badogistu Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Revin la problemele mele (postul 4703), Ulei voi pune motul 10w40 5100, dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie (mobra e PD06), de asemenea antigel acu e albastru dar voi pune rosu (pentru motoare aluminiu...) dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie. Filtrul mi-e clar de care voi pune ii multumesc lui Kevinn pentru sfat. Va rog dati un sfat (chiar nu am aflat de cat ulei am nevoie si mult am sapat pe forum, de fapt de stau bine si ma gandesc in cei 10 ani de cand sap acest forum nu am vazut scrisa aceasta informatie) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Ia-ti 10W50. Are o plaja mai mare de temperaturi. Ia 4 litri. Ce ramane folosesti data viitoare. Nici un magazin nu cred ca o sa-ti vanda exact cantitatea de ulei care intra in motor. Nici macar la reprezentanta. Antigel ia 2 litri, albastru sau rosu. Nu-l dilua. Toate informatiile de care ai intrebat le gasesti in orice manual de reparatie sau orice manual de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Baujahr / Fahrgestellnr. Baujahr: 1987-1993 Fahrgestellnr.: PD06-3000002 bis PD06-5200008 Füllmengen Gabelöl pro Holm: 550 ML SAE 7,5W Motoröl ohne Filter: 2,2 L SAE 10W-40 Motoröl mit Filter: 2,4 L API SE-SF Endantriebsöl: Bremsflüssigkeit: DOT 4 Kühlflüssigkeit: 2,0 LITER Betriebsstoff: 18,0 LITER Technische Daten Hubraum: 583 ccm Zylinder: 2 PS/KW: 50/37 - 34/25 Ventilspiel (Ein): KALT 0,15 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,20 MM Leerlaufdrehzahl: 1300 ± 100 U/MIN Vergaserluftschraube: 2,25 AUSDREHUNGEN Reifendruck (vorn): 2,0 BAR Reifendruck (hinten): 2,0 BAR Zündkerze 1: NGK DPR8EA-9 Zündkerze 2: NGK DPR8EIX-9 Elektrodenabstand: 0,9 MM Standrohr Ø: 41 MM TELEGABEL Ritzel/Kettenrad: 15/47 ZÄHNE Kette/Endantrieb: 118 GLIEDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Va multumesc frumos, Acu totul e clar Numai Bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Am si eu cateva intrebari de "n00b"... In vara asta mi-a curs carburant (cred) pe la garniturile din poza o vreme (cam 200km), dupa care s-a oprit. Nu stiu exact motivul, am scapat-o o data de pe loc, cineva mi-a zis ca e posibil sa fie fin cauza asta, dar si ca garniturile alea ar fi pe duca, ceea ce e aparent si din poze. 1. Are dreptate colegul, trebuiesc inlocuite garniturile? Daca da, cum se cheama mai exact, sa stiu ce caut? Sunt pe langa cu privire la multe chestii de mecanica, da' caut sa invat. Sunt cumva piesele 8,9 si 10 de pe pagina asta? http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5900-13MCBYI1-XL650VY-2000-E__0201-TRANSALP+650.html 2. Cu ce as putea curata cilindrii de arsura aia? Ma zgarie pe retina... Multam' anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 am patit si eu asa ceva. la mine curgea tot de pe acolo cand se incalzea tare (cand mergeam mult prin oras vara). Am strans surubul ala mai bine si am fost mai atent la temperatura si nu a mai curs. De spalat am incercat cu toate balariile de pe piata si nici una nu a luat murdaria aia din prima dar dupa 5-6 spalari s-a mai dus. Vezi ca la praktiker sau unu deasta, are ceva substanta de spalat motoare (e o sticla rosie pe la 1 litru) Ala a fost cel mai bun din tot ce am incercat eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Da, sunt reperele 8-9-10, dar vei avea nevoie numai de galeria de cauciuc ( nr 8 ) dacă necesită schimbare. Încearcă totuşi să vezi dacă se mai pot strânge şuruburile ce ţin acel furtun de cauciuc ( galeria de admisie ) prins de carburatoar şi chiulasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Decarbusolv....sau cum i-o mai zice acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 ...si finalizat cu Triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 triumphul ala e cam acid. la mine a fost dezastru acolo. am folosit pasta de polish argintie si de abia am reusit. in caz ca nu-s banuti de galeriile de cauciuc, scoate opritorul colierului, in felul asta mai castigi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 ma referea la Triumph of Steel, bineinteles.