Sari la conținut

Postări Recomandate

@varg-voshod: Jocul la supape poti sa il reglezi si tu.Se face ca la dacie, cu lera, cu o cheie inelara si un patent.Nu e mare greutate, dar ai ceva de demontat.

La mine compresia e 11,5 bar si nu consuma ulei vizibil. eu as mai lasa-o asa si apoi cand incepe sa consume mai mult sa te gandesti la o segmentare si un schimb de semeringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze.

 

Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta.

 

La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze.

 

Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta.

 

La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic.

 

I-ai stricat mecanicului combinatia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze.

 

Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta.

 

La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic.

pai translpul este ca o dacie veche, lera si cheie fixa inelara si gata ai facut reglajul, mai greu este cu accesul la cilindrul spate :crack:si cu semeringurile de schimbat

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze.

 

Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta.

 

La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic.

 

Am dus-o la altii, wolf moto daca ati auzit. Mi-a fost confirmat ca are nevoie de reglat supape si ca se aude ceva la cilindrul din spate. Cevaul asta de care zic nu pot sa ti-l descriu pe forum nu se auzea decat putin cat se incalzea si tinand cont cont ca noi suntem mai paranoici si ni se pare ca bate motorul tot timpul probabil si eu am exagerat. Nu stiu nimic pana nu umba in ea. Eu am luat-o in primavara trecuta si nu avea nimic, nu suna nimic aiurea. Probabi ca in astia 12k km cat am facut anul trecut s-a dereglat ceva. Tinand cont cum sunt mobrele intretinute fara fisa de servis fara nimic nici nu stiu daca s-a facut vreodata jocul la valve la mobra asta de cand a iesit din fabrica. Ulei folosesc motul 5100 10w40 pe vremea asta si la vara merg cu 15w50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna cineva ce marimi de chei am nevoie pentru a schimba cauciucurile fata si spate pe un RD10? Ma refer la piulitele de pe ax.

 

Mai exact, vreau sa cumpar vreo doua de-astea: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html

Editat de captain_obvious
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna cineva ce marimi de chei am nevoie pentru a schimba cauciucurile fata si spate pe un RD10? Ma refer la piulitele de pe ax.

 

Mai exact, vreau sa cumpar vreo doua de-astea: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html

 

17mm faţă, 24mm spate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat la o problema comuna transalpului. Am pus melc de kilometraj nou in capatul cablului si s-a dilit in mai putin de 2000Km. Mentionez ca se scalda in vaselina cand l-am "indesat" in roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de un sfat la o problema comuna transalpului. Am pus melc de kilometraj nou in capatul cablului si s-a dilit in mai putin de 2000Km. Mentionez ca se scalda in vaselina cand l-am "indesat" in roata.

 

 

Desurubeaza cablul din bord si daca nu se invarte foarte usor, cu doua degete cablul este de vina. Eu am un an si peste 12000 km cu melc nou si nu are urme de uzura. Am luat-o fara melc pentru ca fostul propietar a rupt vreo doi pentru ca nu a verificat cablul care abia se invartea in menghina.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...