andrei belcic Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Eu cred ca releul ala se streseaza daca bagi pe instalatia electrica chestii care aduc un consum mare suplimentar de ex bec off road de 100w sau proiectoare. Nu stiu cat de mult se va stresa releul dar, daca consumul e mai mare decat ce da generatorul, vei merge cu mobra panase termina bateria. Un fel de Mobra Pryus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Eu cred ca releul ala se streseaza daca bagi pe instalatia electrica chestii care aduc un consum mare suplimentar de ex bec off road de 100w sau proiectoare. Rolul acelui releu este limitarea incarcarii, sa nu zborseasca bateria. Cum ar fi ca la o turatie constanta pe la 10k rot/min sa incarce pe la vreo 24V? Stresul de care vorbesti este presupun, defapt suprasolicitarea bateriei de acumulatori prin adaugarea consumatorilor artizanal in instalatia electrica. PS. Ca idee mersul in relanti ar trebui sa asigure o incarcare suficienta pentru toti consumatorii (legali) ce se pot utiliza deodata, altfel ar trebui sa ramai fara curent noaptea in asteptare la semafor sau coborand o panta nesimtit de lina si de lunga. Totodata asta implica faptul ca stresatu ala de releu functioneaza de cum ai pornit motorul , el facandu-si datoria chiar si la relanti. Editat Martie 9, 2014 de high_dive_eagle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Putine incarcatoare sunt cu adevarat inteligente, sa fie capabile sa asigure curent constant, indiferent de nivelul de descarcare a bateriei. Prin urmare, cel mai sanatos e sa tii bateria la incarcat cel mult o ora, inainte sa o pui pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Mai marele "releu de încărcare" este "stresat" atunci când nu există consumatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Mai marele "releu de încărcare" este "stresat" atunci când nu există consumatori. Asa mai invata omu' din umbra(guests) cate ceva, arunca unu o ineptie si apoi... se bucura ca-i mai incet la log in/reply si n-a comis-o el. S'apoi inclin sa cred ca tu chiar ai dreptate Andry, se plictiseste el motociclisu' in extrasezon daramite marele releu stand 'geaba, il apuca oxidarea pe la conexiuni nu alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 dat mobra pentu facut joc la supape si relgat carburi acum 2 luni pentru ca suna ciudat motor nedesfacut in 18 ani, joc la supape ioc in 18 ani bujii de 12.000 km, mecanicul stia, a zis ca arata bine ca nu trebuie schimbate garnituri capac chiulasa vechi refolosite rezultat? a inceput sa piarda ulei pe la garnitura de la cilindrul spate si acum am dubii ca au fost reglat carbul bine cu bujii vechi acum mobra sta despicata asteapta ziua de maine sa fie facuta cum trebuie, garnituri schimbate, probabil din nou reglat amestec cu bujii noi am invatat ceva azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Da. Ca trebuie sa-ti schimbi mecanicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Vand genti laterale cu tot cu sistemu de prindere. Se potrivesc pe Transalp 600 Africa twin RD03 si RD04 pret 550 lei Marius 0721089499 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Vand genti laterale cu tot cu sistemu de prindere. Se potrivesc pe Transalp 600 Africa twin RD03 si RD04 pret 550 lei Marius 0721089499 O poza sau macar ce marca si model sunt gentile .....parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 dat mobra pentu facut joc la supape si relgat carburi acum 2 luni pentru ca suna ciudat motor nedesfacut in 18 ani, joc la supape ioc in 18 ani bujii de 12.000 km, mecanicul stia, a zis ca arata bine ca nu trebuie schimbate garnituri capac chiulasa vechi refolosite rezultat? a inceput sa piarda ulei pe la garnitura de la cilindrul spate si acum am dubii ca au fost reglat carbul bine cu bujii vechi acum mobra sta despicata asteapta ziua de maine sa fie facuta cum trebuie, garnituri schimbate, probabil din nou reglat amestec cu bujii noi am invatat ceva azi? Pai nu trebuiau schimbate bujiile... nu ti-a spus rau..."cunoastem" cum e cu garnitura capaculului de culbutori a cilindrului spate... Da. Ca trebuie sa-ti schimbi mecanicul. Big LIKE .