varg-voshod Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 (editat) Ai dreptate dar conteaza sa se invarta cablul usor, cu doua degete, asta verifici doar cu cablul scos din bord. Daca depune rezistenta mai mare in camasa risti sa schimbi melcul din nou peste cateva sute de km. Editat Iunie 20, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Corect %, asa ca, cu ocazia asta, voi gresa bine si cablul. Ma gandesc ca uleiul de motor e suficient, nu? (Motul 7100) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Cred ca orice ulei este bun pentru cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 (editat) ITR 2015 http://www.transalp.ro/forum/itr-2015-cabana-secu-van-tori-neam-editia-a-viii-a-t2519.html Editat Iunie 23, 2015 de RomiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 (editat) Salutare..de curand am intrat si eu in randurile voastre..sper sa ajung la intalnirea de la Vanatori Neamt!!Prima impresie de la o scurta iesire pe carari si "dos" de case.."unstoppable".. cum ar zice un bun roman!! Editat Iunie 23, 2015 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Salutare..de curand am intrat si eu in randurile voastre..sper sa ajung la intalnirea de la Vanatori Neamt!!Prima impresie de la o scurta iesire pe carari si "dos" de case.."unstoppable".. cum ar zice un bun roman!! Tizule, nu cred ca ai renuntat la afrikana. fa te rogu o comparatie intre AT rd07 si actualul Alp, banuiesc ca e model cu 700cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 In profil e XL650V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 downgrade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Asta este!!..valurile vietii!!Am trecut printr-o experienta care " mi-a intors metafizicul pe dos" si vad un pic altfel lucrurile ..ACUM ma simt perfect pe acesta mobra!!Mai multe detalii se pot afla un jurul uni foc la un pahar de vin...incerc sa ajung la Vanatori Neamt si la Valenii de munte!!..numai bine Raul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Va salut. Am cazut cu motocicleta in padure si acum sta ghidonul stramb, adica partea din stanga e mai spre in spate. Nu mi se pare sa fie teava efectiv indoita, ci din suportul de ghidon, Ala e venit mai in spate, adica surubul lui (care este continut de brida inferioara de prindere ghidon) care trece prin bucsa de cauciuc (pentru amortizarea vibratiilor) este indoit inspre in spate. Se intampla de obicei ca de acolo sa cedeze la cazaturi? As avea nevoie de brida aceasta inferioara, daca are cineva as vrea sa cumpar. Oare se potriveste de la xl 600 la xl 650, pentru ca am un prieten cu un transalp de 650 care are aceeasi problema, si atunci sa iau pereche. Multumesc » Post actualizat in 26 Jun 2015 17:01Revin. Am desfacut sa vad cat de stramb e boltul ala, ca mi-a zis cineva ca se poate indrepta. L-am scos afara, si boltul era in regula. Mam tot uitat de unde, din jug? Nu. Din ghidon? Nu. Am pus la loc tot sa verific, si cand colo, totul statea bine. Cred ca ramasese torsionat intre prinderi ghidonul, sau ceva material pe acolo, iar dupa ce am slabit suruburile cred ca a revenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Nu recomand ulei, vaselina, etc. Aduna praf in camasa si devine abraziva. Cel mai bine este sa utilizezi praf de grafit. Gasesti la cei care fac copii pt chei. Deja nu mai sunt in clar. Majoritatea recomanda/folosesc ulei/vaselina pentru uns cablul, altii zic ca nu trebuie uns, in special daca e cu teflon. Ma gandesc ca la batranelele noastre care nu au fost chiar o minune a tehnologiei nu e teflon, dar pana la urma care e adevarul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Pune linistit ulei hidraulic...acolo ii inchis nu prea are cu sa intre prafu in camasa ...eu asa fac o data la 2 ani cu toate cablurile si nu am schimbat niciunul in 7 ani si 50 mii km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 cum era aia, ulei din lacrima de panda sau ceva asemantor vaselina e si asta de taspe mii de tipuri cu taspe mii de parafine naturale sau artificiale, te miri pt ce e utilizata. nu cred ca avem acces la tipuri special destinate. am pus odata vaselina(rosie la culoare) de la nush ce dracovenie de la motorul elicopterului, si m-am cam tepit, adicalea la caldura s-a lichefiat plus miscarea angrenajului si simeringuri vechi...a iesit afara(imi trebuia sa ramana locului). anyway,ce vreau sa spun , daca pui vaselina cauta sa fie o vaselina mai "lichida", cauta sa fie ferit de intemperiit tot sistemul . daca nu asiguri etanseitatea sistemului (sa nu intre praf, mizerie apa in prostie) poti merge pe ulei cu conditia sa faci mentenanta