raoulserban Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Poi...daca nu zici ce rapoarye ai ca sa le comparam cu ce zice enciclopedia bikez online.,.nu ne prea putem da seama da... de fel transalpu, de la.mama lui e gandit ca atunci cand ai acele perpendiculare pe bord i si paralele si acolo e cruise mode max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Salutare, am intrat in posesia unui Transalp 700 din 2008 si ma intriga faptul ca in treapta a 5-a la 5000 rpm am doar 115 km/ h. Daca tragi de gaz se duca lejer si mai departe dar nu mai este comod pentru motor nici ptr mine plus ca si consumul are de suferit .Asa este raportul la Transalp-urile noi sau s-o fi umblat la raportul de pinioane de vechiul proprietar ? Comfortu' se termina cam deodata cu legalitatea observ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 (editat) Nu merge smecheria cu acele ca are afisaj digital . C-am asa e si la mine pana la 120 e ok, dupa trebuie sa tragi mai tare de acceleratie. Nu as putea sa bag mana in foc ca la 5000 rpm am chiar 115, insa raportul pinion/foaie e 15/47 din fabrica. Da jos protectia de la pinion, numara dintii si ai aflat. Editat August 18, 2014 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Cam asa e cu viteza la transalp nu ti face griji. La ta din 2000 la 5000 de ture ai cam 110 km/ h. Deci doar că a crescut capacitatea motorului cu 50 cm nu poate creste prea mult si viteza de croazieră. De altfel am avut si varadero si din pctul de vedere al comoditatii si al consumului....tot pe la 110 trebuia sa l tii...doar ca avea rezerva de putere mare...nu te asteapta la prea mare viteza la ta nu e facut ptr asa ceva. » Post actualizat in 19 Aug 2014 05:40 Varadero la 110 avea putin peste 4000 ture. » Post actualizat in 19 Aug 2014 05:45 Pana si v strom de 650 cu 6 trepte tot 110 la 5000 ture are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 salut. de unde pot face rost de cele 2 saibe care sunt in carcasa melcului de km? pentru TA din 98, se gasesc si noi? sau daca are cineva pe acasa... am cumparat melc nou si am gasit carcasa goala, si stiu ca imi mai trebuie cele 2 saibe. multumesc. » Post actualizat in 21 Aug 2014 07:39Acum mi-a spus cineva ca melcul de la transalp cu un disc pe fata nu potriveste la transalp cu 2 discuri fata. Asa este? daca da, atunci l-am luat degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Salut, recunoaste cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 No acum să strige proprietarul cheii, să o ia înapoi Aţi ajuns cu bine acasa de la întâlnire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Da multumesc, ne-am oprit la ocna sibiului pentru o noapte si apoi acasa. La urmatoarea intalnire poate ne vedem si o inapoiez » Post actualizat in 21 Aug 2014 16:22Nu stiu cum il cheama pe om dar il recunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Hai noroc, Arunc o intrebare... A venit timpul sa ii pun alt acumulator la motoreta, transalp 600. Ce baterii ati pus voi, care ati schimbat recent, anul asta sau anul trecut....As vrea AGM ca e tehnologia asta noua mai buna, nu as pune clasica ca se mai scurge din cand in cand cand e inclinata la 90 de grade...na ma dau tare pe curbe . Nu prea gasesc pe dimensiuni, japonezii au pus cutia de la baterie odata turnata cu carcasa filtrului de aer, cam aiurea constructiv...da ma rog. Am gasit pe dimenensiuni de la yuasa gel si rombat(150 ron), dar nu stiu ce-s de astea, sa nu dea buleala dupa cateva luni, mai ales ca vine si iarna. As ramane la varta ca e multumitoare, si am gasit si garantie de la 1 la 2 ani pe la 200 ron, destul de ok zic eu. Multam de raspunsuri care o da unu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Am pus eu Varta 12V cu 14A si e ca turnata in locasul ala. In carte da 12 cu 12 dar deh... io mai ies si iarna destul de frecvent. Ia in seama garantia fiindca tendinta vanzatorilor este de numai 6 luni pentru moto (verifica). Si mai este ceva: atentie la polaritate sa nu fie inversa (asezarea bornelor pe carcasa). Cel mai bine o montezi la ei(moca) incluzand si masurarea incarcarii sau macar personal in fata magazinului(de n-au un service) sa nu fie pe dos bornele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 AGM are nevoie de incarcare la tensiune stabila. De mers merge, poate tine cu 1-2 ani mai putin decat ar trebui dar asta e. Gel stiu ca e mai pretentioasa la incarcare dar si asta merge. Alea clasice pe acid sunt foarte bune, nu fac mizerie daca au furtunul pus. Yuasa e echipare de fabrica pe japoneze, e peste Varta si Bosch (care acum sunt