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 pai de ce nu schimbati ma garniturile? a mea nu curgea inainte sa umble mecanicul vietii si e din '96 si avea motor neumblat, daca-mi zicea de garnituri din start crezi ca faceam rabat la 80 de lei cat fac alea de chiulasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Pai nu faceai rabat de la alte garnituri de chiulasa dar tot ti-ar fi curs ULEI pe la garnitura CAPACULUI de chiulasa. Si curgerile de ulei n-au treaba cu reglajele carburatoarelor. Nu le influenteaza nicicum. Editat Martie 12, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Pai nu faceai rabat de la alte garnituri de chiulasa dar tot ti-ar fi curs ULEI pe la garnitura CAPACULUI de chiulasa. Si curgerile de ulei n-au treaba cu reglajele carburatoarelor. Nu le influenteaza nicicum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 pai are legatura una cu cealalta, numitorul comun este mecanicul daca a facut o treaba proasta cu garniturile cat de bine e facuta aia cu carburatoarele de mi-a dat acum doua zile rateuri fluctua si relantiul si la inspectia bujiilor erau pline de calamina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 pai are legatura una cu cealalta, numitorul comun este mecanicul daca a facut o treaba proasta cu garniturile cat de bine e facuta aia cu carburatoarele de mi-a dat acum doua zile rateuri fluctua si relantiul si la inspectia bujiilor erau pline de calamina Pai aici greseste bre' nenea, nu trebuia sa le scoti la inspectie, ca s-au rusinat si au rosit a calamina. Trebuiau scoase si cu un pic de pricepere sa intelegi(sau sa-ti explice cineva in masura) ce nu-i in regula in amestec de s-au "rusinat" asa. Cu garniturile alea ar mai fi o smecherie, ele nu se strang definitiv la montaj, mai ales cand se refolosesc si oricat ai incerca nu le nimeresti pe acelasi contur unde au fist presate prima data. Cascasele metalice prind intotdeauna minuscul alaturi de locul initial si de aceea cea mai uzitata metoda eficienta este restrangerea dupa o perioada de motor cald sau chiar zmecleu in pelicula subtire de pasta d'etansare potrivita temperaturilor(cu respectarea timpilor pt. montaj de pe tub). Din aceste motive zic eu ca esti subiectiv in a califica sau descalifica mecanicul care te-a servit pana acum. Te-ai intors la el sa-i spui ca scapa ulei p-acolo si asta nu te coafeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) De fapt era vorba despre garniturile (de cauciuc)ale capacelor de culbutori...oricum nu au legatura cu culoarea bujiilor(calaminate), nici cu reglajul de culbutori , si nici macar cu "reglarea carburatoarelor"...garniturile de chiuloasa eu as zice ca trebe "lasate la locul lor"...oricum nu pot fi schimbate pe motoreta...si iarasi nu au legatura cu restul de surubareala de mentenanta. Nenea Voshod , din pacate, oricum nu prea stie ce vrea sa spuna.... Ar trebui probabi sa faca o revizie mecanicului curent ...sau cu curent care nu i-a facut ce trebuia...sau care a facut doar ce i s-a cerut/platit(asta e alta discutie) Toate bune Editat Martie 13, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Pai aici greseste bre' nenea, nu trebuia sa le scoti la inspectie, ca s-au rusinat si au rosit