boieru' Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 Sunt tare curios sa aflu ce parere aveti despre cele doua tipuri de transmisie. Am uitat sa trec si transmisia prin curea. Vreau sa imi iau un motor, si vreau sfaturi cu argumente pro si contra lantz, cardan, curea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Decembrie 26, 2004 Share Postat Decembrie 26, 2004 Cardan pentru chopper. Usor de intretinut si longeviv in functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 pt. drumurile noastre toate ... cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 Cardan, bineintzeles. La curea nu ma bag dar cardan vs. lantz ... nu exista comparatzie. In primul rand intretzinerea este mult mai ushoara ... nu trebuie decat schimbat uleiul de transmisie din cvand in cand. In al doilea rand te tzine o viatza ... nu schimbi lantzul shi foile ca pe ciorapi. In al treilea rand cuplu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 deci daca o luam dupa rezistenta da cardanul este cel mai ok..... dar cind INTRAM IN DISCUTII despre CHOPPERE pt mine CUREAUA este pe locul UNU si LANTUL pe DOI........oricum CHOPPERUL este chopper cind este pe curea sau lant ma refer estetic si in momentul modificarii este cel mai practic frumos estetic....curea sau lant PAREA MEA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 Doamnelor şi domnilor, în ordineeeaaaaaaaa premieriiiiiiiiiii: Locul 3 : lanţ Locul 2: curea Locul 1 cu coroniţă şi felicitări:nemuritorul cardan Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 Doamnelor şi domnilor, în ordineeeaaaaaaaa premieriiiiiiiiiii:Locul 3 : lanţ Locul 2: curea Locul 1 cu coroniţă şi felicitări:nemuritorul cardan Numai bine! hai sa fim seriosi dacami fac un chopper cu motor in V harley, o sai pun cardan???sau daca este cu cardan ce bataie de cap tre sami fac ca sai pot pune un cauciuc de 250 pe spate ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 dar să dau 200 de euro la 2 ani(asta în cazul în care nu forjez motoreta crezi că îmi convine)? soluţia de cardan este pt. piaţa românească la momentul actual cea mai viabilă, având cele mai mici costuri de întreţinere... nu mulţi dintre români îşi permit să-şi cumpere un H-D,dar să-l mai şi modifice... bineînţeles, modul cum am "premiat" eu este părerea mea, Moşule...Crăciune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 Asta in cazul in care tii neaparat sa-i pui cauciuc superlat, dar daca il cumperi si vrei sa mergi cu el fara stress eu cred ca nu are egal cardanul. Oricum ca intretinere si costuri ordinea e: 3. lant 2. curea 1. cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 dar să dau 200 de euro la 2 ani(asta în cazul în care nu forjez motoreta crezi că îmi convine)?soluţia de cardan este pt. piaţa românească la momentul actual cea mai viabilă, având cele mai mici costuri de întreţinere... nu mulţi dintre români îşi permit să-şi cumpere un H-D,dar să-l mai şi modifice... bineînţeles, modul cum am "premiat" eu este părerea mea, Moşule...Crăciune ai dreptate la asta...fiecare cu parerea lui......eu sunt mai radical....daca as fii in tara acum si as avea nipru las pune suta la suta pe curea nu ma luati in seama ca voi stiti ca sunt radical in a chopperii motoarele si nu va puteti imagina cit a trebuit sa modific la simson sa incapa cauciuc de 150 pe spate si rotile sa ramina pe acceiasi linie.....ca nu toti au cauciucurile late si rotile pe acceiasi linie....majoritatea daca studiezi bine motorul nu au rotile pe acceiasi linie:)))) CHOPPERS FOREVER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 27, 2004 Share Postat Decembrie 27, 2004 boieru',tehnic vorbind,cardanul e sfant,pe urma lantul si pe urma cureaua.....sau cureaua pe urma lantul,nu mai conteaza.... din punctul meu de vedere,pt chopper,lantul e primul,pe urma cureaua si la urma cardanul.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 10, 2005 Share Postat Ianuarie 10, 2005 Eeeee....Fiecare cu ce s-a obisnuit...eu ca la a mea am cardan,e clar ce prefer!E adevarat ca la un chopper "pe bune", gen OCC,clar ca e cureaua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 10, 2005 Share Postat Ianuarie 10, 2005 inteleg daca iti iei motor pe viata,adik nu-l mai schimbi si asa vrei cardan... daca il vei vinde vreodata,iati care-ti place,indiferent daca are lant sau cardan. mie-mi place lantul,chiar daca intretinerea lui costa mai mult. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 11, 2005 Share Postat Ianuarie 11, 2005 In mod clar cardanul...e practic indestructibil.Am mers >10.000 km sezonul trecut si "intretinerea" a constat in verificarea uleiului din grup cand l-am luat si inca o data dupa 5000 km.In primavara imi voi "rupe de la gura" 150 ml de ulei de transmisie mai vascos si il schimb.Pentru alti 10.000 km In plus fata de partea cu intretinerea,fiind transmisia la roata mai rigida, simti mai acut cuplul motorului cand tragi brusc de gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Ianuarie 11, 2005 Share Postat Ianuarie 11, 2005 idem axa.. mai ales la partea cu cuplul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 11, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2005 Va multumesc mult pentru sfaturi. Faza e ca motorul pe care vreau sa il iau e chopper pe lant, si arata bine, dar tare mi-ar fi placut sa fie pe cardan. Nu am mers pe motoare mai puternice cu cardan, dar tin mine si acum prima smucitura a Simsonasului cand l-am luat de coarne si am scapat ambreiajul. Si tare mi-e dor de amintirea aceea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 revenire la viata a topicului pt ALEX123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 Lantul este cel mai eficient asigurand cele mai mici pierderi de putere si posibilitatea ajustarii raportului de transmisie foarte usor, dar are viata cea mai scurta, este zgomotos, murdar si are nevoie de intretinere continua (curatare, ungere, ajustare). Este in principal destinat motocicletelor sport. Cureaua este aproape la fel de eficienta, are viata mai lunga decat lantul, n-are zgomot si nu are nevoie de intretinere in afara de ajustarea intinderii. Modificarea raportului de transmisie e posibila cateodata, dar foarte costisitoare. Cea mai potrivita pentru cruisere. Cardanul are cele mai mari pierderi de putere dar are viata cea mai lunga, e curat, are ceva zgomot si intretinerea este foarte usoara. E aproape imposibil de modificat raportul de transmisie in cele mai multe cazuri. Folosit in special pentru motoare mari si in touring. Eu personal prefer cardanul fiindac sunt lenes si-mi place motocicleta curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 revenire la viata a topicului pt ALEX123 corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 De unde e ideea ca se pierde mult din puterea motorului la transmisia prin cardan? Eu am avut moto din fiecare categorie: Mobra, Ij si Kawa ZX7 cu latnz, Kawa GPz305 Belt Drive cu transmisie pe curea si Simson si BMW pe cardan. Si concluzia mea: Cardan rulzzz de ce? Intretinere zero (doar ulei odata pe an), mai curat si mai uscat si rezistenta vesnica Cureaua a fost OK, dar numai pana s-a rupt, si apropo, la curea ar fi costat circa 600 de euro schimbarea curelei si a pinioanelor sau vreo 350 doar cureaua. Lantul trebuie intretinut regulat, dar schimbarea unui kit de lant nu e atat de costisitoare ca in cazul curelei. Un dezavantaj ar putea fi reprezentat de uleiul picura uneori din lant -> mizerie, murdarie, etc. Un clasament in opinia mea ar fi: 1.Cardan 2.Lant 3.Curea Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 fiecare are o parere....... dar daca o luam asa la choppere ca doar aici suntem...clar caci lantul sau cureaua sunt pe primul loc... nu vorbim in general de motoare...vorbim de choppere ....toata ziua vb de modificari una alta...este clar ca la un chopper este cel mai ok cureaua sau lantul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 la choper curea sau lant , parerea mea ,doar pt. aspect ( acelasi lucru ca si pt anvelopele mai late de 250), pt. fiabilitate , confort ( intretinere ) chiar cuplu eu zic cardan oricum ce-ti place tie e cel mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Eu zic pt ca sunt subiectiv, curea, lant, cardan. Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 In cazul meu, lantzul e baza. Potzi sa gaseshti ce lungine vrei, potzi sa adaptezi pt roata cat de groasa, potzi sa te joci cu nr de dintzi la disc... ai o gramada de optziuni in customizare. Pt motorul lui nevasta-mea in schimb cardanul ar fi ideal, dupa care cureaua. Nu e nevoie de intretzinere shi nu are nici o shansa sa ramana in drum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 parca sunteti domnisoare cu cardanu' vostru...."vai,sa fie curat sa nu-mi murdaresc manutele,si sa nu coste mult intretinerea ca ma bate mamica"....blabla... ce ma,numa cu cardanu poti face mii de km?v-ati luat motor pe lant ca sa va dati numa duminica? domnu' Geo,chopperu nu e facut de la 0,e o "cioparteala" pe baza unui motor dat.....ce e facut de la 0 e "custom"..... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.