regulat si stratul ala de teflon se duce in timp. vezi cuzinetii de la furca, au teflon pe ei si de aia tot se duce in timp, chit ca schimbi uleiul regulat Eu unul, periodic aka 1 data pe an bag cu seringa ulei de motor(proaspat cand fac schimbul) prin toate cablurile pana ies destul de mult pe partea cealalta. in mintea mea majoritatea impuritatilor ies sau sunt maccar lubrifiate sa nu faca dezstru mai e si varianta cu scos cablurile si imbaiate in motorina apoi cu ulei, spray de lant cu teflon, lacrimi de pui de panda si esti gata satisfacut cu un handjob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Am pricipit, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 va salut. azi imi ajung rulmentii de jug, si miercuri vreau sa ma apuc sa-i schimb. cei doi rulmenti sunt la fel? sau conteaza pe care-l pui sus si jos? nu stiti vreun link cu vreun tutorial? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Sal, Un prieten de-al meu a fost neatent la benzinarie, si-a bagat in masina TDI benzina. Si-a dat seama imediat si a dat-o jos, insa a ramas cu paguba (33 litri). Ca un bun prieten, ma gandeam sa-l ajut, si sa folosesc respectivul amestec (33 l benzina + aprox 10 l motorina) in agregatul din dotare. Are vreo treaba TA-ul daca misoase ceva motorina? Temperaturi diferite ale exploziei, chestii din astea? Ca, fiind pe carburatie, nu-mi fac probleme ca ar avea vreo treaba pe partea de alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Cred ca cel mai bine sa adauge 5-10 litri din acel amestec la ~30 litri motorina si e mai mare avantajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Cam multa motorina. Gandestete la depunerile din motor, posibil mers neregulat. Sincer nu am experienta dar procentajul de motorina e aprox 25% , ochiometric ma deranjeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) la roata spate este cate un distantier in fiecare parte. unul e mai gros in carne. care vine si pe ce parte? la mine cel mai lat e pe partea stanga, cu foaia, si ma gandesc ca poate au fost pusi invers, deoarece imi mananca putin din foaie pe partea interiora. Editat Iunie 29, 2015 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) cel lat e pe stg. vezi ca au diametre diferite, ca sa puste la simeringurile antipraf de la rulmenti lantul lasa oricum urme pe foi, vezi sa fie pe aceeasi linie foile/pinioanele. am intalnit pinionul fata pus gresit. de fel cu scrisul catre tine trbuie puse pinioanele Editat Iunie 29, 2015 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) pinoinul e montat corect. m-am uitat ochiometric si sunt aliniate foaia cu pinionul,dar totusi... lantul lasa urme pe foi, dar la mine doar pe partea dreapta a foii . oricum dupa 7000 de km e doar o adancitura pe foaie cam de 0.3 mm. multumesc Editat Iunie 29, 2015 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 pinoinul e montat corect. m-am uitat ochiometric si sunt aliniate foaia cu pinionul,dar totusi... lantul lasa urme pe foi, dar la mine doar pe partea dreapta a foii . oricum dupa 7000 de km e doar o adancitura pe foaie cam de 0.3 mm. multumesc intreb in necunostinta de cauza, cand sta pe central si tragi de bascula ai cumva joc in rulmentii de la bascula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 am verificat ieri cu roata spate data jos, si nu misca deloc bascula. foarte putin rulmentul de la foaie are joc, dar o sa-l schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9limits Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 salut, verifica si intinzatoarele de lant, sa fie la fel si pe stanga si pe dreapta. uita-te dupa sageata de pe gradatii (daca se mai vede), nu dupa prezon, ca prezonu are capu mai mare intr-o parte si te pacaleste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 la intinzatoare e bine, dupa gradatii m-am uitat. oricum nu-mi fac atatea griji din cauza aia, am verificat cat tot ce era simplu de verificat, si uzura aceea e chiar infima. acum am o alta dilema. roata are unu mic joc, mic mic, la exterior, unde e cauciucul cam de 1-2 mm maxim. am desfacut roata, am vericicat rulmentii. cei doi din roata sunt buni, dar cel de la foaie are un joc (si se invarte un pic mai usor decat ceilalti), atat de mic ca doar cu axul bagat in el si miscat, am reusit sa-i vad jocul, daca era cu o sutime mai mic nu reuseam sa-l vad deloc. intrebarea e: are rost sa-l schimb sau nu rulmentul acela? cineva spunea ca acel rulment si de nou are un mic joc, pentru ca e pe bine, nu pe role. simeringurile oricum le schimb, sa fiu sigur ca nu intra nici un gram de apa acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.