a calamina. Trebuiau scoase si cu un pic de pricepere sa intelegi(sau sa-ti explice cineva in masura) ce nu-i in regula in amestec de s-au "rusinat" asa. Cu garniturile alea ar mai fi o smecherie, ele nu se strang definitiv la montaj, mai ales cand se refolosesc si oricat ai incerca nu le nimeresti pe acelasi contur unde au fist presate prima data. Cascasele metalice prind intotdeauna minuscul alaturi de locul initial si de aceea cea mai uzitata metoda eficienta este restrangerea dupa o perioada de motor cald sau chiar zmecleu in pelicula subtire de pasta d'etansare potrivita temperaturilor(cu respectarea timpilor pt. montaj de pe tub). Din aceste motive zic eu ca esti subiectiv in a califica sau descalifica mecanicul care te-a servit pana acum. Te-ai intors la el sa-i spui ca scapa ulei p-acolo si asta nu te coafeaza? Daca ai vazut vreodata capac de chiuloasa desfacuta ai vedea ca garniturile alea sunt lipite de capac cu un adeziv doar asa pica cum trebuie pe conturul ala. Pe partea de contact a garniturii cu chiuloasa nu este lipici dinala. De ce scapa ulei? Garnitura era de 18 ani si nu mai etansa era ca un plastic lipsit de propietatile originale. El doar a miscat un pic capacul de la chiulasa cat sa faca jocul. Cu putina pricepere se scoate capacul si se monteaza garnitura noua fara sa iasa de pe santul din capac. De ce scapa licid de racire pe la oringurile tevilor de lichid de racire care intra in chiuloasa si ulei pe la garnituri? Pentru ca trebuiau schimbate orignurile si garniturile. E treaba mea sau a mecanicului sa schimbe chestiile alea? De fapt era vorba despre garniturile (de cauciuc)ale capacelor de culbutori...oricum nu au legatura cu culoarea bujiilor(calaminate), nici cu reglajul de culbutori , si nici macar cu "reglarea carburatoarelor"...garniturile de chiuloasa eu as zice ca trebe "lasate la locul lor"...oricum nu pot fi schimbate pe motoreta...si iarasi nu au legatura cu restul de surubareala de mentenanta. Nenea Voshod , din pacate, oricum nu prea stie ce vrea sa spuna.... Ar trebui probabi sa faca o revizie mecanicului curent ...sau cu curent care nu i-a facut ce trebuia...sau care a facut doar ce i s-a cerut/platit(asta e alta discutie) Toate bune Cred ca nu ai citit ce am scris, mobra a fost bagata in servis pentru joc la supape si reglat carburi si s-a descoperit ca este nevoie si de membrane de carburator. Mobra inainte nici nu avea scapari de lichid de racire sau ulei si bujiile nu aratau chiar asa de rau ca acum 2 zile. Dupa 2 luni de la manopera pierdea lichid de racire si ulei si da rateuri si fluctua si relantiul. Eu i-am cerut un singur lucru sa o faca bine si ca banii nu sunt o problema, cat mi-a cerut atat i-am dat. Oricum am schimbat mecanicul. Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Cred ca Daca ai vazut vreodata capac de chiuloasa desfacuta ai vedea ca garniturile alea sunt lipite de capac cu un adeziv doar asa pica cum trebuie pe conturul ala. Pe partea de contact a garniturii cu chiuloasa nu este lipici dinala. De ce scapa ulei? Garnitura era de 18 ani si nu mai etansa era ca un plastic lipsit de propietatile originale. El doar a miscat un pic capacul de la chiulasa cat sa faca jocul. Cu putina pricepere se scoate capacul si se monteaza garnitura noua fara sa iasa de pe santul din capac. De ce scapa licid de racire pe la oringurile tevilor de lichid de racire care intra in chiuloasa si ulei pe la garnituri? Pentru ca trebuiau schimbate orignurile si garniturile. E treaba mea sau a mecanicului sa schimbe chestiile alea? Cred ca nu ai citit ce am scris, mobra a fost bagata in servis pentru joc la supape si reglat carburi si s-a descoperit ca este nevoie si