-
Număr conținut
1.519 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Permis moto din
2016
-
Motocicleta
Ducati Multistrada 1200S, Kymco 300
Informații profil
-
Motociclete detinute
Aprilia Pegaso 650 Strada, Suzuki V-Strom 650 2008, BMW F700GS
-
Alte autovehicule si vehicule
Ford, Peugeot, Renault, Dacii, biciclete, role
misionaru's Achievements
Collaborator (7/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Nu te contrazic. Doar ca sunt unii scuteristi straini (se vede dupa obrazul in tente de maron) care stau in spatele masinilor la stop si nu trec printre masini, ca noi romanii pe doua roti. Sincer, nu stiu ce sa zic, or fi indieni, nu nepalezi, dar sigur exista si multi care merg mai "civilizat" ca alti romani Bineinteles, asta nu ii iarta pe nepalezii aia care merg la regula "care loveste in fata, e de vina"
-
Da, exact asa cred si eu, e super misto, manevrabil si are un demaraj extrem de bun pentru un scuter. Plus ca este intr-adevar mai usor chiar ca un xmax de 250 cu vreo 20 de Kg, stiu pentru ca am studiat sa imi iau xmax 250 dupa ce am mers cu unul al lui varu-miu. Dar dupa ce am facut proba cu asta, mi-am dat seama ca e clar peste xmax. Nu mai zic de frane si suspensii ca sunt mai bune la Kymco. Iar pretul este mult sub xmax, probabil pentru ca platesti brand-ul Suzuki. Cat despre service, eu am facut toate interventiile serioase pe la motor la Scuter Centre si nu am fost dezamagit, sincer sa fiu. Si eu am schimbat multe lucruri imediat dupa ce l-am cumparat ca sa il pot aduce la stare buna de functionare, cum ar fi: curea transmisie (asta era din oficiu de schimbat), ambreiaj, patina supapa, lant distributie, intinzator, garnituri capace tacheti si alte accesorii ce tin de transmisie. Plus bateria, care era un cacao de Exide si care intr-o dimineata a pornit dupa 5 minute de incercari. Am rezolvat cu o baterie Yuasa, cele mai bune dupa parerea mea. Plus cauciuc spate si alte consumabile (bujie, filtru aer, placute frana, antigel...) Pot sa zic ca acum scuterul merge brici, doar ca investitiile au fost aproape de 1000 de euro peste banii dati la cumparare. Oricum, nu-mi pare rau, sincer, la bugetul pe care l-am avut, mi se pare cea mai buna alegere in continuare. Ma amuza cand incep unii cu masinile sa se ia la intrecere cu mine de la stop si ma prind d-abia pe la 70 la ora...dupa care ii depasesc oricum la urmatorul ambuteiaj. Un scuter care nu are parbriz in fata, e doar de plimbat vara, nu pentru navetistii care merg cu el si in anotimpurile reci si extra reci. Si e clar pentru cine tine la "tinuta" clasica de scuter retro.
-
Si eu am fix un acelasi scuter Kymco Downtown 300 i , 2014. Ar fi misto sa facem schimb de impresii
-
Inca ne pretam la mizerii fara a sanctiona extremele care se intampla in societate. Fireste ca toti trebuie sa respectam legea, dar cand respectul legii incepe cu cei mai "prosti" si se opreste fix dupa ei, parca nu mai pare ca toti suntem egali. Sa vedem si filmarile cu fiilor de senatori si deputati care merg cu 200+ pe drumuri si care nu sunt retinuti dupa ce sunt prinsi de "organe". Au gasit un tap ispasitor, l-au rastignit. Iuda merge in continuare, ne face cu mana din masina...:) PR se numeste si are ca scop doar promovare de imagine.
