Marius R Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 E la un prieten aici in Craiova -- daca veneai la AT meeting anul asta stiai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Anul asta? as in 2016? Anul trecut am ajuns si eu la Valenii de munte, pe 2016 sper sa imbunatatesc "performantele" cu intalnirile, dar am nunta in vara, asa ca nu pot garanta. E deosebita motocicleta aia cu farul ei dreptunghiular si arata si bine pentru varsta ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Daca are cineva si il incurca...am nevoie de un crash bar si ceva suporti pt genti laterale pt un TA600! -- merci http://www.transalp.ro/forum/crash-bar-uri-tari-t23-180.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Dupa aproape 6 ani, cu bucurie afirm ca sunt din nou transalpist! Motivul...in atasamentul de mai jos! Prima iubire adevarata e greu de uitat! Bai, ce naiba face Transalpul tau pe remorca mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 ce sa faca si el....plimbari! » Post actualizat in 25 Jan 2016 13:04In alta ordine de idei, cine are de dat un set de suporti de genti laterale Heavy Duties la schimb pe un set de Africa Twin RD07, si, din ce an are Transalpul de 600 TPS -- eu stiam ca din 96, dar constat ca a meu din 96 nu are TPS. Sunt si variante cu TPS si TCI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Va salut. Am inceput sa reconditionez frana fata, deoarece la rece simteam ca roata fata mergea putin infranata. Am curatat temeinic rezervor frana, etrieri, garnituri, pistonase, am scos ceva ca vaselina din ei. Montat tot la loc, lichid curat, dar roata iar mergea destul de infranata.Am desfacut tot, am comandat garnituri noi. Azi am montat totul la loc, pistonasele au intrat frumos impinse la loc doar cu un deget (degetul mare, sincer sa fiu).Pus sus pe motocicleta, roata tot nu merge usor. Am facut o tura de vreo 40 de km, ma opresc (cu frana spate), pun mana pe discurile fata, erau calde, pe unu aproape ca nu puteam sa tin mana prea mult.Roata spate atat de usor merge, de zici ca nici un am etrier pe ea.Discurile fata au uzura maxina, 3,5 mm, au umar. Cineva mi-a spus ca e posibil sa fie de la discuri, ca nu mai au bataia lor din fabrica, aceea care departeaza putin placutele.Sa fie de la discuri?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Nu stiu ce bataie au discurile din fabrica. Eu cred ca acum au bataie, ca sunt uzate inegal. Sau etrierul nu e aliniat perfect cu discul. Cred ca a venit vremea sa investesti si intr-o pereche de discuri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Etrierul e perfect aliniat, bucse si ghidaje etrier gresate. Te referi uzura inegala, ca in exterior sunt mai putin uzate decat in interior? Asta asa e. Dar bataie nu au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Etrierul se misca cu mana in ghidajele lui? In lungul axului rotii. Ar trebui, pt ca este flotant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Ai uns cu vaselina pistonaselede la etrieri inainte sa lebagi la loc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 (editat) Placutele au niste locasuri in etrier unde gliseaza (pe o siguranta daca tin bine minte), nu numai pe stift-ul ce le tine pe pozitie. Eu cand desfac curat toata zona (spray-ul de curatat lantul e foarte bun si pentru asta), apoi pun un strat subtire de vaselina cu cupru (~ 35 ron cutia la magazinele de piese auto) in toate zonele de culisare si pe spatele+lateralul placutei, partile ce vin in contact cu etrierul. Ma asigur ca gliseaza totul liber, fara piedici, inainte de montarea finala. Daca placutele culiseaza greu in locas si nu e din cauza prafului pietrificat, se ajusteaza fin cu flexul pe contur pana culiseaza. Dar asta consier-o 'last resort', apelezi la altii mai experimentati daca tu n-ai mai facut-o. Cu placutele de la EBC si Brenta n-am patit-o, nu stiu de altele. Verifici tot ansamblul exact cum a scris Andrei mai sus. L.E.: Vaselina cu cupru nu se scurge curge la temperaturi inalte, nu ajunge in zone nedorite daca e data in strat foarte subtire. Si nici nu mai fac zgomot franele. Editat Februarie 4, 2016 de emircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Etrierele misca usor in ghidaje, am dat cu vaselina inauntrul burdufelor ghidajelor. Nu am dat cu vaselina pe pistonase, ca stiu ca nu e bine, am dat cu lichid de frana pe garnituri ininte sa introduc pistonasele. Nu am pus vaselina pe ghidajele placutelor, culiseaza bine si