raoulserban Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 pe mercador e unul de vanzare, scumput. daca reusesc sa-mi gasesc pe ebay unul mai inalt il scot pe al meu la vanzare la preturi omenesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) A naibii gheata .... Unde gasesc un parbriz de 88-96, ieftin spre moca? Sau, daca nu, macar unul nou dar mai ieftin, nu original. poti sa il cosi cu sarma de siguranta - iese tapan! uite cum e la mine- nu prea se vede dar ceva tot e. crapat de 2 ori si suturat cu succes. Initial merge si cu glue si topit in santuri, dar mai sigur e cu sarma. Vopsit pac pac si e bun. Editat Februarie 6, 2014 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) A naibii gheata .... Unde gasesc un parbriz de 88-96, ieftin spre moca? Sau, daca nu, macar unul nou dar mai ieftin, nu original. solutia cea mai buna si ieftina este http://www.artistique.ro/shop/grafica-si-desen/adezivi-uiversali-speciali-si-benzi-adezive/adezivi-universali-si-speciali/bison-adeziv-pentru-plastic/prod_5696.html . vezi sa scrie pe el ca lipeste ABS si POLICARBONAT !!!lipitura faina , transparenta si ... foarte rezistenta .( recomand si pentru reparatii carene transalp ) renunta la ideea de a face tiganie cu sarma sau orice altceva si pentru 8 lei macar merita sa incerci lipiciul asta , iar daca nu esti multumit sa incerci alte variante mai costisitoare sau mai 'artizanale' . Editat Februarie 6, 2014 de RomiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Susţin şi eu mişcarea propagandistă pentru ridicarea în grad de B0$$ a adezivului Bison Plastic Adhesive pentru a fi folosit la parbrize ! Cel puţin pentru astea de Honda Dacă tot vrei să dai cu banii : http://www.tocmai.ro/motocicleta-honda-transalp-14679145.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Uau, se dezmembreaza un 400, exact ca al meu. Deci nu sunt (nu eram) singurul. O sa incerc cu Bison, desi parbrizul e mancat de vreme, avea oricum crapaturi pe el, era imbatranit (de-aia l-am si vopsit). Daca tine, tine. Daca nu, mai cautam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Transalp cu genti laterale si top case: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 De unde ţi-ai dat seama că e de 400 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Din pretul afisat evident. Ce uoameni cartotasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 De unde ţi-ai dat seama că e de 400 ? Scrie pe aripa spate: Rally Touring 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Plus ca mai exista o singura diferenta vizibila: aripioarele alea de pe cilindru, facute sa ajute la racire, care sunt mult mai mici si mai putine pe 400. Daca te uiti atent, pe motorul pozat pe cadru, aripioarele sunt foarte mici si doar 4, e motor de 400. Iar motorul pozat desfacut e de 600, are aripioare multe si destul de pregnante. Editat Februarie 8, 2014 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Sunt mai puţine la 400 pentru că exteriorul motorului a fost construit ca şi cele de pe Africa Twin, respectiv XL650V şi XL700V. Cel ce se dezmembrează e Transalp XL600V. Motorul este de 600, pe carene scrie 600 . Prima poză e pusă de fantezie, ca să înţeleagă omul ce motor se vinde. Deşi e pusă greşit, este a unui Transalp de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) O poza cu lucrarea finala? Deocamdata astept sa fie livrati conectorii care sa imi permite sa cuplez totul la mufa Option. Sper eu ca luna aceasta spre final sa soseasca si dupa ce aranjez totul voi pune si o poza. Editat Februarie 11, 2014 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Revin la problemele mele (postul 4703), Ulei voi pune motul 10w40 5100, dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie (mobra e PD06), de asemenea antigel acu e albastru