metaxa Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 vreau sa aflu si eu parerile voastre pro si contra despre acest model honda hornet multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horhellito Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 Saluti. Eu am un un Hornet de 600 de approx 1 an si sunt mega multumit de motocicleta. Istoria a fost yamaha xj750, un bandit de 600, apoi un xx si acuma hornet... nimic nu se compara cu honda in primul rand, iar la naked cb600f e in opinia mea o mixtura faina de putere decenta cu fiabilitate foarte buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxx Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 super meserias motorul. eu il am de 3 luni jumate si e primul meu motor. nu pot spune decat ca este incredibil de prietenoasa si de manevrabila, motorul de 600 are acceleratii superbe (dupa parerea mea de incepator) si arata si mult mai bine decat un Bandit de exemplu... cred ca e combinatia perfecta intre manevrabilitate si sportivitate. sunt extrem de multumit de alegerea pe care am facut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horhellito Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 (editat) absolut de acord...de la xx chiar nu s-a parut o diferenta prea mare la acceleratie... singura problema e aerodinamica la viteze mai mari la drum lung ca deh... PS: neshte poze cu "ea" Editat Iulie 5, 2006 de Horhellito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 ...si arata si mult mai bine decat un Bandit de exemplu... sunt extrem de multumit de alegerea pe care am facut-o. la fel... mie de ex mi se pare ca Banditu arata mai bine decat Hornetu. din fericire, avem de unde alege... si posibilitatea de a ne exprima parerile. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haca Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 (editat) am si eu un hornet de 600 S (cu mini-carena aia in fata ). am avut un chopper inainte si , iti dai seama ca diferenta e uriasa . depinde ce vrei . eu ,de exemplu , (si acum incepe o mica reclama mascata ) vreau un soft enduro ( gen bmw 650 gs ) . daca esti interesat ... ne auzim . Editat Iulie 5, 2006 de haca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 am un Hornet 600 S e o motocicleta sportva`n jeansi sa nu uitam ca e motorul de CBR 600 F motorul e puternic ... inca nu pot sa spun ca m-am obisnuit 100 % cu 4 in linie ( am mers 3 ani pe 2 in V Honda NTV Revere) , apreciez manevrabilitatea foarte buna ( ciclistica perfecta ) ... e o Honda cred ca numele spune totul PS: eu sunt cu Honda ... forever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 vreau sa aflu si eu parerile voastre pro si contra despre acest model honda hornet multumesc mult Convinge-te singur! Mergi la Honda pe Dorobanti si programeaza_te pentru un drive test! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 (editat) Pana una alta am ajuns eu si am facut un test drive la Honda pe Dorobanti. Sunt "virusat!" Frane excelente, manevrabilitate de invidiat (mult mai buna ca GS-ul) si acceleratie excelenta. Urmatoarea motocicleta va fi clar Honda Editat Septembrie 5, 2006 de Diabolic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 absolut de acord...de la xx chiar nu s-a parut o diferenta prea mare la acceleratie...??????????/ GLUMESTI? XX ul ti se pare apropiat ca si "Acceleratie" de un motor de 600?!! hm..inseamna ca avei carburatoarele murdare:))) singura problema e aerodinamica la viteze mai mari la drum lung ca deh... PS: neshte poze cu "ea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 Am mers si eu pe Hornet 600! O motocicleta care se apropie de perfectiune! Risca sa cada in cealalta parte! E prea reusita! Daca ai cum cumpara-ti modelul de 900 (919) care e un pic mai puternic! Bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue_Hornet Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 Hornet-ul ca si Bandit-ul sunt legende! Eu am un Hornet cu care am facut mai bine de 10,000 km din primavara pana acum. +uri: manevrabilitate excelenta, frane