Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Să mai desprăfuim puțin acest topic. Album nou David Gilmour, lansarea oficială în 6 septembrie (ziua de naștere a lui Roger Waters !?). A fost lansată și o "mostră".
  3. Asta e tot ceea ce am găsit eu: Queried on the subject of BMW joining MotoGP, Flasch told German publication Motorrad: "BMW M has been a MotoGP vehicle partner for years. As BMW M boss, I have been to all the races, I know the people in charge and we are a brand with a presence there. But it's clear that it has to make sense for us, and that's why we're taking a close look at it. I wouldn't rule it out.” Exista și alte declarații ale lui în acest sens? Zero titluri - tehnica superba,foarte prost management. Aa,in moto nu știu/nu cred - nu contest spusele tale. Tot ce am zis e ca they can deliver ca și tehnică în racing,asta însă nu înseamnă că vor câștiga titluri - vezi exemplul F1 - ani la rand cel mai puternic motor și nici un rezultat pe măsură.
  4. Nu ai inteles postarea mea. Intrebam de competitii moto in care au livrat rezultate, nu F1. Daca imi amintesc bine, nici in F1 nu au luat prea multe titluri.
  5. In romana cablaj presupune un manunchi de fire legate impreuna. In engleza nu stiu, in 99 nu se inventase ride by wire. In romana daca e un s8ngur conductor ii spunem simplu fir. Sau mat. Adica matz. De la mate, intestine.
  6. tu ai citit toata declaratia? Sau doar titlul? Ca nu e deloc doar diplomatica declaratia in care zice ca sunt discutii cu dorna.....
  7. https://www.utilul.ro/suruburi/suruburi-piulite-si-saibe/tije-filetate-si-prezoane/tija-filetata-inalta-rezistenta-m12-1-m-din-975-10-9-negru-p26502/
  8. Azi
  9. E aproape la fel de buna ca asta de am citit-o aicea acu ceva ani, și e aur: De ce nu saluta unii motocicliști în trafic, iar un domn cu 1250 zice ceva de genul: eu nu ma uit în jos
  10. 0770 413 729 Ma poti suna oricand, mersi!
  11. Repet - singurul lucru palpabil în noul zvon asta care excita pe toată lumea cu "bmw intra în gp" este o declarație foarte diplomatică și politically corect a noului CEO care a zis gen ca nu exclude nimic. Eu as lua aceasta declarație cu un grăunte de sare,scuzați englezismul. După cum am zis și colegului damager - Doamne ajuta sa se întâmple,mi-ar placea si mie,dar eu pana nu vad niște eforturi concrete în aceasta direcție din partea nemților nu mi-as pune speranțele în acele 2 propoziții ale dlui îmbrăcat din catalogul Neckerman. F1 Cel mai puternic motor. Și în anii 80 și în anii 2000. They delivered. Pai și ce legătură are cu ce se discuta??? Poate vor sa devina de aia și fac publicitate. Repet - mi se pare aberant pt orice companie sa pompeze o tona de bani în publicitate ca să nimic. Stai stai ca aici te repezi și nu înțelegem anumite detalii : cheltuielile din sponsorizări sunt deductibile...meaning dacă dai sa zicem 100 000e cu titlul de sponsorizare iată,unei echipe dintr-o competiție sportiva sau etc acești 100 mii sunt considerați cheltuieli și nu profit. Scutirea de la stat e pe acea 100 mii nu gata - dau 100 mii și nu mai plătesc impozit pe profit.NU - din profit se scade acea suta de mii (pe care oricum numa profit nu o mai poți considera dacă o dai la Pramac nu?) Ok e un sâmbure de adevăr - în unele tari se mai face o extra reducere de 0.5% (parca?) din impozitul pe profit în urma sponsorizarilor dar depinde de legea din fiecare țară nu e o regula universal valabila. Dar ca să merite sa pompezi câteva milioane de euro într-o echipa de motorsport și sa ieși pe plus cu acei 0.5% trebuie ca acei 0.5%×profitul declarat sa fie peste suma sponsorizata....mai pe scurt sa ai profit de sute de milioane,și sa ai sediul într-o tara în care exista acea reducere.Ceea ce nu cred ca e deloc cazul aici. Iar ca și "motiv" al publicității,daca ar fi precum spui tu,explica-mi și mie logica din spatele deal'ului de câteva miliarde dintre HP și Ferrari F1.