dar voi pune rosu (pentru motoare aluminiu...) dar va rog sa-mi spuneti de cati litri am nevoie. Filtrul mi-e clar de care voi pune ii multumesc lui Kevinn pentru sfat. Va rog dati un sfat (chiar nu am aflat de cat ulei am nevoie si mult am sapat pe forum, de fapt de stau bine si ma gandesc in cei 10 ani de cand sap acest forum nu am vazut scrisa aceasta informatie) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Ia-ti 10W50. Are o plaja mai mare de temperaturi. Ia 4 litri. Ce ramane folosesti data viitoare. Nici un magazin nu cred ca o sa-ti vanda exact cantitatea de ulei care intra in motor. Nici macar la reprezentanta. Antigel ia 2 litri, albastru sau rosu. Nu-l dilua. Toate informatiile de care ai intrebat le gasesti in orice manual de reparatie sau orice manual de utilizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Baujahr / Fahrgestellnr. Baujahr: 1987-1993 Fahrgestellnr.: PD06-3000002 bis PD06-5200008 Füllmengen Gabelöl pro Holm: 550 ML SAE 7,5W Motoröl ohne Filter: 2,2 L SAE 10W-40 Motoröl mit Filter: 2,4 L API SE-SF Endantriebsöl: Bremsflüssigkeit: DOT 4 Kühlflüssigkeit: 2,0 LITER Betriebsstoff: 18,0 LITER Technische Daten Hubraum: 583 ccm Zylinder: 2 PS/KW: 50/37 - 34/25 Ventilspiel (Ein): KALT 0,15 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,20 MM Leerlaufdrehzahl: 1300 ± 100 U/MIN Vergaserluftschraube: 2,25 AUSDREHUNGEN Reifendruck (vorn): 2,0 BAR Reifendruck (hinten): 2,0 BAR Zündkerze 1: NGK DPR8EA-9 Zündkerze 2: NGK DPR8EIX-9 Elektrodenabstand: 0,9 MM Standrohr Ø: 41 MM TELEGABEL Ritzel/Kettenrad: 15/47 ZÄHNE Kette/Endantrieb: 118 GLIEDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Va multumesc frumos, Acu totul e clar Numai Bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 am patit si eu asa ceva. la mine curgea tot de pe acolo cand se incalzea tare (cand mergeam mult prin oras vara). Am strans surubul ala mai bine si am fost mai atent la temperatura si nu a mai curs. De spalat am incercat cu toate balariile de pe piata si nici una nu a luat murdaria aia din prima dar dupa 5-6 spalari s-a mai dus. Vezi ca la praktiker sau unu deasta, are ceva substanta de spalat motoare (e o sticla rosie pe la 1 litru) Ala a fost cel mai bun din tot ce am incercat eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Da, sunt reperele 8-9-10, dar vei avea nevoie numai de galeria de cauciuc ( nr 8 ) dacă necesită schimbare. Încearcă totuşi să vezi dacă se mai pot strânge şuruburile ce ţin acel furtun de cauciuc ( galeria de admisie ) prins de carburatoar şi chiulasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Decarbusolv....sau cum i-o mai zice acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 ...si finalizat cu Triumph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 triumphul ala e cam acid. la mine a fost dezastru acolo. am folosit pasta de polish argintie si de abia am reusit. in caz ca nu-s banuti de galeriile de cauciuc, scoate opritorul colierului, in felul asta mai castigi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 ma referea la Triumph of Steel, bineinteles.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 ma referea la Triumph of Steel, bineinteles.... adica asta http://www.manowar-collection.de/TheTriumphOfSteelUKReprintVinyl.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Ma bate gandu ca atunci cand imi schimb kitu de lant sa pun 15 cu 39 dinti pe spate sau 42 (sunt indecis). Ce parere aveti ? Sunt ceva potentiale probleme ce pot aparea ? Stiu ca imi va scadea demarajul dar e ok nu ma iau cu nimeni la intrecere. Scopu meu e sa merg lejer la drum lung sa nu mai trag de ea. Turatia ideala pentru cruising dupa parerea si confortul meu e intre 3500 - 5000rpm. P.S acum am 15 cu 48. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.