fara, dar poate ca putina vaselina acolo ajuta, treaba asta o sa o fac. Placutele de frana sunt brembo brenta. Multumesc deocamdata de sfaturi. Revin cu eventuale imbunatariri, sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 In alta ordine de idei, cine are de dat un set de suporti de genti laterale Heavy Duties la schimb pe un set de Africa Twin RD07, si, din ce an are Transalpul de 600 TPS -- eu stiam ca din 96, dar constat ca a meu din 96 nu are TPS. Sunt si variante cu TPS si TCI? Al tău, după colorit, este pre '96, aşadar PD06 clasic. Cred că vroiai să întrebi dacă sunt TPS + CDI, pentru că TPS a venit numai cu TCI din fabrică şi TCI numai cu TPS. Deci nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Ai uns cu vaselina pistonaselede la etrieri inainte sa lebagi la loc ? Asta e o prostie. Atat garniturile cat si pistonasele se ung inainte de montaj fie cu lichid de frana fie cu o pasta de montaj speciala ( de exemplu http://www.ate-info.de/de/products/datasheet/ate-bremszylinder-paste-180-ml/ ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Salut. Stie careva ce denumire au bucsele de guma intre ghidon si jug? Aceste preiau vibratiile de la ansamblu fata. La mine au joc, si se simte la teren denivelat si pe viraje stranse. Si cat de greu se schimba, fara a distruge jugul. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Am fost și eu interesat de subiectul ăsta, se pare ca nu se prea pot schimba,în schimb,ca sa corectezi jocul poți sa confecționezi din sarma groasă (nu rețin cât e la mine,dar cât iese în afară bucșa) un inel care sa cuprindă bucșa,după care montezi suporții de ghidon și ghidonul. Ar trebui sa simți o diferență destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Si eu i-am anulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Daca le anulez o sa imi scuture mainile ca la Parkinson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Daca suruburile (de la suportii de ghidon) permit ca lungime (sau se pot inlocui cu unele ceva mai lungi), se poate intercala o garnitura de cauciuc (chiar manufacturata, 3-4 mm grosime) sa acopere bucsa pana peste jug + o saiba metalica de aceeasi dimensiune ca garnitura, sa preseze garnitura pe jug. Nu foarte profi, dar mai reduce jocul daca nu e alta solutie la-ndemana. C(risti)Stelia, ai cumva idee daca ATE are pe undeva compozitia pastei acelea de montaj ce ai dat-o exemplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Daca le anulez o sa imi scuture mainile ca la Parkinson. Probabil ti-e frica sa desfiintezi si greutatiile de la capetele ghidonului. Eu ma dau si cu EXC-uri, asa ca am deja Parkinson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Salut. Stie careva ce denumire au bucsele de guma intre ghidon si jug? Aceste preiau vibratiile de la ansamblu fata. La mine au joc, si se simte la teren denivelat si pe viraje stranse. Si cat de greu se schimba, fara a distruge jugul. Mersi vezi aici: http://www.transalp.ro/forum/amortizoare-bucse-ghidon-t788-30.html?hilit=bucse#p29492 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 C(risti)Stelia, ai cumva idee daca ATE are pe undeva compozitia pastei acelea de montaj ce ai dat-o exemplu? Habar nu am. Am cautat un pic pe site-ul lor dar nu am gasit nimic. Sunt sigur ca exista si la noi in tara ceva asemanator. Mecanicii auto (nu carpacii) ar trebui sa stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 (editat) Se poate folosi si asa ceva. Eu folosesc la garniturile de la canistrele de acvariu. Sigur merge si pe segmentul moto. Se gasesc la piese auto, 20-25 lei/tub. http://www.scule-husqvarna.ro/cumpara/vaselina-siliconica-transparenta-100ml-7479067 Sau daca nu, atunci ce a spus @cstelia http://www.romimoto-piese.ro/category/21003000000/article/83630?sr=30 Editat Februarie 5, 2016 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 6, 2016 Share Postat Februarie 6, 2016 Am o pereche de manusi cumparate de la Louis. Greseala mea ca nu m-am masurat inainte si e cu o marime mai mica. Le dau cu celasi pret cu care le-am cumparat. 40 Euro. Acum acelasi model e 49,99. Cu 10 euro mai scump. Marimea este L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Cirlan Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Prezentare sistem evacuare Honda Africa Twin by Constantin Cirlan @ Kline Innovation. Va invit sa rulati link-ul https://www.youtube.com/watch?v=9E7WLqQEO5E (fabricat in Bucuresti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.