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 ma referea la Triumph of Steel, bineinteles.... adica asta http://www.manowar-collection.de/TheTriumphOfSteelUKReprintVinyl.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Ma bate gandu ca atunci cand imi schimb kitu de lant sa pun 15 cu 39 dinti pe spate sau 42 (sunt indecis). Ce parere aveti ? Sunt ceva potentiale probleme ce pot aparea ? Stiu ca imi va scadea demarajul dar e ok nu ma iau cu nimeni la intrecere. Scopu meu e sa merg lejer la drum lung sa nu mai trag de ea. Turatia ideala pentru cruising dupa parerea si confortul meu e intre 3500 - 5000rpm. P.S acum am 15 cu 48. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 personal mi se pare foarte mare diferenta, o sa pierzi foarte mult la cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Studiaza aici http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/5118 eu am mers pe 15-43, urmeaza sa aflu cum se simte, cert e ca va fi lenesa la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Ma bate gandu ca atunci cand imi schimb kitu de lant sa pun 15 cu 39 dinti pe spate sau 42 (sunt indecis). Ce parere aveti ? Sunt ceva potentiale probleme ce pot aparea ? Stiu ca imi va scadea demarajul dar e ok nu ma iau cu nimeni la intrecere. Scopu meu e sa merg lejer la drum lung sa nu mai trag de ea. Turatia ideala pentru cruising dupa parerea si confortul meu e intre 3500 - 5000rpm. P.S acum am 15 cu 48. Ar trebui sa se pronunte cei cu modelul 650 mai bine. Eu am modelul 600 si am trecut de la 15 cu 47 la 16 cu 47. Dincate am inteles un dinte in plus de la pinionul din fata este egal cu doi dinti lipsa de la pinionul din spate. Acum merge cu 100/h la 5000rpm si sunt sunt multumit. Problema este ca inainte prindeam 170 acum 160 dar am castigat la consum. Turatia la 100/h a scazut cam cu 500rmp Parerea mea este sa incerci 16 cu 47 si nu o sa fii dezamagit daca tot schimbi kitul de lant. Ma batea si pe mine 15 cu 42, poate exagerez un pic dar nu cred ca mai plecam de pe loc cu raportul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Dincate am inteles un dinte in plus de la pinionul din fata este egal cu doi dinti lipsa de la pinionul din spate. Aproximativ 3. Se face raportul pinion/foaie. De ex 14/42 = 15/45 = 16/48 = 17/51 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 (editat) CUMPAR far pentru HONDA TRANSALP 650 din 2000-2002 ma intereseaza daca se poate cu tot cu inelul din jurul farului ca in poza. multumesc 0763546658 Editat Februarie 18, 2014 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 cumpar intinzator lant distributie pentru honda transalp 600.info adipop33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 O poza cu lucrarea finala? Am finalizat azi cutia de sigurante. Am plecat de la o cutie de sigurante de masina pe care am modificat-o putin: Totul aproape ansamblat: si montata pe utilaj. Momentan alimenteaza doar doua prize de bricheta, una pe bord si una sub sea. Am tras deja fir pana in fata pentru manerele incalzite si probabil voi conecta candva si un set de proiectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boschetar Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Salutare sti cumva vreo sursa mai ieftina de membrane pentru carburator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Vezi aici: http://www.transalp.ro/forum/post31416.html?hilit=membrane#p31416 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Am patit cea mai stupida faza azi. Patina ambreiajul cam de o saptamana in depasiri, ambreiajul era schimbat in toamna. Ajung la mecanic, cer o parere, observa ca nu se debraiaza complet dar nu avea timp pe moment sa se ocupe de ea. Ajung cu grija inapoi la munca, ma invart in jurul ei si ma gandesc ca poate ca e cablul de vina. Scot cablul si abia mai circula in camasa.... Scot cablu nou din top case, in montez si debraia foarte usor. Aflu diseara spre casa daca mai patineaza in depasiri. Problema e ca cel mai probabil din cauza cablului am schimbat ambreiajul degeaba in toamna... Sper ca nu a avut prea mult de suferit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Nu prea ma pricep, dar a fost din cauza ca n-a fost uns cum trebuie cablul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.