  12. O sa dau si eu un ochi in garaj cand ajung acasa, am o bara recuperata dintr-o imprimanta profesionala care mi-a lasat impresia ca e ceva material dur si e posibil sa fie de 12mm.
  13. Cred ca idiotul ala de Pugi isi baga gheara in gat, ca l-a pierdut pe Pedrosa. L-a preferat pe Bradl, ca pilot de teste... Mare dobitoc! Poate nu ai aflat, dar au alt CEO. Si odata cu el, sunt convins, au aparut si alte schimbari, inclusiv in strategia de marketing, care, btw, nu s-a schimbat de la un an la altul, ci probabil de la o luna la alta. Poate exagerez un pic, car intelegi tu. Cred ca fum fara foc, nu iese. Cel mai probabil, sunt negocieri. De asemenea, nu este exclus ca BMW sa astepte noul regulament tehnic, inainte sa ia o decizie.
  14. Acum i-am căutat pe Prima in ceva top european... Ei nu sunt in top10 nici macar in Italia...
  15. Ire- ce? Enumera cateva competitii moto in care BMW au fost/sunt irefutabili. In cazul BMW avem de a face mai mult cu imaginea de brand, decat cu realitatea unor performante. Acum cu Razga la butoane, incepe si BMW sa aibe rezultate in WSBK. Dar as paria mai mult pe ienicer, decat pe motoreta. Imi este greu sa cred ca motoreta a evoluat spectaculos de anul trecut pana acum. Mult mai surprinzatore mi se par prestatiile din EWC, dar si acelea trebuie vazute in contextul mai larg al prostiilor facute de YART, Honda, etc... Insa au stiut sa le speculeze si sa le concretizeze in clasari excelente, ceea ce arata ca incep sa se maturizeze. Bine, au luat si oameni cheie de la alte echipe, inclusiv piloti si se vede. Surprinzator. Care ar fi explicatia?
  16. Care habarnism mai fratele meu. Ce am zis eu si ma contrazice in articol? Pramac e very happy ca ii au pe Prima Asigurari ca mare sponsor. Asa si? Nu am auzit in viata vietilor mele de Prima Asigurationii pulii si culmea chiar lucrez pentru clienți de X ori mai maribca acest Prima. Daca nici eu nu mai stiu ce fac cu bugetele astfel de companii... LOL Fraticule, iti repet, de aproape 20 de ani lucrez doar pentru companii mari. Culmea am lucrat si pentru unele italiene. IT, toate astea mari funcționează cu IT. Dar nu ai de unde sa știi... Cum am zis, toaaaate companiile mari au un BUGET destinat sponsorizarilor pentru care au scutiri de la stat la taxe, etc.. de gen ori ii aruncam la stat ori mai bine la Pramac. Cineva de la Prima e var de-al doilea cu o cumnata al lui Ciampinotti ala și uite asa s-a decis ca o parte din bugetul lor de sponsorizare merge la Motogp. Ii doare pe aia de la Prima fix la 2m in fata de pe ce loc iese Jorge Martin... Cred ca 80% din boardul de conducere al Prima Asigurari nici nu stie ca-s sponsorii lui Pramac..
  17. Salut ! Lasa mi un nr de tel te rog. Ms
  18. Sunt destul de serioși acum cu implicarea în WSBK. Și se vede în rezultate.
  19. Doamne ajuta sa se înfiripe Know-how-ul bmw în racing e irefutabil - dacă se implica pe bune ca în F1 nu ca în sbk vor face treaba buna.
  20. Adică pe GP24? De ce? Pedrosa cu paechetul aero pe care KTM l-au tot testat de la Valencia încoace. Cel mai probabil va concura cu el.
  21. am vazut un clipuletz pe FB cum Acosta era umbra lui Pedrosa pe circuit. Pustiulica e avid sa invete de la maestru Pedrosa-san
  22. Barfa din padock de la TNT sports in timpul FP1: Ducati au dat motoare cu turatii limitate catre echipele de uzina
  23. https://www.emag.ro/vendors/suruburi-dibluri-accesorii-prindere/filter/lungime-f5795,peste-200-mm-v24457/vendor/standvlf/c?ref=lst_leftbar_5795_24457 Eu de aici am luat niste M8 12.9 Ia legatura eventual cu vanzatorul, poate i-ti vinde si mai putine bucati. LE: dar acum vad ca nu au pe lungime asa mare.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...