Sari la conținut

Postări Recomandate

Din ce am observat eu, cam asa e standard... Nu stiu daca e limitat (nu cred), dar asa se comporta si cu mine (suntem aproximativ la fel la kile), i.e. trage greu cu pasager sau cu bagaje grele. Are totusi 50cp, asta e problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si RD 10 din 2001( 2 ani , aprox 10000 km) , acum am RD 11 din 2005( 8000 km in 4 luni) .Ambele cu pasager si bagaje sunt mai lenese un pic , incarcat intru in depasire mai atent si doar daca am distanta mai mare , singur mai fac si depasiri asa mai din scurt. Filtre , bujii noi ,joc la supape reglat de curand, parametrii normali de functionera. La asta nou am pus 17 dinti in fata in loc de 16 , nu e mare diferenta la rapoarte , treptele 1,2,3,4 sunt putin mai lungi , in a5-a scade turatia cu 2-300 rpm, viteza maxima e aceasi , consumul acelasi .

In rest , doar bag gaz si trag de acceleratie . :bike-037:

http://bikepics.com/members/baiatutony/05xl650v/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am vrut spun ca nu merge,sau ca nu sunt multumit de el,din contră,foarte multumit,cu atît mai mult ,ca l-am si supus unor chinuri prin păduri si dealuri si vreau sa spun ca s-a comportat excelent.....Dar am crezut ca se poate "face ceva",pentru a inbunatatii putin performantele,la asfalt.....

» Post actualizat in 27 Aug 2014 17:36

Poate,pe weekend-ul viitor,sa ne gasim,din TM,pentru o plimbare?ce ziceti,domnilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi se futu regulatorul de tensiune- nimic nou; tocmai ce am baterie noua, bp.

Stie careva de unde as putea sa iau unu nou? nu oem bineinteles.

Si-a mai achizitionat careva unu si are incredere in regulator?

Ca am vazut mai multe de pe diverse situri - va dati seama ca il caut pe cel mai ieftin:)) bani-s o problema in ro n-am cei face.

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalpul 650 s-a fabricat intre 2002 si 2007 iar in fiecare an au fost fabricate atat variante de 53 HP cat si de 34 HP. Dupa seria motorului ar trebui sa-ti dai seama, in caz ca cei de la RAR nu au bunghit-o bine.

 

http://www.motomike.eu/mike/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uf! TA650 RD11 intre 2002-2007. Intre 2000-2001 a fost RD10. Site-ul este unul universal de piese moto da ai in dreapta niste casute de selectie a modelului de mobra. Daca alegi Motorcycle-Honda-XL-650 si dai sa afiseze selectia, vei vedea toate modelele TA650. Se observa ca in fiecare an s-au produs modele de 34HP si 53HP. Informatia concreta ar trebui sa apara in seria motorului dar trebuie descifrat codul corespunzator tipului de motor.


» Post actualizat in 28 Aug 2014 05:39

PD10 - 1997-2000.

 

Ideea e ca mereu au fost variante cu puterea limitata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Mi se futu regulatorul de tensiune- nimic nou; tocmai ce am baterie noua, bp.

Stie careva de unde as putea sa iau unu nou? nu oem bineinteles.

Si-a mai achizitionat careva unu si are incredere in regulator?

Ca am vazut mai multe de pe diverse situri - va dati seama ca il caut pe cel mai ieftin:)) bani-s o problema in ro n-am cei face.

Multam

eu folosesc un regulator de tensiune cumparat cu100 ron si 20 ron la electrician pt legatura de ceva atv chinezesc de 250 cm si nu incarca numai 14 v in sarcina cu lumini dar in 3 ani baterie nu am schimbat si merge brici .....si sa nu iuti sa pui un cooler pe el sa nu se mai arda ...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ai idee ce model e regulatorul? sau modelul de atv?

Sau poate stii caracteristicile regulatorului- putere intrare disponibila- plaja- , necesar putere iesire + alte chitibusuri legat de treptele de consum. Sau stie careva de treburile astea ca nu gasesc nimic, nici o specificare in carti sau pe net.

E 600v modelul din 89.

 

eu folosesc un regulator de tensiune cumparat cu100 ron si 20 ron la electrician pt legatura de ceva atv chinezesc de 250 cm si nu incarca numai 14 v in sarcina cu lumini dar in 3 ani baterie nu am schimbat si merge brici .....si sa nu iuti sa pui un cooler pe el sa nu se mai arda ...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E 600v modelul din 89.

Teste facute de mine pe TA, nu conteaza ce model.

Relee de: Dominator, Linhai, Majesti 250, Foresight 250,DRZ 400.DR 650. etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! vin si eu cu o mica problema , e vorba despre motorul unui prieten, un transalp 650 de prin 2005 , picura antigel pe sub pompa de apa , doar cand e motorul rece , l-am verificat cald si nu picura nimic. Sunt sigur ca cineva aici a intalnit problema asta , asa ca intreb : ce anume pot schimba din ansamblul pompei de apa ca sa scap de scurgerea asta ? poate doar un simering ceva (tot kit-ul trebuie sa fie scump ) . cat e de grav ? cum o sa se manifeste in continuare ? probabil la frig o sa picure mult mai serios , astept ceva pareri , atasez ceva poze , multumesc anticipat !

post-54162-0-44595300-1409323908_thumb.jpg

post-54162-0-91709300-1409323931_thumb.jpg

post-54162-0-53965300-1409323943_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! vin si eu cu o mica problema , e vorba despre motorul unui prieten, un transalp 650 de prin 2005 , picura antigel pe sub pompa de apa , doar cand e motorul rece , l-am verificat cald si nu picura nimic. Sunt sigur ca cineva aici a intalnit problema asta , asa ca intreb : ce anume pot schimba din ansamblul pompei de apa ca sa scap de scurgerea asta ? poate doar un simering ceva (tot kit-ul trebuie sa fie scump ) . cat e de grav ? cum o sa se manifeste in continuare ? probabil la frig o sa picure mult mai serios , astept ceva pareri , atasez ceva poze , multumesc anticipat !

Am patit acelasi lucru...strange suruburile capacului pompei deoarece s-au desfacut/slabit in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta are aprox 28 k la bord , ma gandeam poate pentru ca nu a circulat f mult sa se fi invechit si intarit cv simeringuri , am sa incerc sa vad daca sunt slabe suruburile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu forta suruburile. Ideal ar fi o dinamometrica dar, in situatia asta, vei fi tentat sa strangi la mana , tare. Si strici filetele. Mai bine desfa si inlocuieste garnitura capacului. Un nou oring sau din calendar cu putina vaselina daca nu e oring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu daca isi dadea duhul vreun simering pisa pe la gaura, asa cel mai probabil e garnitura pompei, ceea ce explica faptul ca in mers (motor cald, dilatatie, etc) nu se aduna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai exact prin gaurica aia iese apa , de asta nu vreau sa strang suruburi pentru ca nu are logica , se observa putin si in poza . De asta eram curios daca a patit careva asta , si ce simering a schimbat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

strange suruburile capacului pompei deoarece s-au desfacut/slabit in timp.

 

O fi Harley sa se desfaca de la vibratii....

Suruburile alea sunt puse din fabrica cu pasta de blocare, deci sigur nu se desfac singure. Poate la tine sa se fi umblat acolo de fostul proprietar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...