-
Da, inaltimea e o problema, asa e. Si eu am fost limitat, de cel putin o data, de inaltime la alte motoare dintre cele "performante" Ne repliem, gasim substitut, mergem inainte
-
INTRETINERE LANT, MARCI/TIPURI - Totul Despre
topic a răspuns lui misionaru în TonyTAul Service si intretinere curenta
Parerea mea este ca indiferent de cum il cureti, cu ce, cat de des, s.a.m.d., cel mai mare factor in uzura lantului va fi dat de puterea motorului si implicit in aceste sens, de stilul de mers. Cu cat motorul este mai puternic si stilul e mai "smuls", cu atat lantul se va uza mai repede, indiferent de cat de curat il tii. Am curatat lanturi si des si rar, si cu kettenmax(care, apropo, e super misto ca "scula") si cu periuta de dinti. Si cu motorina si cu spray de frane. Am folosit spray de lant de la o gramada de producatori, am incercat si uleiuri, Floriol, am pus-o chiar si pe Bunica. Toate au dus la acelasi interval de viata, adica undeva pe la 20-25k km. Chiar daca eram mai "uituc" si nu curatam lantul decat o data la 1000 km, tot la acelasi rezultat a dus. Asta pentru ca stilul meu de mers era acelasi raportat la puterea motocicletei, relativ mai mica la vremea respectiva, adica undeva sub 900 cmc. Adica, ii dai tare cat poate motorul. Nu cred, insa, ca atunci cand ai o motocicleta cu o cilindree de peste 1000-1200 cmc si atunci cand mergi cu ea in afara si ii dai sa iasa perii din ea, durata de viata a acelui lant va depinde in proportie majoritara de intretinerea lui. Da, intretinerea corecta in cazul asta poate ajuta durata de viata, dar in mod clar nu e factor decisiv. Fortele care sunt generate la acele motoare, in termen de uzura prematura a lantului, sunt peste tot ce inseamna intretinere corecta. Parerea mea umila...nu dati cu pietre -
Bucuresti-Focsani-Lepsa-Brasov-Cheia-Bucuresti 14.09
un topic a postat misionaru în Evenimente, excursii
Salut, planuiesc sa ies pe traseul Bucuresti-Focsani-Lepsa-Cheia-Bucuresti, duminca asta pentru ca vremea e cea mai stabila atunci. Deocamdata sunt singur, daca sunt oameni interesati, bagati aici! -
Prea putine informatii, prea putine detalii pentru a comenta. Totusi, cauza este una de care nu am mai auzit. Asta, bineinteles, daca e adevarat ce a zis martorul.
-
Deloc fara utilitate, inainte sa fie giratoriu, unu cu masina mi-a taiat fata de l-am ocolit prin contrasens. A iesit dinspre drumul fara prioritate sa faca stanga si el era cu ochii in dreapta, nu in stanga. Eu era sa o patesc acolo, asa ca salut initiativa giratoriului.
-
Pretul de achizitie a fost 26 de mii de iepuri. Pretul de vanzare care este?
-
Da, nu intrebam pentru cei oficiali/autorizati. Sunt din Bucuresti, dar, din pacate, nu stiu cine e Andu. Un singur service am mai vazut ca face asta, din cate am intrebat pana acum si anume Moto Spa, care e tot din Bucuresti. Sunt interesat si de ce sugestie ai, doar daca poti da ceva feedback pentru Andu. Adica, asta era si dilema mea, sa merg in alta parte sau la reprezentanta. Orice feedback m-ar ajuta, daca a fost cineva in alta parte si cum a decurs. Multzam fain!
-
Salutare! In afara de service-ul de la reprezentanta, mai exista altul care poate face desmo la un Ducati Multistrada din 2011? Multumesc.