facute in China). O Yuasa pe acid daca o incarci iarna te tine 8-9 ani. Daca iti bati joc de ea, 4-5 ani. Rombat de moto sunt aduse din China. Nu stiu cum sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 AGM are nevoie de incarcare la tensiune stabila. De mers merge, poate tine cu 1-2 ani mai putin decat ar trebui dar asta e. Gel stiu ca e mai pretentioasa la incarcare dar si asta merge. Alea clasice pe acid sunt foarte bune, nu fac mizerie daca au furtunul pus. Yuasa e echipare de fabrica pe japoneze, e peste Varta si Bosch (care acum sunt facute in China). O Yuasa pe acid daca o incarci iarna te tine 8-9 ani. Daca iti bati joc de ea, 4-5 ani. Rombat de moto sunt aduse din China. Nu stiu cum sunt. Varta se face la Ploiesti nu in china, colea-n parcu industrial... La 5 Km de locul din care am cumparat-o eu http://www.johnsoncontrols.com/content/us/en/products/power_solutions/products/powersports.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 imi recunosc manopera cu cheia, ma bucur ca ai ajuns acasa cu bine, hai sa bem o bere cand ne-om intalni si o fi bine!!! Drumuri bune sa ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Pana la urma mi-am luat un el clasico, tot aleas bune. Acu mai ramane sa o incarc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 ma gandesc daca sa fac drumul asta anul asta http://goo.gl/XKYwdR se mai baga cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Turul campenesc al Romaniei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 Eu plec weekendul asta intr-o tura asemanatoare (dar nu prea ). Putin prea diferite traseele si e cam din scurt, deci bafta si asfalt cat mai uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Salut domnilor,poate ma ajuta si pe mine cineva...Am un TA 650rd11 din 2004 si am inpresia ca nu mai trage cum trebuie,adica,daca sunt singur pe el(eu avînd în jur de 80 kg),zboară,dar daca ne suim doi pe el,deja cam gafaie,nu mai pomenesc de bagaje....adica fara.Cam ce credeti ca ar fi?Am inteles ca ar putea fi limitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Din ce am observat eu, cam asa e standard... Nu stiu daca e limitat (nu cred), dar asa se comporta si cu mine (suntem aproximativ la fel la kile), i.e. trage greu cu pasager sau cu bagaje grele. Are totusi 50cp, asta e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Pai si ce face atunci,saracutul,daca î-l mai si incarc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Mergi mai incet, mai multa grija in depasiri etc... Altceva nu vad ce s-ar putea face Sau sa incerci sa-i imbunatatesti performantele cumva, poate e batranel (filtre, reglat motorul etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Am avut si RD 10 din 2001( 2 ani , aprox 10000 km) , acum am RD 11 din 2005( 8000 km in 4 luni) .Ambele cu pasager si bagaje sunt mai lenese un pic , incarcat intru in depasire mai atent si doar daca am distanta mai mare , singur mai fac si depasiri asa mai din scurt. Filtre , bujii noi ,joc la supape reglat de curand, parametrii normali de functionera. La asta nou am pus 17 dinti in fata in loc de 16 , nu e mare diferenta la rapoarte , treptele 1,2,3,4 sunt putin mai lungi , in a5-a scade turatia cu 2-300 rpm, viteza maxima e aceasi , consumul acelasi . In rest , doar bag gaz si trag de acceleratie . http://bikepics.com/members/baiatutony/05xl650v/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Eu nu am vrut spun ca nu merge,sau ca nu sunt multumit de el,din contră,foarte multumit,cu atît mai mult ,ca l-am si supus unor chinuri prin păduri si dealuri si vreau sa spun ca s-a comportat excelent.....Dar am crezut ca se poate "face ceva",pentru a inbunatatii putin performantele,la asfalt..... » Post actualizat in 27 Aug 2014 17:36 Poate,pe weekend-ul viitor,sa ne gasim,din TM,pentru o plimbare?ce ziceti,domnilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Salut, Mi se futu regulatorul de tensiune- nimic nou; tocmai ce am baterie noua, bp. Stie careva de unde as putea sa iau unu nou? nu oem bineinteles. Si-a mai achizitionat careva unu si are incredere in regulator? Ca am vazut mai multe de pe diverse situri - va dati seama ca il caut pe cel mai ieftin:)) bani-s o problema in ro n-am cei face. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Transalpul 650 s-a fabricat intre 2002 si 2007 iar in fiecare an au fost fabricate atat variante de 53 HP cat si de 34 HP. Dupa seria motorului ar trebui sa-ti dai seama, in caz ca cei de la RAR nu au bunghit-o bine. http://www.motomike.eu/mike/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.