extraordinare, motorul de cbr 600 nu are nevoie de comentarii, aspect super fitos, cutia de viteza foarte bine etajata pentru un naked, sunet imbietor cu o toba sport, interzisa incepatorilor de la 8000 de ture in sus. Cine are Hornet stie! -uri:nu-i place la 5000 de ture(zbarnaie, zumzaie), obositoare la viteze mai mari de 120km/h fara gemulet, pozitia pasagerului nu este chiar foarte comoda. Per total, este o motocicleta ideala pentru strada! Daca esti incepator dar cu capul pe umeri te poti bucura de ea fara probleme. Nu vreau sa para ca fac reclama gratuita la Honda. Tot din categoria asta fac parte Bandit-ul si FZR-ul care sunt motociclete la fel de reusite. Testati si alegeti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 Hornet-ul ca si Bandit-ul sunt legende! Eu am un Hornet cu care am facut mai bine de 10,000 km din primavara pana acum. +uri: manevrabilitate excelenta, frane extraordinare, motorul de cbr 600 nu are nevoie de comentarii, aspect super fitos, cutia de viteza foarte bine etajata pentru un naked, sunet imbietor cu o toba sport, interzisa incepatorilor de la 8000 de ture in sus. Cine are Hornet stie! -uri:nu-i place la 5000 de ture(zbarnaie, zumzaie), obositoare la viteze mai mari de 120km/h fara gemulet, pozitia pasagerului nu este chiar foarte comoda. Per total, este o motocicleta ideala pentru strada! Daca esti incepator dar cu capul pe umeri te poti bucura de ea fara probleme. Nu vreau sa para ca fac reclama gratuita la Honda. Tot din categoria asta fac parte Bandit-ul si FZR-ul care sunt motociclete la fel de reusite. Testati si alegeti! Incepem sa ne intelegem. Sunt sigur ca te refereai la Fazer, nu FZR. Eu sunt indragosti de naked in general si in special de Bandit. Banditul, e cel care a pornit legenda in 1995. In west Banditul a devenit el unsusi parca o marca, atat de mult succes si priza a avut la public, mai ales in anii cand era singur singurel pe piata. El sa zic asa cel care a dat nastere conceptului de naked "bad ass". Ieftin si bun. Hornet si Fazer au aparut in '98. Ambele au motoare preluate din supersporturi, pe cand Bandit are practic motorul preluat dintr un sport touring GSX-F 600. Bandit are cam 15 cai in minus fata de concurenti. E si ceva mai greu si ca atare trage ceva mai slab. Ceea ce mi place mai mult la Bandit insa este ca e mai gras, gros si cel putin mie mi se pare o motoreta mai masculina. Hornetul pare mai mic si mai ingust, cam intre GS 500 si Bandit ca si gabarit. Ceea ce e nasol la Hornet e guma de 130 pe fatza, total nejustificata si care mai mult strica decat ajuta, asta cel putin la prima generatie. Guma de 180 pe spate arata cool, nu zic, desi presa de specialitate se plangea ca intautateste manevrabilitatea ("ajutata de 130 pe fatza") si ca e un compromis intre estetica si manevrabilitate. Banditu 600 din prima generatie 95-00 are 110 pe fatza si 150 pe spate. Teoretic. Practic cam toti au 160 pe spate si 120 pe fatza (110 merge super bine). Prietenul meu cu Bandit 600 are 180 pe spate, pe janta si bascula originala si mere ca uns. Cica se poate si 190. Mi ar placea sincer sa dau o tura si nenea Hornet desi nimic nu ma va scoate din banditmania. Va fi candva cel de 1200 si apoi nu mi mai trebe nimic. Cum spuneam insa in genere imi plact toate nakedurile (nu asa mult insa variantele alea cu semicarena). Fazer din cate stiu eu in prima genratie din '98 exista doar in varianta semicarenata si sincer ma lasa rece ca aspect. Nici cel de acum nu ma pasioneaza. Si, ca si o completare tot din categorie mai fac parte si CBF 600 de la Honda (adevaratul concurent de azi al Banditului, mai ales de cand a aparut GSR 600 si a preluat lupta vs Hornet). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Salut cam ce consumuri scoateti cu Hornetul in oras si in afara ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blue_Hornet Postat Octombrie 6, 2006 Share Postat Octombrie 6, 2006 Salut cam ce consumuri scoateti cu Hornetul in oras si in afara ?? Sincer sa fiu nu i-am facut consumul niciodata. Ca sa-ti faci o idee de cum consuma iti pot spune ca eu, cu un full de benzina, daca merg pana in 8000 rpm (de la 8000 de rotatii consuma la greu dar trage in draci) fac Bucuresti-Constanta si mai ramane si ceva benzina. Am observat ca, de cand i-am schimbat evacuarea consuma ceva mai mult dar am castigat ceva power. In oras, daca esti "civilizat" cu ea treci rar pe la benzinarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 Intr-adevar foarte fain Hornetul.Mie unul ,imi place mai mult ca Banditul...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 8, 2006 Autor Share Postat Octombrie 8, 2006 sa inteleg ca e o motocicleta fara probleme cunoscute, lasand la o parte faptu ca te bate vantu la mai mult de nu stiu cat sau ca pozitia pasagerului e incomoda. Eu ma refer, si in special sa spuna posesorii, daca e ceva sensibil la ea care cade sau trebuie avut grija cu ceva anume pentru ca plus-uri am tot auzit si sincer dupa cate am auzit pana acum ii subscriu lu` nenea Flipper ...."O motocicleta care se apropie de perfectiune! Risca sa cada in cealalta parte! E prea reusita!" numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 am mers cu ambele ... si 600 si 900 ... tot ce pot sa spun e ca sunt niste moto f reusite, mai putin curba de putere, ezitanta intre 8000-11000 ture la 600 si greutatea relativ mare a 900 'lui ... in rest, nimic de obiectat ... p.s.: iese hornet1000 2007 ... cu motorul derivat din 998 fireblade ... si ce e cel mai enervant e cadrul "antic" tubular din otel, single-arm ... macar yamaha a avut bunavointa de a monta cadrul de r1 pe fazerul1000, viitoarea mea iubita ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 Hornetul e un motor excelent!!!!!! Usor de pilotat chiar si de un incepator (cazul meu), dar ofera performante sportive cand este cazul (de ex. 0-200 in 14 sec). Consum 7-8 oras / 4.5 la 110kmh / 6,5 la 160 kmh La Intermot va fi lansata noua generatie Hornet600. O sa pun poze de indata ce sunt disponibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 9, 2006 Autor Share Postat Octombrie 9, 2006 hai cu pozele ca sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 (editat) Asta e noul Hornet..... 102 cai / 173 kg. Mai bine decat concurenta directa (FZ6 si GSR600). In unul dintre topicurile mele am zis ca Hornetul e streetfigter. Poate cu noua generatie vor intelege cei ce nu au fost de acord cu afirmatia mea ce am vrut sa zic. Pentru cei ce considera designul prea agresiv, nu uitati ca exista si CBF600... Editat Octombrie 9, 2006 de nec+ultra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 De ex Kawa Z750 si mai ales 1000 e agresiv, sau Beneli TNT. Asta e doar urat. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Asta e noul Hornet..... 102 cai / 173 kg. Mai bine decat concurenta directa (FZ6 si GSR600). In unul dintre topicurile mele am zis ca Hornetul e streetfigter. Poate cu noua generatie vor intelege cei ce nu au fost de acord cu afirmatia mea ce am vrut sa zic. Pentru cei ce considera designul prea agresiv, nu uitati ca exista si CBF600... Cam uratel ,parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 (editat) Nu vreau sa cred ca acesta e noul Hornet. Vechiul model arata mult mai bine, avea mai mult stil, mai elegant dar in acelasi timp mai fortos si agresiv, trecand peste faptul ca toba trebuie sa fie sub sa asta trebuia sa fie continuarea. "Chestia" din imagine SPER sa fie ceva photoshopat dupa kawasaki er6 ca prea seamana la far, evacuare si multe altele. Editat Octombrie 10, 2006 de Firestarter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Octombrie 10, 2006 Autor Share Postat Octombrie 10, 2006 Asta e noul Hornet..... 102 cai / 173 kg. Mai bine decat concurenta directa (FZ6 si GSR600). In unul dintre topicurile mele am zis ca Hornetul e streetfigter. Poate cu noua generatie vor intelege cei ce nu au fost de acord cu afirmatia mea ce am vrut sa zic. Pentru cei ce considera designul prea agresiv, nu uitati ca exista si CBF600... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.