Sari la conținut

Postări Recomandate

Revin la problemele mele (postul 4703), Ulei voi pune motul 10w40 5100, dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie (mobra e PD06), de asemenea antigel acu e albastru dar voi pune rosu (pentru motoare aluminiu...) dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie. Filtrul mi-e clar de care voi pune ii multumesc lui Kevinn pentru sfat.

Va rog dati un sfat (chiar nu am aflat de cat ulei am nevoie si mult am sapat pe forum, de fapt de stau bine si ma gandesc in cei 10 ani de cand sap acest forum nu am vazut scrisa aceasta informatie)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti 10W50. Are o plaja mai mare de temperaturi. Ia 4 litri. Ce ramane folosesti data viitoare. Nici un magazin nu cred ca o sa-ti vanda exact cantitatea de ulei care intra in motor. Nici macar la reprezentanta. Antigel ia 2 litri, albastru sau rosu. Nu-l dilua. Toate informatiile de care ai intrebat le gasesti in orice manual de reparatie sau orice manual de utilizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baujahr / Fahrgestellnr. Baujahr: 1987-1993 Fahrgestellnr.: PD06-3000002 bis PD06-5200008

 

Füllmengen Gabelöl pro Holm: 550 ML SAE 7,5W Motoröl ohne Filter: 2,2 L SAE 10W-40 Motoröl mit Filter: 2,4 L API SE-SF Endantriebsöl: Bremsflüssigkeit: DOT 4 Kühlflüssigkeit: 2,0 LITER Betriebsstoff: 18,0 LITER Technische Daten Hubraum: 583 ccm Zylinder: 2 PS/KW: 50/37 - 34/25 Ventilspiel (Ein): KALT 0,15 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,20 MM Leerlaufdrehzahl: 1300 ± 100 U/MIN Vergaserluftschraube: 2,25 AUSDREHUNGEN Reifendruck (vorn): 2,0 BAR Reifendruck (hinten): 2,0 BAR Zündkerze 1: NGK DPR8EA-9 Zündkerze 2: NGK DPR8EIX-9 Elektrodenabstand: 0,9 MM Standrohr Ø: 41 MM TELEGABEL Ritzel/Kettenrad: 15/47 ZÄHNE Kette/Endantrieb: 118 GLIEDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari de "n00b"...

 

In vara asta mi-a curs carburant (cred) pe la garniturile din poza o vreme (cam 200km), dupa care s-a oprit. Nu stiu exact motivul, am scapat-o o data de pe loc, cineva mi-a zis ca e posibil sa fie fin cauza asta, dar si ca garniturile alea ar fi pe duca, ceea ce e aparent si din poze.

 

1. Are dreptate colegul, trebuiesc inlocuite garniturile? Daca da, cum se cheama mai exact, sa stiu ce caut? Sunt pe langa cu privire la multe chestii de mecanica, da' caut sa invat. Sunt cumva piesele 8,9 si 10 de pe pagina asta? http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-5900-13MCBYI1-XL650VY-2000-E__0201-TRANSALP+650.html

2. Cu ce as putea curata cilindrii de arsura aia? Ma zgarie pe retina... :)

 

Multam' anticipat.

 

post-76698-0-32468800-1392207724_thumb.jpg

post-76698-0-41678800-1392207731_thumb.jpg

post-76698-0-14595900-1392207739_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu asa ceva. la mine curgea tot de pe acolo cand se incalzea tare (cand mergeam mult prin oras vara). Am strans surubul ala mai bine si am fost mai atent la temperatura si nu a mai curs. De spalat am incercat cu toate balariile de pe piata si nici una nu a luat murdaria aia din prima dar dupa 5-6 spalari s-a mai dus. Vezi ca la praktiker sau unu deasta, are ceva substanta de spalat motoare (e o sticla rosie pe la 1 litru) Ala a fost cel mai bun din tot ce am incercat eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt reperele 8-9-10, dar vei avea nevoie numai de galeria de cauciuc ( nr 8 ) dacă necesită schimbare. Încearcă totuşi să vezi dacă se mai pot strânge şuruburile ce ţin acel furtun de cauciuc ( galeria de admisie ) prins de carburatoar şi chiulasă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

triumphul ala e cam acid. la mine a fost dezastru acolo. am folosit pasta de polish argintie si de abia am reusit.

in caz ca nu-s banuti de galeriile de cauciuc, scoate opritorul colierului, in felul asta mai castigi ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandu ca atunci cand imi schimb kitu de lant sa pun 15 cu 39 dinti pe spate sau 42 (sunt indecis). Ce parere aveti ? Sunt ceva potentiale probleme ce pot aparea ?