de membrane de carburator. Mobra inainte nici nu avea scapari de lichid de racire sau ulei si bujiile nu aratau chiar asa de rau ca acum 2 zile. Dupa 2 luni de la manopera pierdea lichid de racire si ulei si da rateuri si fluctua si relantiul. Eu i-am cerut un singur lucru sa o faca bine si ca banii nu sunt o problema, cat mi-a cerut atat i-am dat. Oricum am schimbat mecanicul. Toate bune Noh bun, daca spui ca ASA-I...asa o fi, nu am citit eu bine, dar daca imi spui tu care e legatura intre reglajul de culbutori, garnitura de capac de culbutori si membranele de carburator, eu fac cinste...dar care e motivul pe care te-ai suparat...ca ti-am spus mai multi ca nu e coerenta treaba de o afirmi ...si ca nu au legatura "lucrarile" intre ele? Sunt manopere diferite si fara legatura intre ele. pentru ultima parte, sincer, daca este asa cum spui este foarte bine ca ai schimbat.Ca sfat, ar fi bine sa urmaresti manualul pentru mentenanta...nu sa remediezi doar cand pica ceva... LE Ce nu ai inteles tu din ce ti-am spus noi pe aici, este faptul ca te-ai dus pentru o manopera si te-ai pricopsit cu mai multe, care nu au legatura cu prima cerinta a ta (reglat culbutori si carburatie)....si daca ai cerut expres o manopera EL("mecanicul vietii ") numai daca vrea iti spune ca mai trebuie si altceva...dar si daca isi baga urechile prin zone care nu au legatura cu ceea ce ai cerut tu, nu mai este treaba ta, responsabilitatea ii apartine , ca si remedierea problemelor ulterioare.(cele pe care nu le-a avut cand ai mers la el si sunt produse de prea mult zel din partea lui ) Toate bune . Editat Martie 13, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Problema e ca nu a explicat nimeni pe aici ca pentru reglajul supapelor nu trebuie dat jos tot capacul de la chiuloasa, ci doar capacelele mici pentru reglaj. Ce-i drept ca te cam chinui mai ales la cilindrul din fata ca nu prea ai loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Problema e ca nu a explicat nimeni pe aici ca pentru reglajul supapelor nu trebuie dat jos tot capacul de la chiuloasa, ci doar capacelele mici pentru reglaj. Ce-i drept ca te cam chinui mai ales la cilindrul din fata ca nu prea ai loc. 03_07_TransAlp_Manual_General_Specifications_Service.jpg Pentru cineva care merge la sevis cu motoreta nu cred ca sunt necesare explicatiile de genul asta...fiind amanunte specifice fiecarui tip de motor in parte. Cine vrea sa isi faca singur mentenanta (de hobby) este direct responsabil de rezultat...dar daca mergi la un mecanic...iertat sa imi fie, dar nu prea tine treaba cu explicatia din cazul de mai sus. Proprietarul am inteles ca nu se pricepe, dar nici sa sustina ceva ce nu stie nu imi pare prea corect, corect nu este nici sa i se spuna altceva dupa o manopera.... LE Daca mecanicul a optat pentru inlaturarea capacelor de culbutori....ar fi trebuit sa isi asume si etansarile ulterioare, sau sa comunice proprietarului "posibilitatea" de a inlocui si garniturile respective inca de la inceput. Oricum ai fi, a procedat bine ca a schimbat mecanicul care i-a provocat pierderile de ulei si lichid de racire... Spor Editat Martie 13, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 I-a fost verificat si lantul de distributie si intinzatorul si inca mai merge, cred ca pentru asta i-a dat jos capacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) I-a fost verificat si lantul de distributie si intinzatorul si inca mai merge, cred ca pentru asta i-a dat jos capacul. Da-mi voie sa te citez pentru ultima oara si sa te intreb : I-ai cerut tu asta? (nu trebuie sa imi raspunzi, este retoric oricum, raspunsul este continut de poastarea ta in care ai spus motivele pentru