-
Si ursii exista in trafic....
topic a răspuns lui misionaru în 15151515ul Motociclisti, in fiecare zi
Pacat de om, e o viata ca noi, un frate, un fiu, un tata poate...un prieten...a platit cel mai mare pret pentru o greseala, deci eu zic ca nu mai e cazul de alte "pedepse". Si totusi, parerea mea este ca numarul ursilor s-a marit considerabil mai mult fata de anii trecuti, si asta fiind ca ursul este scutit de vanatoare, din cate stiu eu. Bineinteles, coroborat cu faptul ca oamenii il considera animal de balci si il hranesc, rezulta multe exemplare la cersit, mult mai multe decat erau inainte. Sincer, nu stiu daca problema se va mai rezolva odata cu asa-zisa educare a oamenilor, care apropo, nu se va intampla prea curand nici asta. Pentru ca ursii sunt deja intr-un numar foarte mare. Sa ii muti unde? pe teritoriul altor 10 masculi si 3 femele, evident ca ursii relocati pleaca de acolo. Relocarea in alte zone impanzite de ursi e frectie la picior de lemn. Pentru ca nu numai needucarea oamenilor a contribuit la asta, ci si numarul lor mult mai ridicat. Si uite exemplul filmelor lui Ianachim, mama sta la drum cu puii deja. Pai puii aia, cum vor creste? cu gandul ca la drum e mancare, nu in padure. Se transmite deja din generatie in generatie si la ursi informatia asta. Si nu vrea nimeni sa isi asume decizia de a-i omora. Pentru ca vor sari toate ONG-urile de kur in sus. Na impas. Vor mai muri cativa oameni pana se va lua o decizie, de asta sunt sigur. -
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui misionaru în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Ideea este ca degeaba despici aici, pe forum, firul in patru, fara sa testezi firul pe drum. Tocmai de aceea am scris in primul meu post de pe topic, ca ar fi mai constructiv sa deschizi subiectul sau un topic nou despre ce motor ai vrea sa iti iei si eventual de ce. Evident ca nu iti rezolva dilema ta, dar macar mai indupleci putin pe cei care iti pot da raspunsuri la intrebarile tale. Si cine stie, poate mai gasesti si oameni care sa-ti raspunda cu bun simt si constructiv la intrebari. Cristiane, eu am in 2024 de exemplu, 6 postari si alea doar pentru ca voiam sa testez un motor anume, nu prea m-a mai interesat altceva. Si ca sa concluzionam putin, taman motivele pe care le zice nenea Silver au fost cele care mi-au dat o scarba in a scrie aici. Sunt de acord suta la suta cu ce a scris Silver Arrow. Forumul a ramas foarte mult timp lasat de izbeliste in ceea ce priveste moderarea posturilor. Am fost si eu moderator de un alt forum, un forum cu useri de ordinul sutelor si stiu ca este o munca destul de asidua sa moderezi, doar ca e imediat evident atunci cand un forum nu mai are moderatori activi. Acei useri vechi se simt frustrati de multitudinea de useri noi ce au relativ zero aport informational, dar cu mult aport disfunctional si in special trolling de plictiseala. Solutia e simpla si vad ca s-a rezolvat intr-o oarece masura, sunt moderatori noi de cativa ani. Eu sper sa mai revina cat de cat acei useri mai vechi si sa trecem peste faza de boti/trolli, pentru ca meritam asta. Vorba aia, avem multi ani pe forumul asta -
Amintiri, povești - Sabina Popescu
topic a răspuns lui misionaru în whoislyna_ul Motociclisti, in fiecare zi
Uite aici un topic in care initiatorul se pare ca este mama ei. Nu pot baga mana in foc ca asa este, dar cel putin, asa pare. Deci ai un user de forum, cel putin, de la care sa pleci: Acum ca stau sa recitesc topicul, nu mai sunt sigur nici macar de acest lucru. Probabil ca userul nu mai doreste interactiune cu acest forum. Ceea ce mi se pare foarte corect. Tu, userule nou whoislyna_ rascolesti amintiri care sunt durereoase probabil pentru multi de pe aici, care inca au ramas pe acest forum. Mai bine ai incerca sa discuti constructiv, despre ce motor ai vrea sa iti iei, de exemplu. Sau, daca tot tii neaparat sa readuci in memorie amintirea ei, probabil ca cel mai bine ar fi sa continui sa scrii in topicul dat de mine in link.
