca anu trecut Peco și JM au fost super aproape unu de altu și în plus pt ca mm domina la modul ala nesimțit.
  14. Asta vroiam și eu sa spun - nu a zis nimeni nimic de performanţele Aprilia în general (al 3lea podium consecutiv Bezzechi? pe circuite destul de diferite da?) Plus plus comenack ul fenomenal al lui Martin de pe 16 pe 4. Mir și Marini au ieșit și ei la joc da e un punct bun dar na...stop'n'go circuit + linii drepte mici ii vine mănușă motoretei Honda. Eu cred ca în mijloc de sezon acum Aprilia a înregistrat cel mai mare progres.Respekt. La clasele mici a fost într-adevăr spectacol...La motogp se știa locul 1 după ziua de vineri și podiumul după quali...spectacol ca a comis-o Bestia și a cazut în fața plutonului sau ca a încercat Bez sa opună o rezistență de forma cuiva căruia avea asa rezerve ca i-a dat 1.3s? în următorul tur?meh.it was no contest. True that. Diggia...spune ca se schimba masiv componentul motoretei pe gume uzate și ca e greu de setting up adică fix zonele unde excelează Marquez Realizezi ca tocmai te-ai contrazis singur în aceeiasi frază nu? 1.Pai dacă in virajul 1 au date se uită pe ele au atins limita (conform teoriei tale - deși sunt curios sa îmi zici și mie ce data din telemetrie îți spune când se termina grip ul într-un viraj?pe ce se uită mai nene mai pe lean angle pe speed?și dacă intri cu 30cm mai la stânga sau te înclini cu 2m mai rapid îți dai seama ca totul se schimba?) Dar în fine sa luam de buna teoria ta cu datele - deci dacă se uită în virajul 1 pe date și înțeleg ca sunt la limita în 1 atunci in 2 de ce nu pot sa se uite și e imperios necesar sa cadă ca să atingă limita? Ca asa ziceți- dacă nu cazi nu atingi limita - pai de ce în 1 se vede limita pe date da în 2 nu se vede?explain. 2.Stoner mergea la limita?ia spune ca Stoner nu o coxa. Rossi mergea la limita?Aoleo... Lorenzo câte pole uri are vs în cati ani a concurat? Cred ca rupe....deci știa cu mersul la limita? Ba și ăștia nu cădeau ca să simtă limita...cum naiba făceau ei?eee?explica ca sunt prost nu înțeleg. Sau aia nu aveau date?sau aveau date prea multe Marquez nu mai are? Nu am contrazis asta. MM a zis în mai multe rânduri ca pe Ducati nu mai vine timpul forțând pe frâne ci mergând smooth.Pe Honda trebuia sa forțeze (peste limita) pe frâne. Eu cred ca de aici a plecat duma lui cu "trebuie sa cazi ca să atingi limita" de la feelingul vag și lipsa de grip fata pe Honda ceea ce îl făcea sa se duca "în orb" peste limitele pe care le simțea în mod clar. De aceeiasi problema s-a lovit Lorenzo în 2019 și a și spus asta într-un interviu - nu simtea deloc fata și nu avea încredere sa forțeze inginerii i-au zis ceva în genul "nu contează ca nu simți just push" apoi a zis ceva în genul "I pushed i fell at Barcelona i fell at Assen at 170kmh broke my back" Deci...mda."Bun" sfatul și în general bună "strategia" lui Marquez...pe care nici el nu o (mai) practica acum cam deloc. Eu rămân la părerea ca dacă ii dai lui Mir sau Acosta un Gp24 cad o data pe sezon.Ok Acosta de mai multe ori ca e insane a vazut clar și acum în sprint ca va cădea și totuși a tras de motoreta ca să tina trasa și normal ca s-a întins pe jos. Nu mi se pare însă asta a fi un atu. Mir cade pt ca are exact dilema Marquez/Honda - pe acea motoreta nu simți fața. Cădea des Mir pe Suzuki? HAH.Era metronom. Eu stiu unde bati tu dar TOȚI au disponibilitatea sa riște și TOȚI vor maximul și dau maximul în orice sesiune din fp1 pana la cursa.Faptul ca anumiți piloti cum ar fi Q și Bagnaia (l-as baga și pe Bezzechi aici dar nu da cu teoria ta ) spre care bați tu nu se întind pe jos când au ajuns la limită ci o simt și nu mai forțează ii face nu mai slabi ci mai inteligenți decât cei care forțează peste. Pt ca mie (cu toate ca îmi plac maxim Acosta și chiar Mir) nu mi se par dovezi de inteligență ce fac ei și nici nu mi se pare ca izbandesc nimic în plus forțând peste limită. Exemplul cel mai bun în acest sens între tupeu prost și vitejie (chiar si dublat de mult talent) și inteligență (chiar dacă nu cu atâta talent) este ceea ce au făcut anul asta la Aprilia JM și Bezzechi. Unul blană orbitoare de la primele contacte cu moto,celalalt "am forțat abia vineri în fp1 după toate ședințele de teste"...unul accidentat 60% din timp celălalt cred ca va ajunge pe locul 3 în campionat. Inteligența și not falling down fac diferența nu haiduciile - e lecția pe care ne-a predat-o Rossi ani și ani la rand.Respekt tribunului pt asta btw. Pai na...normal sa fie happy plecat de pe 16 ajuns pe 4...a făcut una a la Rossi in vremurile bune. Perfect de acord cu partea despre caracter,e un nesimțit.Am fost fanul lui încă de când a venit la Pramac și rămân în continuare însă cu porcăria cu activarea clauzei de reziliere după ce te-ai accidentat ca boul de 2 ori în presezon și stai și te uiți de pe bară....PENIBIL. Nu exista scuze.Si mai face managerul lui și ditai telenovela prin presă...chiar mi-ar plăcea sa ajungă la Honda Nu de alta dar îl vad din ce in ce mai aproape pe Q de Aprilia si sigur va veni în locul lui JM pt ca Bezzechi e italian și pilot bun cu cap și merge prea ok nu vor renunța la Bezzechi ...nici campioni mondiali nu vor ieși cu el dar nici nu ii face de rușine
  15. ce bucurie era pe tiganus ca a terminat si el cursa bine. era pishat tot de fericire, si acum 2 luni vroia sa fuga la alta echipa. mizerie de caracter.
  16. Cavaleru

