Sari la conținut

Postări Recomandate

Consuma ulei destul de mult daca merg peste 5500 ture aproximativ 120/h, am auzit pe unu care si-a calat ta-ul de 600 ca nu a stat cu ochii pe nivel la un drum de 1500 deci poate sa fie o problema.

 

Pana la urma nici TA-ul nu e bulet-proof. Consumul de ulei nu e specific transalp-ului, e cauzat de uzura segmentilor. La mine, posesorul anterior a segmentat-o. Eu o am de 5 ani, si nu a consumat gram de ulei in acest timp.

Regimul de mers a fost, dintotdeauna, undeva pe la 100-110 km/h. Pentru ca e TA400, asta se traduce in turatii de 6500-7000. Oricum, viteza maxima atinsa, indiferent de cat am tras de acceleratie, a fost de 140 (8000 rpm). Si, la mine, zona rosie este intre 8000-9000 rpm.

Deci, eu zic ca am mers destul de turat, si totusi nu s-a cunoscut nici un gram de ulei consumat in toti anii astia.

 

A mai segmentat cineva vreun TA in Romania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma nici TA-ul nu e bulet-proof. Consumul de ulei nu e specific transalp-ului, e cauzat de uzura segmentilor. La mine, posesorul anterior a segmentat-o. Eu o am de 5 ani, si nu a consumat gram de ulei in acest timp.

Regimul de mers a fost, dintotdeauna, undeva pe la 100-110 km/h. Pentru ca e TA400, asta se traduce in turatii de 6500-7000. Oricum, viteza maxima atinsa, indiferent de cat am tras de acceleratie, a fost de 140 (8000 rpm). Si, la mine, zona rosie este intre 8000-9000 rpm.

Deci, eu zic ca am mers destul de turat, si totusi nu s-a cunoscut nici un gram de ulei consumat in toti anii astia.

 

A mai segmentat cineva vreun TA in Romania?

O sa schimb cu 15w50 dupa aia pun problema sa fac segmentarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un alt motiv ar fii si simeringuri supape.

Am verificat compresia azi, cate o bujie scoasa si celelate doua fise scoase etc, Presiunea era de 7-8 bar dupa ce invartea de vreo 3 ori si ajungea la maxim 10 daca insistam mai mult cu pornirea. Am trecut la motul 15w50 momentan. daca fac setul si tot il fac la iarna daca e cazul.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pt posesorii de XL650 interesati mai am ramase prin garaj:

 

1. Scut touratech - 90 eu

Folosit, nelovit, pline ulei de la ungatorul de lant si de praf ca ie lene la cristi sa il curetze, - are prinderile originale si distantierele.

http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=167&pid=6825#top_display_media

2. semiaripa dreapta - noua si neagra - 40 eu

3. stop spate - 25eu

 

merci,

paul

Salut,

Telescopul Wilbers o sa plece in Germania, saua s-a dat la Buzau acum ceva timp.

 

Stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva sa-mi imprumute un parbriz de transalp 99 original, mic, vreau sa vad care este diferenta intre cel original si cel de touring (acum pe motor). Cu cel de acum iau tot vantu in casca si este oribil la viteze mai mari de 100 km/h

Drept multumire am sa-l inapoiez polishat ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot asa e si cu cel de fabrica. Realmente nu inteleg ce naiba au proiectat astia dpdv aerodinamic, daca ai peste 1,75 e un chin. Uita te putin in spate pe topic, sa vezi ce solutie am adoptat eu, nu e super estetica dar functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 1.84m, am vazut solutia ta, nu imi place din punct de vedere estetic (nu te supara) am mers fata parbriz si este mai ok din punct de vedere al zgomotului din casca, insa la viteze mari ma dor bratele din cauza ca trebuie sa ma tin mai tare de ghidon.

 

Are cineva 1.8m si parbriz touring + deflector? cum este la peste 110km/h?

 

multumesc

Editat de TheSaint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă n-a început producţia, dar cu cât o avea mai multe cereri poate începe mai devreme manufacturarea : RomiC are în plan un model de deflector foarte eficient ( peste MRA ), aşa că săriţi la el cu o cerere ( de poze, preţ, disponibiltate ). :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat azi disc spate si placute noi

 

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=s1038w

 

O sa le montez diseara, singur. Aveti ceva sfaturi sau avertismente cu greseli comune care se fac in situatii de genul asta? In principiu am scule, tot ce am nevoie. O sa ma iau dupa manualul luat de pe transalp.ro

 

post-67547-0-61180600-1374590847_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nou posesor de Transalp, am o intrebare pentru cei mai vechi in bransa: la viteze intre 60-70 km/h. roata fata are un moment in care incepe sa "sara" pe asfalt, intra intr-un fel de oscilatie se misca sus-jos pina trec de 70. Mentionez ca ghidonul nu oscileaza dreapta-stanga deloc la nici o viteza. Poate sa fie din furca sau din echilibratul rotii sau pur si simplu asa fac ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Transalp PD10 ( după 1996 ) ? Cele mai noi, ale căror jenţi sunt de culoare argintie, mai au unele probleme de fabricaţie, la punctul de sudură a inelului jenţii nu este polizată suficient sudura şi cauciucul nu se aşează ca şi pe restul inelului. Dar poate fi de asemeni şi cauciucul cu probleme ( poţi încerca să-l montezi într-o altă poziţie pe jantă ).

 

De multe ori "aşa fac ele" , aşadar nu este un simptom alarmant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este PD 10, 97 jenti argintii. Cauciucul este montat corect, o sa incerc sa fac o echilibrare sa-mi ies din pareri cu toate ca la mine in oras este greu de gasit o firma care face echilibrari la jante moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ţine de echilibrare. Nu contează dacă este montat corect cauciucul, iar sfatul a fost de a-l monta într-o altă poziţie ( îl scoţi şi în întorci 90° de exemplu ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trei PD06:

- unul cu roata echilibrata si TKC80 - nu face

- unul cu roata neechilibrata si Anakee 2 - face

- unul cu roata echilibrata dar janta lovita (batatie sus-jos de 2 mm) si Tourance - face

 

Faptul ca roata "sare", nu se numeste voblaj, nu faceti confuzie.



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aşa se numeşte, dar noi nu vorbim de voblaj. Ci de o mişcare sus-jos a ghidonului, ca şi cum ai avea o gâlmă în cauciuc.

 

În cazul tău, ai verificat janta ( inelul ) să fie dreaptă, eventual şi echilibrată ? Pentru că la tine este chiar o problemă care nu se încadrează în "aşa fac ele".

 

No ce trântă ca în filme şi-a luat meşteru, aşa nici că am mai păţit, să vină mobra peste mine.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...