Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Vand Yamaha Fazer 8 ABS (FZ8) 2012, alb cu roti aurii Contact: PM, aici Preț: 3900 euro negociabil (in limita bunului simt) ITP: valabil pana la 16-06-2024 (noua verificare ITP este inclusa in pretul de vanzare) RCA: Asigurare Groupama, valabila pana la 19-09-2024. VIN: JYARN252000004521 An de fabricatie: 2012 (prima inmatriculare in 2013) Inmatriculat: RO in 2016, al doilea proprietar. KM: 90.395 km (reali), in crestere Locație: București, Dolj Fiscal: Da, în aceeași zi sau în ziua următoare. Motocicleta se poate vedea/testa (fizic, diagnoza, etc.) dupa 1 iunie in Bucuresti (sau Dolj, la cerere). Daca se doreste, se pot organiza/face si vizualizari si prin apel video (video-call). -------- Dotări: 2 chei ABS fata / spate Alarma cu pager Semnalizari LED Crashbars GIVI Priza tip ”bricheta” + dublu USB (inclus in pret) Evacuare Mivv, omologata pentru FZ8 (+ DB killer) + se ofera si toba originala. Ungator lant Parbriz fumuriu Puig (+ deflector/extensie ajustabil) Suport bagaje laterale GIVI Monokey + Bagaje laterale plastic Kappa (demontabile) + suport si placa topcase - Givi Monokey Mansoane incalzite Valve metalice (90 grd.) ------- Mentiuni: Stare buna. Motocicleta a fost servisata si intretinuta asa cum este recomandat de producator. Bujii schimbate de aprox 3000 km. Filtru aer K&N (refolosibil + kit intretinere). Placutele frana au 2 ani, aprox 16000 km. Kit-ul lant DID are 17000km. Bateria schimbata acum 2 ani, Yuasa Anvelope sunt la aprox. 20% uzura (BATTLAX T32) Poze:
  3. Ieri
  4. Scutul tot nu-i montat, in schimb este suport topcase si plasa pentru sa. Sambata am curatat temeinic etrierii fata, au iesit impecabil, apoi si lichidul de frana (cu toate ca era chiar curatel). Desfacut si gresat manetele de frana si ambreiaj, parca se misca altfel acum. Daca e frumos maine, sper sa iesim la o plimbarica.
  5. CBF 600 si 1000 fac schema asta, la miar am schimbat rulmenti jug, rulmenti roata, servisat furca, inlocuit anvelopa (cu tot cu echilibrat), nicio schimbare. Solutia? Mainile pe ghidon. Problema e acuta in special la aceste modele, cautati pe net, fac de noi.
  6. De accord, asa invatam, am luat o Honda sa ma revanșez
  7. Dai faorte putine detalii pentru cineva care se mai pricepe cat de cat. De unde stii ca benzina nu trece de carburator si curge toata? Poate trece si in motor, dar nu stii tu. Ai scnateie? Benzina cum curge pe la supraplin, picatura cu picatura sau jet? Ai schimbat cuiul pontou, dar scaunul lui l-ai schimbat? Pe ce crestatura e siguranta de la acul de carburator? A pornit vreodata motorul, sau asa l-ai luat? Fara aceste detalii ne racim gura de pomana, iar tu la sfarsit vei descoperi ca nu ai de fapt scanteie, sau nu ai siguranta pe ac, sau cine stie ce mai ai pe acolo....
  8. de cele mai multe ori raspunsul e, asa face toate
  9. are sansa sa construiasca o divizie noua de la zero. multi manageri asta viseaza si isi doresc, oportunitatea de a crea o ramura noua a unei companii. eu unul vad pt el un challange nou si nicidecum un pas inapoi
  10. Crash bar-ul a venit gata instalat de aia de la magazin, un fel de bonus. Nu sunt adeptul crash bar-urilor, asa ca, daca-l vrea careva, e de vanzare. Merge la toate 3 modelele, ktm, husqvarna si gg. Detalii in privat
  11. Da mi-am luat, ce relevanta are? Ok, o sa incerc, multumesc
  12. Salutari! Am prelungit ITP, valabil inca 2 ani. Scad pretul la 9000Euro.
  13. N are cum sa dea benzina afara daca ce ai scris sus functioneaza bine!
  14. Primul lucru verifica presiunea in anvelope si alinierea rotilor. Presiunea sa fie cea ceruta de PRODCATORUL MOBREI, nu de ce scrie pe guma. Si verifica si dimensiunile gumelor si fata s fie pentru fata si spatele pentru spate. Dupa aia treci la ce zic colegii mai sus. Si tine mainile pe ghidon.
  15. BUNA ZIUA. Am permis categoria AM si scuter de 49cc limitat la 45km/h, pot sa i scot limitarea LEGAL?

  16. Stimabile, ți-ai luat sau nu motorul?
  17. Trebuiesc verificate toate ce ți s-au spus mai sus.
  18. Daca tin mainile pe ghidon nu vobleaza, doar daca iau mainile, ma gandeam ca ar trb furca servisata
  19. Christos a înviat! Sunt în căutarea a doua piulițe pt cilindrii de ij jupiter conform fotografiei ?
  20. Pt 390, lowering kit (este oem powerparts) si eventual sa incerce sa stea doar cu jumatate de fund pe sa https://ktm-parts.ro/lowering-kit/166187-lowering-kit-ktm-95812955044.html Coboara cu 25mm Adică sa puna doar un picior jos
  21. Mai este mult până acolo. Spuneam doar că Ducati sunt serioși cu implicarea în MX și că locul este unul bun pentru Ciabatti. În MotoGP era oarecum în plus ca responsabilitate, față de șeful echipei (Tardozzi) și șeful diviziei sportive (Dall'Igna).
  22. Da, deci pentru gagica e prea înalt 390ul în ideea ca e complet la început cu alea "offroadului", nu are încrederea în a putea manevra ușor datorita șeii înalte. Ce este drept e cu 5mm peste a mea. Se gândește sa schimbe motorul, da sa continue în același timp cu kg lanfel sau mai puțin. Dacă nu avea asta în calcul luam la 790 o sa joasa ca e undeva la 830mm fata de 850mm standard si rezolvam problema, îmi cautam eu alta. Optine este lowering kit, da nu știu cât de jos trage motorul, e destul de jos oricum. Din fabrica crf300 e cu 5mm mai jos deci la fel, kawa aia de 300 el are 815mm, altfel nu știu nimic de ea, am văzut doar live ca avea un coleg la un moment dat da mergea numa în oraș cu ea. Idei bune de pus în practica?!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...