raoulserban Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Am mai mesterit la Alpul meu. Carenele alea de cand l-am luat mi au zgariat retina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 @varg-voshod: Jocul la supape poti sa il reglezi si tu.Se face ca la dacie, cu lera, cu o cheie inelara si un patent.Nu e mare greutate, dar ai ceva de demontat. La mine compresia e 11,5 bar si nu consuma ulei vizibil. eu as mai lasa-o asa si apoi cand incepe sa consume mai mult sa te gandesti la o segmentare si un schimb de semeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 (editat) Intereseaza pe cineva o anvelopa Mitas plus o camera pentru Honda Transalp? Camera are 2 petice dar nu scapa aer pe nicaieri. Pret : 35 Ron Tel : 0734117504 Editat Ianuarie 5, 2014 de Cucciolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 @varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze. Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta. La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 @varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze. Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta. La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic. I-ai stricat mecanicului combinatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) @varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze. Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta. La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic. pai translpul este ca o dacie veche, lera si cheie fixa inelara si gata ai facut reglajul, mai greu este cu accesul la cilindrul spate :crack:si cu semeringurile de schimbat Editat Ianuarie 8, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 @varg-voshod Transmite-i mecanicului care ti-a spus ca Transalpul are pastile la supape sa mai citeasca niste almanahe sa se documenteze. Verificarea si reglarea, daca este cazul, supapelor este o operatiune de mentenanta, se face regulat. Daca se ajunge in stadiul "sa tzacane" e deja grav, inseamna lipsa totala de interes pentru motocicleta. La compresie 10 poti sa mai stai linistit o perioada. Incearca sa folosesti un ulei mai gros (15W50) semisintetic. Nu pune ulei sintetic. Am dus-o la altii, wolf moto daca ati auzit. Mi-a fost confirmat ca are nevoie de reglat supape si ca se aude ceva la cilindrul din spate. Cevaul asta de care zic nu pot sa ti-l descriu pe forum nu se auzea decat putin cat se incalzea si tinand cont cont ca noi suntem mai paranoici si ni se pare ca bate motorul tot timpul probabil si eu am exagerat. Nu stiu nimic pana nu umba in ea. Eu am luat-o in primavara trecuta si nu avea nimic, nu suna nimic aiurea. Probabi ca in astia 12k km cat am facut anul trecut s-a dereglat ceva. Tinand cont cum sunt mobrele intretinute fara fisa de servis fara nimic nici nu stiu daca s-a facut vreodata jocul la valve la mobra asta de cand a iesit din fabrica. Ulei folosesc motul 5100 10w40 pe vremea asta si la vara merg cu 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Zgomotul in plus sa nu fie generat de ceva pe la intinzatorul lantului de distributie sau pe la patina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Caut si eu un parbriz touring pt. Alpul meu. Cineva pe undeva, intr-un ungher ascuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 O plimbare de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Foarte tare ultima poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Are cineva central de transalp 650 de vanzare...Original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Cric sau amortizor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Are cineva central de transalp 650 de vanzare...Original? Salut, care e diferenta intre cel original si cel facut de cei de la Heavyduties? http://heavyduties.ro/honda/ta650/transalp650.html#ta650cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 heavyduties face amortizoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Cric sau amortizor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Poate sa-mi spuna cineva ce marimi de chei am nevoie pentru a schimba cauciucurile fata si spate pe un RD10? Ma refer la piulitele de pe ax. Mai exact, vreau sa cumpar vreo doua de-astea: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html Editat Ianuarie 12, 2014 de captain_obvious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Ia o rigla si masoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Ia o rigla si masoara. Piulitele se masoara cu rigla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Poate sa-mi spuna cineva ce marimi de chei am nevoie pentru a schimba cauciucurile fata si spate pe un RD10? Ma refer la piulitele de pe ax. Mai exact, vreau sa cumpar vreo doua de-astea: http://www.adventure-spec.com/default/tools-motion-pro-t6-combo-lever.html 17mm faţă, 24mm spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Piulitele se masoara cu rigla? In lipsa de altceva, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Am nevoie de un sfat la o problema comuna transalpului. Am pus melc de kilometraj nou in capatul cablului si s-a dilit in mai putin de 2000Km. Mentionez ca se scalda in vaselina cand l-am "indesat" in roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Am nevoie de un sfat la o problema comuna transalpului. Am pus melc de kilometraj nou in capatul cablului si s-a dilit in mai putin de 2000Km. Mentionez ca se scalda in vaselina cand l-am "indesat" in roata. Desurubeaza cablul din bord si daca nu se invarte foarte usor, cu doua degete cablul este de vina. Eu am un an si peste 12000 km cu melc nou si nu are urme de uzura. Am luat-o fara melc pentru ca fostul propietar a rupt vreo doi pentru ca nu a verificat cablul care abia se invartea in menghina. Editat Ianuarie 13, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Caut o carena laterala dreapta fata de Transalp PD06. Cine are, va rog un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 17mm faţă, 24mm spate . Multumesc. Nu de lene am intrebat, am mobra departe la iernat si nu am putut sa ajung la ea.. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.