    X-MAX 300

    parerea mea e ca nu merita 1000euro in plus pentru optiunile enumerate. Parbrizul electric aduce cel mai mare cost, dar e si cel mai inutil, il reglezi odata si apoi uiti de el. eu l-as pune cel mai sus si aia e mansoanele incalzite sunt faine, dar ai optiuni sa le iei dupa sau daca nu mergi tot timpul anului te descurci si fara. Eu merg mult pana la prima zapada si imi este bine fara dar cu manusi adecvate de iarna, plus ca eu fac naveta pe A3 pana in Stefanesti din Bucuresti. Saua incalzita, cred ca si mai putin utila ca mansoanele. se aplica conditiile de mai sus. Navigatia, poti pune un quadlock pe bratul de la oglinda si cu husa adecvata ai navigatia de pe telefon. Cel mai simplu e sa faci un raport al costurilor de achizitie, cat reprezinta acea diferenta din valoarea scuterului, daca tu consideri ca 15% in plus e rezonabil atunci go for it
  17. Deci, San Marino sau Japonia? Indonesia pica, tare tre sa se dezalinieze planetele...
  18. Neatza buna, luni, diiii si spor!!
  19. Al cincilea drum pe ruta București -Fieni din aceasta vara. Motorul începuse să supureze pe la prezonul posterior dreapta însă l-am calmat cu un film de silicon pe baza cotei de așezare și restrângere, evitând astfel sa desfac chiulasa și implicit salvarea garniturii de chiulasa. La 1/2 spre 3/4 din gaz merge 95km/h mai mult nu am deschis clapeta pentru că modul cum fuleaza cuplajul elastic îmi dă palpitații. In cazul propulsorului viteza este doar un detaliu , raportul optim dintre viteza de deplasare și rotația pompei de ulei (revoluțiile arborelui) sunt cheia acestui motor In cazul in care nu se înțeleg cele două elemente cheie, Simsonul devine o dezamăgire La 90 motorul incepe sa 'vajaie', bilele rulmenților, rolele ambielajului intra într-o rezonanta, care aduce după sine o tantra cinetica.
  20. Speedy.K

    X-MAX 300

    Ok, pai zi asa, in cazul asta te inteleg. Cam asa e si in Bucuresti acum cu tevile. Succes!
  21. Acum a revenit complet. Buna dimineata!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...