Stiu ca imi va scadea demarajul dar e ok nu ma iau cu nimeni la intrecere.

 

Scopu meu e sa merg lejer la drum lung sa nu mai trag de ea. Turatia ideala pentru cruising dupa parerea si confortul meu e intre 3500 - 5000rpm.

 

P.S acum am 15 cu 48.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate gandu ca atunci cand imi schimb kitu de lant sa pun 15 cu 39 dinti pe spate sau 42 (sunt indecis). Ce parere aveti ? Sunt ceva potentiale probleme ce pot aparea ?

Stiu ca imi va scadea demarajul dar e ok nu ma iau cu nimeni la intrecere.

 

Scopu meu e sa merg lejer la drum lung sa nu mai trag de ea. Turatia ideala pentru cruising dupa parerea si confortul meu e intre 3500 - 5000rpm.

 

P.S acum am 15 cu 48.

 

Ar trebui sa se pronunte cei cu modelul 650 mai bine. Eu am modelul 600 si am trecut de la 15 cu 47 la 16 cu 47. Dincate am inteles un dinte in plus de la pinionul din fata este egal cu doi dinti lipsa de la pinionul din spate.

 

Acum merge cu 100/h la 5000rpm si sunt sunt multumit. Problema este ca inainte prindeam 170 acum 160 dar am castigat la consum. Turatia la 100/h a scazut cam cu 500rmp

 

Parerea mea este sa incerci 16 cu 47 si nu o sa fii dezamagit daca tot schimbi kitul de lant. Ma batea si pe mine 15 cu 42, poate exagerez un pic dar nu cred ca mai plecam de pe loc cu raportul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dincate am inteles un dinte in plus de la pinionul din fata este egal cu doi dinti lipsa de la pinionul din spate.

 

Aproximativ 3. Se face raportul pinion/foaie. De ex 14/42 = 15/45 = 16/48 = 17/51

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CUMPAR far pentru HONDA TRANSALP 650 din 2000-2002 ma intereseaza daca se poate cu tot cu inelul din jurul farului ca in poza. multumesc 0763546658

post-28564-0-01249900-1392725870_thumb.jpg

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poza cu lucrarea finala?

Am finalizat azi cutia de sigurante. Am plecat de la o cutie de sigurante de masina pe care am modificat-o putin:

post-3876-0-48203600-1393074218_thumb.jpg post-3876-0-34042000-1393074230_thumb.jpg

Totul aproape ansamblat:

post-3876-0-86336000-1393074250_thumb.jpg

si montata pe utilaj.

post-3876-0-25182800-1393074311_thumb.jpg post-3876-0-69802500-1393074331_thumb.jpg post-3876-0-56156900-1393074346_thumb.jpg

post-3876-0-71312500-1393074371_thumb.jpg

Momentan alimenteaza doar doua prize de bricheta, una pe bord si una sub sea. Am tras deja fir pana in fata pentru manerele incalzite si probabil voi conecta candva si un set de proiectoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit cea mai stupida faza azi. Patina ambreiajul cam de o saptamana in depasiri, ambreiajul era schimbat in toamna. Ajung la mecanic, cer o parere, observa ca nu se debraiaza complet dar nu avea timp pe moment sa se ocupe de ea. Ajung cu grija inapoi la munca, ma invart in jurul ei si ma gandesc ca poate ca e cablul de vina. Scot cablul si abia mai circula in camasa.... Scot cablu nou din top case, in montez si debraia foarte usor. Aflu diseara spre casa daca mai patineaza in depasiri. Problema e ca cel mai probabil din cauza cablului am schimbat ambreiajul degeaba in toamna... Sper ca nu a avut prea mult de suferit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...