ivanp Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 merge, merge incarcata pe redresor- nu are treaba. este suficient si daca o impingi sa o pornesti apoi mergi cu ea 30 min (fara proiectoare ). dar daca insisti cu proiectoarele sa le tii - cad o mai lasi la relanti - sa ai macar pe cineva la indemana care sa te impinga sa o pornesti. daca vrei proiectoare - cauta din alea pe led cu consum mic. acum pp ca ai din alea 2x55 sau macar 2 x35. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Hm... pai asta nu inteleg eu, ca proiectoarele sunt pe LED, 0.75A fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 da, ciudat daca proiectoarele sunt led - nu s-a descarcat de la ele (scuze - acum am vazut ca ai zis ca-s pe led inca de la inceput). ce se aude de la starter este din cauza curentului slab. sau baterie descarcata sau contacte/borne nestranse. porneste impins si fa si tu niste masuratori - tensiunea in ture si la relanti - cu si fara leduri/alte accesorii daca ai. de cand ai bateria pe moto? folosesti moto zilnic sau rar? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Mersi mult de raspunsuri. Mobra tocmai am scos-o de sub prelata acum doua saptamani, am pornit-o de test (a pornit) - am avut bateria pe redresor toata iarna, i-am testat voltajul atunci si aveam ~12.4V. Am bibilit la ea de i-am pus priza, avariile si proiectoarele si azi am dat s-o pornesc din nou cand a inceput sa sune asa. O sa pun multimetrul pe ea, e posibil sa se fi descarcat bateria in 2-3 saptamani? Mda, imi arata 11.4V, deci e clar, s-a descarcat. Multam inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 in ce sens ai avut bateria pe redresor toata iarna? era macar redresor din ala asa zis inteligent? posibil sa se fi dus bateria de la tratamentul de peste iarna si sa nu mai tina curent acum. dar verifica totusi incarcarea cu motorul pornit si turat decent sa fie 13-14v. apoi cu motorul oprit - daca ai consum - poate ai ceva consumator mic. daca totul de mai sus e oki - si peste 2-3 zile iti face ca in videoclip - probabil trebuie alta baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Cu motorul oprit acum 2-3 saptamani aveam 12.4V, adineauri aveam 11.4V. O s-o incarc putin inainte s-o pornesc iarasi (nu prea am nici unde, nici tragere de inima s-o imping pe strada acum) si o sa-i verific voltajul iar atunci. Bateria a stat la incarcat in modul de "mentenanta" pe redresor (cica inteligent, Optimate 4 se cheama). http://www.tecmate.com/u_optimate_4_dual.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 eu am lasat-o pe mobra toata iarna si apoi facea exact la fel. Am pornit mobra cu ajutorul baterie de la masina si m-am dus la o plimbare de vreo ora. Acum e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Tensiunea de 12.4V, pentru o baterie deconectată de curând de la redresor, nu indică o baterie într-o stare foarte bună. Mai merge, dar aşteaptă-te şi la surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 (editat) Stie cineva ce poate sa aiba de face asa cand incerc s-o pornesc? Ce se aude este cutiuta aia (starter am impresia ca este). Mentionez ca i-am pus de curand priza, sistem de avarii si proiectoare pe LED (nu stiu daca are vreo relevanta). ...ne-am inrudit, bacteria ta e sora geamana cu a mea ...si unde mai pui ca le trebe "facut de 7 saptamani/luni"...sau cum i-o mai zice 200 lei acum o luna si jumatate La banii astia fac si eu 5 motorete pe zi...in doua luni imi iau si eu un 700 nou pe asa manopera ... Te plimbai pana la mine ...60dus si 60 intors si iti mai ramaneau si bani....(poti deduce si "pretul meu" ) Editat Martie 8, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Dacă știți că bacteria e descărcată, eu vă sugerez să o incărcați bine cu un redresor. Nu cred ca e varianta cea mai bună să o incarcați in mers cu motocicleta (doar in caz de stricta nevoie). Zic asta pentru a vă păstra releele de incărcare "nestresate" dacă nu vreți să aveți probleme cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 "Bacteria" e inapoi pe redresor acuma, cel putin pana da soarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-49 Vand cutii de aluminiu negre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Dacă știți că bacteria e descărcată, eu vă sugerez să o incărcați bine cu un redresor. Nu cred ca e varianta cea mai bună să o incarcați in mers cu motocicleta (doar in caz de stricta nevoie). Zic asta pentru a vă păstra releele de incărcare "nestresate" dacă nu vreți să aveți probleme cu ele. asta de