johny77 Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 (editat) oare nu s-au umplut de tot carburatoarele? un minut am stat sa se umple inainte sa dau la automat. - bateria a invartit, ca era aproape moarta la inceput si am resuscitat-o la un redresor si am incercat din nou destul de mult pana sa o termin iar. - kill switch si contact toate pe on - rezervorul plin, robinet deschis. Daca toate astea de mai sus functioneaza, ar trebui sa scot toate bujiile sa le curat, sau mai incerc asa? Editat Ianuarie 22, 2015 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Ce inseamna ca le-ai umplut? adica ai conectat furtunu la rezervor, si ai deschis robinetul. atat. sper ca nu le-ai desfacut si ai turnat in ele .Io am pornit-o pe-a mea acu 2 zile, avand bateria data jos din noiembrie si carburatoarele uscate ca-i dadusem rezervorul jos. Cam in 2 minute a luat-o. Cu soc, dar fara acceleratie. Acceleratia o omora, pana si-a mai revenit.Nu stiu ce sa zic mai multe. Daca-mi mai vine vre-o idee iti zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) Doar am deschis robinetul . Pana la urmatoarea incercare o sa mai incarc bateria (ca i-am dat la automat pana a dat semne de oboseala), si sper sa gasesc cheie de bujii (daca nu cumpar), ca sa le curat putin sau sa le sterg daca s-au udat. Multumesc pentru ajutor. Editat Ianuarie 23, 2015 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Cine are noroc are... sau cum era vorba aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Orice ai face, oricum o modifici, tot nu e africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 (editat) Voi ce tipuri de vaselina folositi in melcul de kilometraj si cat va tine melcul? M-a tinut melcul vechi cam 25000 km cu o vaselina ieftina de planetare expirata de vreo 4 ani, Poate este ceva mai bun? Editat Ianuarie 27, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Eu la Dominator, care are melc identic cu PD06 am mers 38oookm pana s-a barberit si am pus vaselina din asta: https://www.motobikeshop.eu/ro/vaselina-repsol-grasa-molibgras-ep-2-nlgi-2-400-gr. Dar eu ung si cablul de km la fiecare inceput de sezon cu din asta: https://www.louis.de/en/artikel/bowden-cable-care-set-300-ml-oiler/10059017?list=41755047 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Mi se pare o diferenta destul de mare de la 25.000 la 38.000 e clar ca trebuie sa schimb ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 poate ar trebui sa folosesti vaselina amestecata cu ceva ulei, sa fie mai fluida. Iar cablul de km uns doar cu ulei, ii scoti cablul din interior si ii bagi ulei cu o seringa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Intr-adevar gradul de vascozitare al vaselinei conteaza, conteaza si cat de bine este gresat/curatat si cablul, dar un factor important care contribuie la uzura pinionului este si gradul de uzura al simeringului de praf si ansamblului carcasa/melc metalic a melcului. La mine in ultimii 5 ani si undeva pe la un totatal de 65 k nu a facut probleme, dar am si curatat/gresat cam de doua ori pe fiecare sezon...la inceput de zezon obligatoriu si undeva pe la jumatate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 (editat) Intr-adevar gradul de vascozitare al vaselinei conteaza, conteaza si cat de bine este gresat/curatat si cablul, dar un factor important care contribuie la uzura pinionului este si gradul de uzura al simeringului de praf si ansamblului carcasa/melc metalic a melcului. La mine in ultimii 5 ani si undeva pe la un totatal de 65 k nu a facut probleme, dar am si curatat/gresat cam de doua ori pe fiecare sezon...la inceput de zezon obligatoriu si undeva pe la jumatate... poate ar trebui sa folosesti vaselina amestecata cu ceva ulei, sa fie mai fluida. Iar cablul de km uns doar cu ulei, ii scoti cablul din interior si ii bagi ulei cu o seringa. Am schimbat melcul azi, Cablul nu era problema, era uns. Zimtii sunt ok la melcul vechi, Problema a venit de la vaselina. Devenise prea vascoasa in decembrie cand s-a stricat melcul. A fost macinat de saiba care-l agata. Editat Ianuarie 29, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Am schimbat melcul azi, Cablul nu era problema, era uns. Zimtii sunt ok la melcul vechi, Problema a venit de la vaselina. Devenise prea vascoasa in decembrie cand s-a stricat melcul. A fost macinat de saiba care-l agata. intr-un decembrie mi-a crapat si mie primul melc - de la frig devine mai vascoasa vaselina. Cum zicea Unchiu' - ulei pe camasa si la melc/simering - vaselina siliconica din belsug - la mine a mers asa muuulta vreme - dupa primul stricat la 12 mii - motoreta a mers la urmatorul proprietar pe la 60 de mii cu acelasi melc. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 (editat) the damage Editat Ianuarie 29, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 the damage dap. intre cei 2 dintii si cablul de kilometraj este melcul si surubul acela fara sfarsit. unul dintre cele doua a fost mai capos in acel decembrie. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Incepe cu lucrurile de baza: - electromotorul merge? invarte, sau doar caraie sec? ca daca doar caraie, e goala bateria. - scoate o fisa de bujii si vezi daca face scanteie cand incerci sa pornesti. poate ai uitat kill-switch-ul pe off - asigura-te ca ai benzina in rezervor si ca ai robinetu deschis (am patit la un moment dat...) daca nu reusesti, cheie bujii: http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_344_2928_282&products_id=2699 daca erai p-aproape aveam eu. multumesc de ajutor. cu ajutor de la o baterie de masina, a luat-o la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Nu cred ca e o ideie buna sa folosesti baterie de masina la pornire sa nu strice electromotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 Nu cred ca e o ideie buna sa folosesti baterie de masina la pornire sa nu strice electromotorul. cred ca crezi gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gog Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Salut baietii, de ceva vreme ma gandesc sa imi fac la transalp carene rally raid , am inceput aseara si am reusit sa fac una din carene insa sunt putin descurajat asa ca am sa va rog poate veniți cu vreo idee sau cu o incurajare. » Post actualizat in 02 Feb 2015 12:21 Am rotit pozele., Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Salut baietii, de ceva vreme ma gandesc sa imi fac la transalp carene rally raid , am inceput aseara si am reusit sa fac una din carene insa sunt putin descurajat asa ca am sa va rog poate veniți cu vreo idee sau cu o incurajare. » Post actualizat in 02 Feb 2015 12:21 Am rotit pozele., am eu o idee. cand faci, fa 2 bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Pai Transalpul are carene rally. Daca faci, fa pt XR, CRF, etc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Mi-am pus aseara becul asta http://www.romimoto-piese.ro/category/21004061110/article/539016 (Osram night racer 110), si am iesit sa-i dau o proba. Dupa 10 min a inceput sa dea rateuri toba (un cilindru intermitent), si dupa vreo 20 sa-mi tot moara motoru cu totu. O sa o scot azi la primbare cu becu stins, sa ma asigur ca de la aia e, dar pana ieri nu facea asa, deci no, toate sansele sa fie de la bec. A mai patit cineva?ps. io-s cat de cat incepator, dar 60/55 W, 12V scrie si in manual, si pe bec. Tre' sa-i verific si RH-u, sau ce sa-i fac? (ma gandesc ca poate-mi suge bateria si nu mai are de unde sa dea scanteie) Editat Februarie 4, 2015 de 9limits Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Tiii, asta e una dintre chestiile cele mai tari de le-am tot citit pe forumul asta...dar nu ma asteptam sa citesc ceva de "gen" si pe sectiunea transalp .... Editat Februarie 4, 2015 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salut baietii, de ceva vreme ma gandesc sa imi fac la transalp carene rally raid , am inceput aseara si am reusit sa fac una din carene insa sunt putin descurajat asa ca am sa va rog poate veniți cu vreo idee sau cu o incurajare. » Post actualizat in 02 Feb 2015 12:21 Am rotit pozele., Hai că poţi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 (editat) Hai că poţi ! Executat! din fibruta Poti sa faci, vointa sa fie. Gandestete care e functia carenei( anti vant- ploaie- noroi- pietre - bla bla sa fie usoara clar si bla bla) si apoi baga la executie. Ar merge de-o imprimanta 3d de plastic - ar face minuni. da costa:) Editat Februarie 5, 2015 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.