care ai dus motoreta la servisat) Stima PS citat: "dat mobra pentu facut joc la supape si relgat carburi acum 2 luni pentru ca suna ciudat motor nedesfacut in 18 ani, joc la supape ioc in 18 ani" Editat Martie 13, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Ceva ma face sa cred ca mecanicu te-a pierdut de musteriu si nu invers. Asta daca si cu el ai relationat lafel de alambicat si in virtutea principiului io platesc cat pot dar tu sa o faci ca noua, ca doar te platesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Da-mi voie sa te citez pentru ultima oara si sa te intreb : I-ai cerut tu asta? (nu trebuie sa imi raspunzi, este retoric oricum, raspunsul este continut de poastarea ta in care ai spus motivele pentru care ai dus motoreta la servisat) Stima PS citat: "dat mobra pentu facut joc la supape si relgat carburi acum 2 luni pentru ca suna ciudat motor nedesfacut in 18 ani, joc la supape ioc in 18 ani" Da pe langa alea i-am zis sa verifice si de orice alte probleme crede ca poate sa aibe motorul, crezi ca eu stiu dupa culoarea vopselei ce probleme are in motor? Doar asa a descoperit ca-s sfasiate membranele. Omul daca a considerat necesara manopera a fost ok pentru mine. Problema e ca s-a gandit ca hai ca merge si asa si hai sa o faca mai ieftin fara sa ma intrebe de garnituri care apropo sunt noi acum. Poate este inca devreme dar nu curge nimic pe nicaieri. Toate bune Editat Martie 13, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 (editat) Da-mi voie sa te citez pentru ultima oara si sa te intreb : I-ai cerut tu asta? (nu trebuie sa imi raspunzi, este retoric oricum, raspunsul este continut de poastarea ta in care ai spus motivele pentru care ai dus motoreta la servisat) Stima PS citat: "dat mobra pentu facut joc la supape si relgat carburi acum 2 luni pentru ca suna ciudat motor nedesfacut in 18 ani, joc la supape ioc in 18 ani" "I-a fost verificat si lantul de distributie si intinzatorul si inca mai merge, cred ca pentru asta i-a dat jos capacul." Simti nevoia sa te certi cu cineva atunci cand faci dovada de incoerenta?? Vezi mai sus la ce ma refeream. (Acum cred ca stiu exact despre ce motoreta era vorba acum cateva zile intr-o discutie avuta cu un tovaras din bransa...) Stai lin, nu iti reproseaza nimeni nimic. Bafta! LE Discutam in privat sau telefonic daca crezi ca este nevoie de ceva . Cred ca m-am indragostit...cred ca da...daaaa, daaaa... Precizeaza te rog pentru despre care dintre "mecanicii vietii" ai facut tu afirmatia urmatoare , despre primul de acu' n'spe luni sau referitor la ultimul? "Da pe langa alea i-am zis sa verifice si de orice alte probleme crede ca poate sa aibe motorul, crezi ca eu stiu dupa culoarea vopselei ce probleme are in motor? Doar asa a descoperit ca-s sfasiate membranele. Omul daca a considerat necesara manopera a fost ok pentru mine." Cred ca e musai sa faci diferentierea in discutii de genul asta, ai sanse mari sa induci in "oroare" pe foarte multi...asa cum mi s-a intamplat mie spre ex . In schimb imi vine foarte greu sa cred ca cineva isi lasa motoreta intr-un atelier si spune : "Fa tot ce trebuie IO platesc ". dar in acelasi timp afirma pe un forum ca :"dat mobra pentu facut joc la supape si relgat carburi acum 2 luni pentru ca suna ciudat motor nedesfacut in 18 ani, joc la supape ioc in 18 ani" si nici nu ai specificat daca ai cerut sa se faca orice trebuie si la primul si la cel din urma la carea probabil ca inca o ai.( sau care tocmai ce a terminat de surubit la ea) Acu vezi unde e nepotriveala? Iarta-ma ca insist , io's mai batut in cap, pricep greu si uit repede... Stima Editat Martie 14, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.