unde ai scos-o cu releul ,,stresat" Dupa mine e perla zilei, scuza expresia. Explicatie tehnica vrem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Ieri am schimbat uleiul si putina plimbare, azi iar putin camp , primii 80 de km anul asta. Am bagat Motul 7100, 20W50, motorasul toarce de placere iar cutia schimba excelent. Sa vedem in timp cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 asta de unde ai scos-o cu releul ,,stresat" Dupa mine e perla zilei, scuza expresia. Explicatie tehnica vrem! Oricine munceste este stressat ca o face, lafel si releul pentru ca... automobile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Oricine munceste este stressat ca o face, lafel si releul pentru ca... automobile. Eu cred ca releul ala se streseaza daca bagi pe instalatia electrica chestii care aduc un consum mare suplimentar de ex bec off road de 100w sau proiectoare. Eu nu am decat priza 12v pentru GPS sau telefon si chiar si asa mi-am montat voltmetru sa-mi dau seama din timp daca daca apar probleme. Da stiu e montat putin cam stramb si voltmetrul si comutatorul, eram deja dupa cateva beri cand am facut manopera. Editat Martie 9, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Eu cred ca releul ala se streseaza daca bagi pe instalatia electrica chestii care aduc un consum mare suplimentar de ex bec off road de 100w sau proiectoare. Nu stiu cat de mult se va stresa releul dar, daca consumul e mai mare decat ce da generatorul, vei merge cu mobra panase termina bateria. Un fel de Mobra Pryus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Eu cred ca releul ala se streseaza daca bagi pe instalatia electrica chestii care aduc un consum mare suplimentar de ex bec off road de 100w sau proiectoare. Rolul acelui releu este limitarea incarcarii, sa nu zborseasca bateria. Cum ar fi ca la o turatie constanta pe la 10k rot/min sa incarce pe la vreo 24V? Stresul de care vorbesti este presupun, defapt suprasolicitarea bateriei de acumulatori prin adaugarea consumatorilor artizanal in instalatia electrica. PS. Ca idee mersul in relanti ar trebui sa asigure o incarcare suficienta pentru toti consumatorii (legali) ce se pot utiliza deodata, altfel ar trebui sa ramai fara curent noaptea in asteptare la semafor sau coborand o panta nesimtit de lina si de lunga. Totodata asta implica faptul ca stresatu ala de releu functioneaza de cum ai pornit motorul , el facandu-si datoria chiar si la relanti. Editat Martie 9, 2014 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Putine incarcatoare sunt cu adevarat inteligente, sa fie capabile sa asigure curent constant, indiferent de nivelul de descarcare a bateriei. Prin urmare, cel mai sanatos e sa tii bateria la incarcat cel mult o ora, inainte sa o pui pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Mai marele "releu de încărcare" este "stresat" atunci când nu există consumatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Mai marele "releu de încărcare" este "stresat" atunci când nu există consumatori. Asa mai invata omu' din umbra(guests) cate ceva, arunca unu o ineptie si apoi... se bucura ca-i mai incet la log in/reply si n-a comis-o el. S'apoi inclin sa cred ca tu chiar ai dreptate Andry, se plictiseste el motociclisu' in extrasezon daramite marele releu stand 'geaba, il apuca oxidarea pe la conexiuni nu alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 dat mobra pentu facut joc la supape si relgat carburi acum 2 luni pentru ca suna ciudat motor nedesfacut in 18 ani, joc la supape ioc in 18 ani bujii de 12.000 km, mecanicul stia, a zis ca arata bine ca nu trebuie schimbate garnituri capac chiulasa vechi refolosite rezultat? a inceput sa piarda ulei pe la garnitura de la cilindrul spate si acum am dubii ca au fost reglat carbul bine cu bujii vechi acum mobra sta despicata asteapta ziua de maine sa fie facuta cum trebuie, garnituri schimbate, probabil din nou reglat amestec cu bujii noi am invatat ceva azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Da. Ca trebuie sa-ti schimbi mecanicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Vand genti laterale cu tot cu sistemu de prindere. Se potrivesc pe Transalp 600 Africa twin RD03 si RD04 pret 550 lei Marius 0721089499 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Vand genti laterale cu tot cu sistemu de prindere. Se potrivesc pe Transalp 600 Africa twin RD03 si RD04 pret 550 lei Marius 0721089499 O poza sau macar ce marca si model sunt gentile .....parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.